Fórum >> Típusok >> 145-146

MikeTheDevil2013-02-09 16:14:52 // 130600
Sajna már azo is túl vagyok.Marad a villamosság szerelő.Már nincs ötletem.
Ferke2013-02-09 15:13:41 // 130599
SZét kéne húzogatni az immo dobozka stekkereit. A kormánytól jobbra, alul van, kb a gázpedál magasságában, a műszerfal mögött. 2 fehér csati megy bele a citromsárga dobozba, azokat fújd be.
MikeTheDevil2013-02-09 11:53:59 // 130598
Azokat is meg néztem.Van ott 2 relé is az is oda tartozik?
Kau2013-02-08 21:24:21 // 130597
Nézd meg az akksi előtti biztosítékokat is. Lehet, hogy el van oxidálódva valamelyik. Ott van az immo biztije is.
MikeTheDevil2013-02-08 17:08:53 // 130596
Hali!
Van egy olyan gondom,hogy nem alszik el a kód lámpa és a befecskendező lámpa amikor rá adom a gyújtást.Igaz nem is indul el csak ha manuálisan be viszem a kódot. Régebben is csinált ilyet de a kód bevitele után el indítottam és a következő indításnáll nem volt gondom.Most már minden indításhoz kódot kér.Már meg néztem a biztosítékokat reléket és nem találtam semmi gondot.Vajon mi lehet a gondja a vasnak? 145 1.6 TS
G-Burt2013-02-08 11:08:27 // 130595
3 garnitúra van, abból kettő piros, jól emlékeztem:D
DieselManiaco(NagyVad)2013-02-08 08:46:57 // 130594
nahh igen meg a következő lehetőség Joci barátunk:D
G-Burt2013-02-07 22:39:22 // 130593
Ha jól emlékszem, akkor van
DieselManiaco(NagyVad)2013-02-07 21:51:44 // 130592
alexandro mindig bont 45-6-ot kérdezted már? biztos meg tudtok egyezni:D
NT Kundi2013-02-07 18:19:06 // 130591
ködfényszóró takaró műanyagkerete párja valakinek van-e egy fölösleges?!?

Jorjie2013-02-07 12:42:24 // 130590
Gondolom kivannak a lengéscsitítók, vagy a lengőkarok, vagy mindkettő :-)
Axl Trans2013-02-06 22:36:10 // 130589
Instabilitás??????
DieselManiaco(NagyVad)2013-02-06 22:06:41 // 130588
az lehet az enyém nem az...
MIFI2013-02-06 21:50:43 // 130587
Szerintem attól függ hogy klímás e vagy sem a fűtésbox...
De mindkettőnél bontani kell szépen. :D
DieselManiaco(NagyVad)2013-02-06 16:46:23 // 130586
ki lehet venni jobb oldalra is? nahh ezt valahogy nem vettem észre...
MIFI2013-02-06 14:45:40 // 130585
És nekem jobb oldalról kicsúszott nem kellet pajszerolgatni csak szétszedni mindent :)
MIFI2013-02-06 14:44:26 // 130584
Én ennyire szedtem szét miatta :)
DieselManiaco(NagyVad)2013-02-06 14:19:50 // 130583
értem én is úgy csináltam,már pontosan nem emlékszem hogy mit bontottam,mert valamikor tavaly csináltam,asszem tavasszal. de az biztos hogy ami a műszerfal első összetétele(fentről lefelé) alatt van,fűtésállító,kesztyűtartó,kardánbox és egyéb panelek minden ugrik ki. valamint ha jól emlékszem a kormányoszlop roppantott csövét is fel kell lazítani és arrébb húzni,meg ha jól emlékszem az egész fűtésdoboz alját szétlazítani,és még úgy is nehéz berakni,ez ilyen minimál bontásos-feszegetős-pajszerolós téma,ha nem akarod szétszedni az egészet,ezért érdemes fűtött helyen csinálni hogy ne törjön semmi...
WIK_1462013-02-06 14:14:28 // 130582
jahh elírtam bocsi nem arra gondoltam, hogy kicserélni, hanem kibontani a műszerfalat. Az a baj, hogy kerestem normális leírást róla, esetleg képeset, de csak annyit találtam, ha az egész fűtésboxot akarom kivenni, de én nem akarom csak a radiátort :D
DieselManiaco(NagyVad)2013-02-06 14:13:17 // 130581
jah bocs td-re vonatkozóan írtam,de ugyanez a boxi is:D
DieselManiaco(NagyVad)2013-02-06 14:12:51 // 130580
megnyugtatlak,nem kell kicserélni:D de kb a 60%-át ki kell bontani:D és úgy emlékszem hogy még úgy is trükközni kell vele hogy kiférjen,mivel igazságszerint ki kéne szedni hozzá az egészet...
WIK_1462013-02-06 14:09:55 // 130579
Hello Emberek!

Olyan kérdésem lenne, hogy 146 1.6 Boxernél a fűtőradiátort cserélni mi módon lehet? Valaki nyugtasson meg, hogy nem kell az egész műszerfalat kicserélni, hanem ki lehet húzni a pedálok felé és ki is fér :D Ebben reménykedem, de ha nem, akkor várom a lehetőségeket.
sparco2013-02-06 14:05:44 // 130578
Ha szerinte annyira fos, akkor miért nem vett népautót???
Azt is talált volna olyan áron...
G-Burt2013-02-06 12:12:43 // 130577
Csodálom, h a beltér szagáról nem írt semmit:D
Zsoltyr2013-02-06 12:10:36 // 130576
sparco2013-02-06 12:05:37 // 130575
Az autó jellemzőihez vajon a hölgy írta azokat a szép jellemzéseket? :D Van benne igazság, de fura egy Alfás ,,szájából" ilyet hallani...
145 1.6 boxer
BalintDkny2013-02-05 18:07:15 // 130574
nekem van, de sajnos a két ovál mellé egy 25ös mélynek is lett benne hely vágva :D :D
Kaci2013-02-05 18:01:43 // 130573
van valakinek kemény, saját készítésű kalaptartója?
Gábor145JTD2013-02-05 17:37:09 // 130572
Köszi a válaszodat....
hát ugyis minden csak akkor derül ki ha szét lesz szedve..de az még 2-3 hét....addig meg rángat..engem meg az ideg:)
reménykedem hogy kuplung lesz mert az olcsobb :)
WarbiRunner (Gyuri)2013-02-05 14:12:43 // 130571
Mindenképp érdemes körbenézni a motor/váltó tartókat, különösen a hátsó váltótartót ha kuplung ráengedéskor ráz. De csak akkor cseréld, ha tutira megállípítod hogy lóg/mozdul. Én körbe cseréltem mindet a klattyanó hang és a motor beindulási rázkódás miatt, sokat nem változott.
Hogy vegyél e bontottat? Fogalmam sincs. ha szétszedeted, nézzétek meg hogy tényleg a lendkerék lóg, vagy a kuplungtárcsával, szerkezettel van valami. Nálam a lendkerékkel nem érződik probléma, egyértelműen a tárcsa és a szerkezet az ami nem kellő minőségű. Én még húzom halasztom a hozzápiszkálást, nálam csak annyi van, hogy a megnövelt nyomatékkal nem bírkózik, így beremeg és nem viszi úgy a gépet mint kéne alacsony fordulatról padlóra (hűvös időben). Ha visszaengedem a gázt és finomabban újra lenyomom, akkor elkapja és nem remeg.
Magam részéről erősen hajlok afelé, hogy egy 140/150 lovas gyári kuplungját tegyem be. Lendkerékkel vagy anélkül még nem tudom, majd ha már muszáj, gondolkodok rajta. Addig még pár év eltelhetne :-)
Kau2013-02-05 13:53:09 // 130570
A TS motoroknál a 2.0-s adja meg magát gyorsabban. Ezt én is sokat hallottam.. Az 1.6-osok szinte elnyűhetetlenek ;) Nekem most 210 ezer van benne, 13 éves, de most is olyan a hangja, mint egy újnak. És ez idő alatt egy hengerfejtömítést kellett cserélni rajta. És nem mondhatnám, hogy öreg urasan vezetem :)
A lényeg (szerintem), hogy mennyire törődött vele a korábbi gazdája és milyet sikerült kifogni..
Viki&Joe1462013-02-05 12:38:24 // 130569
Sajna nem egy olcsó alkatrész,én is csak Valeo-t találtam 100ezer Ft alatt,ahogy most így utánanéztem az általam ismert forrásoknak. :-(
Gábor145JTD2013-02-05 12:36:35 // 130568
motortartó?miért pont induláskor rázna csak?akkor minden gázelvétel ...gyorsításkor érezni kellene sztem vmi rántásszerű vmit......:)
Viki&Joe1462013-02-05 12:27:36 // 130567
Most már én is röhögök rajta,de ott akkor nem volt az olyan vicces :-D Szüleim szomszédja kárpitos,fel is hívtam,de ő mondta,hogy lehet olcsóbban kapok bontva ülést mint ahogy megcsinálja :-) Na meg hablagyolt mindenfélét. Maga az anyag drága lenne meg az új anyag színe nagyon elütne a többitől,mert van természetes kopása,fakulása,ha meg találok ilyen ülést az ugye korban megegyezik és akkor valószínű a színe is jobban stimmel. De szerintem csak dolgozni nem akar meg be volt baxva :-)
Gábor145JTD2013-02-05 12:25:29 // 130566
esetleg tud vki hibátlan kettőstömegűt occsón?:)ami nem lóg nem kottyan nem ráz....
Gábor145JTD2013-02-05 12:22:57 // 130565
Igen Valeo!
Inításkor leállításkor rázza a műszerfalat....
a rázáson kívül más bajom nincsen vele(mondjuk érdekes mert ha nagyobb gázzal indulok akkor kevésbé ráz..ha finoman akkor eléggé) ...de ez épp elég probléma:S
gondolod érdemes lenne bontottad bele venni?de ha az is 1 év mulva megadja magát...igaz az uj se jobb megoldás sőőőt...ha a gyári elmegy 150-200e km-t
Ferke2013-02-05 11:56:06 // 130564
Hát ez kemény:DD
Viki&Joe1462013-02-04 11:29:40 // 130563
Remekül indult a nap barátaim. 1 ülés és egy farmer mínuszban vagyok. :-)
Történt ugyanis,hogy felvettem az új farmeromat,amin hátul cipzáras zsebek vannak,kocsiba be, irány a dolgomra. Megállok,ajtó kinyit,bal láb ki,kiszállás. A cipzár becsípte az üléshuzatot és ahogy kiemeltem a seggem felszakítottam a szövetet kb 25cm-es nagyságban. Mondja valaki,hogy már mással is előfordult ilyen nem csak én vagyok ilyen szerencsétlen :-) Farmer a nap végeztével asszem kukában végzi,de legalábbis nem lesz a kedvencem. Szóval meg is kérdezném a bontással foglalkozó egyéneket,hogy mennyibe fáj egy vezető oldali ülés hibátlan állapotban?Ilyen kék szövetű nem tudom mennyire sűrű darab.
.......................2013-02-04 11:04:28 // 130562
motortartó bakot nézted?
az is játszik az eröfolyamban
WarbiRunner (Gyuri)2013-02-04 10:50:27 // 130561
Valeo kuplungot vettél bele?
Nekem se ment el sokkal többet úgy hogy tökéletesen működjön. Szerencsére nekem indulásnál nem ráz be, de 2000-ről teligázra igen. Lehet mondani hogy a chip miatt, csak akkor meg hogy is van ez, hogy a 150 lovasba is ugyanez a kuplung van?
A szerkezet 10e után kezdett el felkeményedni és 20e-nél már ropogott nagy melegben. Kiemel azóta is, működik, csak vádliból dolgozni kell, és 2000-nél nem kell padlót nyomni. Most járunk 100e-nél, ugyanúgy működik, csak hát nem ezt vártam egy 200e Ft-nyi beruházástól.
A lendkerékkel én is úgy jártam, hogy megvettem, mert úgy terveztem, hogy vagy 200ekm-ig szét nem szedetem újra. 1 centit kottyant, kicseréltük. Az újjal nagyon finoman indult az autó, nem rándult akkorát mikor beröffent. Ez tartott 200km-ig! Utánna visszajött a váltáskor picit zakkan hang és ugyanúgy rándult a műszerfal indítózáskor. Az se romlott tovább, na de akkor is ez gáz...

Úgyhogy legközelebb bontott kuplung lesz 140 vagy 150 lovasból. Illetve nem tudom,
mert felmerült hogy eladom az autót...
Gábor145JTD2013-02-03 12:32:49 // 130560
Kösz szépen!
Ferke2013-02-03 08:09:26 // 130559
A tengelyre merőleges irányban van lógása, az baj. Ha a tengelyirányú lógás cca 5mm-1cm körül van, az még jó.
pb_2013-02-03 01:02:05 // 130558
"na jó azért vannak jó TS-ek is "
A tű és a xénakazal Sete.)
mreni2013-02-02 21:54:43 // 130557
hát igen,végülis ez az elsődleges szempont :D
Axl Trans2013-02-02 21:40:21 // 130556
Meg amire fussa...:D
DieselManiaco(NagyVad)2013-02-02 20:46:41 // 130555
nahh ezért mondtam már az elején is:D
Gábor145JTD2013-02-02 17:11:11 // 130554
Köszönöm!
Akkor majd szétszedés után kiderül...remélem
esetleg miből lárszik ha szar vmelyik:)...vagy azt szemrevételezéssel meg lehet állapítani? mert nincs kedvem venni egyikből se feleslegesen ujat(nem pár száz ft-ról beszélünk)
mreni2013-02-02 16:49:08 // 130553
na jó azért vannak jó TS-ek is meg sz@r TD-k is,kár ezen vitázni,mindenki azt vesz ami kielégíti az igényeit,ennyi.
DieselManiaco(NagyVad)2013-02-02 16:45:31 // 130552
3. motor van benne,és erre mondjátok hogy csoda konstrukció? Te többet javítasz meg nézegeted a csoda 150 lovat mint mész.Tudod nem csak elindulni kell,hanem odaérni is ha lehet úgy hogy ne legyen csapágyas:D Igazad van a TD nem egy erő/gyorsuló bajnok,300 van benne, - egyszer volt hengerfejes mióta nálam van,ezt gépmunkával meg egy új tömítéssel 25ezerből megoldottuk,azonkívül csak a futóművére kellet költeni,leginkább az ültetés/keményítés miatt - cserébe 5,5-6literes fogyasztás,beindul,elvisz,megy,fékez,hazahoz.És nem költöttem még rá a gatyám:D
Ferke2013-02-02 16:28:13 // 130551
Láttam már gyári hibás kettőstömegűt, de nem akarlak ezzel megrémíteni. Mindnesetre 2 opció van csak: kuplung vagy lendkerék....viszont ha a lendkerék, akkor az lazán garis tud lenni. Sajnos ezek mostanában nem ritkák, fura, de vezmódosítóval jártam így nemrég, hogy 3e km után elkezdett szólni...jöhetett le az új vezérlés...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak