Ferke2013-11-20 16:57:37 // 133405
Ötlet az totál lett volna, de elhalt:) A kék helyett egy (kövezzetek meg, de) Phedra vagy Ulysse, a rosso helyett 159 lett volna...az első azért döglődik, mert csak hdi motorosok vannak, ami viszont nem kell, a második meg azért, mert anya nem engedi eladni a rossot:)))
WarbiRunner (Gyuri)2013-11-20 09:27:59 // 133403
Gondolom ötleted nincs mit vennél, csak zizeg az a belső hang :-) Nálam most ez van, kiszemelt autó sincs igazán. Pár ötlet, nomeg a biztos tudat, hogy ha elviszik a jtd-t, van máááásiiiik :-) És járok a zölddel. Városban úgyis az a jobb.
WarbiRunner (Gyuri)2013-11-20 09:24:51 // 133402
Köszi :-) Gondolod én rendeltem bele a fabetétet? :-) Eleinte gondolkoztam hogy kicserélem, nem nagy ügy. De igazából megszoktam. Ha elvonatkoztatunk tőle, hogy műfa, kellemes tud lenni, hogy nem minden fekete belül. Ha limited 500-as borítást tudtam volna lőni valahol, na azt betettem volna :-)
A TD-be meg rendes furnéros cucc ment. Kicsit látszik az utólagosság, de mégis vidámabb belül. Az aztán már zavaróan túl fekete volt :-)
A TD-be meg rendes furnéros cucc ment. Kicsit látszik az utólagosság, de mégis vidámabb belül. Az aztán már zavaróan túl fekete volt :-)
pb_2013-11-20 00:28:31 // 133401
Ha sokat zümmögx, akkor Tnyleg nem lex az.D
G-Burt2013-11-19 21:04:53 // 133398
Nyugger, ne oxxad az eszet, mert nincs miből, a fotel nem opció:D
Gábor145JTD2013-11-19 20:51:16 // 133397
:)
pb_2013-11-19 20:16:22 // 133396
Ahelyett, hogy inkább keményen tolnád a xekeret.D
mreni2013-11-19 19:44:03 // 133395
én meghagyom a Marist rövidezni,futózni,melós autónak és 56sw vagy 66 lesz mellé,csakis 20v jtd.
De itthon nem nagyon van olyan amit valóban megvennék,ráérek van időm :)
De itthon nem nagyon van olyan amit valóban megvennék,ráérek van időm :)
Ferke2013-11-19 19:29:37 // 133394
Pont totál ezt csinálom kb 3 hete...:)))
NT Kundi2013-11-19 19:03:08 // 133393
szép ez az ezüst csodád :)
csak az a fás műszerfal nem lájk nálam :(
csak az a fás műszerfal nem lájk nálam :(
WarbiRunner (Gyuri)2013-11-19 18:15:29 // 133392
Jól kicsesztetek itt velem :-)
Addig pörögtünk itt a szebbnél szebb Alfákon, nomeg egy cartárs a múltkoriban érdeklődött is a jtd után, hogy azon kapom magam, hogy minden áldott nap nézegetem a mobile.de kínálatot, használtautót. Egyik nap nem adnám a jtd-t, másik nap meg esz a fene, hogy mi lenne ha eladnám, és újítanék valamit. Franc...
Szóval ha valakit érdekel a jeti dízel, most vannak gyenge pillanataim, asszem eladom :-)
Ha-hu-n még nem hírdetem egyelőre, de ha itt valakit érdekel, eladó.
Addig pörögtünk itt a szebbnél szebb Alfákon, nomeg egy cartárs a múltkoriban érdeklődött is a jtd után, hogy azon kapom magam, hogy minden áldott nap nézegetem a mobile.de kínálatot, használtautót. Egyik nap nem adnám a jtd-t, másik nap meg esz a fene, hogy mi lenne ha eladnám, és újítanék valamit. Franc...
Szóval ha valakit érdekel a jeti dízel, most vannak gyenge pillanataim, asszem eladom :-)
Ha-hu-n még nem hírdetem egyelőre, de ha itt valakit érdekel, eladó.
VKG231!!! (156+75)2013-11-18 15:19:50 // 133391
Itt elég sokat látni, szerintem nagyon szép autó. Főleg, hogy látom mellette a hunyadi i30-akat, kia szídeket, golfokat, a borzasztó-elképesztő-utánozhatatlanfos új 308-at, ilyeneket.
Azok mellett tiszta felüdülés...
Azok mellett tiszta felüdülés...
WarbiRunner (Gyuri)2013-11-18 15:16:36 // 133390
Ezért érdekel nagyon a Julis. Az háát mondjuk hogy érdekes arcú, de meg lehet barátkozni vele, főleg ugye pirosban. Igen ,egy piros Alfára már vágyok :-) A QV azért már motort tartalmaz, az a 235 ló az már nem gyermeteg azért. Fogyasztás ügyileg meg jobbnak tűnik ahogy olvasgatom, biztos a multiair teszi. Nadehát álmodozzunk, jó nekem ez a kis kormos harciszekér egyelőre :-)
VKG231!!! (156+75)2013-11-18 15:08:18 // 133389
Én az 59-cel vagyok úgy, hogy ki fog maradni szerintem... Pedig gyönyörű. Csak hát a szépség nem minden. Kicsit fázom attól, hogy a 2.4-nek a gyermekbetegségeinek az árából veszel egy komplett versenyfutóművet 75 alá, vagy egy másik autót. Más motornak meg ,ahogy mondod, nem nagyon van értelme.
Ha tizenliteres fogyasztás, akkor menjen és legyen aresei V6, ne egy agyonfojtott euro5-ös turbós motor. (Ami ráadásul ugyanúgy nem forog nagyon, mint egy dejzel... )
Ha tizenliteres fogyasztás, akkor menjen és legyen aresei V6, ne egy agyonfojtott euro5-ös turbós motor. (Ami ráadásul ugyanúgy nem forog nagyon, mint egy dejzel... )
VKG231!!! (156+75)2013-11-18 15:03:56 // 133388
Hát, azért nem véletlenül nyeli jobban... Azért nem szokás ma sem elöl-hátul kettős keresztlengőkart használni. Azért nincs ugye csomagtartója...
Nekem SW V6 kellene, de nagyon. Arra az évi 9-10-12 ezer km-re tulajdonképpen mindegy, hogy 9.5 a fogyasztás vagy 11.5... És az SW-be befér a bicikli, ami a 155-be nagyon neccesen megy bele.
Persze az ultimate praktikum az egy CW lenne, nekem az nagyon tetszik ám. Arra még a tetősín is jó ;)
Egyébként egyedül a praktikum miatt sajnálom picit, hogy elment a 45 a háztól, ott aztán táncolni lehetett. Előrehajtott jobb első ülés, lehajtott hátsó ülés és bármi bepasszolt. A 46 meg ugye még annál is hosszabb. Az 55-nek meg le se lehet hajtani a hátsó üléseit ugye...
Nekem SW V6 kellene, de nagyon. Arra az évi 9-10-12 ezer km-re tulajdonképpen mindegy, hogy 9.5 a fogyasztás vagy 11.5... És az SW-be befér a bicikli, ami a 155-be nagyon neccesen megy bele.
Persze az ultimate praktikum az egy CW lenne, nekem az nagyon tetszik ám. Arra még a tetősín is jó ;)
Egyébként egyedül a praktikum miatt sajnálom picit, hogy elment a 45 a háztól, ott aztán táncolni lehetett. Előrehajtott jobb első ülés, lehajtott hátsó ülés és bármi bepasszolt. A 46 meg ugye még annál is hosszabb. Az 55-nek meg le se lehet hajtani a hátsó üléseit ugye...
