Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
atika2012-02-16 13:14:15 // 37555
Szerintem nézd át a csöveket, a szűrőháznál a tömítéseket! Nálam a 75-ben volt egy hajszálezredrésznyi lyuk és attól csinált hasonlót!
Ferke2012-02-15 08:30:08 // 37554
Nem kevés ideig kell áztatni, és utána sem biztos, hogy kijön. Pucolni nem tudsz rajta semmit, az érzékelő felületét bent is le tudod takarítani, de ha nem veszi a jelet, akkor rossz.
DieselManiaco(NagyVad)2012-02-14 18:53:07 // 37553
VM diesel kérdés: Egy éjszaka állás után az üzemanyag szűrőből és a szűrőtől hátrafelé(tank felé) eltűnik a nyál,beindul és addig jár amíg az adagoló házban megvan a nyomás,aztán leáll.Folyás nincs alatta. Valakinek találkozott már ilyennel? Valami ötlet? 164-es 2.5 TD
mreni2012-02-14 18:50:56 // 37552
lehet azzal:),nekem 65fok alá nem megy le a víz ha maxon megy a fűtés 20-25percig akkor sem
Bilux2012-02-14 17:49:12 // 37551
Alapjáraton fűteni nem lehet a JTDm motoroknál ilyen hidegben, mert telejesen visszahűti a vizet. Tette ezt gyári elgyengült termóval meg új termóval is.
Piritu - 1.000.0002012-02-14 17:43:48 // 37550
Kérdezd meg a Nyugat-Dunántúl topikban, talán jelentkezik valaki. Én sajna csak a motorelektronikához férek hozzá.
Hermész 882012-02-14 17:39:31 // 37549
A jövő héten rendszámoztatom utána már mobil leszek. Pápán ki tudhat ilyet?
Kösz a segitséget.
Kösz a segitséget.
Piritu - 1.000.0002012-02-14 17:36:05 // 37548
Pápán vagy Győrben azért lett volna, aki ki tudja olvasni a hibát.
Piritu - 1.000.0002012-02-14 17:35:01 // 37547
Bármi, a kábelektől kezdve a szelepeken keresztül a központi elektronikáig. Ezeknél az autóknál kiolvasás nélkül nem érdemes hozzányúlni. Túl komplikált szerkezetek, csak felesleges pénzkidobás lesz belőle.
Ha nem az érzékelő volt rossz nem lesz jó utána :-((
Ha nem az érzékelő volt rossz nem lesz jó utána :-((
Hermész 882012-02-14 17:28:03 // 37546
Szia.Sajna nem ismerek senkit aki erre kiolvasná. Akkor veszek ujakat. Régit meg kivésem. Rem ok lesz utàna. Mi lehet még a gond ezen kivül?
Piritu - 1.000.0002012-02-14 17:18:16 // 37545
Gyakorlatilag sehogy, csak darabokban.
Pucolni nincs mit rajta, mert csak egy tekercs egy mágnesen. Ha nem szakadt, akkor működik. Az ABS kiolvasáskor jeladó hibát dobott?
Pucolni nincs mit rajta, mert csak egy tekercs egy mágnesen. Ha nem szakadt, akkor működik. Az ABS kiolvasáskor jeladó hibát dobott?
Hermész 882012-02-14 17:15:08 // 37544
Sziasztok. Tudja valaki ,hogy az ABS jeladót ,hogy lehet kivenni? Asszem bele van nőve a helyére. Az egyik kijött de 2 darabban :-)
Azert vettem ki mert nem volt abs-em és ki akartam pucolni. Volt màr hasonloan valki?
Azert vettem ki mert nem volt abs-em és ki akartam pucolni. Volt màr hasonloan valki?
mreni2012-02-13 22:15:09 // 37542
nem 100%,de ha lehúzod és akkor jól működik a gép akkor valószínű,illetve szívhat valahol "fals" levegőt is,meg van még pár lehetőség
vm2012-02-13 21:10:15 // 37541
Akkor se, ha kérdez... De komolyan...
Liquid2012-02-13 21:08:42 // 37540
az első lépés minden esetben a hibatároló kiolvasása, utána lehet szakérteni. Az autósboltosoknak meg ne higgy :)
Piritu - 1.000.0002012-02-13 20:31:37 // 37539
Mielőtt komoly összeget fizetnél ki, nem ártana kiolvasni a comp-ot, hogy tényleg az LMM okozza-e a hibát.
vm2012-02-13 20:28:35 // 37538
Ráadásul a kehes alapjárati nem elviszi az alapjáratot, hanem bolondítja a kompótert, az meg hintáztatja fel-le...
GÁBOR1462012-02-13 20:24:50 // 37537
Nem vagyok benne biztos,egy autósboltban mondták,hogy nincs köze az alapjárathoz.
Inkább neked hiszek mert az alfások jobban értenek hozzá,megpróbálom kicserélni aztán meglátom.Köszi.
Inkább neked hiszek mert az alfások jobban értenek hozzá,megpróbálom kicserélni aztán meglátom.Köszi.
Dzsozy2012-02-13 20:23:16 // 37536
Azért én kitakarítanám a pillangó szelepházat, a pillangószelep környékét,meg a LMM-t. Alapjárati léptető motort nem igen lehet takarítani,mivel van benne egy potméter, ami zárt részben van,csak roncsolással lehet egyáltalán hozzájutni. Az alapjárati moci egy csiga-csiga áttétel alapján működik.Mikor elfordul a pillangó szelep,a pici villanymotor fordulata ellenállásba ütközik,ezt az ellenállást méri a poti.
mreni2012-02-13 19:23:05 // 37535
légtömegmérő gond valószínű... honnan tudod olyan biztosan hogy az jó?
Roll19832012-02-13 18:37:33 // 37534
Új termosztáttal és új hűtővel nálam most ilyen hidegben, 90-et még nem láttam. 87 körül van, ha megyek vele városon kívül. A városban kicsit kevesebb, de azt vegyük figyelembe, hogy megy szépen a fűtés is ilyenkor. Nyáron viszont ha megzavarom a városban, vagy andalgok pályán 140-150-el, akkor simán 90 fölé tud csúszni és a ventilátor hűti vissza, épp ezért lett a nyáron a hűtő cserélve, de nem hozott változást. Most van új vízpumpa is, kíváncsian várom a nyári meleget.
GÁBOR1462012-02-13 18:31:54 // 37533
Sziasztok!146 1.6 16v ts.Meleg motornál az alapjáratom 2000-3000 között van,légtömegmérő jó,pillangószelep rendesen mozog,új légszűrő.Ha lehúzom a légtömeg csatlakozóját akkor beáll 1000-re,de világit a befecskendezés visszajelző.Az alapjárati motor lehet?Csere vagy csak tisztítás?Előre is köszönöm!
Lewes2012-02-13 18:24:56 // 37532
Köszönöm, holnap befűtök a garázsba és szétbontom a kicsikét :)
Bence2012-02-13 18:01:31 // 37531
Eddig nekem is pont így volt, 90fok bármikor, ki sem mozdult a mutató egy mm-t sem (mondjuk nyáron még nem vezettem ezt az autót) :D
Valamelyik este kezdődött ez a 80-90es ingázás, de azóta folyamatosan fennáll a dolog. Csak városban használom mostanában.
Valamelyik este kezdődött ez a 80-90es ingázás, de azóta folyamatosan fennáll a dolog. Csak városban használom mostanában.
.......................2012-02-13 17:15:47 // 37530
Kit érdekel a Vókszvágen,ha a lufikról
van szó
van szó
Piritu - 1.000.0002012-02-13 16:37:46 // 37529
Gyanúm, hogy nem "azonnal" nyit teljesen, hanem egy tól-ig tartomány kell, hogy elkezdjen és teljesen nyitva legyen. A megadotton kezdhet nyitni.
Amikor elmegy 90-ig, akkor már teljesen nyitva lehet és onnan a hűtőé a fő szerep. A Spideren is kb itt áll a mutató. Az igénybevételtől függően elmegy 90-ig, aztán ide vissza.
Amikor elmegy 90-ig, akkor már teljesen nyitva lehet és onnan a hűtőé a fő szerep. A Spideren is kb itt áll a mutató. Az igénybevételtől függően elmegy 90-ig, aztán ide vissza.
mreni2012-02-13 16:32:25 // 37528
82foknál asszem
Piritu - 1.000.0002012-02-13 16:31:18 // 37527
Itt nyit a termosztát.
Gegee2012-02-13 16:23:47 // 37526
mreni2012-02-13 16:04:49 // 37525
Kellene nekem egy normálisan működő, és lehetőleg minél újabb Fiat ePer,a gépem megdöglött így megint össze kell szednem minden ilyen cuccot.... :/
Tud valaki dobni egy linket?
Tud valaki dobni egy linket?
mreni2012-02-13 13:30:00 // 37523
ez nem valószínű :D
mreni2012-02-13 13:29:31 // 37522
GTPeti2012-02-13 13:20:03 // 37521
Lehet, hogy tévedek, csak leírtam a véleményem!!
