sparco2011-08-01 13:15:20 // 123405
Szerintetek 145-n idiótán néz ki, ha oldalt van a rendszám? Gondolkodok rajta erősen... Nem cseszegethetnek érte vajon a rendőrök? Szerintetek?
Martin2011-08-01 09:15:54 // 123404
Igen nekem is ilyen a biztosítéktáblám.
A relét esetleg ki tudom mérni, hogy jó-e vagy sem?
A hűtőventilátorhoz van nekem még egy biztosíték a motortérben is amit persze a próbálkozások során ki is nyírtam de már javítottam a hibámat.
A relét esetleg ki tudom mérni, hogy jó-e vagy sem?
A hűtőventilátorhoz van nekem még egy biztosíték a motortérben is amit persze a próbálkozások során ki is nyírtam de már javítottam a hibámat.
Axl Trans2011-08-01 08:41:34 // 123403
Bocs, a lényeg lemaradt. A H jelű relé az.
Axl Trans2011-08-01 08:39:47 // 123402
Szerintem előbb nézd meg a reléjét, bár nem tudom, hogy a Te biztitáblád ilyen-e. Az ellenállást pedig -nálam- a hűtő alsó részén találod, a szemben állsz az autóval, a bal oldalára esik. Két kanóc megy bele, ha az a rossz, átmenetileg, vagy végleg, kösd össze őket egy biztosítékkal. Így rögtön a II-es indul el az egyes helyett is, ami nem tragédia.
Martin2011-08-01 06:57:43 // 123401
Kis segítséget szeretnék kérni. Úgy tűnik a hűtőventilátoromnál elment az első fokozat. 97 fok környékén kapcsol be a második. Hol találom benne az ellenállást és , hogy tudom kimérni? Ha esetleg valakinek erről fotója is van az megköszönném.
kbk2011-07-31 15:40:50 // 123399
Vágom, ő is mondta, h pl. fordban is van (mármint azokból a márkákból amikkel foglalkozni szokott).
A lényeg az, h az alfákhoz nem ért annyira, h most nekiálljon okoskodni, ami felesleges pénz és időelbaszással járna. Ezt pedig többre értékelem, mintha aszonta volna, h na, akkor most igy meg úgy, aztán nem lett volna semmi eredménye.
A lényeg az, h az alfákhoz nem ért annyira, h most nekiálljon okoskodni, ami felesleges pénz és időelbaszással járna. Ezt pedig többre értékelem, mintha aszonta volna, h na, akkor most igy meg úgy, aztán nem lett volna semmi eredménye.
Ferke2011-07-31 15:39:56 // 123398
De most őszintén, azért egy szíj nem egy összeg...legalább az illik cserélni.Én soha nem teszek fel olyan szíjat, amit levettem, tökmindegy, mennyit futott.
mreni2011-07-31 15:27:09 // 123397
Te tudod hogy mit csinálsz:)
de közel se csak Alfában van vezmód...
de közel se csak Alfában van vezmód...
kbk2011-07-31 15:25:35 // 123396
Nos, nem akarok én senkivel vitatkozni, meg senkit leszólni, távol álljon tőlem, főleg hogy én magam laikus vagyok, és csak azt tudom összevetni, amit a többi szerelő beállítottságú vagy szakmájú embertől hallok.
A lényeg, hogy a házunkban lakik egy maszek szerelő szaki, és most megmutattam neki is a vasat. Azt mondta, nem csapágy, de hogy vezmód vagy mi, azt nem próbálta meg kiokoskodni, mert nem alfás.
Viszont a vezérlésre azt mondta, hogy ha a szíj alig futott, vagyis zsírúj, és ugyanabba a kocsiba raknád vissza, amiből kivetted, akkor az egyáltalán nem para.
Jómagam meg már nem tudom, hogy mit higyjek %)
A lényeg, hogy a házunkban lakik egy maszek szerelő szaki, és most megmutattam neki is a vasat. Azt mondta, nem csapágy, de hogy vezmód vagy mi, azt nem próbálta meg kiokoskodni, mert nem alfás.
Viszont a vezérlésre azt mondta, hogy ha a szíj alig futott, vagyis zsírúj, és ugyanabba a kocsiba raknád vissza, amiből kivetted, akkor az egyáltalán nem para.
Jómagam meg már nem tudom, hogy mit higyjek %)
Alien42011-07-31 14:53:54 // 123395
megmodnom őszintén amikor nekem kötelező garázsmenetem volt motorgenerál ügyben... nem volt betervezve persze... de azóta csak áldom az eget...
olvasgatom kinek mennyi baja van... hát k.ra nem 2 FT volt de megérte...
tudom h akárhova el fog vinni a kicsike
és ha legközelebb /remélem soká/ veszek használt autót, akkor is motorgenerál lesz az első mozdulatom.
pénzpénz, de tudom h autó van a seggem alatt, nem egy formás vasdarab az udvaron ...rohad :/
részvétem minden esetre.
tudom mit élsz meg most :/
nekem is "boldog karácsonyt" volt utólag... szar h nem pakoltam be a cuccokat a fa alá akkor... :D
olvasgatom kinek mennyi baja van... hát k.ra nem 2 FT volt de megérte...
tudom h akárhova el fog vinni a kicsike
és ha legközelebb /remélem soká/ veszek használt autót, akkor is motorgenerál lesz az első mozdulatom.
pénzpénz, de tudom h autó van a seggem alatt, nem egy formás vasdarab az udvaron ...rohad :/
részvétem minden esetre.
tudom mit élsz meg most :/
nekem is "boldog karácsonyt" volt utólag... szar h nem pakoltam be a cuccokat a fa alá akkor... :D
Diesel2011-07-31 13:51:09 // 123394
És ha történetesen az a szíj agyonhasznált 1000kmes a görgökkel együtt?
kbk2011-07-31 13:38:44 // 123393
és ha bebizonyosodik, hogy a vezmod a szar benne, az ad ki ilyen éktelen gusztustalan hangot...akkor azon kívül, hogy ordenáré módon szól, és el se fokolja 5 ezernél, vagy mennyinél amit kell neki, lehet neki baja hosszabb távon (pár tíz ezer km)? vagyis lehet totál kuka vezmoddal járni, anélkül h még nagyobb kárt okozna?
mert a hangját még talán kibírjuk a tervezett nyaraláson...azt akkor ősszel lenne új vezmod + új vezérlés :(
mert a hangját még talán kibírjuk a tervezett nyaraláson...azt akkor ősszel lenne új vezmod + új vezérlés :(
Ferke2011-07-31 13:06:54 // 123392
Naja, ahogy mreni is mondja, ehhez egy új vezérlés szett kell, ami nem 2 ft. Ha meg szar a bontott vezmód, akkor újra kell egy vezérlés szett, ami már 2x nem 2 ft.
Persze össze lehet bontózni ezeket a cuccokat, de a 2x felrakott szíj időzített bomba, a bontott vezmódosítót meg nem véletlenül bontották ki egy autóból...de ha jó is, akkor meddig? 10e-20e km...utána megint kiszed, megint új vezérlés...szóval ez így elég gáz szerintem....
Persze össze lehet bontózni ezeket a cuccokat, de a 2x felrakott szíj időzített bomba, a bontott vezmódosítót meg nem véletlenül bontották ki egy autóból...de ha jó is, akkor meddig? 10e-20e km...utána megint kiszed, megint új vezérlés...szóval ez így elég gáz szerintem....
kbk2011-07-31 13:03:00 // 123391
Jah azt nem vágtam, hogy meg kell bontani hozzá. Hát ez egyre jobb, basszus.
mreni2011-07-31 12:42:22 // 123390
mert ahhoz meg kell bontani a vezérlést,amit ugye még egyszer nem rakunk vissza,tehát azt is cserélni kell... ráadásul nem 10perces meló
kbk2011-07-31 12:07:03 // 123389
"egyrészt bontott vezmodot nemigen illik beszerelni"
miért? az enyémnél kb csak jobb állapotú lehet...
miért? az enyémnél kb csak jobb állapotú lehet...
Ferke2011-07-31 09:01:32 // 123387
Azért az fontos, hogy egyrészt bontott vezmodot nemigen illik beszerelni, másrészt a lebontott vezérlést sem illik visszarakni.
Én legalábbis nem szívesen vennék olyan autót, amin ilyet csináltak...
Én legalábbis nem szívesen vennék olyan autót, amin ilyet csináltak...
kbk2011-07-30 23:12:52 // 123386
Szerelőm szerint vezmod lehet, hogy amikor nem volt olaj megszorult benne a csapágy, és most ezért hangoskodik ennyire. De holnap jön le pestről egy szaki, aki megmondja a frankót, meg hoz magával egy jó vezmodot is (remélem), aztán kiderül, hogy hányadán is állunk.
Más kérdés, hogy ezek a költségek most így rohadtul nem voltak tervben :(
Más kérdés, hogy ezek a költségek most így rohadtul nem voltak tervben :(
kbk2011-07-30 22:01:59 // 123385
"Gyakorlatilag halkabb volt, mint az incidens után"
mmint előtte..
mmint előtte..
kbk2011-07-30 21:59:25 // 123384
Na, bazmeg :|
Asszem a mai napot nem fogom egyhamar elfelejteni...
Tegnap megtörtént a termosztát csere, ill. töltöttünk bele még 1 kevés olajat, mert a múltkor csak 4 liter került bele, így most beletöltöttük még azt a 2-3 decit, ami fér.
Este éreztem egy kis benzinszagot (legalábbis annak hittem) a kocsiban, de nemrég volt kitakarítva a komplett klíma rendszer, mivel elfosta magát a klímakompresszor, és arra tippeltem, hogy onnan jöhet még vmi szag, nem tudtam ám, hogy nitrohigitoval lett átmosva, aminek meg elvileg nem szabadna érezni a szagát.
Ma is éreztem 1 keveset ebből, de csak egyszer, úgy 3-4 percre, aztán elmúlt. Mondom jóvan....
Volt egy 200km-es utam kb. Visszafelé, épp beértünk Szegedre, amikor is leengedtük az ablakot, és hallom, hogy csetteg vmi a motorban, de nagyon. Lévén, hogy laikus vagyok, azt hittem megint a kipuff tömítéssel van vmi, a multkor ugyanis 1 picit sikerült odaverni földúton, azt akkor lett neki boxerhangja. De kapott új tömítést, szal nem is ez volt a gond.
Mint kiderült, a hidrotőkék csattogtak. Néhány km-rel később elkezdett villogni az olajnyomás visszajelző ikon, na ekkor már tudtam, hogy baj van. Mivel párszáz méterre voltunk otthonról, azt a távot még óvatosan megtettük (lehet nem kellett volna, nemtom).
Megálltunk, ekkor már szállingózott felfele a füst a motorháztető alól. Felnyitottuk, és a kép ami fogadott...összeszorult a szívem.
Az egész motortér úszott az olajban. Az olajbetöltő nyílás kupakja ugyanis nem volt a helyén, hanem az egyik sarokban kallódott...Nívópálca szart se jelzett, mint később kiderült kb fél lityi maradhatott a rendszerben.
Ami ezután következett, az is megér egy misét. Először is eltakarodtunk a Metroba, és vettünk 4 liter ugyanilyen Castrol Edge Sport olajat bele, bele is raktuk. Ezután elinditottuk a gépet, és hát a hidrotökék továbbra is csattogtak, ámde pár perc után elcsendesedtek vmennyire. Az egyik kivételével. Nosza, szerelőm beugrott a kocsiba, ment vele egy pár kört, kicsit meghajtotta, mire visszaért, az utsó hidrotőke is bekussolt.
Csakhogy, egyrészt észleltünk 1 fura, zörgő/rezgő hangot, illetve hát amúgy is erősen tartottunk tőle, hogy csapágyas lesz pár napon/héten belül az egész.
Elvittük egy másik emberhez, aki egy idősebb fazon, régóta szerel autókat, gondoltunk megkérdezzük, hogy mi a fasz. Ő azt mondta, hogy tutira nem csapágyas, hang alapján, az a fura zörgés valszeg sima rezonancia (pl. a hővédő lemezt lefogva kapásból halkabb), amúgy meg mossuk ki a motorteret kurvagyorsan, és nincs itt semmi gond. Köszönhetően a minőségi olajnak, a blokk megmenekült.
Kimentünk szerelőmhöz, a blokkot kimostuk alaposan, persze az olaj befolyt a gyertyákhoz is, meg kb mindenhova, szóval nem volt egyszerű.
Mire végeztünk, beinditjuk a motort, és lám: teljesen csöndesen, kulturáltan járt, már amennyire egy kukás vezmoddal az lehetséges. Gyakorlatilag halkabb volt, mint az incidens után...gondolom az alapos takarításnak köszönhetően, vagy nemtom.
Már kezdtem kurvára örülni, hurrá, csakhogy a hazaúton megint elkezdett csörömpölni valami. És ez most más, megint más hangja van, mint eddig, bár lehet csak az én fülem kevés hozzá, hogy megkülönböztesse.
Szal most ott tartok, hogy tiszta ideg lennék, ha nem lennék hulla fáradt és agyilag zokni. Várom a szerelőmet, nemsokára elkanyarodik erre, és meglesi, hogy most éppen mi csetteg-csattog a motorban.
Hétfőn készültünk indulni egy egyhetes kiruccanásra a dunántúlra, hó végén pedig Görögországot vettük volna célba. Ehelyett lehet, hogy hamarosan lesz egy dohányzó, de garantált 100.000km-es, motorhibás 146 a hahun.
Kurrvajó :(
Asszem a mai napot nem fogom egyhamar elfelejteni...
Tegnap megtörtént a termosztát csere, ill. töltöttünk bele még 1 kevés olajat, mert a múltkor csak 4 liter került bele, így most beletöltöttük még azt a 2-3 decit, ami fér.
Este éreztem egy kis benzinszagot (legalábbis annak hittem) a kocsiban, de nemrég volt kitakarítva a komplett klíma rendszer, mivel elfosta magát a klímakompresszor, és arra tippeltem, hogy onnan jöhet még vmi szag, nem tudtam ám, hogy nitrohigitoval lett átmosva, aminek meg elvileg nem szabadna érezni a szagát.
Ma is éreztem 1 keveset ebből, de csak egyszer, úgy 3-4 percre, aztán elmúlt. Mondom jóvan....
Volt egy 200km-es utam kb. Visszafelé, épp beértünk Szegedre, amikor is leengedtük az ablakot, és hallom, hogy csetteg vmi a motorban, de nagyon. Lévén, hogy laikus vagyok, azt hittem megint a kipuff tömítéssel van vmi, a multkor ugyanis 1 picit sikerült odaverni földúton, azt akkor lett neki boxerhangja. De kapott új tömítést, szal nem is ez volt a gond.
Mint kiderült, a hidrotőkék csattogtak. Néhány km-rel később elkezdett villogni az olajnyomás visszajelző ikon, na ekkor már tudtam, hogy baj van. Mivel párszáz méterre voltunk otthonról, azt a távot még óvatosan megtettük (lehet nem kellett volna, nemtom).
Megálltunk, ekkor már szállingózott felfele a füst a motorháztető alól. Felnyitottuk, és a kép ami fogadott...összeszorult a szívem.
Az egész motortér úszott az olajban. Az olajbetöltő nyílás kupakja ugyanis nem volt a helyén, hanem az egyik sarokban kallódott...Nívópálca szart se jelzett, mint később kiderült kb fél lityi maradhatott a rendszerben.
Ami ezután következett, az is megér egy misét. Először is eltakarodtunk a Metroba, és vettünk 4 liter ugyanilyen Castrol Edge Sport olajat bele, bele is raktuk. Ezután elinditottuk a gépet, és hát a hidrotökék továbbra is csattogtak, ámde pár perc után elcsendesedtek vmennyire. Az egyik kivételével. Nosza, szerelőm beugrott a kocsiba, ment vele egy pár kört, kicsit meghajtotta, mire visszaért, az utsó hidrotőke is bekussolt.
Csakhogy, egyrészt észleltünk 1 fura, zörgő/rezgő hangot, illetve hát amúgy is erősen tartottunk tőle, hogy csapágyas lesz pár napon/héten belül az egész.
Elvittük egy másik emberhez, aki egy idősebb fazon, régóta szerel autókat, gondoltunk megkérdezzük, hogy mi a fasz. Ő azt mondta, hogy tutira nem csapágyas, hang alapján, az a fura zörgés valszeg sima rezonancia (pl. a hővédő lemezt lefogva kapásból halkabb), amúgy meg mossuk ki a motorteret kurvagyorsan, és nincs itt semmi gond. Köszönhetően a minőségi olajnak, a blokk megmenekült.
Kimentünk szerelőmhöz, a blokkot kimostuk alaposan, persze az olaj befolyt a gyertyákhoz is, meg kb mindenhova, szóval nem volt egyszerű.
Mire végeztünk, beinditjuk a motort, és lám: teljesen csöndesen, kulturáltan járt, már amennyire egy kukás vezmoddal az lehetséges. Gyakorlatilag halkabb volt, mint az incidens után...gondolom az alapos takarításnak köszönhetően, vagy nemtom.
Már kezdtem kurvára örülni, hurrá, csakhogy a hazaúton megint elkezdett csörömpölni valami. És ez most más, megint más hangja van, mint eddig, bár lehet csak az én fülem kevés hozzá, hogy megkülönböztesse.
Szal most ott tartok, hogy tiszta ideg lennék, ha nem lennék hulla fáradt és agyilag zokni. Várom a szerelőmet, nemsokára elkanyarodik erre, és meglesi, hogy most éppen mi csetteg-csattog a motorban.
Hétfőn készültünk indulni egy egyhetes kiruccanásra a dunántúlra, hó végén pedig Görögországot vettük volna célba. Ehelyett lehet, hogy hamarosan lesz egy dohányzó, de garantált 100.000km-es, motorhibás 146 a hahun.
Kurrvajó :(
Coyote2011-07-30 19:38:59 // 123382
Nos ugy látszik valami kontakt hibája volt, mert már nem vilégit a porlasztó lámpa. Nemtudom mi lehetett a baja, de örülök, hogy elmult :-D
Azért köszönöm a tanácsokat és az ötleteket uram.
Azért köszönöm a tanácsokat és az ötleteket uram.
Ferke2011-07-30 18:19:22 // 123381
Ez ennyiért nagyon sok. A lényegi részek le vannak rabolva róla, ilyet vettem, csak lámpákkal együtt 35ért...
mreni2011-07-30 17:53:13 // 123379
én 100ért vettem egy komplett ts-t ,alufelnivel 110e futott motorral:)
sokkal jobb állapotban volt mint az enyém :D
sokkal jobb állapotban volt mint az enyém :D
Barni1472011-07-30 17:44:44 // 123378
Nézd át a gyertyapipákat, valamelyik nincs rajta rendesen. Gyújtáshibára is világíthat a visszajelző.
Alien42011-07-30 17:37:56 // 123377
még ennyiért is megérné bontani már... simán
főleg h megy a motor és a váltó... bár ha megvenném... belenéznék... nem
nézetnék :D
főleg h megy a motor és a váltó... bár ha megvenném... belenéznék... nem
nézetnék :D
mreni2011-07-30 17:22:54 // 123376
bontásra nem lenne rossz,csak valamivel olcsóbban kéne adnia :D
Pete1452011-07-30 17:16:55 // 123375
Ott már szétnéztem! És semmi!
Alien42011-07-30 17:14:59 // 123374
ez valami okádék ahogy kinéz :S
már bocsi, értem a gondod... esetleg ebay?
már bocsi, értem a gondod... esetleg ebay?
Pete1452011-07-30 17:00:01 // 123373
Sziasztok!
Valaki tud valamit erről a gépről?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/145/alfa_romeo_145_1.4_l_boxer_motoros-4830478
Mert pont olyan MAP szenzor van benne mint amilyen nekem kéne.De a tulaj nem adja el külön azt csak egyben az egészet! Esetleg valaki nem lát benne fantáziát?Mert nekem momentán beiskolázás előtt nincs ennyi megtakarításom amit beleinvesztálnák a kicsi-kocsiba.Viszont a szenzor jól jönne.
Valaki tud valamit erről a gépről?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/145/alfa_romeo_145_1.4_l_boxer_motoros-4830478
Mert pont olyan MAP szenzor van benne mint amilyen nekem kéne.De a tulaj nem adja el külön azt csak egyben az egészet! Esetleg valaki nem lát benne fantáziát?Mert nekem momentán beiskolázás előtt nincs ennyi megtakarításom amit beleinvesztálnák a kicsi-kocsiba.Viszont a szenzor jól jönne.
Alien42011-07-30 15:40:09 // 123372
1.4 ts légkondiba hova kell olaj meg miféle meg merre? tudtok mondani nekem valamit pls :D
autoklima
köszönöm
autoklima
köszönöm
Alien42011-07-30 15:38:27 // 123371
nekem elektronika hibánál nyomta be, van elől a motorban egy kerék és a super B/F-osch technika összef.sta magát, azt kellett cserélni /az adott fogaskerék fordulatát mérte mágneses szenzor/
keverékem volt tőle kicsit szarabb de nem volt vészes a fogyasztás sem meg semmi extra
ettől függetlenül lehet h más... nem vagyok autószerelő
keverékem volt tőle kicsit szarabb de nem volt vészes a fogyasztás sem meg semmi extra
ettől függetlenül lehet h más... nem vagyok autószerelő
Coyote2011-07-30 14:37:47 // 123370
Remélem azért majd ír valaki aki esetleg tud hibát olvasni a közelemben
mreni2011-07-30 14:37:07 // 123369
sarut vedd le néhány órára,hátha elfelejti,most hogy mondod találkoztam már olyannal,hogy kevés benya volt benne és feldobta a hibajelet,hibakód törlés után eltűnt...
mreni2011-07-30 14:35:33 // 123368
általában ü.a probléma miatt szokott világítani a kis ikon,de ez lehet lmm,lambda alacsony ü.a nyomás bármi.
Coyote2011-07-30 14:30:12 // 123367
Rövid története az, hogy benzingőzzel elmentünk tankolni az OMV-hez majd elmentünk az madaras áruházba. Visszajövetelkor beindítottam és azóta világít a lámpa.
Megnéztem az összes biztosítékot azok rendben voltak.
Megnéztem az összes biztosítékot azok rendben voltak.
mreni2011-07-30 14:21:49 // 123366
bármi lehet,keress valakit aki ki tudja olvasni
Coyote2011-07-30 12:59:07 // 123365
Üdv urak.
A műszerfalamon világít a befecskendező ikonja. Mi lehet a baj? Nemrég volt gyertya cserélve esetleg ez összefüggésbe lehet vele?
Esetleg van valaki aki ki tudná nekem olvasni a hibát?
Köszönöm
A műszerfalamon világít a befecskendező ikonja. Mi lehet a baj? Nemrég volt gyertya cserélve esetleg ez összefüggésbe lehet vele?
Esetleg van valaki aki ki tudná nekem olvasni a hibát?
Köszönöm
Ferke2011-07-29 12:16:21 // 123364
Hát ja, akkor viszont az így nehéz dió, normálisan, és úgy, hogy árban megérje, nem is biztos, hogy érdemes felújítgatni.
Én ez esetben néznék egy bontottat, amit jól át kéne vizslatni, hogy nincs-e kikopva.
Én ez esetben néznék egy bontottat, amit jól át kéne vizslatni, hogy nincs-e kikopva.
WarbiRunner (Gyuri)2011-07-29 11:29:35 // 123363
Az a baj, hogy kottyan a mechanika. Nem is húz vissza alaphelyzetbe. De visszanyomtuk a dugattyút, visszatekertük a kart alaphelyzetbe, és onnan próbáltuk működtetni a karral a féket. A kar fordul, a dugattyú meg se nyekken egy jódarabig. Hatalmas holtjátéka van, abból már nem lesz szerintem kézifék...hacsak nem felújítható. Nem láttam még belülről a szerkezetet, de gondolom valami menetes szerkezet van a kar végén.
WarbiRunner (Gyuri)2011-07-29 11:26:22 // 123362
Köszi, jövőhéten nekiugrok újra. Az egészben ahhoz kell a legnagyobb lelkierő, hogy az akksisarut levegyem :-) A többi könnyű, de az a saru elbaxott egy helyen és módon van rögzítve :-D
Ferke2011-07-29 09:01:06 // 123361
Be kéne járatni olajozva azokat a fékeket, mert amint bontva találsz, az ugyanúgy megszorulhat.
A gyári újban horror, u.gy. meg szerintem nincs is, de ha van, én akkor sem vennék, a fék nem játék:))
A gyári újban horror, u.gy. meg szerintem nincs is, de ha van, én akkor sem vennék, a fék nem játék:))
Ferke2011-07-29 08:59:37 // 123360
Csavard rá az anyát a tengely síkjáig, egyik kezeddel feszítsd a kormányt felfelé, másik kezeddel egy kalapáccsal csapj oda egy közepeset az anyára.
Le fog jönni:)
Le fog jönni:)
Coyote2011-07-29 08:50:23 // 123359
Én már rutinosan szedem le a 46 kormányát :-D a 24-es csavaron kívűl semmi sem fogja, legalábbis nállam nincs más. Amikor előszőr leszedtem kicsit nehez jött le,de néhány erőteljes ütés a kormányra alulrol és leugrik magától. Próbáld meg a tenyereddel alulrol felfelé leütni. Kicsit nehez indul meg. Én legalább hetente 1X tuti leszedem, de nekem már könnyen lejár. Vissza rakásnál mielött felteszed kicsit kend be valamivel akkor könnyebben fog majd lejárni. Ha kell küldök képet is rolla.
pb_2011-07-29 08:04:41 // 123358
Írtam én olyat, hogy te kérdezted?)
Vikking 3112011-07-29 00:22:46 // 123357
Nem.
;)
;)
Vikking 3112011-07-29 00:18:40 // 123356
Tehát. Kérdeztem a lehetőségekről?