Fórum >> Típusok >> 145-146

WarbiRunner (Gyuri)2014-10-13 14:57:00 // 135408
Nekem a jtd-nél kell ugyanígy baloldalt alátétezni, csak asszem a külső oldali csavar alá. Egyébként nem lehet szépen vonalba tenni a lámpát és a hűtő előtti műanyagot. Valami csel van ott, mert én tolómérővel végigmértem amit tudtam, és nem találtam lényeges eltérést.
Egyébként lehet hogy nem gyári egyikőnknek sem az a kereszt elem amiben a lámpa rögzül, ennyi az ok. Nekem is pikk pakk porladnak ki a tőcsavarok belőle. A lámpák külső-alsó sarkánál van a műanyagban egy furatnak előkészített süllyesztés. Na én azokat felfúrtam, szemben a lemezt is megfúrtam és átmenő rozsdamentes imbusszal rögzítetem a lámpákat. Törjön az el ha tud :-)
Kazes☻2014-10-13 13:57:51 // 135407
Jajajaaaaaaaaa... Na de amennyit 'szórakozott' a dróttal, simán rakhatott vóna csavart is, mint rendesen, hisz át megy az is... :)
Gábor145JTD2014-10-13 08:29:37 // 135406
Én is Gt-től rendeltem anno......jóval olcsóbb mint ha vennél rá újat....és még jól is néz ki
Béci Ɨ|ѯ2014-10-13 06:25:46 // 135405
Legalább van ködlámpa. :-)
Kazes☻2014-10-12 23:19:34 // 135404
Ködlámpa felfogatás...?!
:)
botigta2014-10-12 22:39:17 // 135403
Köszi az ötletet, bár a sajátja is, meg a bontott mocié is egyforma, de utánanézek. Gondolom senki nem tudja megmondani az átmérőket...
Kau2014-10-12 18:21:23 // 135402
GT csinál hozzá matricákat. Több félét is. Amúgy nem tudom, hogy lehetne felújítani. Lejön pár év alatt a védőfólia és kiszívja a színeket a nap. :(
NT Kundi2014-10-12 16:34:28 // 135401
valaki foglalkozik embléma felújítással vagy tud-e aki ezzel foglalkozik?!
DieselManiaco(NagyVad)2014-10-12 08:29:06 // 135400
nincs szétesve belül? ha nincs akkor koccantak valaminek és így pótolták a csámpásodást
Kazes☻2014-10-11 23:37:17 // 135399
Mivel lengéscsillapító hiányában még nem tudtam összerakni a verdát, kíváncsi voltam a lámpákra, így kikaptam őket a helyükről. A jobb oldalon hiányzik a jobb oldali felfogató csavar, a bal oldalon meg ilyet találtam:
DieselManiaco(NagyVad)2014-10-11 20:53:47 // 135398
szilikonzsír a zár szerkezetre próbáltad? ha egy picit feszül nem bír nyitni
Bagee2014-10-11 20:51:24 // 135397
sziasztok! 145-ben a hátsó ajtó azt valami mágneses cucc nyitja vagy motoros? nem akarja már kinyitni csak hébe hóba
Kazes☻2014-10-11 12:11:28 // 135396
Ha bontott is jó, akkor keresd meg pl. Ferke és/vagy Alexandro cartrársat, hátha van náluk... most más nem jut eszembe. :)
CHARLY2014-10-11 10:13:30 // 135395
Ja 146 1.6 ts 16v
CHARLY2014-10-11 10:12:43 // 135394
Jó napot úrak! kéne nekem 1 pici segítség. Tegnap elszakadt a gázbowdenem. az a helyzet hogy akárhol be írom a keresőbe hogy Gáz bowden nem talál semmit. Ha esetleg megtudná valaki mondani hogy mi a helyes megnevezése azt megköszönöm de ha esetleg valakinek van elfekvőbe az még jobb. Köszi
Kau2014-10-11 08:49:03 // 135393
Biztos, hogy jó vízpumpa van betéve? Nálunk is volt hasonló hiba. Az 1.6 helyett a Ti vízpumpája került fel és szinte csak pajszerolni lehetett (volna) a helyére a szíjat, mert annak, kicsit nagyobb az átmérője.
botigta2014-10-10 23:24:22 // 135392
Sziasztok,
1,4Ts-nél csak 163 fogas vezérműszíj van? Mert vért izzadok, de sehogyan sem tudom a szíjfeszítőt annyira hátratolni, hogy a jelét a lukjával szembe állítsam, olyan, mintha egy foggal rövidebb lenne...
Hari2014-10-08 21:29:03 // 135391
Üdv. boxeresek!
... van nálam egy beteg 146 1,6 boxer GM Rochester rendszerrel! ... a problémája a következő:
- nagyon magas a kipufógógázban a CO értéke! (3 - 3,5 %)
Úgy került hozzám, hogy már tettek rá egy új katalizátort! ...
A lamdaszondára tippeltem, és meg is mértem! ... sőőőt! ... beleraktam egy vadonat új "gyári" Bosch szondát! ... de azzal is úgyanúgy melegen is 700 - 850 mV ra beál a szonda!
(tehát azt jelzi. hogy túldúsított a keverék! ... és nem bír vele!) .... ka kicsit játszok a gázzal, akkor a szonda azonnal ez kez működni és folyamatosan változik egy pár másodpercig a szonda jele ( 050 - 850 mV között)
Nem túl bonyolult a rendszer!!! ... de nem akarok napokig tapogatózni rajta! ... az ECU-t már cseréltem! ... sajnos nem javult a helyzet! ... a hőmérséklet érzékelők jók! (ki lettek mérve!) ... a MAP -ot még nem és a pil. szelep potiját még nem teszteltem! ...
... holnap rámérek a benzinnyomásra!
... ha esetleg valakinek volt már hasonló gondja, kérem ossza meg velem mi volt a probléma!
... előre is köszönöm az ötleteket!
;)
DieselManiaco(NagyVad)2014-10-08 21:03:48 // 135389
azt ugye nem felejtetted el hogy kilazított hollandernél,kormányt jobbra-balra ütközésig tekergetni kell? álló motornál!
NT Kundi2014-10-08 19:32:07 // 135388
kössz az infót !
Kazes☻2014-10-08 18:59:45 // 135387
Jééé... eltűnt az előzményből MIFI, pedig az Ő hsz.-ére írtam...

Na, mindegy... Újra nekiálltam szemezgetve a javaslataitok között, hogy hogyan is kellene... Kinéztem egy legalsónak tekinthető (részemről) pontot, csavart kitekertem és folyt is szépen a leve... úgy 6 dl. Vagy csak ennyi van benne, vagy még mindig megbújt valahol 1-2 dl... Sebaj, majdcsak belejövök! :)
Kazes☻2014-10-08 18:08:05 // 135385
Az enyém ilyen:
Béci Ɨ|ѯ2014-10-08 06:36:55 // 135384
Ezt próbáltad már?

Egyébként az ebay tele van vele:

1

2

3
NT Kundi2014-10-07 20:32:37 // 135383
14es dísztárcsája volna valakinek eladó?
Kazes☻2014-10-07 18:55:29 // 135382
Tudom, 'csacsogtunk' már róla, de még várat magára... majd szépen sorjában, ahogy kiadja. :)
DieselManiaco(NagyVad)2014-10-07 18:30:07 // 135381
amúgy ha nagy szükségét érzed annak a dobnak ferke árul éppen egy olyat..
DieselManiaco(NagyVad)2014-10-07 18:23:48 // 135380
ez amúgy annyira jellemző márkaszervizes átbaszás,sokszor cseréltem így tanulókoromban fékolajat,nagyfecskendővel kiszívtuk és lehetőleg más színűvel töltöttük fel,hogyha valaki felpattintja az elejét lássa hogy történt valami...:D
DieselManiaco(NagyVad)2014-10-07 18:20:29 // 135379
ezt nem értem miért ne bontsd meg? ha belegondolsz azt is emberek rakták össze...
Kazes☻2014-10-07 17:46:01 // 135378
Az lesz ezek után...
Kazes☻2014-10-07 17:45:24 // 135377
Jó ötlet... többiek mit szóltok hozzá?! :)
Kazes☻2014-10-07 17:44:33 // 135376
Ja, és még fel is van bakolva, mert még a fék és a lengéscsillapító-toronyszilent csere belassult...
Akkor neki állok újra.
Kazes☻2014-10-07 17:41:30 // 135375
A szaki b....a+... autószerelő és óvva intett, hogy nehogy megbontsam, mert jó lesz az így... A cég kocsijait javítja...

Még nem volt szervókormányos autóm, így hittem neki... ezek szerint kár volt...
Óóóóó..., nyújjjon meg a nyaka, hogy mást ne mondjak!
Kazes☻2014-10-07 17:38:26 // 135374
Köcce, nézem. :)
Martika832014-10-07 15:15:10 // 135372
Először vedd le a belső küszöböt és próbálj meg a szőnyeg alá könyékig benyúlni a gázpedálig, hogy nedves-e. Perverz meló ez.

Műszerfal lebontást leírni eléggé meredek lenne. Írd meg privátban hol lax, lehet mozgok arra vagy te erre.
ervin2014-10-07 14:30:50 // 135371
Köszi!
Röviden le tudnád írni, mit-hol tart csavar?
Martika832014-10-07 13:10:58 // 135370
Én tudok neked segíteni, mert nekem már szétment kétszer a fűtés és a belső átépítése miatt is szedtem már darabokra a műszerfalat.
Ami szívás az, hogy ha szivárog középen a boxból a hűtővíz, akkor két oldalra a szőnyeg alá csurog le az meg nem nedvesedik át mert gumiszerű műanyag réteg van az alján, tehát a padlólemezed úgy rohad szét fél év alatt, hogy csak a fagyálló szagát érzed.
ervin2014-10-07 11:54:00 // 135369
Sziasztok!

Kis segítséget kérnék: fagyállószag van az autóban fűtést kapcsolva, csipegeti is a vizet a tartályból, ugyan a szőnyegeim nem vizesek. Gondolom, ha cső, vagy csap szállt volna el , nem csak a fűtés kapcsolás után érezném a szagot. Vélhetően radiátorcserés.

Tudna valaki rutinos segíteni, hogy milyen sorrendben szedjem szét a műszerfalat, milyen csavarok-hol vannak, hogy tudnék a legegyszerűbben hozzáférni a radiátorhoz anélkül, hogy bármit eltörnék.

Köszönöm!
Ferke2014-10-07 11:45:38 // 135368
Valószínű, hogy inkább a fűtéscsap a belső radiátor oldalán...
Ferke2014-10-07 11:44:22 // 135367
De miért nem engedted le az egészet valahol egy alsó ponton? Sosem fogja feltolni az összes olajat a tekergetés, ezért persze, hogy kezdheted elölről...az egészet le kell engedni, ha normálisan le akarod cserélni....
DieselManiaco(NagyVad)2014-10-07 08:33:47 // 135366
elvileg kéne hogy lehessen,de ha kiváltod egy darab csővel akkor se lesz semmi,mert összesen 2 db perforált lemez van benne.(nekem most indult másodszor zörgésnek én lehet lehagyom a végéről a dobokat:D)
DieselManiaco(NagyVad)2014-10-07 08:32:07 // 135365
a szaki benézte a helyes megoldás az lett volna ha felbakolt első kerekekkel,álló motornál a kormányművön az alsó hollandert megnyitva(balra),a kormány jobbra balra tekergetve kidolgoztatod vele az olajat.aztán tartály teli önt és légtelenítés címszó alatt ismét jobbra balra,aztán motor indít,és akkor még úgy is rá kell tölteni.
MIFI2014-10-07 08:07:50 // 135364
Engedd le inkább :) a vízhűtő alatt van a szervó hűtő cső avagy spirál ott több jön le mind 4 dl :)
Béci Ɨ|ѯ2014-10-07 05:17:35 // 135363
Szervó olaj olyan 1-1,1 liter van benne.Valószínűleg azért maradt/lett fekete megint.
Kazes☻2014-10-06 22:49:31 // 135362
Ezt a jelölt részt külön nem lehet kapni, csak egyben? :)
Kazes☻2014-10-06 22:26:02 // 135361
Beletekintettem a kormányszervó tartályába, és ezt láttam
... elborzadtam... gyorsan neki is álltam kiszipókázni fecskendővel, merthogy 'szaki' azt ajánlotta... szívjam fel, tekerjem a kormányt, amit kinyom szívjam fel és így tovább, majd öntsem bele az újat. Így tettem. Viszont miután kész lettem ezzel a folyamattal, ezt láttam
. A piros lötty már nem piros.

Kérdés: Kezdhetem elölről? Mennyi folyadék van benne? Nekem úgy 4 dl-t sikerült ki, majd beöntenem.
AngeloDivina2014-10-06 11:17:25 // 135360
Úgy tudom 14coll a gyári mèret.
Blaise2014-10-06 11:01:44 // 135359
Sziasztok!
145 boxerem állandóan fűt, a kapcsolóm szart be?
14 colos acélfelni felmegy rá?
Köszi
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak