Fórum >> Típusok >> 145-146

Youri2008-10-26 11:00:40 // 81758
Csinálj 1 pillangó szelep tisztítást,ha szerencséd van akkor megoldja.Ha nem akkor alapjárati moci csere.
Ja,és hamar cseréld ki a termosztátod is!!!!
Bagee2008-10-26 11:00:23 // 81757
jha valahogy ezt érzem én is . . . Előzni se merek :DDD
Youri2008-10-26 10:59:11 // 81756
Ilyen esetekben,az enyém kb 43 pacit produkál...
Youri2008-10-26 10:58:43 // 81755
No,nekem is megvan ez a dolog.Még nem jöttem rá,h mi okozza.Azt kellene csinálni h este kivinni a reszelőhöz,reggel gépre dugni,és csak ekkor indítani.Ott kiadná a hibát!!!!
dpetrenyi2008-10-26 10:57:04 // 81754
On
Szia mindenkinek!
Még új vagyok Tag-ként, de már régebb óta olvasoma a formuotokat :)
Picit segitség kéne, hogy mi a bibi a kocsival:
-Reggel miután beinditom egy ideig ugrál a fordulat
-majd ha elindultam meg-meg torpan, meg "puffog" ott elöl vagy mi a szösz!
-Országuton folyamatos 100-120 km/h-nál a vizhőfok mérő nem megy 70 fok fölé :(

Köszi elöre is a segitséget!

Üdv
U.i: bocsi ha roszul használoma a forumot, ez az első hozzászolásom!
Off
Bagee2008-10-26 10:52:10 // 81753
annyira nem vészes a dolog csak gondoltam megkérdem hátha volt már valakinek ilyen :)

Mert mostanában csinált oylat is hogy reggelente megyek vele és egy bizonyos fordulatszámon tartom kb 2000-2500 és egyszer csak megindul :) és amikor megjön ez a "csoda" akkor utánna nincs semmi gond de előtte olyan érzés mintha több benzint kapna és ezért nem akar menni csak megtorpan :) Persze 3000-3500 felett nincsenek ilyen gondok :)
Youri2008-10-26 10:46:50 // 81752
Az nem kerül pénzbe.
A pill.szelep az kizárt,az LMM az csinálhat hülyeségeket...
De őszintén az én véleményem szerint a tisztítás szart se ér...Ha genyózik az LMM akkor abból csere lesz! És főleg ne,a sokszor emlegetett WD40-el "takarítsd"....
A helyzet az,h a sok "legendás" dolog mellett kb 15277627 dolog van még...
Bagee2008-10-26 10:39:38 // 81751
:DDDDD de most komolyra fordítva a szót. Kezdjem el tisztogatni az alapvető dolgokat? :) mint pillangószelep meg LMM meg minden f@szság? :)
GT Ɨ|ѯ2008-10-26 10:38:59 // 81750
:-DDDDDDDDDD
Youri2008-10-26 10:36:10 // 81749
Ezt még elég jól megúsztam...Azt hittem kapok a nagy pofámra :-DDDDDD
Bagee2008-10-26 10:33:14 // 81748
na fasza :DDDDDD ez csak egy gokart hova nyomjam mi? :DDD
Youri2008-10-26 10:32:20 // 81747
Azzal nem lehet vádolni,h kapkodnék... :-DDDD
Youri2008-10-26 10:30:26 // 81746
Azért mert FŰNYÍRÓ... :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Bagee2008-10-26 10:28:21 // 81745
Reggelt! az miért van hogy néha "lomhának" érzem a kocsit 2500-as fordulatig? :S :)
GT Ɨ|ѯ2008-10-26 10:23:43 // 81744
ne kapkodd el:-)csak lassan,de jól:-)
Youri2008-10-26 10:17:30 // 81743
Lehet h holnap meló közben felrakom...Ha lesz annyi idő...
GT Ɨ|ѯ2008-10-26 10:16:42 // 81742
vágom:-)
bár keddtől esőt mondanak:-DD
Youri2008-10-26 10:04:00 // 81741
Az a helyzet,h elég sok dolog volt mostanában,és sajna ez érdekelt a legkevésbé...:-((
GT Ɨ|ѯ2008-10-26 10:02:16 // 81740
hát,jah,télleg az:-DD
Youri2008-10-26 10:00:52 // 81739
Nehezen hihető,ez a elég durván vérszegény dolog...
Legalábbis nekem...
Youri2008-10-26 09:59:50 // 81738
Jóóóóreggggelt!!!!!!!!

Az a helyzet,h mééég neeeem... :-DDDD
Lusta dög vagyok:-DDDDDDDDDDDDD
GT Ɨ|ѯ2008-10-26 09:45:14 // 81737
Reggelt!:-)
felraktad már a matrinyákat?:-)
Youri2008-10-26 09:29:54 // 81736
Melyik 2.0 TS volt a vérszegééény???????
Youri2008-10-26 09:27:30 // 81735
Már indulok is!! :-DDDDD

Részemről / részünkről OK!!!!!!!!
Átok79146TD2008-10-26 06:16:11 // 81734
nekem is az van pont ezért írom:)))
Ferke2008-10-25 22:14:44 // 81733
Ejjha. Boxi vs. TS téma?!:))) Úgy hallottam, Kaposon a 2.0 TS-ek voltak vérszegények, de nagyon durván az 1.7 16v-vel szemben..:))
GTVili2008-10-25 21:27:54 // 81732
Nem eladóóóó......;-DDD
pb_2008-10-25 21:18:29 // 81731
Azok, azok.
pb_2008-10-25 21:17:34 // 81730
Melyik TS, 1.4?DDD
Kau2008-10-25 21:17:01 // 81729
Ez megint régi vita. Egy 1.7-est nem eszik meg egy 2.0 TS. A 33-as könnyebb. Kb. egál. Alap gépekről beszélek.
pb_2008-10-25 21:16:10 // 81728
Ott nem kell bizonygatni ezt a dolgot, mert már mindenki tudja.DD

Nem szoktam.)
Kau2008-10-25 21:13:14 // 81727
Ha jól tudom az 1.7-esek 16V-sek, nem?
dfg (Tanárúr)2008-10-25 21:12:47 // 81726
tudod mit? egy elsőkerekes 33-at megesz egy 145 TS. ha más nem végsebre
dfg (Tanárúr)2008-10-25 21:11:22 // 81725
figyi, menj át a boxi topicba, ott tuti igazat adnak majd...


;) meg ne sértődj
pb_2008-10-25 21:11:09 // 81724
De 8 szeleppel kevesebb.)
pb_2008-10-25 21:10:00 // 81723
Nem gyártottam utópiát, csak igazságosan összehasonlítottam őket. )
Ennél az összehasonlításnál pedig ne feledjük, hogy az 1ik 16v, és vezmóddal is rendelkezik, míg a másik 1ikel sem. Viszont, ha az 1.6 boxert 16vsítenénk rögtön jobban menne.
Van ilyen csak nem gyári formában.)) hogy mitől menne jobban? Mert ilyenek a boxer motorrok.DD A vezérlés sem bonyolult, nem kell hozzá sablon, + effajta hülyeségek, hogy szíjat cserélj.
Túl költségesnek mondták, más gyáraknál nem volt az, inkább 1 jó ürügy volt arra, hogy be lehessen vezetni az 1en motorokat.
Léteznek nagy ccmes boxerek.)
Ezért kell 1 33ast alapul venni, hogy kompenzáljuk a ccm hiányt a kevesebb tömeggel.)
dfg (Tanárúr)2008-10-25 21:00:00 // 81722
én pont az ellenkezőjét olvastam valahol itt az egyik topicban.

sztem sem lehetnek roszak
Satti2008-10-25 20:56:49 // 81721
Van az új boxer diesel, az meg pláne nagyon jó lett, mentem vele, nagyon kellemesen csalódtam, pedig nálam a diesel nem nyerő, de az a 150 lovas boxer diesel nagyon komoly lett.
Kau2008-10-25 20:54:56 // 81720
A Subaruk se rosszak ;)
Satti2008-10-25 20:54:24 // 81719
Az már biztos, de a 2 literes Subaru boxerből is elég jól kihozták amit lehet.:-)
dfg (Tanárúr)2008-10-25 20:49:35 // 81718
más a kategória :)
Satti2008-10-25 20:49:12 // 81717
Nagy cm3-es boxer csak egy van ami nagyon jó, az a Porsche 911 motorja.:-)
dfg (Tanárúr)2008-10-25 20:47:42 // 81716
de nem 1320 kg, mint a ti
pb_2008-10-25 20:47:38 // 81715
Melyik kasztniban?)))
dfg (Tanárúr)2008-10-25 20:46:33 // 81714
nem kell itt ideológiákat gyártani.
van 1,6-os boxer, és van 1,6-os TS. SOKKAL jobban megy a TS.

az pedig utópia, hogy mennyivel jobb lenne ha létezne ilyen. nem létezik, és kész.
és mitól lenne jobb? attól, hogy szerencsésebb a kiegyensúlyozása, vagy attól, hogy bonyolultabb a vezérlése?
egyszerűen a boxer túl költséges, emiatt kellett egy jó soros motort csinálni, amihez ott volt alapnak a 8V TS.
ráadásul biztos nem véletlen, hogy nem csinálnak nagy köbcentis boxert.

az 1,7-nek meg semmi esélye nem lenne a 145-146 kasztniban a 2.0 TS ellen.
pb_2008-10-25 20:44:32 // 81713
75 2.0 TS 148 ló, 1120kg, azért lehet lenne +lepetés.))
Kau2008-10-25 20:40:13 // 81712
És mennyit enne...? :))
Ricsi146TI2008-10-25 20:38:15 // 81711
Okké, akkor feltöltöm a maxig az olajat :]
pb_2008-10-25 20:38:12 // 81710
Azért írtották ki, mert az volt az ideológia, hogy drága a gyártása, de leginkább a fiat 1enmotorjait kellett felhasználni. 1 dolgot kifelejtettél, hogy a boxerből 1.7 volt a legnagyobb, ha készült volna belőle 2.0 16v, akkor az simán lepipálja a 2.0 16v TSt, vezmód nélkül!) Vezmóddal pedig esélye sem lett volna a TSnek.)
Be lehet azokat állítani, csak nagyon érteni kell hozzá, csak úgy, mint a 16vt. Mondjuk nem árt, ha karbik hibátlanok(ez, az, mai szinte nem létezik), és a gyújtás is a helyzet magaslatán van. Azért nem volt rossz annak idején a szimpla karbi, abba a kasztniba, de igaz a 2 még jobb volt.))
45/6 boxerek nem is tartoznak a klasszikus boxerek táborába, legalábbis nálam.) Azok már ilyen öszvér konstrukciók lettek, azzal, hogy nem fejlesztették a motort.( Na, akkor képzeld L, hogy, hogy mehet 1 1.7 16v, és mint menne, 1 2.0 16v.)
Kau2008-10-25 20:34:44 // 81709
Az olajszintet tartsd mindig a maximumnál! Az segít megőrizni a vezmód állapotát. Létezik hozzá javítószett is. 1-2 ezer forintért. Többünknek is az van. Nekem is. Bírja a versenyzést is :)) Ha nemrég óta kerreg, akkor még nem okoz semmi gondot, azon kívül, hogy indításkor dízelnek nézik...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak