Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely

oliveira2012-02-11 23:17:13 // 37506
Köszi szépen!
Piritu - 1.000.0002012-02-11 18:28:41 // 37505
Kösz az infókat, ma szétkaptam. Gyakorlatilag a zéger leszedése után minden erőltetés nélkül lejött :-))
GTPeti2012-02-11 18:17:00 // 37504
A hideg miatt visszahűl. Ha rossz lenne a thermo, akkor szerintem nem is menne fel 90-re.
Bence2012-02-11 18:10:48 // 37503
ciao
Mitől lehet az, hogy a víz felmelegszik 90re majd állandóan ingázik 80 és 90 között. Le 80ra, majd 20-30 mp alatt fel 90, mindezt elég gyakran. Eddig folyamatosan a 90en állt a mutató, tegnap este jött ez elő kb 10km városi menet után. A nagy hideg? Termosztát? Mi lehet?
GTPeti2012-02-11 17:52:06 // 37502
Úgy emlékszem, a tartályból a kormányműhöz menő csöveket kell leszedni. Illetve jobboldalt elöl a lökhárító mögött van egy "spirál" (ami tulképpen egy hűtő), annak az alsó csőcsatlakozását. (Ez fontos, mert különben sok marad benne a régi folyadékból.)
bega19862012-02-11 17:44:11 // 37501
Sziasztok!

156-ban hogy kell leengedni a kormányszervó olajat?
Ferke2012-02-11 13:35:48 // 37500
Tekergesd a kormányt végállásokig ide-oda.
oliveira2012-02-11 12:11:14 // 37499
Hello Alfások!

Egy kis segítségre lenne szükségem!
Tegnap elfojt a szervó olajam. Megcsináltam csak annyi lenne a kérdésem,hogy azt kell légteleníteni? Mert még mindig nehezen megy a kormány csak ha gázt nyomom akkor megy könnyebben néha. És ha kell kkor hol kell pontossan légteleníteni?
Előre is köszi a választ!

Oli.
pb_2012-02-09 22:17:02 // 37498
A válaszokból, szmbe jut 1 Totalcaros cikk.)
Liquid2012-02-09 21:44:21 // 37497
a Pandáét simán megkaptam a Fiat NIKKO-tól emailben, egy scannelt forgalmi elküldése után. Egyébként a Blaupunkt 7000 ft-ot akart kérni ugyanezért :(
Ferke2012-02-09 21:13:36 // 37496
Ez miért merész??:-)))
pepe.052012-02-09 20:59:30 // 37495
okés.köszi a választ.
GTPeti2012-02-09 20:53:55 // 37494
Laza. B)
Bgabor2012-02-09 20:45:09 // 37493
Merész :-)
Wickey2012-02-09 20:22:01 // 37492
hát... ott oldalt. Félúton a vízhűtő és a fűtőradiátor között, a motorblokk oldalára csavarozva. :)
pepe.052012-02-09 20:10:19 // 37491
sziasztok! termosztátot kéne cserélnem. hol helyezkedik el az autóban? köszi
Kareszka19842012-02-09 14:24:24 // 37490
van benne elég olaj?
Kareszka19842012-02-09 13:43:22 // 37488
akkor gyanus az lesz az :)
amúgy tegnap tankoltam gázt...-10-ben mégtöbbet elnyel a tartály :))
mreni2012-02-09 13:34:41 // 37487
rá szokták írni amúgy :))
Kareszka19842012-02-09 13:28:07 // 37486
bár mintha rémlene, hogy kézzel vannak valami számok írva a rádióra, ezt is leellenőrzöm, mielőtt az akksihoz nyúlnék :)
GTPeti2012-02-09 13:26:10 // 37485
Az baj. De nem apellálhatsz arra, hogy sosem lesz kivéve az akksi az autóból. Szóval erre a rádió dologra én keresnék a helyedben egy megnyugtató megoldást.

Ami az akksikivételt illeti, egyetértek a cartársakkal, ha más megoldás nincs, akkor járható út ez. (Bár nem túl kényelmes.)

(A sarufelrakás ajánlott sorrendjének pusztán biztonsági okai vannak, elektronikai szempontból mindegy.)
Ferke2012-02-09 13:21:35 // 37484
Azért szerintem sürgősen cserélj olajat+szűrőt.
Tom145ts2012-02-09 13:13:02 // 37483
Nah vegre!Elinditotam még 2-3X és most járatom, elaludt a lámpa szépen jár!
mreni2012-02-09 12:51:03 // 37482
illetve milyen olaj van benne?
mreni2012-02-09 12:50:12 // 37481
mikor volt olaj cserélve és mennyit mentél vele? semmiképp nem normális jelenség,mielőbb ki kell deríteni mi okozza
Kareszka19842012-02-09 12:47:03 // 37480
hmmm...nemtudom a rádió kódját :(
Tom145ts2012-02-09 12:38:38 // 37479
Sziasztok!
Az normális ebben a hidegben hogy nem alszik ki még 10mp után sem az olajnyomás lámpa?Merjem járatni üresben h bemelegedjen?Vagy mit csináljak?
mreni2012-02-09 12:14:26 // 37478
annyi hogy kinullázza a napi km számlálókat,fogyasztási adatot stb,ha gyári fejegységed van,esetleg annak a kódját kérheti.
mreni2012-02-09 12:13:07 // 37477
semmi baja nem lesz,levételt a negatívval kezded a visszarakást pedig a pozitívval :)
Kareszka19842012-02-09 12:04:26 // 37476
rendben, de nem kurjantsa össze az elektronikát hogy huzamosabb ideig kint van? :)
megszerelek siznte bármit, de az elektrótol mindig is tartottam...
egyáltalán melyik sarut kell előbb levenni, majd berakásnál feltenni??
Tentacle2012-02-09 10:50:37 // 37475
Még jobb, ha fel is töltöd rendesen az akksit :)
Kareszka19842012-02-09 08:46:10 // 37474
átadom :)
Totti2012-02-09 08:45:13 // 37473
A legjobb amit tehetsz az ez ! (Marit üdvözlöm)
Kareszka19842012-02-09 08:36:30 // 37472
sziasztok!
mivel jelen helyzetben felénk a -25 sem ritka, szerintetek lesz valami gebasz a kocsival, ha kiveszem az akksit, szobában tartom melegen, majd 1-2 nap után visszarakom, ha indulni szeretnék?
Ferke2012-02-08 10:38:47 // 37471
Gondolom a szíjfeszítőhöz fújt, mert pl az zöröghet be...
zalan2012-02-08 08:53:40 // 37470
dv! problémám a következő, h gázt nem nyomok csak a kuplungról felemelem a lábam akkor értelem szerűen megindul az autó DE valami csörrenő zaj kiséretében! Mi lehet ez a múltkor a szerelőnek mondtam ráfújt valamit a motor bal oldalán (ha szemben állok vele) valamire és abba hagyta ideiglenesen??!! Valami ötlet :) ??
admirális2012-02-07 22:38:23 // 37469
Jaj de jó akkor nem kell lengőkart vennem!
Hari2012-02-07 22:35:44 // 37468
Igen! Szoktam felújítani - már ha lehet - de nem mindegyik típushoz lehet kapni tömbszelencét, tömítés szettet.
Ferke2012-02-07 22:34:16 // 37467
Jah.Az alsóét úgy emlékszem lehet.Felsőnél nem.
admirális2012-02-07 22:27:36 // 37466
Sziasztok, kérdésem az lenne hogy 156-os első alsó lengőkar sérült gömbfej porvédőt valamilyen úton-módon lehet-e cserélni? (Csak a porvédőt, nem az egész lengőkart)
Piritu - 1.000.0002012-02-07 20:48:44 // 37465
Még egy kérdés, netán cseréltél már tömítéseket is ilyen kompresszorban?
Piritu - 1.000.0002012-02-07 20:47:54 // 37464
Kösz az infót, alszom rá egyet és azt hiszem belevágok :-)
bega19862012-02-07 20:20:32 // 37463
Köszönöm az infót! Akkor legalább ez kizárva.
Hari2012-02-07 20:06:23 // 37462
Van olyan is ami 3 csavaros. Az csak egyféleképpen rakható fel. Az illesztést a 3 csavar elvégzi!
A négycsavaros - ami beugrott az fityó - és annak is nem szimmetrikus az elhelyezése.
Hari2012-02-07 19:57:02 // 37461
Ez jó kérdés! Volt már ami kézzel kicsit erőszakos ráhatásra, de olyan is ami lehúzóval is megcsillant a homlokom! :-)
Biztosító gyűrű leszed. aztán egy kis cs.lazító - az nem rontja el ugyebár! - aztán hajrá!
bega19862012-02-07 19:22:20 // 37460
Értem, pont ezért kérdeztem hogy van felfogatva, de ha csak 4 csavar tartja és nincs csapolva akkor ott azért van némi játék gondolom, az befolyásolhat valamit? Ha 90 vagy 180 fokkal elfordítva lenne rajta akkor nyilván nem indul be, nem tudja hol a holtpont. Bár itt úgy tűnik 3 csavar tartja, nem szimmetrikusan elhelyezve, tehát nem is lehet rosszul rátenni:

főtengely
Piritu - 1.000.0002012-02-07 18:44:36 // 37459
...és a csapágy a tengelyről mennyire könnyen jön le?
Hari2012-02-07 18:43:21 // 37458
Tuti nem az a baj, ha beindul a motor! (H elrakod akkor be sem indul, csak össze vissza durrog.)
mreni2012-02-07 17:57:55 // 37457
viszonylag igen a fojtószelep házon van
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak