Blog >> szett

>> SzervizTrombozis // Alfa 156 1.6 // 2009-10-02

Lement vagy 57ezer kilométer és már nyüszögött a vízpumpa. Vízpumpa, vezérműszíj, feszítője és vezetője lett cserélve.
Munkadíj 10 pénz.
(147.860 km)

>> Tuning és extramesa // Alfa 156 2.0 TS 16v Selespeed // 2008-04-03

Sikerült meggyőznöm magam -azért annyira nem kellett-, hogy bekerüljön a kocsimba egy xenon szett. És lőn világosság! :)
Nem volt drága, és állítólag a kínaiak közül ez a legjobb cucc. Erről találtam is anyagot egy OFF Civic ON autós oldalon ...

Latsun makes some of the better kits out of all Chinese manufacturers. We have tested 8 different factories from China and chose one with the highest quality product. I believe these are the best quality kits you can get under $200 anywhere!

Ilyen a doboza, mint ez a fotón, csak nincs rajta ez a csúnya figyelmeztető matrica -hiába no, a tengerentúliaknak kell :)-, a trafó full króm és a feliratok lézer gravírozva vannak. Kár hogy elrejtettem a sárvédőben... :D

>> Tuning és extramesa // Alfa 156 2.0 TS 16v Selespeed // 2008-02-11

Végre sikerült szereznem gyári 15"-os dísztárcsákat a gyári lemezfelnijeimhez!!! Hála Selespeedes cartárs Jocinak, aki hajlandó volt kis pénzért megválni tőlük! Így most már a téli szettel is szép originale lett a macchina :-) De ez a fotókon szerintem látszik is, nagyon! ;-)

Másik problémám volt a vezető oldali ajtó nyitáskor-csukáskor való kattogása. Félig megoldódott egy csavar meghúzással, de még így is érezni egy apró koppanást. Sajnos csak ajtó-határoló cserével fog ez végleg kisimulni, azt hiszem :o

>> Tuning és extraFerke // Alfa 156 1.9 JTD SW // 2007-09-26

Komplett fékszett csere, elöl is, hátul is. FERODO DS Performance fúrt+mart tárcsák + a hozzá tartozó fékbetétek kerültek megvásárlásra.
Ezzel már csak megállok?!:)

>> SzervizFerke // Alfa 156 1.9 JTD SW // 2007-09-26

Úgy nézett ki, hogy a kettőstömegű lendkerék jó, és csak a kuplung miatt rázkódott a kasztni induláskor.
Most a kuplung hibátlan lett, de a rázkódás az új, harapós kuplungtárcsával felerősödött, egyszerűen nem lehet elindulni az autóval.
Tehát a projekt újraindult...

Kettős (bazinehéz) tömegű lendkerék+kuplungszett beszerez...(egy kisebb autó ára volt)...Váltó megint le...összerak...váltó fel...mindez begyakorlottan 9h-tól délig kész is volt, sima ügy...:)))

A stabszilent viszont jó lett, és érezni az EGR tisztítás jótékony hatását is!:)