Ékszíj is cserélve lett, Zé szerint a görgők jó állapotban vannak, azokat nem cserélte.
A hűtéssel sem kockáztatunk, ezért a vízpumpa is cserélve lett. Természetesen kapott friss fagyállót is a rendszer.
Mivel használt autóról beszélünk, így alap, hogy a vezérműszíj + feszítők is cserélve lettek.
A tartályon a csonk, amire a folytószeleptől érkezik a cső, meg volt repedve és könnyezett, ezért ezt is cserélni kellett. Csak jobbos tartályt sikerült beszerezni, úgyhogy ez került bele.
Ezek is cserélve lettek Zé által.
Szakadt volt, kicsapta a zsírt.
Bár nagyon jól nézett ki ültetve, már "ütköztem" problémába Bp-en az ültetéssel. Szerencsére semmi komoly nem történt, de így nem lehet használni.
Ezért amellett döntöttünk, hogy megkapja a gyári magasságot.
Kapott négy db Suplex rugót ill. négy db Bilstein lengéscsillapítót.

Selenia 10W60 került bele
103e km
Végül Zé cartárshoz vittem az autót, hogy ki legyenek cserélve a cserélendő dolgok.
Óra állás: 103300km
3
512
Fórum
Friss topicok
- Alfa történelem, híres ...
- AlfaCity 2025 - július ...
- A Stellantis menedzsmen...
- Giulia
- Zenebutik
- Filmek
- Spider
- 164-166
- Ugyanaz kicsiben
- Coffee - Minden ami kávé
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV