Az egyes képen a megmart elkopott öreg nem tudom miért olyan színű nyereg látható, míg a másodikon az jobb állapotú eredeti állapotú.
Átfényeztem RAL3000-re, aminek az eredménye a 3-4. képeken látszik.
Album...
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000087/0000087377t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000087/0000087378t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000087/0000087379t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000087/0000087380t.jpg)
Nem tetszett a korábban RAL3000-es színre fújt féknyereg, mert túl narancssárgás volt, így hát átfestettem RAL3003-ra, ami meg bordóbb mint a gyári, de jobban tetszik.
Album...
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000087/0000087381t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000087/0000087382t.jpg)
Beépítésre került a TRW fékgarnitúra előre. Vakarózással együtt kb. 2 óra volt, minden simán oldható, szerelhető volt. Az új (TRW) biztosítótüskét nem tudtam beleverni ezért a régit tettem vissza annak reményében, hogy nem tud kipotyogni. Kerékagy és a tárcsa közé rézpasztát tettem. Betéteken maradt azért a jelzés után biztonsági tartalék, talán tavaszig is kibírta volna, de már rázott is eléggé.
Ferodo betét volt benne, tárcsán nem találtam a gyártót :-(
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000083/0000083108t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000083/0000083109t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000083/0000083110t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000083/0000083111t.jpg)
Miután az én drágám az 1-es képen látható üzenetet szegezte az arcomnak, gondoltam kicserélem az első féket. Sokáig válogattam és végül a TRW mellett maradtam annak ellenére, hogy ATE-t szerettem volna, de talán az kicsit túl van árazva.
A tárcsa szabadon maradó részei feketére vannak kezelve.
A rögzítő csavar helye sűlyesztett. Nem mindegyiknél az :-(
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000083/0000083041t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000083/0000083042t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000083/0000083043t.jpg)
2
428