Fórum >> Típusok >> 145-146

Axl Trans2010-12-23 17:23:46 // 115958
Ez így müxik. Az autószerelő haveromnak is -mint cég- 40% kedvezménye van a Unixnál. Nekem se szokta rátenni...
Bazsa1452010-12-23 17:21:09 // 115957
Te tudsz ilyen rendes ismerőst ?:)
Vikking 3112010-12-23 16:32:05 // 115956
Kedvezmény... :) Rendes ismerős ad belőle 40%-ot :)
Vikking 3112010-12-23 16:31:39 // 115955
Hát figyelj... Akármi lehet, az a kérdés, hogy hol szorul meg.
Az enyém pl tök kakukk volt, akárhol fújtál bele, nem fogta meg.

Egyébként ha "csak" lassan melegszik be, de pl nem hűl vissza, akkor az lehet kvázi természetes is. Országúton ki kell próbálni, hogy mondjuk hűvös időben 90-nél visszahűti -e magát. Ha igen, akkor termo a gond.
Bazsa1452010-12-23 16:05:15 // 115954
Hegyalja 7500 és 10000.
De még nem kérdeztem az autóboltosomat :D
Bazsa1452010-12-23 16:02:17 // 115953
Unix 7000 és 13000 :)
Bazsa1452010-12-23 16:00:44 // 115952
Nem.Mert pl a lángnál 11400,- a termo :D
Bazsa1452010-12-23 15:58:48 // 115951
Bocsi a hülye kérdésért, de van olyan hogy a termo nem végállásban adja meg magát ?
Mert olyat már hallottam , hogy nem nyit vagy nem zár a termo.
Fűtés teljesen oké.Víz nem fogy.
Inkább csak olyan a jelenség, hogy városban lassan melegszik fel.
De most úgyis megyünk haza vidékre holnap, reggel elé vágom a kartont oszt meglátjuk.
Vikking 3112010-12-23 09:03:26 // 115950
Én már tudom a megfelelő méretet... :) Nagyjából a harmadát érdemes letakarni szerintem. És nem ott, ahol a ventillátor van.
pb_2010-12-23 00:16:12 // 115949
Igen feltettem 1 kérdést, ami az Lőzményekben szereplő motorra vonatkozott. Én nem tudom miért vetted piszkálódásnak, de ahogy érzed. Nézd, csak ismételni tudom önmagam, ha zavar a rövidítösdi, akkor lépj túl rajta.
pb_2010-12-23 00:10:12 // 115948
Naja, lehet szívni a kartonnal, mire belövöd a +felelő méretre. A leginkább akkor érdekes a játék, ha időre kell menni valahova.))
pb_2010-12-23 00:08:20 // 115947
Hasonló tud lenni a termosztát is, mint az akksi, melegben tünetmentes, aztán hidegben + vége lesz, főleg ha már 1 viseletesebb dbról van szó.
pb_2010-12-23 00:06:08 // 115946
Ha zavar, akkor legközelebb ne olvasd L.
WarbiRunner (Gyuri)2010-12-22 22:57:01 // 115945
És mit is válaszoltál? Feltettél egy kérdést. aminek se füle se farka. Ha elolvastad és értetted a hozzászólásomat, akkor fenntartom hogy felesleges piszkálódás a kérdésed. Vagy szimplán hülyének nézel engem és még sokakat ebben a fórumban. Visszább vehetnél, és légyszíves írj normálisan, magyarul,ez a rövidítősdi szimplán igénytelen. Tudod ez az az eset, mint amikor az emberünk az autópályán felháborodottan felkiált: "Itt mindenki hülye? Ezek szembe jönnek..." Gondolkozz el.
Vikking 3112010-12-22 22:24:58 // 115944
Nyilván nem szentírás. De ha most arra van lehetőség, akkor érdemes megpróbálni. Ha idő vagy péz' nincs rá, akkor az az ez van tipikus esete.... :)
András bácsi2010-12-22 22:06:21 // 115943
Ez sem szentírás, mert függ attól is, hol állt meg a zárószelep. Egyébként meg nem értem miért akkora ügy egy szar termot kicserélni.
(de pl. a jtd a szar termoval nem is fog bemelegedni, akármilyen lapot teszel elé. Sőt, még hibajelet is csinál, pilácsot kapcsol)
András bácsi2010-12-22 21:58:36 // 115942
Direkt csinálja, ne piszkáld érte. Tolerancia a kulcsszó. Másokkal szemben, akik más nyelvet használnak. :)))
Szilvio2010-12-22 21:15:32 // 115941
Nekem is az a véleményem,hogy a termosztát szorakozik.Nekem 146 1,4 TS városba 80 fok körűl,autout 50 környéke (nem volt melegem).Termosztát csere után 90 fok és ott is marad (és fűt mind állat).
Vikking 3112010-12-22 21:10:05 // 115940
(JA és nem kerül 8000 ft-ba :D )
Vikking 3112010-12-22 21:09:54 // 115939
Ha xar a termo, takard le a hűtőt. Ha az a gond, akkor a hűtőletakarással be fog melegedni. Tapasztalat. :) Kartonpapír aztán viszlát :D
MIFI2010-12-22 20:02:10 // 115938
És ahhoz mit szólnál ha egy szót végigírnál rendesen? Nem olyan nagy munka még kettő billentyűt lenyomni.. Vagy ezt direkt csinálod?:) Csak hogy tudd mire gondolok:) Mlített, pldálozo, hszot,...
pb_2010-12-22 19:44:43 // 115937
Baj az mindig van, de nem kenyerem a panaszkodás.)
pb_2010-12-22 19:43:29 // 115936
Az baj, hogy nem éri L a 80at. termosztát nincs a helyzet magaslatán.
pb_2010-12-22 19:40:06 // 115935
Nézd én sem vettem zokon, hogy 1 off tdcivel példáloztál, ill a görbét amiről beszéltél nem linkelted be. Fogtam magam, visszakerestem mire válaszoltál(ki mit reagált Lőtte utána), majd +kerestem az Mlített diagrammot és +néztem. Nem pedig neked estem azzal, hogy pldálozol 1 off dízzellel, ami turbós, mikor Lőtte 1 szívó benzines motorról volt szó.
Ferko2010-12-22 19:34:58 // 115934
Ha leírom a hszot, vagy azt mondom olvass visssza, akkor az a baj, ha nem teszem, akkor az a baj.


Hogy ide írsz........na az a baj!!!!!!!
pb_2010-12-22 19:31:40 // 115933
Nincs keresztrejtvény, bár lehet annak hiszed. Ha leírom a hszot, vagy azt mondom olvass visssza, akkor az a baj, ha nem teszem, akkor az a baj. Teljeseen felesleges túlmisztifikálni a történetet, és kirakós játékra/barkóbára/stbre gondolni, szimplán csak feltételeztem, ha reagáltál Bazsa145 kolléga által felvetett témára, akkor képben vagy...
Bazsa1452010-12-22 18:45:31 // 115932
Hát pont ez van most. Városi ide-oda rohangálás leállítás-beindítás néha csak 3-5 km-es távolságok vannak persze az ezzel járó dugóban araszolás és álldogálással.
Ma, hogy voltam egy Bp-Esztergom-Bp távon nem is ment a víz még a 80 fok közelébe sem, városban persze eléri a 80 fokot oszt onnan el sem mozdul max ha van egy kis dugóban állás. Fűteni nem nagyon kell 2es-nél nagyobb fokozaton nem is szokottam használni.
Lehet nem ártana egy termosztát csere.

A fogyim ma, hogy voltam vidéken egészen jól áll, negyed tank 180km :-) kopkopkop

Ami meg a kipufogón néha néha alapjáraton dől azt meg kezdem megszokni :D a mögöttem lévő meg max befogja az orrát ha nem bírja :D
mreni2010-12-22 17:11:07 // 115931
Ismét egy értelmetlen h.sz...
WarbiRunner (Gyuri)2010-12-22 16:48:05 // 115930
Ilyenkor egy értelmes segítőkész fórumozó belinkeli a vonatkozó görbét és leírja a konkrét véleményét. Így rólad kezd az a képzetem kialakulni, hogy baromira nem értessz ahhoz amiről írsz. Pedig lehet nem így van, de így adod elő magad.
WarbiRunner (Gyuri)2010-12-22 16:46:29 // 115929
Jó mindegy...arra próbáltam rávilágítani, hogy ne okostojás módjára kersztrejvénykedj, mert már kértük párszor többen is. Ennyi erővel legalább a hozzászólásod számát linkeld be ahol leírtad, mindenki jobban jár. Vagy ha érdemesnek látod rá a másik EMBERt akkor írd le újra, vagy esetleg végre egyszer értelmesen, logikusan és világosan. Senkinek semmi kedve a mozaik tőmondataidat rakosgatni, hogy hátha kiderül belőle valami.
pb_2010-12-22 16:45:47 // 115928
De, mert a tdci görbéje teljesen más, mint az 1.4IE.
pb_2010-12-22 16:43:29 // 115927
Leírtam. Én tudom, hogy mire gondolsz, pont ezért írtam, hogy a kolléga autójánál nem így van.
WarbiRunner (Gyuri)2010-12-22 16:38:03 // 115926
és a lényegen mit sem változtat
WarbiRunner (Gyuri)2010-12-22 16:36:56 // 115925
Én leírtam a tapasztalatomat, egyszerűbb lenne ha te is megtennéd ezt az egy bizonyos hengerelrendezésű bizonyos típusú nemtudommivel. Az én általam próbált bizonyos hengerelrendezésú egy bizonyos motorbeépítési módú valamilyen hűtőkörű izémen meghatározható ám itt nem említett mértékben valamilyen irányban változtatta az üzemanyagfogyasztást, de majd ti kitaláljátok hogy mire gondoltam...
pb_2010-12-22 16:34:12 // 115924
Nem volt az, az Lőzményekből kiderül.
pb_2010-12-22 16:32:54 // 115923
Sztem majd jön 1 vállakozó szellemű kolléga és készségesen L fogja magyarázni...
pb_2010-12-22 16:30:42 // 115922
Nem számottevő a különbség sem hőmérsékletben, sem fogyasztásban, 1 jó működő motornál. Ill 1 bizonyos hengerLrensezésnél semmit sem számít.
WarbiRunner (Gyuri)2010-12-22 16:28:59 // 115921
Csak baromi felesleges
pb_2010-12-22 16:27:43 // 115920
A xkérdés nem volt véletlen.
pb_2010-12-22 16:24:21 // 115919
Pl a gyorsításra.
TomGreg2010-12-22 15:43:52 // 115918
:) a kétszememmel láttam hogy az enyém nem hűtött sajnos.

Nyerges téma.... a pár csonkállvány nélkül mennyibe lehetne feléért elhozzam? :)
mreni2010-12-22 15:16:48 // 115917
Hali!
Simán lehet,hogy nem hűtött.:)
Tárcsát és nyerget tutira cserélni kell,csonkállvány kérdéses,szerintem nem:)
Ha valami kell,van mindenem,jóárban:)
Tárcsa+betét+nyereg csonkállvány:)
TomGreg2010-12-22 15:05:42 // 115916
Sziasztok!

145 1,6 vvvv-vvvv létezik hogy nem hűtött az első féktárcsa?
96 végi gyártás a vázszám szerint.

Miben különbözik a sima a hűtöttől?
-nyereg és csonkállvány?
+ persze a tárcsa is :)

Köszi
Szilvio2010-12-22 13:10:46 // 115915
Köszi.Én is ezt olvastam valahol,csak megerősitésre vártam.
Vikking 3112010-12-22 11:24:58 // 115914
Asszem 5 fok alatt nem indul be a klíma. De majd Dfg kijavít, ha nem így van.
Szilvio2010-12-22 10:59:19 // 115913
Űdv. Kartársak.Kérdésem,146 1,4 TS,most először probáltam használni a klimát és nem mükszik.Beszart a klimám vagy télen nem mükszik?
Vikking 3112010-12-22 09:20:18 // 115912
Muhhhaha :D
Axl Trans2010-12-22 08:25:09 // 115911
Ólom cartársnak címeztem, hátha Lmagyarázza a különbséget...
Föckös2010-12-22 06:35:38 // 115910
Zoli te hihetetlen vagy! :-) ez beütött így reggel :-))))
WarbiRunner (Gyuri)2010-12-21 23:32:07 // 115909
Hagyjad, nem és kész...

Elvileg egy modern motornál az a hivatalos álláspont, hogy csak rontani tudsz a rendszeren bármivel, így a kartonlappal is, már ha a hűtőkör minden eleme jó. A bemelegedésre addig nincs is hatással, amíg a termosztát el nem kezd nyitni. Onnatól viszont a termosztát hamarabb nyit, jobban bemelegszik a motortér, hiszen nem járja át a hideg levegő, ami akkor előnyös lehet, ha városban sok megállás, sok ide-oda szaladgálás van. A Wartburgnál, mégha nem is kifejezetten modern motor, ám ugyanúgy termosztátos vizes hűtőköre van simán észrevehető volt a városi fogyasztáson a kartonlap, használtuk is minden télen.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak