Blog >> fékbetét >> fekfolyadek

>> Szervizmesa // Alfa GT 1.9 JTDm 16v // 2019-07-31

Kapott két új, alsó lengőkart. A TRW kb. 30 000 km-t bírta (4. kép). A gömbfej lötyögős lett benne. most Febi Bilsteint kapott (2. kép). Szuper csendes (egyelőre). Hátsó fényergen az egyik csúszka berohadt, kapott egyúttal új betéteket is és le lett cserélve a fékfolyadék FERODO Dot4-re (3. kép) . Júliusban ünnepelte a születésnapját, pont alfacityben lett meg a 150 000-es jubileum (1.jép) és ma pedig két év friss műszaki! (utolsó kép) :)
5. képen egy tiszta diesel kartert is megcsodálhattok, az enyémét :D

>> SzervizAbarai // Alfa 156 2.5 V6 24V // 2015-04-01

Az előző látogatáskor derült fény arra, hogy az összes fékbetéteim erősen csereérett és a hátsó kipufogódob is folytonossági hiányokat mutat. Az indexem se volt a helyzet magaslatán: eleinte nagy hidegben nem akart rendesen működni, a végére meg már csoda volt, ha egyet is villant, amikor használni akartam. Megint az Alfariumban jártam, ahol megint összenyálaztam néhány különleges autót hibátlan munkát végeztek - ezúttal extra szívás nélkül. A fékekről eszembe jutott a fékfolyadék is, amiből szintén kértem egy adag frisset.

Az állagjavítás kisebb változásokat is hozott. Az új indexrelé egészen más hangon kattog (és kattog!), mint a régi, a kipufogóvég kisebb, mint a régi (ezt is felfoghatjuk tuningmentesítésnek :)), és a Jurid betétek meg hajlamosak nyikorogni. Ez utóbbi talán megszűnik, ha összekopnak egy kicsit.

Kilométeróra állása: 132 225