GEORGE2005-12-03 20:34:06 // 2755
Rosszul fogalmaztam :(
GEORGE2005-12-03 20:33:31 // 2754
De hiába teszel bele kék müszerfal izzót ami zöldre szinezi a fehéren világitó izzót az magában a müszerlapban van, azt meg nem tudod kicserélni :-(((
Kau2005-12-03 20:33:10 // 2753
:)))))
Te George. Van akinek ez egyértelmű? :)))))))
Kau2005-12-03 20:32:30 // 2752
A te kocsid vagy Ystucé :)) Amúgy műszerfal izzókról beszéltünk, nem? :))
GEORGE2005-12-03 20:28:03 // 2749
Szerintem is, de megjavulna valami csoda folytán akkor egy nagyobb szereléstől megmenekülne :-)
Kau2005-12-03 20:24:29 // 2748
És nem árt, ha kék vagy piros színűek :))
Ricoe1562005-12-03 20:23:24 // 2747
Köszi szépen rámozdulok....
Kau2005-12-03 20:23:12 // 2746
Szerintem a kettő független egymástól.
De ez jó szöveg :))
GEORGE2005-12-03 20:22:07 // 2745
Vegyél pár izzót csak külön lülön nem kötelező izzókészletett venni, és akkor legalább tuti olyan égők lesznek benne ami kelhet is.
a müszerfalba való égő száma a dobozáról.
Tungsram 12V 1,2W 5301 W2 - 4,6 d
10db van a dobozban itt speciel 45Ft/db áron vettem.
Ricoe1562005-12-03 20:21:20 // 2744
Köszi a z infokat. Megyek Sin City-t nézni.További jó fórumozást....
Ricoe1562005-12-03 20:18:55 // 2743
Izzókészlet :D na az nincs...valahogy nem lehet kapni h7-es készlétet vagy lehet hogy idáig rossz helyen kérdeztem....
GEORGE2005-12-03 20:18:38 // 2742
És ha attól megjavul a müszerfal világitásod akkor neked szerencsés napod van!! :-))
Kau2005-12-03 20:17:21 // 2741
Cseréld ki a rendszámtábla világító égőt. Jobb oldalról csavarhúzóval kell aláfeszíteni. Ezután csak kiveszed az izzót. Ilyet találsz az izzókészletedben.
Ricoe1562005-12-03 20:15:54 // 2740
Faxa lesz a hidegbe a rizsekkel küzdeni:-)
GEORGE2005-12-03 20:10:54 // 2739
Nekem gyárilag bör a sebváltó boritása.:-)
Ricoe1562005-12-03 20:10:38 // 2738
Nem lesz baja attól a rántástol ott lent semminek?????
Barni1472005-12-03 20:10:16 // 2737
semmi köze egymáshoz, elpukkant a rizsszenizzó ennyi. Mikor hozzámkerült én is kicseréltem mindet.
GEORGE2005-12-03 20:10:09 // 2736
Szerintem passz:-(
Manapság minden lehet! :-)
DE valószinüleg inkább kiéget az izzód....
Ricoe1562005-12-03 20:06:33 // 2735
...kérdéseim....
Seriff2005-12-03 20:00:48 // 2734
Mondhatni delejes rántással! Én Frankékól kérdeztem meg, azt mondták csak komoly izomerőbefektetéssel lehet leszedni, le is szedtam, s egy szépséges bőr- Alfa-emblémás 166-osból való váltógomb van rajta a csúnyuska kemény gyári helyett.
Ricoe1562005-12-03 20:00:09 // 2733
Nincs véletlen összefüggésben hogy azért nem ég mert a rendszámtáblánál az egyik égő nem gut és azért? De hülye kérdésem vannak:-)
GEORGE2005-12-03 19:48:39 // 2732
Szó mi szó tényleg nagyon nehezen jön le :-(
Kau2005-12-03 19:46:41 // 2731
Egyszer itt olvastam, hogy valaki bevagdosta, stb és csak úgy tudta levenni. Na ekkor döntöttem, úgy én is, hogy jó az ami van. Amúgy én is cserélném. ;)
GEORGE2005-12-03 19:44:52 // 2730
Nekem a 155-ről és Tiporól, Tempráról sikerült lehúzni, a 146ti-en nagyon oda van gyógyulva.
A sebváltófejmarkolatban belülről van kialakitva egy perem ami megakad a váltórúdon kialakitott kidudorodó pöcökben.
Szóval komolyerővel kell felfelé húzni:-(
GEORGE2005-12-03 19:42:36 // 2729
Nehéznek nem mondanám az égő cserét a hőfok"buherátor"-nál, csak több mindent szét kell szedni.
A középkonzolnál jobb és bal oldalról ki kell szedni a müszerfalból a kárpit csikokat / patentos/
A hamutartóegységet is mert mögötte is van csavar,
A hőfoszabályzó, és a ventilátor, és a hovaakaromfújnialevegő gombokat is kikell húzni mert mögöttük is van csavar, és középkonzol tetején is van két csavar.
Ennyi! :-)
Kau2005-12-03 19:40:05 // 2728
Sajnos brutálisan, vissza nem szerelhető. De talán csinált már valaki ilyet közülünk.
GEORGE2005-12-03 19:38:58 // 2727
Nagyon nagyon húzni kell felfelé, nekem se jött le fel is adtam :-(
Nándi2005-12-03 19:37:58 // 2726
Sziasztok! valaki árulja el hogy lehet leszedni a váltogombot a 145/146-rol?! Köszi.
Ricoe1562005-12-03 18:35:47 // 2725
Képzeljétek lejár a verdám műszakija és elvittem átvizsgálásra....Eredmény: rendszámtábla világítás egyik égőcsere+első fékcső csere..(bár mikor beültem a középkonzolon a hőmérséklet buherátor kapcsoloknál nem ég a villany!!!Ami idegesítő! Nehéz azt cserélni?)
Aszonta a csóka nem látott mostanában egyben Alfát! Dagad a mellem:-)
Seriff2005-12-03 11:17:09 // 2723
Jaaaaaaaaa...hmm. szeretem ismételni nálamnál tiszteletreméltóbb, szellemileg emelkedettebb emberek nagy igazságait:)) Ismétlés ugyebár a tudás atyja:)
ystuc2005-12-03 09:12:54 // 2722
Lényegében ezt mondtam én is korábban. :-)))
zee2005-12-02 22:31:05 // 2721
Hali!
Termosztát kicserélve,minden OK, stabilan 80 fok.
Kössz mindenkinek a segítséget.
Seriff2005-12-02 22:24:43 // 2720
beépített ügynökökre gyanakszol?
twin2005-12-02 19:49:31 // 2719
Sziasztok!
twin2005-12-02 19:48:58 // 2718
A fórum címe: Japók az Alfások között! :-))
Seriff2005-12-02 19:29:46 // 2717
Nem mondtam, hogy szép, vagy, hogy különleges, csak, hogy a 323-asok közül ez számomra az egyetlen valamirevaló darab, mondjuk igaz, hogy a teljesítménye miatt, elég jellegtelen, mint általában a 80as-90es évek 1.felének japán autói...
Halesz2005-12-02 17:29:07 // 2716
Ezt csak a nagy ködlámpák teszik karakteressé, amúgy bármilyen autó lehetne....
Seriff2005-12-02 16:26:33 // 2715
A különbség szerintem a 145 és a cikkben említett 323 között, hogy az Alfát nem kell agyontuningolni, hogy jól nézzen ki- átlagos külsejű autóból is lehet "vadat" varázsolni 17"-os vagy akár nagyobb felnivel, spoilerrel meg finomságokkal, az Alfák úgy is szépek ahogy legördülnek a gyártósorról, s formatervük magában is élmény, a finom tuning csak "csemege a szemnek" szerintem. Nézz meg egy ilyen 323-ast 14"-es lemezfelnivel, spoilerek, tuinig nélkül. Lehet ez persze ízlés dolga is- kinek ez, kinek az tetszik.
Seriff2005-12-02 16:21:59 // 2714
gyugya2005-12-02 14:38:31 // 2713
Hehe! Én is gondolkodtam a 323F -en az Alfa előtt. Persze, mostmár csak emlék, de úgy látszik mégiscsak van valami abban, hogy többen néztük (OFF én még a Madzag Xedos 6-ot néztem, ON) egyébként ami nekem a miénkben (és általában az Alfákban) tetszik, az a a kis keskeny szeme elől, a 323F-en is az van, csak nem ilyen kis morcos mint a mieink.
mszabika2005-12-02 09:44:58 // 2712
végre 1 pártatlan cikk, ami az igazságok írja le, és nem kamuzik össze vissza hülyeségeket!
GEORGE2005-12-02 09:34:02 // 2711
Nyugi picik a kövek :-DDDD
csocsi2005-12-02 09:29:52 // 2709
És az pedig az ALFA ROMEO:-)))
ystuc2005-12-02 09:27:57 // 2708
Köszönöm!!! Számítottam rád! :-)
Beeep, köszi! Csak ugye itt van mit csinálni, hogy "autó" legyen belőle, az Alfánál meg nem. Szériában is szép volt az enyém...
beeep1462005-12-02 09:09:58 // 2707
...(a felni NEM ilyen volt, és nem ekkora, de a spoilerek stimm)... sorry, nem fokozom.. :-))
beeep1462005-12-02 09:09:09 // 2706
Mellédállok cartárs, legalább csak a kövek felét kapjuk... :-)) Főiskolás lakótársamnak volt ilyen gépe, és szvsz nem olyan gáz az autó, csak foglalkozni kell vele egy kicsit, a belső valóban kritikán aluli, és motorikusan sem egy streetracer típus szvsz, kb. így nézett ki: (a felni ilyen volt, és nem ekkora, de a spoilerek stimm)
Sorry, az OFF kép miatt... :-)))
Sorry, az OFF kép miatt... :-)))