WarbiRunner (Gyuri)2013-11-18 15:02:57 // 133387
Én régóta úgy vagyok vele, hogy az 56 nálam kimarad (persze lehet nem így lesz). Fél lépcsőnyit minek lépni, a 159 az ami más kv-ház. Na az tényleg más kategória. Az hozza azt is amit a 46-ban nagyon bírok, a kicsit földön lapulós versenyautós döcögést, de valami olyan finom döcögés az, ami pont a tökéleteshez közelít. Nem zavaró, nincs kényszered arra hogy kerülgesd a kátyúkat, és mégis azokat a pici finom rezzenéseket pont érzed, nagyon feszesen mozog az egész, mégis baromira komfortos. TI-t próbáltam, és azt tudom, hogy nekem olyan kell :-) Eszement jó futómű. Kényelmes űlések, szenzációs fogású kormány, rendes útérzet.
Egy Julist is szívesen kipróbálnék, hogy az mit tud. A 159 TI nálam azonnal belőtte a vírust, a 156 soha. Ami kár, hogy az 59-nél motorikusan vagy a 2.4 jön számításba ami bazi nehéz, vagy 1.8 tibi ami egy zabagép. Azért ha egyszer megtehetem anyagilag, akkor 1.8 tibi, piros TI és persze berlina.
Egy Julist is szívesen kipróbálnék, hogy az mit tud. A 159 TI nálam azonnal belőtte a vírust, a 156 soha. Ami kár, hogy az 59-nél motorikusan vagy a 2.4 jön számításba ami bazi nehéz, vagy 1.8 tibi ami egy zabagép. Azért ha egyszer megtehetem anyagilag, akkor 1.8 tibi, piros TI és persze berlina.
WarbiRunner (Gyuri)2013-11-18 14:48:03 // 133386
Na pont ez az én érzésem is. A TD is rendben van, jó és szerethető kis gép, városban talán jobb, könnyebben kezelhető mint a jtd. Főleg a fordulóköre és a magasabb futóműve előny. Viszont tényleg érződik rajta hogy a 90-es évek derekáról származik. A jtd-be beülve egy jóval modernebb autónak tűnik, nekem sosem tűnt egy 156 komolyabb előrelépésnek ehhez képest. A 156 futóműve jobban nyeli az úthibákat , ettől egy komfortosabb autónak tűnik. kb ennyiben lehet összefoglalni az érzetbeli külöbséget, főleg ha 8v jtd-ket hasolítunk egymáshoz. Egyébként a többi inkább ízlés kérdése, valójában a futóművet leszámítva ugyanaz a technika van bennük. Sőt, a 105 lovas 156 fékje nekem kifejezetten gyengének tűnt. Az előrelépés inkább a 16v és 20v jtd-ktől számottevő. Halkabbak, és erősebbek, 6-os váltóval vannak szerelve, így pályán csendesebben lehet velük suhanni, alapból chippelés nélkül is jó forognak. Talán a 140/150 lovas jtd a legésszerűbb napi használatra való dízel.
Praktikum szempontjából pedig a sorrend:
1. 156sw
2. 146
3. 156 berlina
Ha az sw tetszene, talán az lenne..tudom hogy praktikus, de nem bírom magam rávenni. A 156 berlina meg fészliftesben nagyon bejön, de a legtöbbnek még az űléssora sem hajtható síkba. That sucks.
Praktikum szempontjából pedig a sorrend:
1. 156sw
2. 146
3. 156 berlina
Ha az sw tetszene, talán az lenne..tudom hogy praktikus, de nem bírom magam rávenni. A 156 berlina meg fészliftesben nagyon bejön, de a legtöbbnek még az űléssora sem hajtható síkba. That sucks.
Jorjie2013-11-18 12:43:29 // 133385
Én is gondolkoztam, mikor váltani akartam hogy '46 or '56 Jtd legyen. Sokmindent átrágtam, még téged is megkértelek, hogy nézz meg egy '56-ot. :-) Tudtam, hogy más kávéházak, és hát 6 évig nyüstöltem a TD-t, azt ismertem jobban. Meg ugye vezettem a tiéd is a chip után, és a mai traffipaxos világban bőven elég volt az is. A formákkal sem volt bajom, a '46 20 év után is fenomenális, az '56 meg év autója volt. Bár ha lenne egy (szigorúan 2.4 Jtd 10v remap), akkor az első kilincseket lefalaztatnám, és távirányításúak lennének az ajtók :-) Ami döntött az hogy Deka gépe eladósorba került, én meg lecsaptam rá. :-)
De szerencsére a TD a családban maradt, fájt volna érte a szívem, ha el kellett volna adni.
Ja, és ami meglepett: a Jtd csak egy évvel fiatalabb a TD-nél, de klasszisokkal komfortosabb belül, már-már 156-os érzetű.
De szerencsére a TD a családban maradt, fájt volna érte a szívem, ha el kellett volna adni.
Ja, és ami meglepett: a Jtd csak egy évvel fiatalabb a TD-nél, de klasszisokkal komfortosabb belül, már-már 156-os érzetű.
VKG231!!! (156+75)2013-11-18 11:36:48 // 133384
Fos. Mindazösszes... :DDDD Gófkettő egyhatdét kell venni :D
Én inkább az 56 felé húzok, ha őszinte akarok lenni. De vagy 2.4, vagy V6, persze a kettő között óriási a különbség fenntartásban, lásd a vezérléscsere költségét, de nekem feltehetőleg az lesz a következő. De csak majd, ha az 55-öt annyira meguntam, hogy utálok beleülni (mint a boxerbe a végén)...
Én inkább az 56 felé húzok, ha őszinte akarok lenni. De vagy 2.4, vagy V6, persze a kettő között óriási a különbség fenntartásban, lásd a vezérléscsere költségét, de nekem feltehetőleg az lesz a következő. De csak majd, ha az 55-öt annyira meguntam, hogy utálok beleülni (mint a boxerbe a végén)...
WarbiRunner (Gyuri)2013-11-18 11:12:11 // 133383
Ennyiért vann fenn, és a jtd-k árát is megkérik, ez van :-) Hogy mennyire reális, azt eldöntik a lehetséges vevők :-) Én sem adnám az enyémet 500 alatt, egyiket sem, pont én legyek olyan hülye, hogy alákínálok annak a sok ótvar roncsnak ami a ha.hu-n fent van (tisztelet a kivételnek)? :-) Mondjuk nem is nagyon szorít semmi hogy eladjam őket.
A 156-okról meg annyit, hogy már megöregedtek ám nagyon ők is. Az is már csak egy választási lehetőség öregautó kategóriában. Mint ahogy az itthon kínált 146-ok nagy része is rom, ugyanígy a 156 kínálat alja is. A fenntartási költség mellesleg ebben a kategóriában már sokat nyom a latban. Nem mondom hogy reális az áruk, de ha most kéne használható autót (Alfát) vennem olcsón, erősen elgondolkoznék, hogy a 156-ok aljából válasszak, vagy kintről eszement áron hozzak egy 146 jtd-t valósan minimális km-rel. Jó, én ebbe az ékalakú gokartbe bele vagyok buzulva, úgyhogy egyértelmű hogy melyiket választanám :-)
Ha megnézed a dízelmánia topicot, bizony egyre csak gyűlik a sok probléma a sok külföldről behurcolt jtd-vel. Korábban napokig, hetekig csend volt, most napi szinten jönnek a különböző problémák. 156-okkal többnyire. Persze kicsit fel van tupírozva a 46-ok ára, mint ahogy Ferke a múltkor tök jól leírta, mintha a kis fenttartási költséget jól megfizettetnék a vevővel. Mivel két érintett vasam is van, nem fogok nagyon tiltakozni ezellen :-)
A 156-okról meg annyit, hogy már megöregedtek ám nagyon ők is. Az is már csak egy választási lehetőség öregautó kategóriában. Mint ahogy az itthon kínált 146-ok nagy része is rom, ugyanígy a 156 kínálat alja is. A fenntartási költség mellesleg ebben a kategóriában már sokat nyom a latban. Nem mondom hogy reális az áruk, de ha most kéne használható autót (Alfát) vennem olcsón, erősen elgondolkoznék, hogy a 156-ok aljából válasszak, vagy kintről eszement áron hozzak egy 146 jtd-t valósan minimális km-rel. Jó, én ebbe az ékalakú gokartbe bele vagyok buzulva, úgyhogy egyértelmű hogy melyiket választanám :-)
Ha megnézed a dízelmánia topicot, bizony egyre csak gyűlik a sok probléma a sok külföldről behurcolt jtd-vel. Korábban napokig, hetekig csend volt, most napi szinten jönnek a különböző problémák. 156-okkal többnyire. Persze kicsit fel van tupírozva a 46-ok ára, mint ahogy Ferke a múltkor tök jól leírta, mintha a kis fenttartási költséget jól megfizettetnék a vevővel. Mivel két érintett vasam is van, nem fogok nagyon tiltakozni ezellen :-)
VKG231!!! (156+75)2013-11-17 21:49:41 // 133382
2005-ös SW 1.9 8V JTD volt itt még egy, de az tip-top bőrbelsővel, száztizenezer km-rel, de új kuplunggal (kérdéses, hogy miért), fekete színben, új futóművel, 3300 euróért. Első ránézésre azt mondta a kereskedő, hogy 3000...
Szóval nagyon értelmes áron lehet itt jó autókat vásárolni.
És a tengernél olaszhon közelsége miatt nagyon sok Alfa van...
Hát de ha nem otthon cserélted volna, akkor azért az tud húzós lenni na...
Szóval nagyon értelmes áron lehet itt jó autókat vásárolni.
És a tengernél olaszhon közelsége miatt nagyon sok Alfa van...
Hát de ha nem otthon cserélted volna, akkor azért az tud húzós lenni na...
Ferke2013-11-17 21:39:34 // 133381
Szlovénián épp erősen gondolkodom, nevetséges összegekért vannak autók, tömegesen, ahogy írod is...
(ja, a turbo az vw-audi volt, de tette a dolgát, később lecseréltem, mert zavart, az autón meg összesen egy napot dolgoztunk, és menetkész volt).
(ja, a turbo az vw-audi volt, de tette a dolgát, később lecseréltem, mert zavart, az autón meg összesen egy napot dolgoztunk, és menetkész volt).
G-Burt2013-11-17 21:30:12 // 133380
tankolj máshol, ne ott ahol eddig:)
Benz2013-11-17 21:16:25 // 133379
Szép estét !
Ma Győrben jártam és láttam amint egy trélerről éppen szednek le egy 156 sw-t és elgondolkodtam ezen a csörgésen! Meg kéne oldani mielőtt megyek pestre vele, nem lenne kellemes ha valami miatt baj lenne. Olvastam erre arra meg mondták is páran hogy próbáljam meg a kopogás érzékelőt kicserélni mert ugye az küszöböli ki a kopogásos égést! Csak gyorsításkor fordul elő és csak meleg motornál. Szerintetek lehet az érzékelő? Volt már valakinek cserélve ez az érzékelő ? vagy valakinek valami tapasztalata van vele? Tapogatózom a sötétbe ezért kérdezem :) mert muszáj megoldani. Nem hiszem hogy használ a motornak...
Ma Győrben jártam és láttam amint egy trélerről éppen szednek le egy 156 sw-t és elgondolkodtam ezen a csörgésen! Meg kéne oldani mielőtt megyek pestre vele, nem lenne kellemes ha valami miatt baj lenne. Olvastam erre arra meg mondták is páran hogy próbáljam meg a kopogás érzékelőt kicserélni mert ugye az küszöböli ki a kopogásos égést! Csak gyorsításkor fordul elő és csak meleg motornál. Szerintetek lehet az érzékelő? Volt már valakinek cserélve ez az érzékelő ? vagy valakinek valami tapasztalata van vele? Tapogatózom a sötétbe ezért kérdezem :) mert muszáj megoldani. Nem hiszem hogy használ a motornak...
