Blog >> 155
Elcseréltem a coolert + a csöveket... amit kaptam: Olaj nyomás mérő jeladó, főfékhenger, bal csonk álvány, km ora jeladó, kuplung alsó henger.
Marklar ismét kevesebb 1 karterral.. uj csavar olaj leeresztő csavart esztergáltattam.. menet ujra vágva
Kartel. Megrepedt.... Olaj epfojt, ultetest kiszedtem, karter hegesztonel, olaj Selenia 20k megveve, kipufogó leszakadt... Kati darabokba----> kibelezve!
Monoron legyártatuk a másik oladli bowdent beszerelve kézifék ON
ma felkerült a helyére a hátsó fékek. kézifék kötelek megrendelve, kéziféktartói lefestsve. a küszöb eddig tartott... napmegsütötte--> víz közé folyt --> púrhab megpuffadt...
a nagy coollert egyenlőre mellőztük így hát a gyárit raktuk vissza ...de lyukas volt --->hüllő kft --> másnap már át is vehettem
Szépen telt ez a hét! motor 99% ig bekötve 1-2 cső nincs már csak bekötve... kardán kimosva bezsírozva a helyén, féltengelyek ugyanígy a helyükön egyenlőre a gyári coolerral lett össze rakva mert a csövek nem stimmelnek (kappa szívocsonkra lett készítve) Gery83 tól vettem fillérekért 2 hátsó nyergeket +tárcsákat!! leszedtük a kézifék köteleket is és a tartóit is. kipufogó készülőben már látni az alagú végét!!! :D
0
575
Fórum
Friss topicok
- Junior (Milano)
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Coffee - Minden ami kávé
- MiTo
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Virtuális Romeo
- Giulia