Föckös2012-02-13 13:14:35 // 37520
vagy a műszeremnek van vagy plusz-mínusz 10 fokos tűrése:-)))))
Föckös2012-02-13 13:13:34 // 37519
Vagy mégsem érted? :-) beindítom, elkezd melegedni és felmegy 90 fokig. Totál mindegy hogy tél vagy nyár van, hogy pálya vagy város. 90foknál megáll mint a szög! :-)
nem a 2,4re gondolok, mert más (56osban) 2,4es motornál is van ilyen, hogy visszahűl.
na de amikor álló autónál visszahűl?
akkor azért gyanús, h termosztát gond, vagy mint említettem túlméretezett hűtő.
nem a 2,4re gondolok, mert más (56osban) 2,4es motornál is van ilyen, hogy visszahűl.
na de amikor álló autónál visszahűl?
akkor azért gyanús, h termosztát gond, vagy mint említettem túlméretezett hűtő.
GTPeti2012-02-13 13:00:30 // 37518
Persze lehet, hogy e téren máshogy viselkedik egy kettőnégyes. (Nagyobb a veszteséghője.)
GTPeti2012-02-13 12:58:21 // 37517
Értem, hogy hogy érted. De baromira nem mindegy a külső hőmérséklet és, hogy mit jelent a folyamatos menés. A városban botorkálás 1500 f mellett nem ua, mint 90-nel az országúton.
Kareszka19842012-02-13 12:53:35 // 37516
én is tapasztaltam olyant, hogy leesik picit, majd visszamegy 90-re. szerintem is túlvan méretezve a hűtő, termosztát nyit és bezúdul a hűvös lötyi a rendszerbe, majd szépen lassan reagál a termosztát is és ezért van ez...persz ez most csak az én elméletem :)
Föckös2012-02-13 12:51:36 // 37515
úgy értem kolega úr, hogy felmelegszik egyszer 90ig, aztán ott marad, amíg le nem állítom a motort ;-)
GTPeti2012-02-13 12:46:59 // 37514
"folyamatos menet közben is..."
Ez a kulcsa az egésznek.
Ez a kulcsa az egésznek.
fefe012012-02-13 12:45:44 // 37513
Sziasztok a segítségeteket szeretném kérni le szeretném cserélni a kocsimat egy 156 1,9 JTD-re de nem igazán vagyok otthon a dízelekbe hogy mit érdemes megnézni rajta mielőtt megveszem mert nem szeretnék zsákbamacskát venni? Ha valaki tudna segíteni írjon az oldalamra Köszi előre is,
Föckös2012-02-13 12:43:47 // 37512
56/47 nél hallottam ilyeneket. lehet, hogy túl van méretezve a hűtő?
Föckös2012-02-13 12:40:03 // 37511
hát nem tudom, nekem eddig MINDEN Alfámon úgy volt, hogy felment 90re, aztán ott maradt, akár -15 fokban folyamatos menet közben is...
Dévid2012-02-13 12:27:23 // 37510
Nem tudom a 147-nél milyen a rendszer, de a 156-nál nekem a szélvédő előtt az Y elágazásnál oldotta szét valami a csatlakozó belét, és ott eresztette el a nyomást, no meg az ablakmosó folyadékot, így nekem is alig nyomott valamit a szélvédőre. A csere óta jó.
Kareszka19842012-02-13 09:59:37 // 37509
jaja, elég zsnyö az ablakmosó sajna :-/ ilyen hidegben pedig még a téli mosó is sűrűbb, minden gyengébb :(
Lewes2012-02-13 09:13:11 // 37508
Sziasztok!
Következő lenne a kérdésem, kérésem, hátha tud nekem valaki segíteni. Alfa 147, 1,6 TS, 2001-es évjárat. Gyenge volt az ablakmosó nyomása, alig vitte fel a szélvédőre álló helyzetben a löttyöt, menet közben pedig abszolút lehetetlen volt normálisan törölni. Kicseréltem a motort újra, átfúvattam a rendszert, nem volt eltömődve, tehát ez a dolog kizárható, még sincs semmi változás. Olvastam, hogy gyárilag ennyire szar ezen típusnak a mosórendszere. Valaki nem próbált már meg csinálni vele valamit? Kisebb átmérőjű cső a nagyobb nyomás miatt, másik nagyobb teljesítményű mosómotor, másik fúvóka, stb. Előre is köszönöm! Lévai G Lewes
Következő lenne a kérdésem, kérésem, hátha tud nekem valaki segíteni. Alfa 147, 1,6 TS, 2001-es évjárat. Gyenge volt az ablakmosó nyomása, alig vitte fel a szélvédőre álló helyzetben a löttyöt, menet közben pedig abszolút lehetetlen volt normálisan törölni. Kicseréltem a motort újra, átfúvattam a rendszert, nem volt eltömődve, tehát ez a dolog kizárható, még sincs semmi változás. Olvastam, hogy gyárilag ennyire szar ezen típusnak a mosórendszere. Valaki nem próbált már meg csinálni vele valamit? Kisebb átmérőjű cső a nagyobb nyomás miatt, másik nagyobb teljesítményű mosómotor, másik fúvóka, stb. Előre is köszönöm! Lévai G Lewes
Online tag
1
Vendég1
635