Fórum >> Típusok >> 145-146

dfg (Tanárúr)2008-08-21 21:51:12 // 76116
ott az enyém is így néz ki, de azért, mert egyszer amikor leakadt, akörül a pontr körül fordult 180°-ot előlre, miközben a másik oldala a helyén maradt. vakarásztam a fejem egy darabig, hogy mit csináljak, hogy ne tegyek nagyobb kárt. aztán egyszerűen elöre elindultam, és visszafordult.
WarbiRunner (Gyuri)2008-08-21 21:51:03 // 76115
erről tudsz valami részleteset? Nekem a Wartburgon van klubbos, de most hugom Fordjára szeretnénk. Kell első autó is? Vagy hogy megy ez mostanság? Melyik biztosítóknál van?
ystuc2008-08-21 21:49:58 // 76114
Nem, még nekem is körül kell járnom a témát. Szombaton találkozok a sráccal, aki valamilyen szinten képben van. Igaz, VW-s, de szóba állok vele. :-D Na, ha nem felejtem el, megtudakolok tőle pár dolgot. :-)
ystuc2008-08-21 21:48:49 // 76113
Gyönyörű!
Mondjuk nem tudom mennyire szervizigényes a Maserati. Bár ahogy hallottam, eléggé. SPetinek volt Maserja, ő biztos tud mondani ezzel kapcsolatban valamit...
koz2008-08-21 21:48:29 // 76112
Akkor még az a jobbik, a többit egy épkézláb magyar ember szép lassan meg tudja csinálgatni.
ystuc2008-08-21 21:47:11 // 76111
Igen, ebben igazad van. Bár azon a téren most van egy kis bibi. Picit szépséghibás az autó. A jobb alját hátul sikeresen meghúztam, és hétfőn a vontatókötél is visszacsapódott, így az első lökös sem hibátlan most. :-(
dfg (Tanárúr)2008-08-21 21:43:00 // 76110
amit nézegetünk az 13 misi, és éppen csak tetőt nem kell rajta cserélni. :(
koz2008-08-21 21:42:28 // 76109
Na ennek utánanézek. Vagy tudsz valamit a feltételeiről?
dfg (Tanárúr)2008-08-21 21:41:41 // 76108
mot Ő a befutó, bár még nagyon fiatal. de vannak már 85-ösök is egész jó áron. és azokban még nincs fiat alkatrész :)
Benőke2008-08-21 21:40:40 // 76107
Nem veterán hanem veterán jellegű :) Kettő nem ua :)
koz2008-08-21 21:40:16 // 76106
Fú most ez meg is jelent előttem. Hajjaj!!! :)))

Hogyér mennek felétek a házak? Mondjuk egy sátortetős kocka.
András bácsi2008-08-21 21:39:15 // 76105
A műszaki rendbetétel a természetes. Inkább az egyediség, amivel vagy megfogsz valkit, vagy sem.
ystuc2008-08-21 21:38:02 // 76104
Szerintem hobbyautó biztosítás az, csak elírta. Na, pont erről beszéltem. Éves szinten egy 10-es. Nekem negyed évente ennyi most.
koz2008-08-21 21:36:05 // 76103
Erről jut eszembe ez a hirdetés. 20 évesre veterán bizti?
ystuc2008-08-21 21:35:16 // 76102
Kertesház project... Na igen, az sem lenne rossz... :-)
Maserati Quatroporte? Vagy mi a terv? :-)
ystuc2008-08-21 21:34:12 // 76101
Na, hogy egészen pontos legyek:
A váltót és kuplungszettet írtam. A szett nekem is Valeo, de ezt látva az is drága lett... :-(
Váltó olaj 5.500, munkahenger 7.500, munka 25.000.
És a gyorsaságon van a hangsúly most leginkább, arról nem beszlve, hogy tegnap (ünnepnap) is dolgoztak az autómon. Szóval le a kalappal! Ha ráért volna jövő hétig, akkor jobban jövök ki, de szombatra mindenképpen kell az autó.
dfg (Tanárúr)2008-08-21 21:32:37 // 76100
nekem is ez marad a családi autó, és egy ot-s ördögvillás lesz a játszós. csak most sikerüljön a kertesház projektem. ha sikerül, akkor qrvára berúgunk mind együtt a kertemben :)
dfg (Tanárúr)2008-08-21 21:29:03 // 76099
mert ugye most cseréltem, és ha kiderült vna, hogy az hatos, megevett vna a penész, mert egy ilyen motoros gtv-ből hordom a motoromhoz a cuccokat (LMM, lambda, stb)
bár jelzem, hogy Mifi QV váltója (ami bekerül) qrvafasza!
én kicsit olcsóbban vettem mindent, mondjuk engem nem hajtott az idő:
kuplungszett: 38K (gyári valeo)
váltó: 25K (by Mifi)
Munkadíj: 15K (Kálmán Ricsi, Tissy cartárs kollégája)
Főtengely szimering: ? (a váltóoldali, talán 8600, de nem biztos)
2 féltengely szimering: ? (ez nem volt drága)
olaj
ystuc2008-08-21 21:26:45 // 76098
Az sem rossz párosítás. :-)
Főautónak valszeg 156 SW lesz. Még nem 100%, de esélyes. És ha már annyi pénzem lesz, hogy nem tudok majd vele mit kezdeni, akkor második hobbyautónak egy Alfa 90. Mondjuk OT-s rendszámmal. :-)
Diának meg ugyan nincs jogsija, de számára a mienk után a GTV a legszebb. Úgyhogy kapna olyat.
Na, most gondolatban elköltöttem pár millát.
Milliókkal dobálózok... :-D
koz2008-08-21 21:23:53 // 76097
Hát nekem is ez az eladási kísérlet csak arra volt jó, hogy jobban tudatosult bennem, hogy ez a tökéletes autó nekem. Minden szempontból. Illetve egy pár Nm még jól jönne...de istenigazából így is elég fürge. Nálunk annyi a különbség, hogy ez lehetne a fő autó, mellé meg nekem egy játszós 75.:)
ystuc2008-08-21 21:19:41 // 76096
Ötös, de állítólag erősebb. De ebben konkrétat nem tudok nyilatkozni.
dfg (Tanárúr)2008-08-21 21:18:47 // 76095
a gtv váltója ötös, vagy hatos?
ystuc2008-08-21 21:16:29 // 76094
Szerintem meg legyen igazad! Örülnék, ha nem menne el. :-)
Ahogy számolgattam, egy év alatt 60.000 Ft-ben van az autó. Ez az összeg a kötelező + teljesítményadó. Ezen felül van a benzin + szervizelés. Ezt a 60-at szerintem kitudjuk gazdálkodni éves szinten. Sőt, ha hobbiautó lenne belőle, még kevesebb lenne ez az összeg, de ennek még utána kell majd járnom.
koz2008-08-21 21:13:44 // 76093
Szerintem ér annyit, de nem fogod tudni annyiért eladni. Szerintem, de ne legyen igazam.
Én 1,2-re költöttem még 0,5-t, és 0,9-t adtak volna érte. Röhej...
ystuc2008-08-21 21:13:21 // 76092
Ha nem, az sem baj. Túlságosan a szívünkhöz nőtt a kis piros dög. :-) Dia is imádja. És nagyon nehéz lenne a búcsú... Ja, hozzáteszem, ez az ár az amorés. Külsősnek több.
szasza(SW)2008-08-21 21:11:08 // 76091
Ez volna a normális ár kb.Talán összejön mint GT-nek.
ystuc2008-08-21 21:06:30 // 76090
De nagy csend lett. Ennyire meglepő az ár? :-)
Az elmúlt nem egészen egy év alatt kb 400K-t tettem bele, hogy műszakilag rendben legyen. Blogomban olvasható, hogy mik lettek cserélve, javítva. Ha ennyiért nem viszi majd el senki, akkor megmarad nekem hobbiautónak. Csak előbb legyen egy fő autó. :-) Nézelődök... :-)
ystuc2008-08-21 20:51:42 // 76089
1,300,000.-
Szarért, hugyért nem adom. Akkor inkább megmarad.
szasza(SW)2008-08-21 20:47:25 // 76088
Hát ja,ez tényleg nem volt olcsó:(Egy darabig legalább nincs gond velük:)
ystuc2008-08-21 20:46:39 // 76086
Ja, köszi! :-)
Most már mindegy. Legalább ez is rendben van. Egy darabig erre megint nem lesz gond. Meg ha lesz rá vevő (ha meghírdetem), akkor az is örülni fog. Bár már megvan az ára az autónak, abból tuti nem fogok engedni. Ha ennyiért elmegy, akkor nehéz szívvel, de elválunk majd, ha nem, akkor megmarad. Majd meglátjuk hogy alakul...
András bácsi2008-08-21 20:39:38 // 76085
Nem az árat sokallom, az ennyi kb. Csak sajnállak. :(
ystuc2008-08-21 20:37:15 // 76084
Maga a váltó 50ezer, a kuplung szett (Valeo) meg 56ezer. Ezek voltak a drágák. Lett volna GTV váltó 30ezerért, de az csak ma reggelre, és akkor nagyon neccesen készült volna el az autó. Ráadásul mire tudomásom lett a GTV váltóról, addigra Geriék már beszerezték ezt. És nagyon hálás vagyok neki, hogy ilyen gyorsan megoldotta a gondomat.
szasza(SW)2008-08-21 20:36:31 // 76083
Kukkolok én ,de szemészetre kell mennem ezek szerint mer egy darab számot nem látok benne:)))
András bácsi2008-08-21 20:33:30 // 76082
Jaja, jó drága volt. :(
ystuc2008-08-21 20:32:46 // 76081
Blogomba kukk! Nem volt olcsó... :-/
szasza(SW)2008-08-21 20:27:44 // 76080
Mennyibe fájt?
ystuc2008-08-21 20:24:01 // 76079
Cserélve lett. Nem lett szétszedve, mert sürgetett az idő. Belül nem tudom mi ment tönkre.
Most van egy rossz váltóm Gerinél.
koz2008-08-21 20:20:43 // 76078
Tehát akkor cserélték? Úgy vettem ki a blogbejegyzésedből, hogy felújítva ment vissza.
ystuc2008-08-21 20:17:56 // 76077
Nálam sem ez volt a terv. :-)
Magát a váltót elfelejtettem lefényképezni, és ott hagytam Gerinél. Majd legközelebb.
koz2008-08-21 20:16:03 // 76076
Én is akarok finom váltót, bár nem ennyiért...
Otto2008-08-21 20:08:28 // 76075
Nem lefoglalták! Lefoglalózták!:D
Eladtam...
ystuc2008-08-21 19:58:38 // 76074
Kész az autóm! Nagyon jó lett a váltó! :-)
Bővebben a blogomban. ;-)
WarbiRunner (Gyuri)2008-08-21 19:32:03 // 76073
Szerinted az 1.6 Wartburgomban miért van ezres póló qvarövid 5-ös váltója? :-)))
Mulder2008-08-21 19:30:05 // 76072
Az enyém is így működik, gondolom így van kalibrálva. Az alsó negyed kb 7 liter:)
István0022008-08-21 19:24:24 // 76071
Nekem is valami hasonló, na de 170km után üres legyen a tank, az egy kicsit sok(k).
Mulder2008-08-21 19:23:44 // 76070
Szerpentinre is jó a kisköbcentis, rövidváltós (vagyis az 1.4-ben a difiáttétel más assszem). Pici, de haladós az is:)
sty2008-08-21 18:46:46 // 76069
konkrétárat nem tudok de mindenféleképp 6 számjegyben gondolkodj,szerintem munkadijal együtt 3-asal fog kezdödni,akkor már inkább egy mocicserén gondolkodj
koz2008-08-21 18:27:15 // 76068
Én most próbálgattam a Mátrában, egész jól lehetett fűzögetni a kanyarokat, csak ne kellett volna a kátyúkat figyelni! De azért néha elfogyott a szufla, az tény. A tempó is jó volt, igaz, a biciklisekre nagyon vigyáztam (a szívem másik csücske az országúti kerékpár).

Persze volt olyan, hogy beállt a seggembe egy esiksz négyes, de ez érthető, mert ők seggfejek nagyon jó sofőrök...
dfg (Tanárúr)2008-08-21 17:16:12 // 76067
a szerpentinben lehet valami, de én egy kicsit rövidebb váltóval a ti-t el is tudnám ott képzelni.
néha olyan érzésem van ilyen helyeken, hogy kellene egyesbe kapcsolni, de hát azért ugye ez nem lehetséges mindig... kettőben pedig egyszerűen még nincs meg a 4000-es fordulat, ahonnan igazán jó a kocsi.
mondjuk mióta benn van egy jó lmm, éás lambda, azóta lenn is erőteljes a gép, de azért nem egy diesel.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak