SD2009-06-29 12:38:14 // 10042
köszííí:) akkor most már jól oda leszek regisztrálva:)
mesa2009-06-29 12:29:21 // 10041
:))) Szerencse, hogy joomla-s az oldal, így működik ! :)
WarbiRunner (Gyuri)2009-06-29 12:20:42 // 10040
Na ezen a képen jól látszik, hogy mi nem tetszik szinte az összes mai autón. Az orra olyan ormótlan, hogy nem igaz. Ezzel nem a lámpára, vagy a formai kialakításra célzok, hanem hogy magas és nincs "vonala". A 146 nak szép íve van, a166-é maga a dizájn csoda. Ennek egy nagy bumszli, amit nagyjából kipofásítanak. Gondolom ilyen gyalogbiztonsági hókuszpókusz miatt van, de engem taszít ez a forma :-(
.:Medve:.2009-06-29 12:06:38 // 10039
SD2009-06-29 12:01:54 // 10038
de hol lehet regelni erre az alfisti.com-ra? csak én nem találom:)))
vagy ezek is úgy csinálnak honlapot mint én?:D:D:D
vagy ezek is úgy csinálnak honlapot mint én?:D:D:D
Halesz2009-06-29 10:38:47 // 10037
Bizony, mert a lámpa belső része abszolút nem így néz ki...
Tedi2009-06-29 10:31:02 // 10036
Pontosan :) A hátsó ajtó azért van kitömve a kilincsnél, mert pont ott húzódik az a bizonyos él, ami nagyon karakteressé teszi az egész hátsó részt.
mesa2009-06-29 10:18:32 // 10034
Talán egy fél 159 hátsó lámpa meg egy MiTo hátsólámpa van felpattintva, álcából? :)
mesa2009-06-29 10:17:53 // 10033
GT Ɨ|ѯ2009-06-29 07:31:29 // 10032
Tesztelni ide is ad6nák a Milano-t:-)))
( 1hónapra pl:-DD)
( 1hónapra pl:-DD)
Reaper2009-06-28 23:11:09 // 10031
Tom122009-06-28 22:57:37 // 10030
Szerintem most kezdik komolyan venni a "rajongókat" és lesz folytatás, tudják, hogy nagyon sokat köszönhetnek nekik. Mikor én vettem az Alfámat, talán 2 - 3 volt a /szűkebb/ környéken, most, pár év múlva - nem is tudnám hirtelen öszeszámolni...:-))
Tom122009-06-28 22:48:30 // 10029
Egy lépéssel megint előbbre vannak. :-)...habár a BMW is rendezett már hasonló "akciókat", de, ha jól tudom, csak országos szinten...
Grando2009-06-28 22:29:46 // 10028
Hát igen. A márkahűség az egyik legfontosabb marketingcél, legyen szó autról vagy bármiről. Az Alfa nagyon kedvező helyzetben van ezen a téren. A legtöbb márka csak álmodhat ilyen fanatikus táborról. Úgy tűnik, hogy erre végre rá is jöttek, és talán elkezdik kihasználni. Remélhetőleg ez nem csak szalmaláng a 100. évfordulóra, és ezután nagyobb hangsúlyt fektetnek a kommunikációra. ;)))
Tedi2009-06-28 22:28:38 // 10027
Csak foglalkozási ártalom :DD
Nyilán meg volt annak az oka, hogy megmutatták nekünk és nem feltételnül csak az, hogy mi jól érezzük magunkat és elkápráztassanak minket. Hanem pont az, amint mondasz, majdhogynem ingyen reklám, mi beszélünk róla és ez nekik tök jó.
Nyilán meg volt annak az oka, hogy megmutatták nekünk és nem feltételnül csak az, hogy mi jól érezzük magunkat és elkápráztassanak minket. Hanem pont az, amint mondasz, majdhogynem ingyen reklám, mi beszélünk róla és ez nekik tök jó.
Tom122009-06-28 22:01:37 // 10026
Akkor jók voltak a megérzéseim, egyre izgalmasabb így "látatlanban" is.
Egyébként nagyon jó húzás volt ez az Alfától, ami nekik is, meg "nekünk" is megéri. Nekik azért, mert egy csomó reklámra kidobott Euro maradt a kasszában, ami lehet, hogy a célközönséget csak "súrolta" volna, nekünk, illetve azoknak, akik ott lehettek / :-)/ meg egy felejthetetlen élmény, amit fokozatosan átadnak a "nagyközönségnek". Igazából meg a sok "fanatikus rajongó" már megérdemelt ennyit, külön örülök, hogy nem feledkeznek meg azokról sem, akik nap, mint nap "ingyen reklámot" csinálnak a márkának, remélem, megköszöntétek.;-DD
...vagy ez a reklám dolog csak foglakozási ártalom nálam? :-))
Egyébként nagyon jó húzás volt ez az Alfától, ami nekik is, meg "nekünk" is megéri. Nekik azért, mert egy csomó reklámra kidobott Euro maradt a kasszában, ami lehet, hogy a célközönséget csak "súrolta" volna, nekünk, illetve azoknak, akik ott lehettek / :-)/ meg egy felejthetetlen élmény, amit fokozatosan átadnak a "nagyközönségnek". Igazából meg a sok "fanatikus rajongó" már megérdemelt ennyit, külön örülök, hogy nem feledkeznek meg azokról sem, akik nap, mint nap "ingyen reklámot" csinálnak a márkának, remélem, megköszöntétek.;-DD
...vagy ez a reklám dolog csak foglakozási ártalom nálam? :-))
Tedi2009-06-28 21:45:37 // 10025
Meg a lámpák ennyire nem szélesek, ha jól emlékszem és a csomagtartón az ív nem volt ennyire magasan.
Apróságokban térnek el egyébként az igazitól a rajzok, de azok a kis apróságok nagyon sokat számítanak.
Apróságokban térnek el egyébként az igazitól a rajzok, de azok a kis apróságok nagyon sokat számítanak.
Tedi2009-06-28 21:43:49 // 10024
Igen, valami nagyon hasonló, de a lámpákban a ledsor nem dupla, hanem szimpla és felül fut.
Tom122009-06-28 21:41:31 // 10023
...ha offosból kéne választanom, én is ezt a Megane-t választanám, de az 5 ajtós nem tetszik.
Tom122009-06-28 21:39:35 // 10022
Na, ez már jobban tetszik, mint lejjebb.:-)
mesa2009-06-28 21:15:13 // 10021
mesa2009-06-28 21:10:41 // 10020
Köszi Teddy! :)
Rendben, egyelőre megnyugtattál, hogy klasszikus olasz szépség lesz a Milano! ;-)
Ízlés kérdése, nekem a jelenlegi mezőnyből az új kompaktok között ez a hátsó a legizgalmasabb:
Arról esett-e szó, hogy csak 5 ajtós kivitel készül a Milanoból, és 3 ajtósnak megmarad a MiTo, vagy idővel lesz Milano kupé (Junior / Sprint) ?
Rendben, egyelőre megnyugtattál, hogy klasszikus olasz szépség lesz a Milano! ;-)
Ízlés kérdése, nekem a jelenlegi mezőnyből az új kompaktok között ez a hátsó a legizgalmasabb:
Arról esett-e szó, hogy csak 5 ajtós kivitel készül a Milanoból, és 3 ajtósnak megmarad a MiTo, vagy idővel lesz Milano kupé (Junior / Sprint) ?
Tedi2009-06-28 12:53:14 // 10019
És az hogy lehet, hogy szerintetek laposabb, szélesebb mint a Bravo -állításotok szerint más is a padlólemeze-, miközben a kémfotókon tök ugyanolyanok az arányai?
Nem tudom, hogy hogy lehet, mert mi nem láttuk egymás mellett a két autót, a mi érzékeinkre, meg a tervező által elmondottakra hagyatkozunk.
Mesa, azt nem tudom sem én, sem a többiek megmondani, hogy izgatóbb-e a Meganénál a forma, mert ez egyéni ízlés dolga. Szerintem a Megane avantgare, mint bármelyik renault, de a formaterv n em időtálló, ugyanolyan uncsi lesz, mint az előző megane volt. A Milano formaterve viszont dögös, olaszos, és szerintem időtálló lesz.
Nem tudom, hogy hogy lehet, mert mi nem láttuk egymás mellett a két autót, a mi érzékeinkre, meg a tervező által elmondottakra hagyatkozunk.
Mesa, azt nem tudom sem én, sem a többiek megmondani, hogy izgatóbb-e a Meganénál a forma, mert ez egyéni ízlés dolga. Szerintem a Megane avantgare, mint bármelyik renault, de a formaterv n em időtálló, ugyanolyan uncsi lesz, mint az előző megane volt. A Milano formaterve viszont dögös, olaszos, és szerintem időtálló lesz.
gekki2009-06-27 20:02:15 // 10018
http://www.italiancar.net/site/FACTfiles/alfa/alfaVisconti/picts_big/AlfaRomeoVisconti_01_lg.jpg
WarbiRunner (Gyuri)2009-06-27 19:38:43 // 10017
Igen, így jobban megnézve van egy kis egyesbéjemvés beütése, de nem rossz. Kíváncsi vagyok az igazira, még lehet tetszeni fog a végén :-)
Betonl@b-AlfaShop2009-06-27 17:00:53 // 10016
További érdekes részletek a témávak kapcsolatban az Alfa Romeo Club Mo.gondozásában:
http://www.alfaromeoclub.hu/hirek/yymmdd/balocco-2-tesztvezet%C3%A9s
http://www.alfaromeoclub.hu/hirek/yymmdd/balocco-2-tesztvezet%C3%A9s
mesa2009-06-27 15:18:47 // 10015
És az hogy lehet, hogy szerintetek laposabb, szélesebb mint a Bravo -állításotok szerint más is a padlólemeze-, miközben a kémfotókon tök ugyanolyanok az arányai ?
Van is egy spyshot, amikor egy új Delta mellett áll, pont ugyanolyan magas, széles, pedig a Delta-nak nem csak a padlólemeze azonos a Bravo-éval, hanem a külső héjon kívűl az egész kaszni ...
Szóval, akkor Bravokba építve tesztelik a hajtásláncot, vagy mégsem olyan széles és lapos, mint ahogy elsőre nektek tűnt ? :)
ui: szerintem (!) most az új kompaktok közt a Renault Megane 3 ajtósa a legizgatóbb külső forma. Hozzá képest szexibb, vagy egyforma, vagy elvész az új Astra és Megane közt valahol ?
Van is egy spyshot, amikor egy új Delta mellett áll, pont ugyanolyan magas, széles, pedig a Delta-nak nem csak a padlólemeze azonos a Bravo-éval, hanem a külső héjon kívűl az egész kaszni ...
Szóval, akkor Bravokba építve tesztelik a hajtásláncot, vagy mégsem olyan széles és lapos, mint ahogy elsőre nektek tűnt ? :)
ui: szerintem (!) most az új kompaktok közt a Renault Megane 3 ajtósa a legizgatóbb külső forma. Hozzá képest szexibb, vagy egyforma, vagy elvész az új Astra és Megane közt valahol ?
Tedi2009-06-27 11:11:55 // 10014
Szép :) Nem az ottocsi adrenalinja mondatta ezt velünk, okosak voltak, mert az délelőtt volt, a Milano bemutatója meg délután, addigra azért valamelyest elmúlt a közvetlen hatása :)
Szóval szép. Sportos, elegáns, egyedi. Tehát Alfa.
Még pűr apró részlet: az első kilincs kb ugyanaz, mint a 147-esén, megkérdeztem az egyik tervező srácot, hogy most akkor ez régi, vagy új, azt mondta zsír új, hát lelke rajta :) Az oldalsó index pedig nagyon hasolít a 159-ére, ugyanolyan csík, csak nem szélesedik ki az autó orra felé haladva, hanem mindkét "vége" ugyanolyan széles. Bejövős :)
Szóval szép. Sportos, elegáns, egyedi. Tehát Alfa.
Még pűr apró részlet: az első kilincs kb ugyanaz, mint a 147-esén, megkérdeztem az egyik tervező srácot, hogy most akkor ez régi, vagy új, azt mondta zsír új, hát lelke rajta :) Az oldalsó index pedig nagyon hasolít a 159-ére, ugyanolyan csík, csak nem szélesedik ki az autó orra felé haladva, hanem mindkét "vége" ugyanolyan széles. Bejövős :)
Buksi2009-06-27 10:47:57 // 10013
A MiTo-nak is jól áll a fehér és ez is tetszik így! :-))
GT Ɨ|ѯ2009-06-27 10:18:13 // 10012
GT Ɨ|ѯ2009-06-27 10:09:52 // 10011
count M2009-06-27 09:44:34 // 10009
Elhúzták, nem is annyira kicsit. De azért kerekded. :) Ami a furcsa, hogy van benne egy hosszú cső ami a lámpatest legnagyobb részét kitölti, és ennek a végén van a lámpa "feje". A belső íven meg van egy ledsor, de nem túl sok leddel (asszem 4 vagy 5).
Tibe2009-06-27 09:32:56 // 10008
Az első lámpái olyan kör alakúak mint a MiTo-é, vagy kicsit elhúzták őket?
count M2009-06-27 08:57:45 // 10007
Még egy dolog, ami a cikkből kimaradt. A rendezvény végén az egyik főmérnök (aki egyébként úgy terelgeti a 8C-t mint egy isten :) ), mindenki előtt tett egy elég határozott kijelentést, nevezetesen, hogy mivel "összehaverkodtak" a Chryslerrel, és rendelkezésre állnak klassz padlólemezek, innentől kezdve a jövő Alfái hátsókerekesek lesznek. No, hát ezt is hallottuk már párszor, majd kiderül... mindenesetre a teremben elég nagy ováció támadt a bejelentés hatására. :)
count M2009-06-27 08:52:09 // 10006
Igen, szerintem is ez már egész jól közelít. Nyilván vannak eltérések, főleg az első lámpánál, ami, azt kell mondjam, a képen láthatónál is több megszokást igényel... talán leginkább a Lancia Delta ugrott be róla, vszeg csak a ledek miatt - a formája nem olyan. :)
Összeségében véve a Milano nagyautós, komoly benyomást kelt, és élőben kifejezetten jól mutat. Sikeresen keverték a 159 robosztusságát a MiTo játékosságával. És ez nem marketing :), hanem tényleg így gondoljuk. Már csak csak egy csini beltér hiányzik, és mivel nem kellett a Bravo méreteihez igazodni (mint a MiTonál a GPuntohoz), így van rá remény, hogy az is jól fog sikerülni. Meglátjuk. :)
Összeségében véve a Milano nagyautós, komoly benyomást kelt, és élőben kifejezetten jól mutat. Sikeresen keverték a 159 robosztusságát a MiTo játékosságával. És ez nem marketing :), hanem tényleg így gondoljuk. Már csak csak egy csini beltér hiányzik, és mivel nem kellett a Bravo méreteihez igazodni (mint a MiTonál a GPuntohoz), így van rá remény, hogy az is jól fog sikerülni. Meglátjuk. :)
Tom122009-06-27 00:28:01 // 10005
A leírás alapján azért másképp képzelem el /mint itt a képen/, remélem, nem fogok csalódni...
...valami hasonló, de más "előadásban".:-)
...valami hasonló, de más "előadásban".:-)
mesa2009-06-27 00:11:52 // 10004
akinek a 159-es tetszik, annak ez is be fog jönni
:( Akkor nekem nem... Nekem a MiTo/8C tetszik! :)
:( Akkor nekem nem... Nekem a MiTo/8C tetszik! :)
mesa2009-06-27 00:10:19 // 10003
Köszönöm, elolvastam!
Még nem tudom eldönteni, hogy őszinte sírhatnékom legyen-e attól az áradó pozitivizmusból, ami az írásból fakad., s nem tudom eldönteni, hogy az ottocsi adrenalinbombájának köszönhető e világbékés hangulatotok, vagy tényleg olyan ütős lesz a Milano ? :)
Teddy! Most őszintén, vazze! Semmi marketing, mi megbízunk benned!!!
SZÉP-E AZ ÚJ AUTÓ ???
:))
Még nem tudom eldönteni, hogy őszinte sírhatnékom legyen-e attól az áradó pozitivizmusból, ami az írásból fakad., s nem tudom eldönteni, hogy az ottocsi adrenalinbombájának köszönhető e világbékés hangulatotok, vagy tényleg olyan ütős lesz a Milano ? :)
Teddy! Most őszintén, vazze! Semmi marketing, mi megbízunk benned!!!
SZÉP-E AZ ÚJ AUTÓ ???
:))
Halesz2009-06-27 00:06:27 // 10002
Tök érdekes, mert nekünk pont a hátulja tetszett a legjobban. Egyrészt nagyautós, másrészt nagyon karakteres! Nehéz így beszélni valamiről, amit nem tudsz megmutatni fotóban, de annál jobban nem tudjuk egyszerűen elmondani, mint ahogy leírtuk a cikkben :)
Az én személyes véleményem, hogy komoly autó lesz, akinek a 159-es tetszik, annak ez is be fog jönni. Tetszett, hogy széles az egész autó, meg hogy a feneke nagyon jellegzetes.
Az első pajzsban az nem tetszik, hogy kicsit besüllyesztették a lökösbe, de amúgy pofás az eleje is. Jó lenne újra látni, hogy még egy kört tudjunk róla mesélni... :)
Az én személyes véleményem, hogy komoly autó lesz, akinek a 159-es tetszik, annak ez is be fog jönni. Tetszett, hogy széles az egész autó, meg hogy a feneke nagyon jellegzetes.
Az első pajzsban az nem tetszik, hogy kicsit besüllyesztették a lökösbe, de amúgy pofás az eleje is. Jó lenne újra látni, hogy még egy kört tudjunk róla mesélni... :)
Tom122009-06-26 23:53:16 // 10001
Meg volt, még reggel, azóta sem ment ki a fejemből...:-)
Betonl@b-AlfaShop2009-06-26 23:51:03 // 10000
Ez cool gratula :-)
Tom122009-06-26 23:41:49 // 9999
Szerencsére ez csak "előzetes".:-)
Tom122009-06-26 23:41:07 // 9998
Nekem meg pont a hátulja "emészthetetlen", valahogy nem elég kiforrott egy Alfához.Vvolna egy - két ötletem, hogy hogyan lehetne szebbé varázsolni, de ma már nincs kedvem rajzolgatni...:-))
WarbiRunner (Gyuri)2009-06-26 22:39:22 // 9997
Olyan kínai piacos :-)
Tedi2009-06-26 22:21:54 // 9996
Ez nem gyári. De valami hasonló a formaterv egyébként. Arányaiban más.
És üdv mindnekinek, most értünk haza, szerény személyem most tette le a seggét a gép elé :) Én is és a többiek is ajánljuk a baloccói tesztpályás tudósítást, ha nem olvasták még volna :)
És üdv mindnekinek, most értünk haza, szerény személyem most tette le a seggét a gép elé :) Én is és a többiek is ajánljuk a baloccói tesztpályás tudósítást, ha nem olvasták még volna :)
GT Ɨ|ѯ2009-06-26 22:13:50 // 9995
miért kell azt a ledet erőltetni...
de nem rossz:-)főleg a scudetto:-)
de nem rossz:-)főleg a scudetto:-)
mesa2009-06-26 22:03:19 // 9994
Valószínű ez a gyári fotó!
Oldalról gyönyörű, hátulról germános - de elmegy, viszont szemből ocsmány.
Oldalról gyönyörű, hátulról germános - de elmegy, viszont szemből ocsmány.
WarbiRunner (Gyuri)2009-06-26 21:19:49 // 9993
A maszkolt kémfotót néázegetve ez a leghihetőbb eddig