Fórum >> Típusok >> 145-146

Ferke2011-06-08 12:17:21 // 122005
A 2.legfontosabbat kihagytad: fűtőradiátor iszaposodása:))
Ferke2011-06-08 12:15:33 // 122004
Gondolom átlagolnak:) Azért írnak 93-at, mert volt 92-es és 94-es gomba (azért írtam zárólejbe a 94-et:) )
Vikking 3112011-06-08 12:05:58 // 122003
semmiképp sem előnyös a dolog, igen, de ameddig nem világít a pilács, menthető...

Pl rá kell tolni a fűtést, ahogy én teszem ameddig nem cserélek vízpumpát... (szép is a rendőrségi csekkre spórolni, addig is edződök a bringán:D) Szinte azonnal lehúzza 95 fokról 85 körülre, ahol zárna vissza a termo... Bár ha klímáznál egyébként, akkor ez nem annyira kifizetődő, én sem rajongtam érte az elmúlt 3 pesti utam alkalmával...:D

Másik megoldás: kipuff katalizátortól leflexel, minnyá nem lesz melege a vasnak, ez még téli tapasztalat, új termosztáttal alig maradt 75 fok körül azon a fagyos estén jászberény és szolnok között... (ugye Dfg?)
de mondjuk valamivel hangosabb lesz a vas :D

na ezek a 0 ftos megoldások. Ezeket így ha lehet, ne alkalmazd:D

Amik drágábbak ennél: vízpumpacsere (vszleg megoldja a gondodat amúgy), hűtőtisztítás / csere, ha nagyon hullanak a lamellák, rendszer áttakarítása, termosztát ellenőrzése, hogy nyit e rendesen...

A hsz 2. fele nyilván nem neked szól pb! Csak telefonról így is hosszú megírni...
Vikking 3112011-06-08 11:53:32 // 122002
mindazonáltal a manual szerint 93mon kapcsol a venti a klímátlanokban elvileg!
(bár Istváné klímás... Az meg 2fokozatú)
pb_2011-06-08 11:52:29 // 122001
Sokat nem érthettek hozzá, mert +int jó utón halasz afelé, hogy az legyen.
Ferke2011-06-08 11:39:05 // 122000
86 fokon nyit a boxer termosztátja, úgyhogy eleve csak e fölött lehet az üzemi:))
A boxer üzemi hőmérséklete 86-92(94) fok.
Babu2011-06-08 11:31:49 // 121999
Köszönöm szépen!
Peti 1462011-06-08 11:22:36 // 121998
valóban a led nehezebben ég ki..
ha működött korábban, akkor biztosan jó
Axl Trans2011-06-08 11:15:16 // 121997
De biztos van, de sajnos csak ezt találtam a "fiókban". Hívd föl őket!
István0022011-06-08 10:56:24 // 121996
Világított már, mikor hengerfejes lett szegényke, megcsinálták, lehet azóta már kiégett az a lámpa, de az led, hogy tud kiégni?
Peti 1462011-06-08 10:33:09 // 121995
üzemi hőfok: 80-as osztás fölött picivel (kb. 85°C)
de könnyem melegszik, ha nem 100%-os a hűtőrendszer
városban, meleg időben nekem is felmegy egyből, de amíg kapcsol a ventilátor, addig jó

a piros a 100-as osztás fölött picivel világít, csak nehogy úgy járj, hogy ki van égve és azért nem világít...
István0022011-06-08 10:25:54 // 121994
Boxernél mennyinek kéne lenni az üzemi hőmérsékletnek? Nekem stabilan 100°C klímával, dugóban, nem megy feljebb. Viszont mikor leállítom a motort ilyen sziszegő hangot ad, mintha a túlnyomás kiegyenlítő szelep (van ilyen, csak gondolok rá? :D ) eresztené le a túlnyomást. De nem világít a piros lámpa, semmi, csak 100°C. Van benne hűtővíz is.

Másik.

Bal oldali hátsó helyzetjelzőim nem akarnak világítani, az izzók jók, biztosíték jó. A féklámpa világít. Tegnap már előrelépés volt, mert a féklámpás izzóban már világított a helyzetjelző.....reggel, este már nem. Műszerem éppen nem volt, de sejtem, hogy valahol el van törve az a kábel.
De alig van különbség a helyzetjelző és a féklámpa fénye között, inkább átalakítom a sima helyzetjelzőt féklámpává. Feltűnőbb, ha egy teljesen új lámpa világít, mintha valami esősebben pislákol.
Igen az én autómban még nincs 3. féklámpa.
Peti 1462011-06-08 10:15:09 // 121993
sajnos nekem nincsen diagnosztikai gépem...
pc-re nincs valami átalakító szerinted
Axl Trans2011-06-08 09:37:47 // 121992
Itt nézelődj!
Peti 1462011-06-08 08:28:58 // 121991
engem is érdekel a kábel...
Ferke2011-06-08 08:18:38 // 121990
Na, akkor lehet, hogy a lambda is parás, de szerintem a lév.hőm.jeladó tutira! Kíváncsi vagyok, mit ír majd vissza.
Gondolom a hidegen szarakodás a törlés után is megmaradt...
Axl Trans2011-06-08 05:49:34 // 121989
Olaj-, vezérléscsere mindenképp. Márkát nem írok, erről megoszlanak a vélemények. Erhard 242 cartárs boltjában megtalálsz mindent, övé az első hirdetés az Adok-veszekben.
G-Burt2011-06-07 22:45:38 // 121988
Ezt kb egy délelőtt javítani, ha nem kell fényezni. Én pénteken törtem, sárvédő, lámpa, löki, zárhíd elment, ezeket ha kicserélem, akkor egy nap alatt megvagyok az enyémmel. A tiéd, ha magad csinálod és bontott cuccokból, kb 30-40 ezerből megvan:)
G-Burt2011-06-07 22:39:58 // 121987
kötelező dolgok, azt megnézni, h nem-e folyik valahol a gázolaj, porlasztócsúcsoknál, adagolónál, meg még ahol folyhat, turbo rendben van-e, azt elég húzós javítani, amúgy semmi extra szerintem:)
Babu2011-06-07 22:24:21 // 121986
Erről tudtok nekem véleményt mondani??
Azt szeretném még kérdezni, hogy ha vennék egy TD 145öst, akkor mi lenne a kezdő költség a motorjára, hogy ne hagyjon cserben?? (az előző tulajt tekintve)
Babu2011-06-07 22:22:27 // 121985
Sziasztok!
Peti 1462011-06-07 21:48:41 // 121984
nem ment el a kaszni. de kapott kis karcot mindkét sárvédő is. ja meg a felnik is :((((((
Alien42011-06-07 19:08:45 // 121983
és kábelt mennyiért tudok szerezni? valami ECU-usb csatisat esetleg...? megenné?
PeterW (wares)2011-06-07 19:04:46 // 121982
A Tiedhez jo a fiatos cucc. Nekem az volt a bajom, hogy a fiat software nem tamogatta a regi computereket. (Magnetti Marelli)
Alien42011-06-07 18:44:35 // 121981
kasztni elment? 2 ajtó az offos, nem?
mert akkor 2 ajtó meg fény neki az úgy 15/elem
H@nß2011-06-07 18:32:14 // 121980
Sajnos/szerencsére nem vagyok járatos ezekben az ügyekben.

Itt 1 kép h törött autót is újra lehet építeni ha szereted :)
Még nincs kész, de alakul.
Alien42011-06-07 18:30:14 // 121979
más...hirtelen keresésre: FiatEcuScan 2.6?
torrentben fent van... ha kell valakinek szóljon és megoldjuk
tyúkbél kellene akkor már csak tulajdonképpen?!
Alien42011-06-07 18:26:24 // 121978
ha az én 145ösömhöz is segítenél pár infóval akkor azt megköszönném
csak h ne offoljunk retekké mindent, így legyen a falamon a buli...aztán majd max bezavarunk ide egy review-t
köszönöm
/nem fogok leállni széthekkelni a kocsit, de azért megnézném h mit lehet megtudni belőle :D/
Peti 1462011-06-07 18:20:37 // 121977
csak nem tudom, hogy melyiket válasszam...
vajon a tk. esetében mennyit adnak? kérdeztem a biztosítót... holnap kell érdeklődnöm...
H@nß2011-06-07 18:12:27 // 121976
Képek alapján nem szép, de azért annyira nem is tűnik vészesnek.
Peti 1462011-06-07 18:09:14 // 121975
no ez a fickó nekem kivétel volt szerencsére...
egyébként ez az egyezségi összeg lenne, de választhatom a totálkáros verziót is.
még nem döntöttem...
H@nß2011-06-07 18:02:18 // 121974
Öcsém 4es golfjába januárban csattantak bele hátulról.
Hátsó lökös KO, bal hátsó elem rácsúszott az ajtóra,festék lepattogzott róla, kipufogó rendszer elmászott (eltört).
Csomagtér ajtót nem lehetett zárni (hátulját húzatni kellett kicsit)
Bal hátsó lámpa tarófülei is megadták magukat.

Erre kapott 92e szal 156e nem is rocc (sztem)
--------------------------------------------------------------------
Ott voltam mikor a kárfelmérő mondta a tételeket.
Azt mondja:
- kipufogóra írok 1h javitíási költséget
mondom "mi???"
- már rozsdás volt a cső, előbb-utóbb eltört volna
- jaaaaa...... ha a szuvas fogadba beleb@aszok 1et akkor az is kiesik, amúgy lehet h bírná még 3 évig >:| :D

szemétláda banda (tiszt. a kiv., ha van)
Peti 1462011-06-07 17:42:23 // 121973
156 ezret akar adni a biztosító erre
érdekes összeg... de jobb mint a 146ezer :)
pb_2011-06-07 16:15:36 // 121972
Ejj, ejj.)))
PeterW (wares)2011-06-07 16:08:38 // 121971
Eddig nem irta vissza, de nem is baj ha visszairja, mert hulye fejjel nem irtam fel a hibakodokat:)
pb_2011-06-07 16:02:31 // 121970
Sajnos vissza fogja írni.
PeterW (wares)2011-06-07 16:01:38 // 121969
A motordiagnosztika?:)
PeterW (wares)2011-06-07 16:01:18 // 121968
ja, 3 hibakod volt benne.
Az egyik lambda, a masik szerintem levegokeverek, a harmadik meg nem tudom;)
Kitoroltem az osszeset, majd ha visszairja megnezem pontosan:)
Ferke2011-06-07 15:59:44 // 121967
Na, és dobott valamit erre a hidegindításkori parára???
Barni1472011-06-07 15:06:58 // 121966
Ezt így nem vágom. Mire is jó ez?
Barni1472011-06-07 14:07:24 // 121965
ja. de ott van mögötte a diag csati is.
PeterW (wares)2011-06-07 13:59:08 // 121964
Ciao Cartarsak,

talan most az egyszer en tudok masokon segiteni.
Sikerult talalnom egy software-t, amit egy lengyel srac irt Magnetti Marelli ECU-ra, es teszteltem az enyemen.

MUKODIK:)

http://iaw-scan.sourceforge.net/users.html

A cucc ingyenes, csak 2 kabel kell hozza. (a weboldalon leirja a srac, hogy milyenek)

Az en computerem tipusa:

IAW 8F.6B-090D-AD

Sok sikert!
Föckös2011-06-07 12:41:46 // 121963
nálam ez a jobb oldali lufi csatija volt
Elike2011-06-07 12:13:31 // 121962
Köszönöm szépen a válaszokat, keresem.

:)
Vikking 3112011-06-07 11:20:29 // 121961
Igény az vóna rá... :DDD
J-Imi2011-06-07 11:11:01 // 121959
Közben találtam képet róla, bekarikáztam a csatlakozót...
J-Imi2011-06-07 11:07:47 // 121958
Pedig a középkonzol és az anyósülés légzsák közötti szövet borítás alatt van. Légkondi csatlakozó? Ilyenről nem is hallottam még 46-ban, nem az lesz a légzsák csatlakozó?
Barni1472011-06-07 11:04:52 // 121957
Boxernél az anyósulés előtti, láb befúvónál van. Ts nél is ott lehet valahol.
Driver2011-06-07 10:59:22 // 121956
pedig ha minden igaz a középkonzol jobb oldalán kéne lennie, remélem jól tudom :)
Warbi blogjában van kép a középkonzol leszedéséről, ott is látszik valamennyire.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak