dfg (Tanárúr)2008-08-21 21:41:41 // 76108
mot Ő a befutó, bár még nagyon fiatal. de vannak már 85-ösök is egész jó áron. és azokban még nincs fiat alkatrész :)
Benőke2008-08-21 21:40:40 // 76107
Nem veterán hanem veterán jellegű :) Kettő nem ua :)
koz2008-08-21 21:40:16 // 76106
Fú most ez meg is jelent előttem. Hajjaj!!! :)))
Hogyér mennek felétek a házak? Mondjuk egy sátortetős kocka.
Hogyér mennek felétek a házak? Mondjuk egy sátortetős kocka.
András bácsi2008-08-21 21:39:15 // 76105
A műszaki rendbetétel a természetes. Inkább az egyediség, amivel vagy megfogsz valkit, vagy sem.
ystuc2008-08-21 21:38:02 // 76104
Szerintem hobbyautó biztosítás az, csak elírta. Na, pont erről beszéltem. Éves szinten egy 10-es. Nekem negyed évente ennyi most.
ystuc2008-08-21 21:35:16 // 76102
Kertesház project... Na igen, az sem lenne rossz... :-)
Maserati Quatroporte? Vagy mi a terv? :-)
Maserati Quatroporte? Vagy mi a terv? :-)
ystuc2008-08-21 21:34:12 // 76101
Na, hogy egészen pontos legyek:
A váltót és kuplungszettet írtam. A szett nekem is Valeo, de ezt látva az is drága lett... :-(
Váltó olaj 5.500, munkahenger 7.500, munka 25.000.
És a gyorsaságon van a hangsúly most leginkább, arról nem beszlve, hogy tegnap (ünnepnap) is dolgoztak az autómon. Szóval le a kalappal! Ha ráért volna jövő hétig, akkor jobban jövök ki, de szombatra mindenképpen kell az autó.
A váltót és kuplungszettet írtam. A szett nekem is Valeo, de ezt látva az is drága lett... :-(
Váltó olaj 5.500, munkahenger 7.500, munka 25.000.
És a gyorsaságon van a hangsúly most leginkább, arról nem beszlve, hogy tegnap (ünnepnap) is dolgoztak az autómon. Szóval le a kalappal! Ha ráért volna jövő hétig, akkor jobban jövök ki, de szombatra mindenképpen kell az autó.
dfg (Tanárúr)2008-08-21 21:32:37 // 76100
nekem is ez marad a családi autó, és egy ot-s ördögvillás lesz a játszós. csak most sikerüljön a kertesház projektem. ha sikerül, akkor qrvára berúgunk mind együtt a kertemben :)
dfg (Tanárúr)2008-08-21 21:29:03 // 76099
mert ugye most cseréltem, és ha kiderült vna, hogy az hatos, megevett vna a penész, mert egy ilyen motoros gtv-ből hordom a motoromhoz a cuccokat (LMM, lambda, stb)
bár jelzem, hogy Mifi QV váltója (ami bekerül) qrvafasza!
én kicsit olcsóbban vettem mindent, mondjuk engem nem hajtott az idő:
kuplungszett: 38K (gyári valeo)
váltó: 25K (by Mifi)
Munkadíj: 15K (Kálmán Ricsi, Tissy cartárs kollégája)
Főtengely szimering: ? (a váltóoldali, talán 8600, de nem biztos)
2 féltengely szimering: ? (ez nem volt drága)
olaj
bár jelzem, hogy Mifi QV váltója (ami bekerül) qrvafasza!
én kicsit olcsóbban vettem mindent, mondjuk engem nem hajtott az idő:
kuplungszett: 38K (gyári valeo)
váltó: 25K (by Mifi)
Munkadíj: 15K (Kálmán Ricsi, Tissy cartárs kollégája)
Főtengely szimering: ? (a váltóoldali, talán 8600, de nem biztos)
2 féltengely szimering: ? (ez nem volt drága)
olaj
ystuc2008-08-21 21:26:45 // 76098
Az sem rossz párosítás. :-)
Főautónak valszeg 156 SW lesz. Még nem 100%, de esélyes. És ha már annyi pénzem lesz, hogy nem tudok majd vele mit kezdeni, akkor második hobbyautónak egy Alfa 90. Mondjuk OT-s rendszámmal. :-)
Diának meg ugyan nincs jogsija, de számára a mienk után a GTV a legszebb. Úgyhogy kapna olyat.
Na, most gondolatban elköltöttem pár millát.
Milliókkal dobálózok... :-D
Főautónak valszeg 156 SW lesz. Még nem 100%, de esélyes. És ha már annyi pénzem lesz, hogy nem tudok majd vele mit kezdeni, akkor második hobbyautónak egy Alfa 90. Mondjuk OT-s rendszámmal. :-)
Diának meg ugyan nincs jogsija, de számára a mienk után a GTV a legszebb. Úgyhogy kapna olyat.
Na, most gondolatban elköltöttem pár millát.
Milliókkal dobálózok... :-D
koz2008-08-21 21:23:53 // 76097
Hát nekem is ez az eladási kísérlet csak arra volt jó, hogy jobban tudatosult bennem, hogy ez a tökéletes autó nekem. Minden szempontból. Illetve egy pár Nm még jól jönne...de istenigazából így is elég fürge. Nálunk annyi a különbség, hogy ez lehetne a fő autó, mellé meg nekem egy játszós 75.:)
ystuc2008-08-21 21:19:41 // 76096
Ötös, de állítólag erősebb. De ebben konkrétat nem tudok nyilatkozni.
dfg (Tanárúr)2008-08-21 21:18:47 // 76095
a gtv váltója ötös, vagy hatos?
ystuc2008-08-21 21:16:29 // 76094
Szerintem meg legyen igazad! Örülnék, ha nem menne el. :-)
Ahogy számolgattam, egy év alatt 60.000 Ft-ben van az autó. Ez az összeg a kötelező + teljesítményadó. Ezen felül van a benzin + szervizelés. Ezt a 60-at szerintem kitudjuk gazdálkodni éves szinten. Sőt, ha hobbiautó lenne belőle, még kevesebb lenne ez az összeg, de ennek még utána kell majd járnom.
Ahogy számolgattam, egy év alatt 60.000 Ft-ben van az autó. Ez az összeg a kötelező + teljesítményadó. Ezen felül van a benzin + szervizelés. Ezt a 60-at szerintem kitudjuk gazdálkodni éves szinten. Sőt, ha hobbiautó lenne belőle, még kevesebb lenne ez az összeg, de ennek még utána kell majd járnom.
koz2008-08-21 21:13:44 // 76093
Szerintem ér annyit, de nem fogod tudni annyiért eladni. Szerintem, de ne legyen igazam.
Én 1,2-re költöttem még 0,5-t, és 0,9-t adtak volna érte. Röhej...
Én 1,2-re költöttem még 0,5-t, és 0,9-t adtak volna érte. Röhej...
ystuc2008-08-21 21:13:21 // 76092
Ha nem, az sem baj. Túlságosan a szívünkhöz nőtt a kis piros dög. :-) Dia is imádja. És nagyon nehéz lenne a búcsú... Ja, hozzáteszem, ez az ár az amorés. Külsősnek több.
szasza(SW)2008-08-21 21:11:08 // 76091
Ez volna a normális ár kb.Talán összejön mint GT-nek.
ystuc2008-08-21 21:06:30 // 76090
De nagy csend lett. Ennyire meglepő az ár? :-)
Az elmúlt nem egészen egy év alatt kb 400K-t tettem bele, hogy műszakilag rendben legyen. Blogomban olvasható, hogy mik lettek cserélve, javítva. Ha ennyiért nem viszi majd el senki, akkor megmarad nekem hobbiautónak. Csak előbb legyen egy fő autó. :-) Nézelődök... :-)
Az elmúlt nem egészen egy év alatt kb 400K-t tettem bele, hogy műszakilag rendben legyen. Blogomban olvasható, hogy mik lettek cserélve, javítva. Ha ennyiért nem viszi majd el senki, akkor megmarad nekem hobbiautónak. Csak előbb legyen egy fő autó. :-) Nézelődök... :-)
ystuc2008-08-21 20:51:42 // 76089
1,300,000.-
Szarért, hugyért nem adom. Akkor inkább megmarad.
Szarért, hugyért nem adom. Akkor inkább megmarad.
szasza(SW)2008-08-21 20:47:25 // 76088
Hát ja,ez tényleg nem volt olcsó:(Egy darabig legalább nincs gond velük:)
ystuc2008-08-21 20:46:39 // 76086
Ja, köszi! :-)
Most már mindegy. Legalább ez is rendben van. Egy darabig erre megint nem lesz gond. Meg ha lesz rá vevő (ha meghírdetem), akkor az is örülni fog. Bár már megvan az ára az autónak, abból tuti nem fogok engedni. Ha ennyiért elmegy, akkor nehéz szívvel, de elválunk majd, ha nem, akkor megmarad. Majd meglátjuk hogy alakul...
Most már mindegy. Legalább ez is rendben van. Egy darabig erre megint nem lesz gond. Meg ha lesz rá vevő (ha meghírdetem), akkor az is örülni fog. Bár már megvan az ára az autónak, abból tuti nem fogok engedni. Ha ennyiért elmegy, akkor nehéz szívvel, de elválunk majd, ha nem, akkor megmarad. Majd meglátjuk hogy alakul...
András bácsi2008-08-21 20:39:38 // 76085
Nem az árat sokallom, az ennyi kb. Csak sajnállak. :(
ystuc2008-08-21 20:37:15 // 76084
Maga a váltó 50ezer, a kuplung szett (Valeo) meg 56ezer. Ezek voltak a drágák. Lett volna GTV váltó 30ezerért, de az csak ma reggelre, és akkor nagyon neccesen készült volna el az autó. Ráadásul mire tudomásom lett a GTV váltóról, addigra Geriék már beszerezték ezt. És nagyon hálás vagyok neki, hogy ilyen gyorsan megoldotta a gondomat.
szasza(SW)2008-08-21 20:36:31 // 76083
Kukkolok én ,de szemészetre kell mennem ezek szerint mer egy darab számot nem látok benne:)))
András bácsi2008-08-21 20:33:30 // 76082
Jaja, jó drága volt. :(
ystuc2008-08-21 20:32:46 // 76081
Blogomba kukk! Nem volt olcsó... :-/
szasza(SW)2008-08-21 20:27:44 // 76080
Mennyibe fájt?
ystuc2008-08-21 20:24:01 // 76079
Cserélve lett. Nem lett szétszedve, mert sürgetett az idő. Belül nem tudom mi ment tönkre.
Most van egy rossz váltóm Gerinél.
Most van egy rossz váltóm Gerinél.
koz2008-08-21 20:20:43 // 76078
Tehát akkor cserélték? Úgy vettem ki a blogbejegyzésedből, hogy felújítva ment vissza.
ystuc2008-08-21 20:17:56 // 76077
Nálam sem ez volt a terv. :-)
Magát a váltót elfelejtettem lefényképezni, és ott hagytam Gerinél. Majd legközelebb.
Magát a váltót elfelejtettem lefényképezni, és ott hagytam Gerinél. Majd legközelebb.
koz2008-08-21 20:16:03 // 76076
Én is akarok finom váltót, bár nem ennyiért...
Otto2008-08-21 20:08:28 // 76075
Nem lefoglalták! Lefoglalózták!:D
Eladtam...
Eladtam...
ystuc2008-08-21 19:58:38 // 76074
Kész az autóm! Nagyon jó lett a váltó! :-)
Bővebben a blogomban. ;-)
Bővebben a blogomban. ;-)
WarbiRunner (Gyuri)2008-08-21 19:32:03 // 76073
Szerinted az 1.6 Wartburgomban miért van ezres póló qvarövid 5-ös váltója? :-)))
Mulder2008-08-21 19:30:05 // 76072
Az enyém is így működik, gondolom így van kalibrálva. Az alsó negyed kb 7 liter:)
István0022008-08-21 19:24:24 // 76071
Nekem is valami hasonló, na de 170km után üres legyen a tank, az egy kicsit sok(k).
Mulder2008-08-21 19:23:44 // 76070
Szerpentinre is jó a kisköbcentis, rövidváltós (vagyis az 1.4-ben a difiáttétel más assszem). Pici, de haladós az is:)
sty2008-08-21 18:46:46 // 76069
konkrétárat nem tudok de mindenféleképp 6 számjegyben gondolkodj,szerintem munkadijal együtt 3-asal fog kezdödni,akkor már inkább egy mocicserén gondolkodj
koz2008-08-21 18:27:15 // 76068
Én most próbálgattam a Mátrában, egész jól lehetett fűzögetni a kanyarokat, csak ne kellett volna a kátyúkat figyelni! De azért néha elfogyott a szufla, az tény. A tempó is jó volt, igaz, a biciklisekre nagyon vigyáztam (a szívem másik csücske az országúti kerékpár).
Persze volt olyan, hogy beállt a seggembe egy esiksz négyes, de ez érthető, mert őkseggfejek nagyon jó sofőrök...
Persze volt olyan, hogy beállt a seggembe egy esiksz négyes, de ez érthető, mert ők
dfg (Tanárúr)2008-08-21 17:16:12 // 76067
a szerpentinben lehet valami, de én egy kicsit rövidebb váltóval a ti-t el is tudnám ott képzelni.
néha olyan érzésem van ilyen helyeken, hogy kellene egyesbe kapcsolni, de hát azért ugye ez nem lehetséges mindig... kettőben pedig egyszerűen még nincs meg a 4000-es fordulat, ahonnan igazán jó a kocsi.
mondjuk mióta benn van egy jó lmm, éás lambda, azóta lenn is erőteljes a gép, de azért nem egy diesel.
néha olyan érzésem van ilyen helyeken, hogy kellene egyesbe kapcsolni, de hát azért ugye ez nem lehetséges mindig... kettőben pedig egyszerűen még nincs meg a 4000-es fordulat, ahonnan igazán jó a kocsi.
mondjuk mióta benn van egy jó lmm, éás lambda, azóta lenn is erőteljes a gép, de azért nem egy diesel.
WarbiRunner (Gyuri)2008-08-21 16:09:58 // 76065
pálya=versenypálya...
WarbiRunner (Gyuri)2008-08-21 16:08:58 // 76064
Én már mindkétpárti :-) A dízelt nagyon szokni kellett, biztos hogy nem elég az, hogy "már vezettem dízelt". Kellett vagy 5-6e km, mire ráállt a lábam. Szeretem a benzines pörgést is, meg a nyomatékból fölényes autózást is. Már írtam anno: pályára benzines, városba kisköbcentis benzines, országútra, szerpentinre túrós dízel kéne. És igen, az Alfa a lényeg :-) Tudom, hogy amikor ablak le, könyök ki, gurulás van, akkor az összes tucatautós ifjoncot és nem ifjoncot eszi a sárga irigység :-)))))) Még azt is, aki elmagyarázza közben a csajának, hogy "látod, szar olasz, biztos többet van szervízben, mint úton..." :-))
PeterW (wares)2008-08-21 15:39:49 // 76062
Koszi szepen! Gondolom arrol nincs infod, hogy mennyibe kerul.
dfg (Tanárúr)2008-08-21 15:29:08 // 76061
én úgy tudom, hogy olyanok mint a skodák voltak, hüvely ki, hüvely be, és go-go (persze dugó, hajtókar, stb csere)
PeterW (wares)2008-08-21 15:12:42 // 76060
Sziasztok!
Ugy masfel eve hallottam olyan lehetosegrol, hogy 1.4 boxit 1.6-ra lehet alakitani. Ti hallottatok mar ilyen lehetosegrol? Az erdekelne, hogy ez hogyan mukodik, mennyire kockazatos, mennyibe kerul...ha esetleg valamelyik Cartarsnak lenne tapasztalata, akkor megkoszonnem. Igazabol nekem semmi gondom az 1.4-emmel, de az is igaz, hogy mar tulleptem a 215.000 km-t. Nem tudom mikor lenne aktualis egy motorgeneral. (persze fene tudja, hogy igazabol mennyit ment a kicsike...)
Minden segitseget elore is koszonok!
Ugy masfel eve hallottam olyan lehetosegrol, hogy 1.4 boxit 1.6-ra lehet alakitani. Ti hallottatok mar ilyen lehetosegrol? Az erdekelne, hogy ez hogyan mukodik, mennyire kockazatos, mennyibe kerul...ha esetleg valamelyik Cartarsnak lenne tapasztalata, akkor megkoszonnem. Igazabol nekem semmi gondom az 1.4-emmel, de az is igaz, hogy mar tulleptem a 215.000 km-t. Nem tudom mikor lenne aktualis egy motorgeneral. (persze fene tudja, hogy igazabol mennyit ment a kicsike...)
Minden segitseget elore is koszonok!
Jorjie2008-08-21 14:55:55 // 76059
Az én üzemanyagszintjelzőm pl. azt csinálja, hogy teli tanknál rohadt lassan megy le a "félig" jelzéshez, utána viszont vonzza a gravitáció. Negyed és üres között szokta azt csinálni, hogy ha kanyarodok, percekig nem tudja, hogy mi a helyzet és felmegy negyed jelzésig majd le fullra. Aztán magához tér.
Én már megszoktam, de amikor lehet telitankolok, mert "félig" felett nem szokott ingadozni.
Én már megszoktam, de amikor lehet telitankolok, mert "félig" felett nem szokott ingadozni.