mszabika2006-02-24 08:52:11 // 6708
:))))
tetszik nekem is :)
ystuc2006-02-24 08:50:35 // 6707
Köszi!
Szabi, én is írtam neked! :-)
mszabika2006-02-24 08:46:23 // 6706
pont most írtam az oldaladra!!!!
gyors voltál :DDDDDDDDDDDDDDDDD
gratula!!!! ;) szzzéééééép
Balage2006-02-24 08:43:02 // 6705
Gratula! Nekem nagyon begyere! :-D
ystuc2006-02-24 08:38:04 // 6704
Na, ahogy ígértem, képek... :-)
Szóval elkészült a nagy mű, és szerintem nagyon ütős lett. Néha a forgalmat is kéne figyelnem... :-))))
A korábbi beszámoló időrendi sorrendjét követve, a középkonzol volt soron. Tehát itt az a baj, hogy levakarhatatlan (értsd se aceton, se csiszolás) zöld valamivel be van színezve az ikonok hátulja. Úgyhogy csak az a megoldás jöhetett szóba, hogy amilyen közelről csak lehet, piros leddel meg kell világítani. Persze kérdés volt, hogy mennyi piros jön át így is? Szerencsére annyi, hogy sötétben teljesen jó, világosban kicsit rózsaszínnek tünik, de nem vészes.
Szóval így lett megoldva:
A tekerőgombokkal is volt pici bibi. Míg gyárilag plexivel van a fény elvezetve hozzájuk, most ezt a megoldást nem lehetett alkalmazni. Ráadásul a gombokban zöld a plexi. Na, az kiugrott, és fehér fényáteresztő műanyag lap lett beledolgozva. És hogy fénye is legyen, kapott minden gomb egy-egy ledet.
Végül már csak a bajuszkapcsolók maradtak. Miután Teddytől telefonos segítséget kértem a szétszereléshez (amit ezúton is köszönök!!!!), pikk-pakk szétjött az egész.
Itt a buktató a pici ikonos plexik voltak. Zöld plexire ráfestve az ikon. Na, ezzel kezdjünk valamit... A hátsó ködlámpa és az ablakfütés kapcsolójának ikonja nem ilyen megoldásos, ott acetonnal leszedhető a zöld szín. De csak óvatosan, mert sok aceton szétkapja még a feketét is, aztán lehet újrarajzolni... A zöld plexire az a megoldás született, hogy vektoros progival meglettek rajzolva az ikonok, majd kilettek vágva méretre. Eléggé jól sikerültek, erről még nem csináltam képet, de majd lesz. Viszont az ablaktörlő és a fényszóró ikonok hiába lettek tökéletesek. Azokat sajnos nem tudtam a helyére rakni, mert íveltek. És egyfolytában kirúgták magukat. Nincs túl sok hely a rögzítésre sem.
Ezekből sajnos az eredetiek kerültek vissza. Így ezek nem világítanak, mert a piros nem jön át rajtuk. Ha minden igaz, akkor a '98 utáni kapcsolók, amik nem világítanak, átlátszó műanyagból vanak, nem zöldből. Gondolom kompatibilis a kettő, úgyhogy akkor olyat kell szereznem. Ha valaki tudna segíteni, az sikítson!!!!
És végül elkészült a nagy mű. Nekem tetszik... :-)))
De nem húzom tovább az idegeket, íme, meg lehet szemlélni:
Természetesen élőben még komolyabb az összkép. Majd megpróbálok sötétben a teljes fényvarázsról képet készíteni.
Várom a kritikát...
Szóval elkészült a nagy mű, és szerintem nagyon ütős lett. Néha a forgalmat is kéne figyelnem... :-))))
A korábbi beszámoló időrendi sorrendjét követve, a középkonzol volt soron. Tehát itt az a baj, hogy levakarhatatlan (értsd se aceton, se csiszolás) zöld valamivel be van színezve az ikonok hátulja. Úgyhogy csak az a megoldás jöhetett szóba, hogy amilyen közelről csak lehet, piros leddel meg kell világítani. Persze kérdés volt, hogy mennyi piros jön át így is? Szerencsére annyi, hogy sötétben teljesen jó, világosban kicsit rózsaszínnek tünik, de nem vészes.