VKG231!!! (156+75)2013-11-17 20:52:15 // 133378
Hát meg talán a turbó sem a reá való volt vagymi... Szóval nem a beleülök és megyek kategória volt annyiért, míg mostanság már az a kategória is lehetne ennyiért.
A lényeg, hogy 650-ért egész biztosan nem piacképes egy TD...
JA azt tegyük hozzá, hogy itt a koperi autókereskedésben 1650 euróért volt egy tip-top 1.9 JTD SW, 2002-es. A hátsó sárvédő bal oldalára ráfért volna egy kis ködölés és ennyi, a futómű se lógott és a motornak is szép hangja volt, csak a bal első felső lengőkar nyekergélt.
Azt nem tudom, hogy mennyire volt benne valós a 180.000, de akár még igaz is lehetett, mert az ülés az nem volt csúf.
Oké, persze hozzá kell tenni, hogy ez Szlovénia, ráadásul 10 km-re az olasz határtól és rogyásig van Alfával, és innen még haza is kell vinni, de ennyiért szerintem még az is megérné.
A lényeg, hogy 650-ért egész biztosan nem piacképes egy TD...
JA azt tegyük hozzá, hogy itt a koperi autókereskedésben 1650 euróért volt egy tip-top 1.9 JTD SW, 2002-es. A hátsó sárvédő bal oldalára ráfért volna egy kis ködölés és ennyi, a futómű se lógott és a motornak is szép hangja volt, csak a bal első felső lengőkar nyekergélt.
Azt nem tudom, hogy mennyire volt benne valós a 180.000, de akár még igaz is lehetett, mert az ülés az nem volt csúf.
Oké, persze hozzá kell tenni, hogy ez Szlovénia, ráadásul 10 km-re az olasz határtól és rogyásig van Alfával, és innen még haza is kell vinni, de ennyiért szerintem még az is megérné.
NT Kundi2013-11-17 17:36:06 // 133377
van valakinek fölöslegeges jó erős müködő ablakmosó szivattyúja amit a kidobás helyett nekem adna?!?
(volt itthon egy másik de annak másmilyen a csatlakozója)
(volt itthon egy másik de annak másmilyen a csatlakozója)
Martika832013-11-17 16:42:28 // 133376
Hát ezt gyorsan elvitték. :)
1pityu3892013-11-17 14:48:14 // 133375
Nahhh tegnap nekiestem a verdának :) A szívó részt lebontottam,folytószelepet kivettem megtakarítottam mindent,elektromos dolgokat folytószelep potenciamétert,alapjárati motort,légtömeg mérőt kontakt sprével tisztítottam,igazábol csak az alapjárat szabályzón volt ném piszok amúgy tiszta volt minden. Csatlakozóknál elég sok korrózió volt erre érdemes odafigyelni! Összeraktam és ugyan olyan erőtlen,fulladozós volt :( Próba képp széthúztam a lambda szonda csatlakozólyát,és minden gond tovaszállt :)))))))))))))) Karácsonyra kap egy uj szondát meg töröltetem a hibat mert természetesen a műszerfalon jelez... Akinek alacsony fordulaton 2000 alatt rángat,erőtlen,gázreakció rossz érdemes ránézni a szondára!
Ferke2013-11-16 10:27:47 // 133373
Ja, 350ert akkoriben az tenyleg durva volt (foleg magyarorszagi forgalomba helyezes, 1. tulajjal), de most ez mar nem akkora nagy szam...
Ferke2013-11-16 10:26:06 // 133372
Egy ecu csere meg egy bal eleje...az, hogy en szetszedtem csumara es minden mast is megcsinaltam, az csaknem szamit "sok dolog"-nak....nyugodtan mindenki megcsinalhatna maganak, es akkor nem esne abba a hibaba, amibe most minden 2. alfas igy osszel, miszerint elhozza alvazvedeni a verdat, es kiderul, hogy a fele nyulvany mar lerohadt az auto alatt...:P
Ennyi az ara a 156-nak sajnos, 800€ + papir. Az, hogy sok magyar tulaj el van varazsolva, es 600ezrekert akar eladni egy 145ost, es 1,2M-ert 156-ost, az csak azert van, mert meg mindig felunk kintrol autot venni, (pedig semmivel sem tobb melo, sot, nincs atirasi ktg, amit sokan elfelejtenek), es a sok madar nem fogja fel, hogy egy auto az nem befektetes, hanem szintiszta buko....
Ebbol kell kiindulni, es ezzel most magam ellen is beszelek, mert az enyem is elado:
156 jtd, 650€
Ennyi az ara a 156-nak sajnos, 800€ + papir. Az, hogy sok magyar tulaj el van varazsolva, es 600ezrekert akar eladni egy 145ost, es 1,2M-ert 156-ost, az csak azert van, mert meg mindig felunk kintrol autot venni, (pedig semmivel sem tobb melo, sot, nincs atirasi ktg, amit sokan elfelejtenek), es a sok madar nem fogja fel, hogy egy auto az nem befektetes, hanem szintiszta buko....
Ebbol kell kiindulni, es ezzel most magam ellen is beszelek, mert az enyem is elado:
156 jtd, 650€
VKG231!!! (156+75)2013-11-15 20:14:22 // 133371
350-ért? az durva.. de a tiéddel sok volt a dolog ha jól emlékszem.
Ferke2013-11-15 19:28:29 // 133370
"156 jtd-t, magyar papírokkal" akartad írni, nem? Én ennyiért vettem 3 éve és most már több is van...
VKG231!!! (156+75)2013-11-15 17:34:50 // 133369
Mennyémá, 350-ért papírok nélkül? Az meredek... Lassan (sőt, nem is lassan) 156 JTD-t kapsz ennyiért papírok nélkül... Oké, 650-re van beregisztrálva, de annyiért simán van 156... Még akkor is, ha ugyanilyen korban, azét az más kávéház mint egy TD. (Igen, fenntartási költségek terén is...)
VKG231!!! (156+75)2013-11-15 17:32:52 // 133368
Dfg cartárs blogját érdemes elolvasni, és megnézni azt a lehetséges okot is, ha eljuttok a hengerfej levételéig és nem hf-es. A TS-ek ritkábban azok.
WarbiRunner (Gyuri)2013-11-15 17:04:18 // 133367
A tádék ára is felfelé ível. Még pár év és a két öreg autó árából veszek egy zsírúj Giuliát :-) Igazából egy árban mozog a jtd-vel. Dehát azok is milyenek. A legdrágább 620e-s jeti mellé odatenném a sajátom simán, minden bevallott kilométerével együtt..
WarbiRunner (Gyuri)2013-11-15 16:56:06 // 133366
Ok, ez a ti ügyetek, ezt nem tudhattam. Így persze más a tészta.
Döme852013-11-15 14:24:54 // 133365
Úgy nézz ki egy Alfa szerelőnél sikerült hasznos információra szert tenni.
Ha sikerült megcsinálni a gépet és működik is akkor ha ezzel tudok másnak segíteni akkor majd megírom itt hogy mi volt a probléma és annak a megoldása.
Még egyszer köszönöm mindenkinek a segítséget.
Ha sikerült megcsinálni a gépet és működik is akkor ha ezzel tudok másnak segíteni akkor majd megírom itt hogy mi volt a probléma és annak a megoldása.
Még egyszer köszönöm mindenkinek a segítséget.
Marky Mark2013-11-15 13:17:25 // 133364
Eladó az autóm. Felraktam az Adok-veszek rovatba néhány infót róla és az adatlapomon megnézhetitek.
Döme852013-11-15 11:06:03 // 133363
Sajna nem. Lehet egy nagyon kicsi víz volt alatta. Mert a parkolóban láttam hogy nedves a beton. De konkrét víz nem állt ott. Csak nedves beton. Aztán nem tudtam ebből van-e vagy már ott volt. A másik szerelő is erre tippel hogy rossz beállítás és folyton nyitva van. A másik szerint akiben szintén bízok mert régi ismerős ő azt mondja jó fajta került bele és minden jól van beállítva.
Így elég macerás a helyzet. Ezért gondoltam hátha van tapasztalat ilyen téren:).
A másik érdekessége hogy mikor városban használom akkor vészesen nem fogyott belőle a víz. Ez akkor okozott meglepit mikor hosszabb távra(500 km-re mentem) kétszer ment ilyen távon és mind a kétszer elette a vizet. Mikor városban használtam figyeltem és szinte nem is fogyott belőle.
Remélem meg lesz a megoldása.
Köszi a segítséget
Így elég macerás a helyzet. Ezért gondoltam hátha van tapasztalat ilyen téren:).
A másik érdekessége hogy mikor városban használom akkor vészesen nem fogyott belőle a víz. Ez akkor okozott meglepit mikor hosszabb távra(500 km-re mentem) kétszer ment ilyen távon és mind a kétszer elette a vizet. Mikor városban használtam figyeltem és szinte nem is fogyott belőle.
Remélem meg lesz a megoldása.
Köszi a segítséget
Döme852013-11-15 11:01:33 // 133362
Már most nincs Nálam az autó mert vissza vittem a kocsit a szerelőhöz. Csak Nekem ez anynira fura volt így. Mert a fűtés is gyenge volt. Pára csak klímával ment le sehogy máshogy. Ezért gondoltuk hogy túlhűti a motort. De akkor ezek szerint Ti is erre tippeltek.
Remélem megtalálják az okát.
Köszönöm a segítséget.
Remélem megtalálják az okát.
Köszönöm a segítséget.
Tomi1452013-11-15 10:58:59 // 133361
Nem all a kocsi alatt a viz vagy ablokkon a termosz haz alatt?a hofok meg lehet azert annyi mert valami ocska termosz van benne es allandoan nyit vagy nincs is benne.
Döme852013-11-15 10:55:54 // 133360
De igen. Ez a fura hogy havertól van a kocsi. Megcsinálta csak magánéleti okok miatt megvált tőle. Én meg megvettem. De ezekről számlák is vannak meg a srác is megbízható. Régi ismerős. Ő sem érti mitől lehet ha már rendbe rakták. Neki is fura az egész. Nekem meg ugye kellemetlen.:)
Benz2013-11-15 10:52:08 // 133359
Nyugodtan ! :) Amibe tudok segítek, már amire még emlékszem :D
MogyiQV2013-11-15 10:50:11 // 133358
Nagyon köszönöm,de ha elakadok lehet hogy zaklatnálak,egy két kérdéssel! :)
WarbiRunner (Gyuri)2013-11-15 10:37:42 // 133357
Ha a "vásárlás előtt volt cserélve" az azt jelenti, hogy a kereskedő azt mondta hogy cserélve volt, már vinném is vissza az autót neki. Meg úgy amúgy is, az valahogy nincs rendben, hogy most vetted, olajat és vizet is zabálja, és erről vajh az előző tulaj, vagy a kereskedő nem tudott. ??
Axl Trans2013-11-15 10:32:12 // 133356
Szerintem ott valami nem lett jól összerakva. Ha ennyi hűtőfolyadékot enged el, annak valahol dőlni kell az autóból, látható helyen. Ilyen olajfogyasztás pedig motorkopásra utalhat, de ezt majd a TS-es kollégák megmondják. A 80°-ot illene elérnie, pláne, hogy nincs is hideg, de még hidegben is. Én hajlok arra, hogy a termosztát és a "többiek" cseréjénél, valami csúnyán el lett szúrva. Annyit megtehetsz, hogy nyomsz egy kövéret és figyeled mi jön a kipufogóból. Kék füst olaj, fehér füst, víz, a kettő együtt, nagy baj.