szasza(SW)2009-09-19 21:27:22 // 99854
Azt tudsz itt az amorén olcsó pénzér venni.Otto vagy ell kartárstól akár:)
cortx2009-09-19 21:24:27 // 99853
az antennám viszont letört a géppi autómosóban :( nem tudtam leszednmi így csak lehajtottam teljesen de eltört a tövében sajna
szasza(SW)2009-09-19 21:23:15 // 99852
Hát igen egy márkaszervizbe nem szerelnek meg semmit,csak cserélnek:)))
cortx2009-09-19 21:14:32 // 99851
Már kaptam is tanácsot! meg is látogatom. Na nekem már 2-300.000ezrekről beszéltek a fiat szalonban közbemeg 8ezer forintért egy megszakadt áramkört javított meg a szerelő...
szasza(SW)2009-09-19 21:10:56 // 99850
inkább egy elismert alfához értő szakit keres.Olcsóbb is általában mint a márkaszerviz.Kérdez meg pár alfást a környéketeken kihez érdemes vinni.A légzsák nekem három éve világit:)))
Mulder2009-09-19 21:05:43 // 99849
Ha lehet, messziről kerüld el őket:)
cortx2009-09-19 21:00:26 // 99848
Rendicsek. Köszi a tanácsot!!! (amúgy világit a légzsák ikon is a műszerfalon, de az kevésbé zavar egyelőre).
De ugye nem muszáj a FIAT szalonba vinnem hogy kiolvassák?, mert ott nagyon csalódtam az ott dolgozókban.
De ugye nem muszáj a FIAT szalonba vinnem hogy kiolvassák?, mert ott nagyon csalódtam az ott dolgozókban.
szasza(SW)2009-09-19 20:54:19 // 99847
Érdemes!Főleg,ha most vetted legalább az elektromos cuccokat le tudod ellenőrizni,hogy jól működnek-e.:)
Mulder2009-09-19 20:54:04 // 99846
Egyszer nekem is eljátszotta, hogy nem indult be(nem világított semmi). Négyszer próbáltam, majd kinyitottam a motorháztetőt és beindult.........azóta nem csinált hasonlót:)
Csatlakozom Szaszához. Told, vagy vezesd el a legközelebbi alfa szakihoz aki ki tudja olvasni.
Csatlakozom Szaszához. Told, vagy vezesd el a legközelebbi alfa szakihoz aki ki tudja olvasni.
cortx2009-09-19 20:50:01 // 99845
értem... akkor elvitetem kiolvasni a computert. És nekemis így van, hogy meleg motornál nem indul elsőre... csak vagy 5-6odikra
szasza(SW)2009-09-19 20:43:49 // 99844
Nekem kinyomott kuplungnál guruláskor állt le.Meleg motornál nem indult elsőre.Egy pár perc a kiolvasás és abból legalább tudod minden ok-e akkor érdemes mindent végignézni.
cortx2009-09-19 20:40:19 // 99843
Miért, neked is volt ugyanilyen problémád???
Más: mentem lemosni az alfát, és jött szemben egy fekete alfa romeo és villogott meg intett is ... annyira jól esett!
Más: mentem lemosni az alfát, és jött szemben egy fekete alfa romeo és villogott meg intett is ... annyira jól esett!
szasza(SW)2009-09-19 20:38:01 // 99842
Főtengely,vagy vezérmű tengely jeladótól is lehet.Nekem a másodiktól volt.Villamoságisnak elvileg kell lenni-e computerének amivel kitudja olvasni az autó computerét.Tárol minden hibát és törölni is célszerű ha megszünteted.
cortx2009-09-19 20:30:09 // 99841
NE haragudjatok, de nem igazán vagyok még otthon ebben a témában. Szóval hol/hogyan tudom kiolvasni/olvastatni a computert? (comp=ECU?)
Másik: a főtengely fordulatszám jeladó miatt lenne az hogy néha nem indul be? valamilyen védekezési mechanizmus? THX
Másik: a főtengely fordulatszám jeladó miatt lenne az hogy néha nem indul be? valamilyen védekezési mechanizmus? THX
szasza(SW)2009-09-19 20:22:13 // 99840
Csatlakozom Wargihoz szerintem is valamelyik tengely jeladóra tippelnék!
szasza(SW)2009-09-19 20:15:04 // 99839
olvastasd ki a compot!!Vagy játszhatod ezt végtelenségig:(
cortx2009-09-19 20:08:09 // 99838
na szuper!! :( megint leállt az alfa du. mint régen. hosszabb autókázások után hazajövök, leparkolok, fél óra múlva belülnék és nem indul(világít a piros injektor ikon) ... vagy 7-8szor próbálkoztam meg pumpáltam is a pedált mire beindult ... nemtudom mi lehet ez... de legalább már VAN AMIKOR BEINDUL!!! valaki segítsen!!! Thx
GT Ɨ|ѯ2009-09-19 19:17:44 // 99837
nem,de már el is kelt:-)
Axl Trans2009-09-19 18:04:49 // 99836
A lényeg, hogy jó és nem volt horror áron!
cortx2009-09-19 17:36:36 // 99835
egyébként gyárilag fekete vagy le van fújva?
cortx2009-09-19 17:35:34 // 99834
Úristen! ... valami áramkör megszakadt az elektronikában, és az blokkolt mindent... 8ezer forint volt ... :D de legalább végre hajthataom a picikét :)))már ki is takarítottam, le is mostam!!!!