Szóval így lett megoldva:
A tekerőgombokkal is volt pici bibi. Míg gyárilag plexivel van a fény elvezetve hozzájuk, most ezt a megoldást nem lehetett alkalmazni. Ráadásul a gombokban zöld a plexi. Na, az kiugrott, és fehér fényáteresztő műanyag lap lett beledolgozva. És hogy fénye is legyen, kapott minden gomb egy-egy ledet.
Végül már csak a bajuszkapcsolók maradtak. Miután Teddytől telefonos segítséget kértem a szétszereléshez (amit ezúton is köszönök!!!!), pikk-pakk szétjött az egész.
Itt a buktató a pici ikonos plexik voltak. Zöld plexire ráfestve az ikon. Na, ezzel kezdjünk valamit... A hátsó ködlámpa és az ablakfütés kapcsolójának ikonja nem ilyen megoldásos, ott acetonnal leszedhető a zöld szín. De csak óvatosan, mert sok aceton szétkapja még a feketét is, aztán lehet újrarajzolni... A zöld plexire az a megoldás született, hogy vektoros progival meglettek rajzolva az ikonok, majd kilettek vágva méretre. Eléggé jól sikerültek, erről még nem csináltam képet, de majd lesz. Viszont az ablaktörlő és a fényszóró ikonok hiába lettek tökéletesek. Azokat sajnos nem tudtam a helyére rakni, mert íveltek. És egyfolytában kirúgták magukat. Nincs túl sok hely a rögzítésre sem.
Ezekből sajnos az eredetiek kerültek vissza. Így ezek nem világítanak, mert a piros nem jön át rajtuk. Ha minden igaz, akkor a '98 utáni kapcsolók, amik nem világítanak, átlátszó műanyagból vanak, nem zöldből. Gondolom kompatibilis a kettő, úgyhogy akkor olyat kell szereznem. Ha valaki tudna segíteni, az sikítson!!!!
És végül elkészült a nagy mű. Nekem tetszik... :-)))
De nem húzom tovább az idegeket, íme, meg lehet szemlélni:
Természetesen élőben még komolyabb az összkép. Majd megpróbálok sötétben a teljes fényvarázsról képet készíteni.
Várom a kritikát...
Vega2006-02-23 19:14:13 // 6703
En szarkor szar helyre szulettem...holnaptol lopok!!!!!!!!!!! kovezzetek meg....de igy lesz!
Kau2006-02-23 18:38:23 // 6702
Arról nem is beszélve, hogy azért nincs új gáztűzhely, mert az a pénz is kell kocsira :))
Vega2006-02-23 18:34:55 // 6701
ja, sajnos...fizetesbol :(
GEORGE2006-02-23 18:25:04 // 6699
Nekem azt mondták, hogy nagy gázadásnál a lambda ki van iktatva arra az ídőre.
Kau2006-02-23 17:35:02 // 6698
Alsó tartományban észre lehet venni a különbséget. 4000-től tényleg semmi különbség.
Mindegy. Ezt is meg akartam csináltatni mindenképpen. De, ha ezt előbb tudom, akkor a chip jött volna és nyáron a lambda.
Az a baj, hogy fizetésből élünk :(
András bácsi2006-02-23 17:27:56 // 6697
Szerintem egy kicsit túl van lihegve. Azt mondják, hogy csökken a vezszíj élettartama a rossz módosítónál. Csak azt nem értem mitől: a szíj a szíjkeréken fixen van (ez mondjuk rossz kifejezés) csak a tengely és e kerék mozdul. Illetve, ha rossz a módosító akkor nem mozdul.
kando.2006-02-23 17:22:30 // 6696
Na igen..
persze az is lehet, hogy ez is amolyan fogyasztói dolognak készült.. bár nem tudom, ez mennyire hamar megy tönkre, de kint olaszban is cserélik garira, szervízben?
András bácsi2006-02-23 17:20:32 // 6695
Mire meglesz a megoldás, addigra nem lesz TS 16V
András bácsi2006-02-23 17:19:48 // 6694
Illetve mérhető, hogy működik, de az "anyagot" nem befolyásolja.
kando.2006-02-23 17:18:24 // 6693
Biztos az is valami újítás volt...
András bácsi2006-02-23 17:18:16 // 6692
Nem csak padlógáznál, hanem magasabb motorfordulaton sem tud beavatkozni.
András bácsi2006-02-23 17:16:51 // 6691
Nem létezik, hogy nem anyaghibából adódik.
Vega2006-02-23 17:11:33 // 6690
Ettel a szonda dologgal csak az az egy gond van ,hogy padlo gaznal a szonda felul van iralva...adhat az akarmilyen jelet akkor is maximalis a befecskendezett uzemanyag mennyisege....hangsulyozom, padlogaznal!!!
ha nem igy van, javitsatok ki!
Mondom en ,hogy ismerkedj a reszelovel...igy meglesz az 5 kocsihossz :)))))))))
Vega2006-02-23 17:09:34 // 6689
Na igen...ezt en sem ertem...nagyon ki kene talalni valamit a vez mod kiiktatasara...vagy orokre szerelhetosegere :))
András bácsi2006-02-23 17:03:34 // 6688
Egyébként ezt a kérdést nem értem. Odáig oké, hogy a lándzsáé jobb, de cikkszám szerint az is ugyanaz. Innentől melyik a lándzsáé? Sőt ua., pl. a Stiloé, 166 TS-é, Lybra 1.8-é, Coupe 20v-é.
Szóval ezt is kétséggel kezelem...
Kau2006-02-23 16:02:18 // 6687
Ezt szomorúan olvasom. Tény, hogy nyomom neki, de ezt bírnia kéne. Ha a gyárinak nem is, de az utólag beszereltet erősebbnek mondták.
Tehát akkor kétévente cserélni kell vez módosítót?
András bácsi2006-02-23 15:56:40 // 6686
Valószínű. Meg az is, hogy nagyon nyomod neki. :))) Az asszonyéban már 12xe km van gyári vezmóddal (ugyan már nem sokáig), és amikor én vezetem ugyanígy lódul. :)))
Kau2006-02-23 15:50:14 // 6685
Tényleg? :(
Lehet benne valami, mert mikor nagyon jól ment, akkor volt előtte vez mód. csere. Most meg megint kezd dízelesedni... :(
30e km után :(
Kau2006-02-23 15:47:52 // 6684
Ystuc.
Eddig világított a lufi visszajelződ?
Nekem ma törölték a hibakódot, 3000Ft-ért :(
András bácsi2006-02-23 15:47:16 // 6683
Ha jól sejtem a lambada csak alapjárat közeli fordulatokon fejti ki áldatlan hatását, így attól hiába várod a megugrást. Azon a fordulaton a vezérlésmódosító ugrasztja meg.
Kau2006-02-23 15:41:43 // 6682
Nem, nem. Az még várat magára. Épp eleget költök most rá.
Most visszakerült egy gyári lambdaszonda. Mivel eddig középértéken autóztam, úgy gondoltam, hogy most visszatér bele az elveszett erő. Régen 4500-as fordulat után megugrott. Most meg azt keresem, hogy megint ilyet csináljon :)
Most csak lentebb nyomatékosabb. Akarok chippet is, csak azt nem tudom, hogy március vagy április elején.
beeep1462006-02-23 15:33:52 // 6681
teljesítmény optimalizálás? Ez jól gondolom, hogy a chip tuning szinonímája? Hol csináltattad?
Kau2006-02-23 15:20:45 // 6680
Hazaértem. A mai teljesítmény optimalizálás felemásra sikerült. Ugyanis 2-3000-nél nagyobb lett a nyomaték, de a felső tartományban nem érzek változást. :( Pedig egy gyorsulásnál pont ez kéne...
Azért a Szentmihályi úton egy 728-as bömössel szórakoztam :))
Be is vérezhetett a szeme. Lámpáknál nem startolt jól, lomhának tűnt. Leshette, hogy 1.6 :))
120-ig nyomtuk lámpától lámpákig. :)
Cgo2006-02-23 12:36:47 // 6678
igen. csak tul messze vagytok
Seriff2006-02-23 10:57:11 // 6677
Olvastad, amit a lámpaállítás témára írtam?
Cgo2006-02-23 09:56:45 // 6676
Tatan a Trencsiknel van 3-4 autoban is, kerdezz ra!
Vega2006-02-23 05:06:18 // 6675
Na ne mar...csak en dekkolok itt bakker...igazm volt egy kis munkam....
Vega2006-02-23 02:54:32 // 6674
Igen az remlik...olvastam valamit..nekem is 3000-4000 kotott volt a legnagyobb a hangja...az pont olyan 100-130...
Hol votl nyitva egyebkent? Milyen volt a hangja? Szerintem Istencsaszar lehetett...kar ,hogy visszacserelted!
GEORGE2006-02-23 02:25:14 // 6673
Ez is akkor olyan ahány fajta annyi féle :-))
A 146-ra rendeltem nyitott rendszerű komplett kipufogó rendszert, de 110-130 közti tartományban nagyon hangos volt:-(
GEORGE2006-02-23 02:23:49 // 6672
A Tipoét szétvágtuk az belül rekeszes volt.
Vega2006-02-23 02:15:41 // 6671
En nem tapasztaltam...nekem nem lett hangosabb tole...gakorlatilag semmit nem valtozott a hangja...ki is baszattam belole...csak nehez szar....feleslegesen cipelem....egy teljesen szabad aramu dob...meg ha furcsa is az alakja...enyhen hajlik benne a cso...de teljesen szabadaramlasu...
GEORGE2006-02-23 01:43:01 // 6670
Az Alfán és a Tipon is attól emelkedik meg a legjobban a hangja ,hogyh a a hátsódob elötti "fura" alakú dobot kiiktatod :-)
Vega2006-02-23 01:23:33 // 6668
fel 2 korul mi legyen? :)
Vega2006-02-23 01:23:10 // 6667
Erdekes :))
En tod milyen hangra palyazok egyebkent? Amolyan omblos durva gurgulazos hangra :)))
A baj ,hogy ahhoz azert nagy loketterfogat kell es 2x ennyi henger :)) De azert meglatjuk mit tehetunk...
Most is nagyon szep hangja volt...olyan selymes, semmi durvasag de kurva mely...neha egy-egy eles puffanassal nagyobb gazelvetelkor...tenyleg jo volt...
Na de majd meglatjuk!
GEORGE2006-02-23 01:22:55 // 6666
De nagy csend lett itt az Amorén :-)
GEORGE2006-02-23 01:15:43 // 6665
Szinte nincs is hangja! :-)
Vega2006-02-23 01:08:08 // 6664
Ez az ilyen dob olyan dob dolog, rettentoen tul van misztifikalva...hangcsillapitas a szerepuk...talan a katalizatornak van valodi szerepe a gazlengesekben...de ami mar utana jonm ilyen dob olyan dob...99%-ban hangcsillapitasra hivatott...katalizator is csak akkor ha gyarilag is katalizatoros a annak folytasahoz igazitottak a motort...alakitottak a leomlot es egyebek..
Egyebkent milyen hangja van a puntonak igy?
GEORGE2006-02-23 00:53:11 // 6663
Csak egy cső végig nem biztos, hogy jó lesz!
Hozzáértőt kéne kérdezni.
A Puntonkban ( II-es 2004-es 1,2 8v kemény 60ló ) van egy katalizátor közvetlenül a leömlőben s onnan végig egy cső a hátsó dobig.
Kau2006-02-23 00:47:55 // 6661
Ilyennek ismersz?
Ez a Te trófeád ;)
ystuc2006-02-23 00:46:23 // 6660
Kau, láttad a honlapon??? Még ne. plíííííííííííííz!!!!
Vega2006-02-23 00:46:14 // 6659
Rohogni fogsz...nekem ugye a hatso dobom leszakadt...azaz kb 120 fokban elore hajolt....es le kellett torni ott ahol latszik is a kepen ,hogy vege :)))
Aztan a kipuff vege most a hatso kerek ele fujja az anyagot...mint valami dragszter :))) Mikor beinditottuk a fuvon allt a noveremeknel...ugy lobogott a fu a bal hatso kerek elott mint allat...nagyon vagany :)))
A hangja uberallat....nem hangos...nem repedtfazek...egyszeruen kiraly :))
esku fontolora veszem ,hogy nem is megy fel a hatso dob...csak cso a kozepdobtol...ne adj Isten a katalitatortol :)
Na ezt azert meg fontolora veszem...es meghallgatom meg parszor ,hogy milyen a hangja...de elso benyomas nagyon jo volt...iyg utolag visszagondolva...akkor fel sem tunt...azert imadkoztam ,hogy elinduljon !!!!