Fölötte, mikor a 80 és 120 érték között van.
Lehet, majd csinálok két visszajelző ledet, a két hűtőfokozatról, hogy lássam, egyáltalán elindul-e az első. Valamelyik biztos, és kattanást is hallok :)
kando.2010-10-24 12:34:16 // 113758
kando.2010-10-24 12:27:52 // 113757
Tudod figyelni szoktam a műszerfalat, bármenynire is meglepő neked, einstenkém, ráadásul ha semmi olyan nem világít, ami rendellenességre utal és mégis fellép valami gyanús, akkor talán rávezetéssel többet mondasz, minthogy cseszegessél értelemszerű dolgokkal.
A hőfokmutató a félállás és a felső max között volt, van, erre áll be, nagyon feljebb még nem is láttam menni.
A hűtőventilátor -- ahogy már leírtam párszor -- bekapcsol, s látszik a mutató mozgásán is, hogy hűl a hűtővíz, csökken a hőfok.
Persze, a víz normál körülmények között nem 95 °C-on forr (max. bizonyos extrém tengerszint feletti magasságok esetén, de ez most itt nem játszik).
Az is lehet, más volt a gőz vagy füst oka.
De mivel útközben voltam, megállni se volt hol, félreállni nem volt hely, majd megvizsgálom amikor lesz kellő terep hozzá.
A hőfokmutató a félállás és a felső max között volt, van, erre áll be, nagyon feljebb még nem is láttam menni.
A hűtőventilátor -- ahogy már leírtam párszor -- bekapcsol, s látszik a mutató mozgásán is, hogy hűl a hűtővíz, csökken a hőfok.
Persze, a víz normál körülmények között nem 95 °C-on forr (max. bizonyos extrém tengerszint feletti magasságok esetén, de ez most itt nem játszik).
Az is lehet, más volt a gőz vagy füst oka.
De mivel útközben voltam, megállni se volt hol, félreállni nem volt hely, majd megvizsgálom amikor lesz kellő terep hozzá.
Barni1472010-10-24 12:26:49 // 113756
Akkor ezt most úgy kell érteni, hogy 80 fokot mutatott a műszerfal, amikor bekapcsolt a ventillátor???
Barni1472010-10-24 12:20:55 // 113755
Menetkötben kialszik? Ez érdekes.
Szerintem nézz körül a hátsólámpák környékén, nem e zárlatra fut néha valami.
Nekem az egyik vezeték szigetelése kicsúszott a saruból, kiszőrösödött és néha áthúzott a szomszéd vezetékre. A csatlakozás is elég érdekes a panelra. Hajlamos oxidálódni, vagy valami ilyesmi. A jobboldali indexemnél van ilyen per pillanat, mozgatni kell a csatlakozót és akkor egyszer csak jó . Most egy rugós lappal van kipeckelve , hogy a csatlakozó kicsit feszüljön a fészkében.
Ha nincs változás akkor csak a hibakód olvasás segíthet.
Szerintem nézz körül a hátsólámpák környékén, nem e zárlatra fut néha valami.
Nekem az egyik vezeték szigetelése kicsúszott a saruból, kiszőrösödött és néha áthúzott a szomszéd vezetékre. A csatlakozás is elég érdekes a panelra. Hajlamos oxidálódni, vagy valami ilyesmi. A jobboldali indexemnél van ilyen per pillanat, mozgatni kell a csatlakozót és akkor egyszer csak jó . Most egy rugós lappal van kipeckelve , hogy a csatlakozó kicsit feszüljön a fészkében.
Ha nincs változás akkor csak a hibakód olvasás segíthet.
Driver2010-10-24 11:58:33 // 113754
megnéztem, ha 80 C-s a rendszered, akkor a manual szerint 97 C-nál a második fokozatnak kell kapcsolnia. nem lehet hogy az első fokozat nem megy, és így 97 C-ig melegszik a rendszer és már kapásból a második fokozat indul? (az elsőt szinte alig hallani.) ez persze nem válasz a kérdésedre :) de azért a tünetek alapján ezt is érdekes lenne ellenőrizni. az első fokozat reléje az utastérben van a kormány alatt balra, ha kattan akkor a relé ok, de ettől még nem biztos hogy el is indul a ventillátor.
az alapkérdésedre viszont nem tudok mit mondani, majd a mágusok adnak tanácsot :))
az alapkérdésedre viszont nem tudok mit mondani, majd a mágusok adnak tanácsot :))
Bazsa1452010-10-24 11:45:47 // 113753
A baloldali fék-helyzet jelző izzóm rossz. Az miatt is lehet, vagy csak a jobb oldali miatt ?
Amúgy akkor is világított amikor jó volt a hátsó helyzetjelző-fék lámpa izzóm mindkét oldalon....
De olyankor egy idő után elmúlt.De van , hogy menet közben kezd világítani és egy idő után kialszik...
Amúgy akkor is világított amikor jó volt a hátsó helyzetjelző-fék lámpa izzóm mindkét oldalon....
De olyankor egy idő után elmúlt.De van , hogy menet közben kezd világítani és egy idő után kialszik...
Bazsa1452010-10-24 11:43:01 // 113752
Remek.Akkor jól dolgoztam :D
pb_2010-10-24 11:42:02 // 113751
Nézd, ha nem figyeled azokat a mutatókat és pilácsokat, Rről én nem tehetek.) A hűtőközeg, pedig nem 95 fokon forr.
G-Burt2010-10-24 11:41:38 // 113750
Én ezt nézném meg rajta elsőnek, de ez korántsem jelenti azt, h ez lesz a baja:D
kando.2010-10-24 11:34:33 // 113749
Na remek.. :)
Pedig elvileg lett cserélve amikor a motor is rendbe lett rakva, de majd rákérdezek. Pedig fagyálló is van a rendszerben, hogy kenése is legyen.
Pedig elvileg lett cserélve amikor a motor is rendbe lett rakva, de majd rákérdezek. Pedig fagyálló is van a rendszerben, hogy kenése is legyen.
G-Burt2010-10-24 11:24:54 // 113748
Tegnapra produkálta magát az egyetlen drága kisautóm. Állok a piros lámpánal, egyszer csak se kép, se hang, leállt. Gyorsan félretoltam, levettem a gyújtást, majd amikor újra ráadtam, akkor világított a kis sárga kulcs lámpa. A motortérben a biztit kiütötte, kicseréltem, utána megint kivágta. Még egyszer kicseréltem, örültem a fejemnek, h jólett, de amint fordítottam a kormányon, megint kiverete, és tekerés közben kattog a kormányom. A kormányzár működik. Mi lehet a baj?
G-Burt2010-10-24 11:21:29 // 113747
Szerintem nézd meg a vízpumpát, nekem is így kezdett meghalni.
Driver2010-10-24 11:10:25 // 113746
ha jól tudom H1
Azzurro2010-10-24 10:33:29 // 113745
Sziasztok!
Tudja valaki 145-be milyen típusú Xenon szett való?És milyet érdemes venni?
Tudja valaki 145-be milyen típusú Xenon szett való?És milyet érdemes venni?
kando.2010-10-24 01:40:58 // 113744
Mikor utoljára néztem, a víz szintje rendben volt, max körül volt, meg elvileg a kiegyenlítő tartályon a kupakot is rácsavartam jól.
A ventilátor is bekapcsol -- sőt az az érdekes, persze dugóban állva végül is nem az --, hogy ilyenkor a hidegben is el képes érni a 80..96 fok körüli tartományt és bekapcsol a hűtés. Igaz, ilyenkor talán segítek azzal, hogy fűtök bent és próbálom a meleget elszívni az utastérbe :)
A ventilátor is bekapcsol -- sőt az az érdekes, persze dugóban állva végül is nem az --, hogy ilyenkor a hidegben is el képes érni a 80..96 fok körüli tartományt és bekapcsol a hűtés. Igaz, ilyenkor talán segítek azzal, hogy fűtök bent és próbálom a meleget elszívni az utastérbe :)
kando.2010-10-24 01:38:41 // 113743
pb_, megkérnélek, ha nincs értelmes mondanivalód, húzz a picsába. menj vissza a 33 topikba és oszd az észt Föcinek meg Dekkának!!!
DFG-nek meg a többieknek pedig: a hőfokmutató normál szinten volt, vagyis mutatta, hogy meleg a motor, a hűtőventilátor is bekapcsolt, ezt hallottam és éreztem is (kicsit megrázta a kasztnit), a piros jelző a hőfoknál nem világított, tehát elvileg nem volt melegebb a gyári 95 foknál.
Lehet persze, hogy a termosztát nem jó és túl magas hőfokon kapcsol, vagy a hőmérő nem jó és kevesebbet mutat a valóságnál.
Vagy lehet, hogy az olajat töltöttem túl, mivel néha meg a pálcán az tűnt kevésnek.
Bár annak sem örülnék, ha a szinte felújított, rendbetett motor adná meg magát.. Viszont tegnap is csinálta, hogy kicsit leejtette az alapjáratot 1000 alá (még a melegedéses-jelenség előtt)
DFG-nek meg a többieknek pedig: a hőfokmutató normál szinten volt, vagyis mutatta, hogy meleg a motor, a hűtőventilátor is bekapcsolt, ezt hallottam és éreztem is (kicsit megrázta a kasztnit), a piros jelző a hőfoknál nem világított, tehát elvileg nem volt melegebb a gyári 95 foknál.
Lehet persze, hogy a termosztát nem jó és túl magas hőfokon kapcsol, vagy a hőmérő nem jó és kevesebbet mutat a valóságnál.
Vagy lehet, hogy az olajat töltöttem túl, mivel néha meg a pálcán az tűnt kevésnek.
Bár annak sem örülnék, ha a szinte felújított, rendbetett motor adná meg magát.. Viszont tegnap is csinálta, hogy kicsit leejtette az alapjáratot 1000 alá (még a melegedéses-jelenség előtt)
pb_2010-10-23 22:42:06 // 113742
Pedig az a tisztességes, ha nem marad 1 sem.))
pb_2010-10-23 22:41:03 // 113741
Vannak ilyen visszajelzőlámpák, és műszerek, nem árt néha figyelni azokat.)
pb_2010-10-23 22:40:03 // 113740
Vannak ilyen visszajelzőlámpák, és műszerek, nem aárt néha figyelni azokat.)
Driver2010-10-23 22:30:06 // 113739
az emberi lelemény :))
WarbiRunner (Gyuri)2010-10-23 22:03:35 // 113738
A blogomba raktam fel róla képet :-)
Ricoe1562010-10-23 21:58:59 // 113737
Ezt holnap meg is szerelem...Jó ötlet...
Ricoe1562010-10-23 21:58:28 // 113736
3.éve használom csak jót tudok mondani.A rendőr viszont nem biztos,hogy csak jót mondana...de voltam már igazoltatva és nem szóltak érte...mák..
Én ajánlom.De csak is jól beállítva...
Én ajánlom.De csak is jól beállítva...
WarbiRunner (Gyuri)2010-10-23 21:45:22 // 113735
Én meg meguntam, hogy a bal első hangszórórácsom hiányzik egy ideje, és kiffundáltam a módját, hogy törött fülekkel hogy lehet rögzíteni. Az egyik oldali pöcökcsonkra rátekertem egy 4-es elektronika távtartót, a másikra egy sima 4-es anyát. Szépen visszament a helyére, és nem is lötyög, nem esik ki. :-)
sparco2010-10-23 21:34:03 // 113734
Az nem jó szerelés, mikor nem marad egy csavar se... :D
tibi672010-10-23 21:14:08 // 113733
Ciaó,kérdésem, mi a tapasztalat xenon fényszórón?gondolkodok hogy lecserélem a mostanit,nem égeti meg a foncsort?mire kell odafigyelni,?és milyent érdemes venni?segitségeteket köszi
Barni1472010-10-23 21:13:11 // 113732
De szinte biztos hogy valamelyik hátsó szenzor a ludas. Én már mind a 2-őt cseréltem.
Barni1472010-10-23 21:11:44 // 113731
Abs lámpa akkor is világíthat, ha zárlatos , kontakthibás a jobboldali féklámpád. Nem tudom az okát, de nekem nemrég csinálta. Matattam a lámpacsatlakozónál és megjavult.
Ki tudod villogtatni a hibakódot: a légszűrőnél lévő abs diag csati , ha jól emléxem fehér- kék vezetékét letesteled, ráadod a gyujtást és műszerfalon az abs jelt figyeled.
Ki tudod villogtatni a hibakódot: a légszűrőnél lévő abs diag csati , ha jól emléxem fehér- kék vezetékét letesteled, ráadod a gyujtást és műszerfalon az abs jelt figyeled.
J-Imi2010-10-23 21:10:49 // 113730
nagyon jó, köszi, öröm lesz végre nem hallani suhogást:)
Barni1472010-10-23 21:01:29 // 113729
Csak 2 ? :-) Nekem maradt egy marékkal, mikor ilyet csináltam.
Bazsa1452010-10-23 20:56:52 // 113728
Ma túl estem a középkonzol izzó cserén.Csak a hamutartó nem világít meg a belső-külső levegő váltó kapcsoló .....
De ezzel már nem volt idegzetem bíbelődni...
Jah és mellesleg miután összeraktam mindent maradt 2 csavarom :D
Pedig minden hova raktam csavart ahonnan kivettem....
Állítottam a kéziféken, de még mindig féloldalasan fog csak már erősebben kell húzni a kart....folyt köv majd tavasszal....
Meg még pár apróság....
De ezzel már nem volt idegzetem bíbelődni...
Jah és mellesleg miután összeraktam mindent maradt 2 csavarom :D
Pedig minden hova raktam csavart ahonnan kivettem....
Állítottam a kéziféken, de még mindig féloldalasan fog csak már erősebben kell húzni a kart....folyt köv majd tavasszal....
Meg még pár apróság....
mreni2010-10-23 19:43:32 // 113727
Annyi hogy ABS-eshez való csapágy kell.
20perc kerékszereléssel együtt:)
20perc kerékszereléssel együtt:)
J-Imi2010-10-23 19:30:09 // 113726
hali!
Hátsó kerékcsapágy cserénél kell vmire odafigyelni, ABS-es gépről lenne szó? Vmit kell még cserélni vagy sima liba a művelet?:)
Hátsó kerékcsapágy cserénél kell vmire odafigyelni, ABS-es gépről lenne szó? Vmit kell még cserélni vagy sima liba a művelet?:)
Driver2010-10-23 18:47:02 // 113725
hűtővíz szintje rendben van és a ventillátor is bekapcsol?
dfg (Tanárúr)2010-10-23 18:22:50 // 113724
meddig ment fel a vízhőfok?
kando.2010-10-23 18:15:59 // 113723
Lehet megint megszívtam...
Mitől lehet, ha kicsit hosszabb ideig állok dugóban, amikor a hűtővíz hőfok felmegy, hogy a motorhútő elinduljon, valami kis füstöt vagy mit látog a motortér felől is előjönni...? Legalábbis tegnap a Határ úton volt ilen, mikor álltam a dugóban.
Nem tudim, hoy az olaj sok-e amit rátöltöttem a motorra vagy tényleg a íz melegedett fel és megint a motoir szívt,...
Mitől lehet, ha kicsit hosszabb ideig állok dugóban, amikor a hűtővíz hőfok felmegy, hogy a motorhútő elinduljon, valami kis füstöt vagy mit látog a motortér felől is előjönni...? Legalábbis tegnap a Határ úton volt ilen, mikor álltam a dugóban.
Nem tudim, hoy az olaj sok-e amit rátöltöttem a motorra vagy tényleg a íz melegedett fel és megint a motoir szívt,...
dfg (Tanárúr)2010-10-23 18:03:50 // 113722
dehogynem, ha jól emlékszem, akkor egy gyomormosásra jó volt :D
Tisy2010-10-23 17:47:09 // 113721
Cirok ! Nem jó az semmire!!:))
pb_2010-10-22 23:53:15 // 113720
Nagyon helytelen.)))
WarbiRunner (Gyuri)2010-10-22 22:16:34 // 113719
Remélem. Nagyon azon dolgozok, hogy lehajtsam a melót nov. végéig, és decemberben már csak alkoholizálni/ünnepelni kelljen :-)
Ciroklandban most nem jártam, rizspáleszt tudok vinni, bár nem hinném hogy nagy sikere lenne. Próbálok viszont szerezni valami hazait addig. Sajna igazán jót elég nehéz mostanság...
Ciroklandban most nem jártam, rizspáleszt tudok vinni, bár nem hinném hogy nagy sikere lenne. Próbálok viszont szerezni valami hazait addig. Sajna igazán jót elég nehéz mostanság...
dfg (Tanárúr)2010-10-22 22:10:19 // 113718
hihi. hát majd decemberben megfogjuk valamivel :D cirok?
WarbiRunner (Gyuri)2010-10-22 21:55:25 // 113717
Csúnya is lenne :-) Ekkora nyomatékhegyet valamivel meg is kell fogni ha túlbuzgón meglódul :-DD
Keri2010-10-22 21:54:26 // 113716
Ciao!!! A rossz benzin és az alapjárati léptetőmotor is lehet, aszem.:)))
dfg (Tanárúr)2010-10-22 21:51:09 // 113715
a kormoson nem dobfék van? :DDDDDD
WarbiRunner (Gyuri)2010-10-22 21:40:10 // 113714
Majd a reszelőmnek mondom, én autószerelés ügyileg már elkényelmesedtem...
dfg (Tanárúr)2010-10-22 18:37:03 // 113712
LMM, lambda, gyertyák, stb...
Bazsa1452010-10-22 17:49:17 // 113711
Igen tudatában vagyok neki sajna.
Megnézni a jeladót, lehet az miatt világit a lámpa,
Állítani kéne a kéziféken vagy bovdent cserélni.
Megnézni a jeladót, lehet az miatt világit a lámpa,
Állítani kéne a kéziféken vagy bovdent cserélni.
H@nß2010-10-22 17:31:45 // 113710
Akkor hozzád megyek kiolvastatni a hibákat....bár mire eljutok Tiszaúj meg vissza megeszi a gatyámat :D:D
mreni2010-10-22 17:15:55 // 113709
dehogynem:)
Itt van a gépemen:D
Itt van a gépemen:D