GT Ɨ|ѯ2009-09-19 17:30:13 // 99832
postával 3pénz:-)
no Kapos
no Kapos
Jata2009-09-19 17:27:16 // 99831
2e be elhozhatnád Kaposra! Áll az alku? :)
GT Ɨ|ѯ2009-09-19 17:24:14 // 99830
cortx2009-09-19 14:48:50 // 99828
a téma TÁRGYTALAN!!!!!!!!!!! KÉSZEN VAN AZ AUTÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ :'( :'( most megyünk érte!!!!! írom majd a jelentést!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! köszönöm a segítséget mindenkinek
WarbiRunner (Gyuri)2009-09-19 14:47:03 // 99827
A Code lámpa továbbra is világít, és úgy nem indul be? Vagy csak az injektor lámpa?
Axl Trans2009-09-19 14:12:47 // 99826
Átforrósodik a láb és ilyen színű lesz. Azért merem mondani, mert nekem volt gondom a venti II.-es fokozatának reléjével, ugyanilyen színű volt. Az végül egy testelési probléma volt.
cortx2009-09-19 14:07:06 // 99825
Ez inkább ilyen oxidáció jellegű lerakódás volt rajta. kék színű!
Axl Trans2009-09-19 13:59:25 // 99824
Ahogy leírtad a kiszedett relé lábainak színét, az nagyon olyan mintha baromira túlmelegedett volna. Erre utal az is, hogy a másik kettő aljzata beletört. Valószínű, hogy elporladtak a melegtől. Nem tudom ez a három relé miért felelős, de az az érzésem, ott valamiért nagy volt a forróság.
cortx2009-09-19 13:10:24 // 99823
A relét már helyreállították. Beröffenés meg sajna nem fog menni... valamitől képtelen beindulni.... pedig forgatja a motort amikor próbálom! Csak már mindig cserélgetni kell az akksit mert leszívja a sok próbálgatás. Meg gondolom nem is igazán tesz jót neki. :(
WarbiRunner (Gyuri)2009-09-19 12:57:56 // 99822
Hali! Csak egy tipp, nem biztos, hogy összefügg a CODE és az injektor ikonocska felvillanása. Elsőre jó volna helyreállítani azt a relét, amit megbolygattál (ha még nem történt meg), de gyanítom, hogy a leállásnak nincs köze az immobilizerhez. Az inkább főtengely fordulatszám jeladó lesz. Legjobb lenne persze ha beröffenne és ki tudnátok olvasni a computert, hogy az mit mond.
cortx2009-09-19 12:13:15 // 99821
Van egy kis gáz az autómmal! Kint vettem Angliában használtan. Egyetlen kulcsot kaptam hozzá. Megvettük és másnap próbáltam volna indítani a kocsit, nem sikerült... injektor lámpa és a CODE lámpa világított a műszerfalon. Rá kb. egy óra múlva megpróbáltam megint, és akkor beindult! aztán mindig indult a kocsi mindaddig míg mentem az autópályán és egyszer csak leállt a motor (az injektor lámpa folyamatosan világított a műszerfalon) :D ... vicces de leállt ... lehúzódtam a megállósávra. próbáltam indítani az autót, de ismét nem akart(injektor lámpa nem távozott a műszerfalról). aztán 20 percig próbálgattam kb 3-4 percenként mire egyszer csak eltűnt a műszerfalról a piros injektor ikon és beindult!!!Ekkor a sárga CODE lámpa nem világított, csak akkor amikor legelőször csinálta ezt. Ez még ott volt kint Angliában. aztán rá napokkal megrizikóztuk és elindultunk vele haza. Végig Angliában nagyon szépen ment, semmi baj nem volt, aztán egy benzinkúton tankoltam Belgiumban és a tankolás végeztével indítottam volna az autót, de ISMÉT nem indult(ismét piros injektor visszajelző a műszerfalon, CODE felirat NEM!). Na félretoltuk a parkolóba, vártunk 20 percet aztán pöcc röff.. simán indult. onnantól kezdve egész Miskolcig semmi baja nem volt, pedig többször is tankoltunk vagy megálltunk útközben. Hazaértünk és itthon is csinálta hogy néha-néha nem indult(szintén csak az injektor lámpa világított, aztán mikor eltűnt akkor beindult az autó) ... aztán a szokásos várakozás és indulás... már nagyon aggasztott a dolog, így elkezdtem neten kutakodni, angol fórumra írtam és azt mondták hogy valószínűleg a relédobozban a motortérben van a gáz. Hát megnéztem a 3 piros relé közül a jobb szélsőt, azt javasolták hogy nézzem meg nem korrodálódott-e. Hát teljesen piszkos volt, ilyen kék színű vízkőszerű galvános lerakódás volt a relé villáin. Éppen egy ilyen nem indulós sztoriban voltam mikor kiszedtem a relét. megreszelgettem, megtakarítgattam, visszatettem és rögtön beindult az autó. Nem tudom hogy amiatt hogy megreszeltem, vagy egyébként is indult volna. Aztán mondom megtakarítom a másik két relét is! Rossz döntés volt. húztam ki a középső relét és kiszakadt vele együtt az aljzat is hová be kell dugni. a baloldalinál úgyszintén. Na innentől kezdve már a CODE lámpa is világított a műszerfalon az injektor lámpa mellett és azóta (1hónapja kb) nem indul be az autó. Több helyre is elvontattuk mindenhol azt mondták, hogy MESTERKULCS nélkül nem lehet vele mit kezdeni. Na mondom ez jó, nekemolyanom NINCSEN! A fiat szalonban már 2-300.000-es nagyságrendekről beszéltek hogy kell új motorvezérlő, új immobiliser egység, meg új kulcsok. Hát gondoltam annyit nem ér az egész. Aztán keresgéltem neten és találtam egy angol srácot, aki a sárga immo doboz alapján tud készíteni mesterkulcsot. Egyeztettem vele, ígyhát kiküldtem a motorvezérlőt, az immobiliser dobozkát (az a sárga) és az egyetlen kulcsomat. El is készült le is tesztelte összehangolta a rendszert (azért volt szükség a motorvezérlőre) , visszaküldte, van már mesterkulcsom és két sima kulcsom is. Visszatették az alkatrészeket az autóba, és elvileg indulnia kellett volna. Vagy reagálnia a mesterkulcsra. DE SAJNOS NEM!. nem tudok tanítani a mesterkulcsról, mert még mindig fennáll az, hogy a sárga CODE és a piros injektort ábrázoló visszajelzők világítanak a műszerfalon és nem alszanak el. A mesterkulcsra sem reagál! Ezekszerint nem a mesterkulcs hiánya okozta a problémát, hanem valami más elektronikai. Most az autót elvontattuk egy autóvillamosságiba és átnézik a vezetékeket, az áramköröket. Most éppen várok. Várok-várok. Óvatosan tessenek bánni a motortérben a relékkel! Valakinek van valami ötlete, hogy mi lehet az autómmal? :( pedig úgy megszeretem a 2000km alatt, nem szeretném ha a bontóban végezné.
cortx2009-09-19 10:24:42 // 99820
köszönöm a sok üdvözlő üzenetet!!!
DöSö2009-09-19 08:16:28 // 99819
TSáoooo! Jó talit nektek!!
Youri2009-09-19 08:14:12 // 99818
:-D
További szép napot,én indulok lassan fogadni a jóóóóónéééépet!!:-D
TSáóóóóóó
További szép napot,én indulok lassan fogadni a jóóóóónéééépet!!:-D
TSáóóóóóó
DöSö2009-09-19 08:11:45 // 99817
Ha nem tudtok mesélni,akkor tuti volt a buli!:-DDDD
Youri2009-09-19 08:09:37 // 99816
Ennyi!!:-D
Erről meg majd mesélünk.Ha tudunk:-D
Erről meg majd mesélünk.Ha tudunk:-D
DöSö2009-09-19 08:07:12 // 99815
A következöt tuti nem hagyom ki!!
Youri2009-09-19 08:05:58 // 99814
Köszönjük!!! TE meg majd jössz legközelebb!!!!!!!!!!!!!!!:-D
DöSö2009-09-19 08:05:17 // 99813
Üdv!
A Szolnoki tali résztvevöinek jo szorakozást a mai napra!
A Szolnoki tali résztvevöinek jo szorakozást a mai napra!
Youri2009-09-19 08:00:23 // 99812
Még bárki meggondolhatja magát,és elindulhat SZOLNOK felé..... :-D
WarbiRunner (Gyuri)2009-09-18 23:35:47 // 99811
Egy rakás imbuszcsavar rögzíti. A műszerfal kárpit panelokat is ki kell pattintani, mert alatta is vannak. Semmiképp ne erőltesd, inkább keress még csavart, nehogy valami törjön. Lanciát szedtünk szét így látatlanban nemrég (fűtőradiátor csere :-S), elsőre lassan megy, másodjára félóra alatt az egész műszerfal lenn volt (merthogy egy csatit nem dugtunk be rendesen..persze legeslegbelül) :-))
Mulder2009-09-18 23:31:13 // 99810
Ciaó
Sok türelemmel:)
Sok türelemmel:)
oroszone2009-09-18 20:22:41 // 99809
szevasztok hogy lehet leszedni a közép konzolt,,?utastér
Youri2009-09-18 19:17:12 // 99808
Én lassan indulok 1 jó üveg Aszút elpusztítani,ha vkinak vmi kérdése van a talival kapcsolatban , nyugodtan hívjon fel!!
Youri2009-09-18 19:15:11 // 99807
Nem akartam mondani,de én is..... :-D
Axl Trans2009-09-18 19:00:48 // 99806
Köszönjük. Még reménykedem a holnap reggelben, hátha...