Fórum >> Típusok >> 145-146

zsola752009-07-28 20:13:11 // 97908
Mondjuk a te géped nagyon szép!!!!!!!!!!! :)
zsola752009-07-28 19:49:30 // 97907
ja-ja sajna ez van :(
szasza(SW)2009-07-28 19:48:03 // 97906
Az miatt nem is érdemes fényezni.Nekem is vannak ilyenek.Meg tuti másnap nekivágják az ajtót kap egy kavicsot vagy kulccsal végigkarcolják:(
zsola752009-07-28 19:44:01 // 97905
Azért remélem nem!!!
Egyszer akarom megcsinálni,de akkor jól.
Annyira nincsen leppukanva illetve a lakatos munka már készen van, ami meg a fényezésen pár karc van az marad is.
Azért nem fogom lefényeztetni.
szasza(SW)2009-07-28 19:41:59 // 97904
1-2 évig biztos viszi a pénzt,ha nem hibátlan.Ezt kell kidekolni:)
zsola752009-07-28 19:39:42 // 97903
Ari vagy, de sosem marad természetesen...
szasza(SW)2009-07-28 19:38:29 // 97902
Az jó ,akkor maradt miből rendbe rakni:)
zsola752009-07-28 19:36:48 // 97901
Mindenesetre amikor megvettem nagyon megtetszett és ráadásúl az emberke is meg volt szorúlva és jó olcsón sikerült elhozni...szerintem.
zsola752009-07-28 19:34:47 // 97900
Remélem én is így járok majd! :)
szasza(SW)2009-07-28 19:32:04 // 97899
Ez így van az előéletben van a kutyuli!:))
Én mikor vettem azt hittem hú vaze ez nagyon megy.Most,hogy rendbe van visszagondolva hát sz@rul ment:)))
szasza(SW)2009-07-28 19:23:06 // 97898
Na majd azt nézd meg a 159 1,8TBből mennyit adnak majd el.Ami 1600-1800 fordulattól már leadja a max nyomatékot.6-ba is húz mint állat.Az áruk meg eddig is horror volt 100-200 ezer már nem oszt szoroz,ha van annyi lóvéd:)
Youri2009-07-28 19:22:34 // 97897
Hiába,válság van!:-DD

Amúgy meg nem tudom,de nem igazán tudom elhinni h ennyire szar lenne a TS......De ez az én véleményem.Úgyis kb ezer oka lehet a dolognak.Általában szvsz az ótó előéletében van a kutya elásva,amibe ugye nem lát senki bele.Kényes moci,az tuti.De ez nem jelenti azt h szar lenne.

Plussz hányszor olvasta az ember h nem kell ebbe Selenia,hanem jó bele ez is meg az is....Fene tudja h nincs e köze a dologhoz......
zsola752009-07-28 19:20:30 // 97896
Amikor még fény korát élte akkor az 1.6 TS sem volt semmi!!! :)
Nagy gond nem volt vele bármilyen úton közlekedtél.....
Selmak2009-07-28 19:17:22 // 97895
De nem dobták ki. SZVSZ kormos túrósok futtatták fel úgy turbó gyártást, hogy nem kerül horibilis összegekbe most már egy benyás csigás motor. 1.4 TJET talán 100K felár a 1.4 szívóhoz?
szasza(SW)2009-07-28 19:14:56 // 97894
Ha előbb kidobták volna a turbós benzineseket nem így lenne!!!:)
szasza(SW)2009-07-28 19:13:30 // 97893
Az emelkedő nálam se gond,ott szoktam előzgetni kezdeni:))
zsola752009-07-28 19:12:27 // 97892
Remélem, hogy véletlen..... :(
Tedi2009-07-28 19:12:14 // 97891
Nem, mindenkinek elmentek otthonról :D
(piece :))
zsola752009-07-28 19:11:51 // 97890
Persze tudom és köszi. :)
A tünet az volt,hogy nagyon elkezdett kopogni.Aztán egyre jobban, míg végül motor ki és szét szed.
Aztán elém tárúlt a hiba, ami a 3-as hajtókaron igencsak megmutatkozott és a mosoly az arcomra fagyott! Az autóba 117000 ezer van. Ennyit tudott, de persze azért,mert ebbe nem cseréltek olajat az biztos!!!
Most majd ha aszabim lejár akkor gépműhely meg a többi és meglátjuk.
Selmak2009-07-28 19:11:11 // 97889
145/146, 147-156 tulajok sorra álnak át TS ről JTDre. Véletlen?
Youri2009-07-28 19:09:36 // 97888
mika= mik a ....:-D
Youri2009-07-28 19:07:24 // 97887
Csak bátorítani akartalak........Amúgy mika tünetek??
Youri2009-07-28 19:06:53 // 97886
Ebben igazad van ,h nem egy nagy móka kicserélni a boxin a vez.szíjat és társait.De (ha tudod h merre vagy arccal) akkor a TS se ördöngősség......
zsola752009-07-28 19:06:32 // 97885
Az....Magától???!!! Bárcsak úgy lenne!
Nem ment sokat,ez fáj a legjobban! :(
Youri2009-07-28 19:04:07 // 97884
Meggyógyul!!:-D
zsola752009-07-28 19:03:46 // 97883
Kicsit irigyellek, de naon remélem az enyém is talpra áll majd! :)
Youri2009-07-28 19:03:45 // 97882
Amúgy meg az egész"vita" abból indul ki,h ha vkinek a TS-e szarakszik,egyből jön a "vegyélboxitmertazsosemegytönkreésamúgyisnagyonerőshúúúdefasza" duma. Ez lett egy kicsit sok SZVSZ!!
Selmak2009-07-28 19:02:43 // 97881
Hegyi szerpentinen kirándúltam ma a kormos digóval, nagyon otthon érezte ott magát. Nagy lendtömeg, túró és meg se kottyan neki az emelkedő.
Youri2009-07-28 19:02:20 // 97880
UFF!!:-D
Youri2009-07-28 19:01:36 // 97879
Szerintem minden féle-fajta mociból lehet olyat mondani/találni ami éppen szar.Egyébként is,szvsz egyértelmű h abból van a több beteg példány,amiból több futkározik az utakon!

Ja,és mondok egy ellenpéldát.Az enyém jó!:-DD
zsola752009-07-28 18:59:33 // 97878
sajnos annyit tudok mondani én is, hogy jelenleg a 46-os Ts-em csapágyas,de nem kicsit! :( Talán ha ezer km-ert mentem vele. Sajnos.Mondjuk szerviz könyves meg minden, na de ki tudja abba miket,mikor,hol és miért írkáltak bele.
Mindenesetre most meg kell javítani, mert szeretem és a maga kategóriájában igen jó vas! :)
Youri2009-07-28 17:40:26 // 97877
Azért nem volt ekkora a bűn! :-DD
WarbiRunner (Gyuri)2009-07-28 17:07:51 // 97876
binnnggg

negatív előítélet; a JTD tök ugyanúgy megy mint az 1.6TS, ugyanannyira sportos is.

büntetésed 15cent cirok :-))))

binnnggg
pb_2009-07-28 16:02:11 // 97875
Miért hergelnénk?)) Mindenki teljesen normálisan leírta a véleményét. A "példás összetartásról" +van a véleményem, de ez már 1 másik téma, + lehet nem is kéne feszegetni.
A 16v, pont az 1.6 és az 1.8 között van. Ráadásul, már 1 butítottab verzió került a 45/6ba. De ettől, ahogy írtad is, még 1 hangyányit többet tud, mint az 1.6 TS.
Kb ugyanezt írtam, néhány hszal lentebb.)
Nem áll szándékomban senkit sem +téríteni, felőlem tényleg mindenki azzal jár amivel tud/szeret/akar/stb.)
Természetesen bármelyik típusról is legyen szó, mind1iknek +van a maga hibáj/juk.
TIbor2009-07-28 15:23:40 // 97874
Mi a f@sz van itt már megint TS vs Boxi vita . Direkt hergelitek egymást meg mindenkit?
Akinek a boxi tetszik járjon azzal, aki a TS- re pörög vegyen azt, de egy márkán belül , ahol elviekben "példás összetartás " van fikkantani egyik meg másik tipust az gyökér dolog.
A TS-ek valóban érzékenyebb hisztisebb ringyók, viszont cserébe tényleg erősebbek és jobban mennek, a boxi egy strapabíró jó konstrukció, valóban többet el fog menni , mint a TS-ek, cserébe viszont gyengébbek, A 146-ban pedig fényezett 1,7 16 V éppen pariban van az 1,6 TS-sel, na jó 0,4 -el gyárilag valóban jobbat gyorsul.
MO-n jellemző az általános vélekedés, hogy szarok az ALFÁK, de ez attól, van, hogy kicsit sem értenek hozzá a nagy reszelőink,de azért persze elvállalja a javítást, cseréltünk vezszíjat Ts-en is , meg boxin is, egyik sem veszélyes, de azért nem árt utánajárni előzetesen mi, merre hány méter..
Na kb ennyi . PB járjál Boxival, ha neked az tetszik, Tanbá Te meg rúgjad az Ti-t, ha az jön be.
Egyik sem jobb, vagy rosszabb, mint a másik, csak másmilyen !
pb_2009-07-28 12:45:02 // 97873
Hogy nem feltétlenül szükségesek a cseréhez.
Azért már volt dolgom néhány 45el, gondolom, nincs nagy különbség a 45, 46 között, ilyen szempontból.) A 400kg kicsit túlzás, az inkább 250 környéke, de lehet, hogy még kevesebb is.
A 16vt nem mondanám gyengének, még 1 45/6 kasztniban sem, a többi tényleg nem nagy szám az ARon belül viszonyítva. A TSben is inkább az 1.8, 2.0 az, amire úgy azt lehet mondani, hogy ez már valami. A dízelben nagyjából 1et érthetünk.
dfg (Tanárúr)2009-07-28 08:49:07 // 97872
? milyen vélemények?

neked 33-ban van boxer, ezért érdemben nem tudsz megitélni egy 146-ot, amiben egy a tiédnél jóval gyenguszabb boxer van, ráadásul nehezebb vagy 400 kilóval

Selmak mester pedig egy td-t hajt, ami megint vajmi kevés tapasztalatot feltételez a ts-boxer összehasonlításhoz.

Nekem sincs 146-ban túl sok boxer tapasztalatom, de vezetni már vezettem minden tipusú motorral 146-ot. boxi-1,4TS-1,6TS-2.0TS-TD-JTD. a boxi, és az 1,4TS kevés, a dieselek meg azt nyújtják, amit vár tőlük az ember. takarékosak, és aránylag jól autózhatóak, de nem sportosak egy picit sem.
pb_2009-07-27 21:48:00 // 97871
Sztem ez legyen a legnagyobb baja 1 konstrikciónak, hogy 50kként ki kell venni a hűtőt 1 szíjcseréhez.) Azért, ahogy Mléxem, a TSnél is igen ujjtörő móka ez a dolog. A célszerszám a boxerhoz nem kell, amúgy +oszlanak róla a vélemények, ahogy hallottam.
dfg (Tanárúr)2009-07-27 21:41:03 // 97870
a hozzászólásodban minden benne van. "ha nagyon ügyes vagy...ki kell venni a hűtőt..."

a TS-hez meg kell 2 célszerszám, azt jólvan. de minden mai autóhoz kell, innentől meg ez nem olyan nagy dolog...
pb_2009-07-27 21:27:01 // 97869
Ha nagyon ügyes vagy, akkor +oldod különösebb bontás nélkül, de a hűtőt célszerú Ltávolítani hozzá. + ugye az is szerepet játszik, hogy milyen típusú az a boxer.
pb_2009-07-27 21:22:55 // 97868
Annak a motornak az Lődei.
attika2009-07-27 21:12:38 // 97867
Köszönöm a segitséget.
szasza(SW)2009-07-27 21:11:10 // 97866
Nálam a vezérmű tengely holtponti jeladótól állt le,kinyomott kuplungnál.Ki kéne olvasni a kompjutert hátha okosabbak lesztek tőle.
dfg (Tanárúr)2009-07-27 21:05:29 // 97865
ez igaz, de mennyi bontás kell egy vezműszíjcseréhez a boxinál?
dfg (Tanárúr)2009-07-27 21:04:27 // 97864
hogyan is jön ez ide? egyszer lett csapágyas a motorja, azóta mentem vele 60K-t. és mondjuk előtte egy hónappal vettem a kocsit. ebből szűrjön le mindenki amit akar. de a 60 K alatt nyújtott annyi örömöt, amennyit egy diesel, vagy egy boxer sosem tudna... egy diesel tuti nem. ha őszinte akarok lenni, akkor az 1,6 boxi motor ebbe a nehéz kasztniba paripapénisz. az a motor a 33-akhoz volt igazi...
attika2009-07-27 21:04:23 // 97863
Igen jol indul
szasza(SW)2009-07-27 20:59:12 // 97862
indulni indul pöcre?
attika2009-07-27 20:53:22 // 97861
igen a gurulás allat
szasza(SW)2009-07-27 20:46:46 // 97860
Kinyomott kuplungnál áll le?Azaz gurulás alatt?
pb_2009-07-27 20:43:45 // 97859
"egy boxert, azt nem találok hozzá szerelőt, mert annyira rühelli mind csinálni."
1 kicsit azért pontosítanék, azért rühellik, mert nem értenek hozzá(TShez sem, 3 máshoz sem nagyon). Amúgy pedig, 1 jó helyre kell vinni.D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak