Fórum >> Típusok >> 145-146

TIbor2008-08-06 10:38:03 // 74758
Benőke!
Az már a Te bajod!
Láttunk már két T trabantal fogni háromszor erősebb autokat, meg egyéb érdekességeket, egyszerűen azért mert az egyik emberke tudott vezetni, a másik is de nem eléggé !
Benőke2008-08-06 10:36:08 // 74757
Soproni Túra?
Benőke2008-08-06 10:35:43 // 74756
kezdetnek ott hogy az enyém 200-250kg -al nehezebb :) Bereggeliztem... De a Tank porzott :D Meg az út is a 33 után :D
Meg béna voltam tudom... :o)
TIbor2008-08-06 10:34:19 // 74755
Ez már megint egy meddő "vita" semmi értelme összehasonlítani a két autot, pontosan az említett két mázsa többlet miatt!
Egyébként asszem egyiknek sincs szégyelni valója, azzal a 8,4 körüli sprinttel, még a maiak között sem, sőt egyre inkább nincs, mivel egyre több lomot raknak a kocsikba, ennek megfelelően egyre nehezebbek is !
Youri2008-08-06 10:33:40 // 74754
Még vagy 2-3 liter...
Youri2008-08-06 10:33:20 // 74753
Ennek 1000 oka lehet,tudod jól...
Benőke2008-08-06 10:33:04 // 74752
:DDDD
Ezek szerint neked van benzin a tankban? :D
A mákos!!!
Benőke2008-08-06 10:32:34 // 74751
Azért nem sokat mondó érték mert a gyária adat az csak gyári adat. 1.3 -as Boxer katalógus szerint nem megy olyan jól mint az enyém. A valóságban konkrétan lealázott :)
Youri2008-08-06 10:32:14 // 74750
A benzin szintet mindig ott tartom.Persze csak a "gyorsulás" miatt,nem azért mert csóringer vagyok:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Youri2008-08-06 10:30:39 // 74749
Miért nem sokat mondó érték ?
Ja,dehogy pakolnék ki ...Ha olyan autót szeretnék ami mindent ver,nem ezzel járnék...
Benőke2008-08-06 10:30:06 // 74748
Ahogy Kau csinálja a Ringen, vagy csinálta :D Még a hátsó ülést is kivette :D

Még a taknyos zsepit is dobd ki az autóból az utolksó felesleges szögig mindent ki...:o) Benzin is elég 10l :) Akkor van esélyed :o)
Youri2008-08-06 10:29:01 // 74747
Hokedlit be,nokedlit ki:-DDD
Youri2008-08-06 10:28:30 // 74746
Ez mind rendben is volna.De tök mindegy h mennyi kiló,v mennyi a súlyelőny,ha 100ra uaz az adat!!!Konkrétan arról volt szó hogy a 2.0 TS péppé veri az 33 1,7 16v -t.
Ez nyilván nem OK.
147Smz2008-08-06 10:27:05 // 74745
:DDDD
Mindent fel kell áldozni a gyorsulás oltárán. A ruha is nehezít, tehát boxerben szabad csak vezetned, az ülések helyére pedig egy hokedlit rakjál be :-))
pb_2008-08-06 10:25:54 // 74744
Pl, jobban indul.)) Amúgy sztem ez a 0-100 nem sokat mondó érték.
Miért akarsz kipakolni a verdából?))
Benőke2008-08-06 10:25:07 // 74743
Úgy hogy a katalógus adat az egy dolog :) A Valóság egy másik lehet :)

