Mai nap megtörtént a hónap elején feltárt két hiba javítása.
Cseréltük az üzemanyag szivattyút a gyári Bosch alkatrészre (A: 51807864, B:0580200009). Így már megvan a gyári előírt benzinnyomásunk és remélhetőleg megszűnik a ritkán előforduló hidegindítási dadogás is ezzel.
A lyukas klímahűtőt pedig egy festett NRF hűtőre cseréltük (A: 55700406, N: 00035777).
Természetes újra fel lett töltve a rendszer is és ismét lehet majd hűsölni a nyári forróságban. :)
Mivel már egy ideje nem működött, nem is használtam (1.év után elengedte a gázt), illetve közben a kompresszor csapágyas lett, időszerűvé vált ennek is a revíziója. Szükség volt egy bontott kompresszorra, klímahűtőre. A rendszerben volt egy lyukas klímacső, ebből rendelkezésemre állt cseredarab, illetve a tágulószelepnél eltömődött. Ez utóbbit tartalmazó cső megy a tűzfalhoz, a szervótartályt le kellett venni, hogy hozzá lehessen férni, így akkor már szervóolaj is ki lett cserélve. Ebből a csőből kellett csináltatni újat, illetve az alumínium részét forrasztani, mert ott is volt egy kis lyuk. Ezek rendbetétele után gázzal feltöltve, megfelelő csatlakozási helyeken tömítések cserélve, ismét jéghideg a klíma és végre a huzat nem viszi le a fejemet pályán.
km óra: 267500
A ventilátor probléma folytatása nem várt problémákat hozott. Kiderült, hogy a hűtő szivárog, a csere mellett döntöttem. A klíma pedig megint nem működik, az átmeneti magára találsá mellett. Nyomáskapcsoló lehet a ludas, vagy valami dugulás talán. Ezt javítani majd egy következő alkalommal tudjuk, nem tudtam tovább ott hagyni az autót. A ventilátor viszont már jó, mindkét fokozat szépen működik.