Konkrétan arról volt szó hogy a 2.0 TS péppé veri az 33 1,7 16v -t. Minimum egál, de a súly különbség maitt rövidebb távon nem kis előnye van a 33 -nak szerintem.
Youri2008-08-06 10:20:14 // 74742
Bazzzz.Még le is kövéreztek??? Ezt nem tűrhetem!!!Nem azért dolgozok napi X órát az atléta testemen,h ez legyen...Megyek kardomba dőlni:-)))
147Smz2008-08-06 10:18:22 // 74741
Sztem kezdj el diétázni is, biztos ami biztos :-)
Youri2008-08-06 10:18:03 // 74740
Az h mit érez az ember,nem mindig adja vissza a valós értékeket...
Haver CRX-ébe úgy éreztem h interkontinentális rakétán ülök,aztán kiderült h uazt tudja mint az enyém.A szigetelés,a magas üléspozíció sokat ront az ember érzésein.
Ja,ezek saját tapasztalatok.Biztos h megcáfolnak egyesek:-DDDDDDDDDDDDD
Youri2008-08-06 10:15:25 // 74739
Akkor h veri el ?Ez innen nézve uaz...:-DDDDDD
De azért kezdek kipakolni a kocsiból...Üléseket,elektromos mindent kivágok...
pb_2008-08-06 10:14:05 // 74738
8,3-8,4.
Youri2008-08-06 10:11:52 // 74737
Hoppá.Köszönni meg elfelejtekA paraszt k@rva életbe!!!
Youri2008-08-06 10:10:39 // 74736
És papíron 0-100 ra mennyi egy műszaki problémáktól mentes 1.7 16szelet???
Enyém 2.0 TS 8.3...
pb_2008-08-06 09:40:07 // 74735
Én is, de ez a jó változat.)
GT Ɨ|ѯ2008-08-06 09:38:34 // 74734
konkrét & korrekt :-)
Benőke2008-08-06 09:30:25 // 74733
Olvastam én már 127 től 140 ig mindent :D
Huszi2008-08-06 09:15:40 // 74732
Jaja, a navi oda lett. F.sz voltam és elöl hagytam.
pb_2008-08-06 08:46:11 // 74731
33 16v 1000kg 132/137 LE
33 P4 1070 kg 132/137 LE
33 Q4 1070 kg 132 LE
Benőke2008-08-06 08:39:38 // 74730
Kimaradtam a Társalgásból, de ez azért erős.
Hiába 150-155 ló egy 2.0TS
A 33- as alig több mint 1T (1000-1070kg körül van?) Bármelyik 2.0TS bőven felette van 145QV a legkönyebb ezekből ugye. (De az is 1240-70 környéke, nagyjából 200 kiló felesleg) Az 1,7 -es 33 -as meg 132-3-4-5-6-7 Ló kiviteltől függően. Ilyen paraméterek melett Erősen kétséges a TS föléne 400m -en. Végsebességnél -meg 5 sebeségben a Nyomaték maitt egyértelmű, de alatta... Volt szerencsém 33 -ashoz és szerintem érzésre is jobban megy mint a TS. Igaz csak 156 -ban ültem az meg ugye már közel 300 kg töblet. A katalógus adatok szerint a TS jobb de valahogy nem tudom elhinni...
koz2008-08-06 08:24:25 // 74729
Ahogy próbálkoztam, néha előjött a gyújtás, de indítózáskor újra elment. Ebből gondolom, hogy jó, meg durva lenne, ha nem lenne jó egy fél éves exide. Az ajtózárak meg itt vannak fönt a lakásban, a helyük meg lafalazva.
pb_2008-08-06 08:22:01 // 74728
Azt én is.))) A 16 körüli idő, az Lég jól hoz6ó, ha nincs műszaki probléma.
pb_2008-08-06 08:20:32 // 74727
150 körül még bőven van keresnivalója. Inkább 180 fölött, 190 környékén fogyna L. Sajnos a versenyeket 201, és 402 men rendezik.)
"maradjunk abban, hogy egy jó 2.0ts xarrá veri 400 méteren az 1,7 16v 33at is, 146ot is"
Én ezt többx is nem így láttam.) A 8vk közül legtöbb esélye a 75nek van, a 16vk közül, pedig a 45/6nak van.
Kau2008-08-06 08:18:49 // 74726
Azért megnézném, ahogy Vince 33-asát lenyomod :)) Kapnál vagy 100 métert 400-on :))
Amúgy egyszerű a képlet. Versenyen menjél 16.0-ás időt vagy jobbat. Ilyet tud menni egy jó 16V 33-as. És ez nettó idő. Nem számít, ha valaki később indul.
Kau2008-08-06 08:14:46 // 74725
Amúgy miért mászkálsz a csomagtartóban? Kulcscsal nem tudod nyitni az ajtódat?
Kau2008-08-06 08:13:28 // 74724
Jó az akksid?
koz2008-08-06 07:41:07 // 74723
Az fix, megrángattam.
Otto2008-08-06 07:36:02 // 74722
Akksisaru?
koz2008-08-06 07:34:44 // 74721
Szeasztok! Most jövök a csomagtartóból (má megin). Szóval gyújtás van, indít, kattanás, nem indul, nincs gyújtás, be sem lehet zárni (csak a csomagtartón át...). Gondolom valami biztosíték, vagy relé, vagy egyéb elektromos hókuszpókusz, de mi? El tudná valaki magyarázni, hogy mit kell tennem? De mintha hároméves gyereknek magyarázná?
Otto2008-08-06 06:48:31 // 74720
Simán szarrá...:D
dfg (Tanárúr)2008-08-06 06:09:43 // 74719
oks talán nem xarrá, csak inkább simán. :)
dfg (Tanárúr)2008-08-06 00:22:52 // 74718
bocsi, 150-et akartam írni, és persze km/h. mert persze fincsi a 200, meg a 400 méter, de nem életszerű.... maradjunk abban, hogy egy jó 2.0ts xarrá veri 400 méteren az 1,7 16v 33at is, 146ot is, és selmak kedvéért a 147 1,9 jtd-m-et is.
WarbiRunner (Gyuri)2008-08-05 22:38:38 // 74717
Jó én ezen nem vitattkozom, én rosszul jártam vele, nem is fogok többet direktszűrőzni, ennyi. Mást lebeszélni nem akarok, nem is lehet, engem se lehetett.
Aztán rájöttem, hogy "no replacement of displacement" ;-) Hacsaknem talán egy túúúró....
pb_2008-08-05 22:35:13 // 74716
Válts kategóriát.DDD
Amúgy tavaly simán vertél időben.)
pb_2008-08-05 22:34:08 // 74715
Átért persze.) Csak, ha már vannak pontos adatok, gondoltam beírom.)
Kau2008-08-05 22:27:07 // 74714
Most mit csináljak, ha 2 évig ellened meg Vince ellen kellett nyomni :))
Igaz az enyém CSAK 1.6-os :))
Tedi2008-08-05 22:09:33 // 74713
Én a 132 lovas 33-ast hasonlítottam a 150 lovas 2 litereshez. Nem pontosak az adatok, csak hasra csapva írtam, de így is átért szerintem, amit mondani akartam :)
pb_2008-08-05 22:08:04 // 74712
Te, már tapasztalt vagy ezen a téren.))))))
pb_2008-08-05 22:07:24 // 74711
Az attól függ, hogy melyik változatot nézed, mert a legnagyobb teljesítménybeli különbség 26 ló, a súlynál pedig 240 kg.
pb_2008-08-05 21:56:59 // 74710
Látom, azért, már, máshogy közelíted + a témát, ahogy lejött, hogy mit értek qtya alatt.))) De, azt a 15öt nem pontosan értem.
pb_2008-08-05 21:50:05 // 74709
Ha bebaszna, ha nem, ez pedig így van.))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak