Fórum >> Típusok >> 145-146

WarbiRunner (Gyuri)2016-02-04 17:41:33 // 137505
Egyébként igen. Egy 159 fenntartását nézegettem a múltkor. Nem vonz. Annyiból nagyon komoly, nagy köbcentis klasszikusokat lehet fenntartani ami még az értékét se veszti. Ha szükség lesz valami nagyobbra, én már harmadik öregautóban gondolkozok...
WarbiRunner (Gyuri)2016-02-04 17:36:10 // 137504
Nnna.. Ugye. Egyből lett egy kis mozgás, pedig csak szemtelenkedtem ;-) Még egy kis hajtókar kikukkantós TS szapulás és pikk pakk lesz itt élet. Ja, még az olaj témát valahogy belekeverjük. Tuti recept :-D
Jorjie2016-02-04 15:10:10 // 137503
Akkor én is kicserélem egy 16V Mjet-re az enyémet, Mankyval felhúzatom 190LE/400Nm körülire és reszkess mindenki! :-)

És még mindig csak hétfelet enne :-D
Kau2016-02-04 14:42:25 // 137502
Még jó, hogy ott vannak a TS mocik az újabb Alfákban (147, 156), így végső esetben megoldható a csere egy fiatalabb, kevesebb km-esre :) Hozzáteszem, az egész művelet motorral együtt még mindig olcsóbb, mint az új autók szervize :)
Kau2016-02-04 14:39:23 // 137501
Próbáld végig, ez ingyen van:
- Húzd le az LMM csatlakozóját és nézd meg, hogy úgy jó-e? Indíts rá. Nem ritka az utángyártott LMM-nél, hogy már a beszerelés után se jó értéket ad.
- Takarítsd ki az alapjárati motor előtt lévő pillangószelepet és környékét. Ez is sokszor segít.
- Ha ezek se segítenek, lehet, hogy másik alapjárati motor kell. De ez csak a végső eset.
KisP2016-02-04 12:51:06 // 137500
Benzinest cáfolnám, boxerom mechanikailag örök élet.:P
Igaz belülről kezd szétmállni:( (kárpitok hullanak, műanyagok törnek...)
Na meg most szarakszik a CODE és/vagy az ECU is, de ragaszkodok hozzá, hiába van ott a 66-os is:)
WarbiRunner (Gyuri)2016-02-04 12:23:12 // 137499
Kevés. A benzinesek szép lassan elpusztulnak, a dízelek meg nem akarnak elromlani, nincs miről irogatni :-P
KisP2016-02-04 08:41:47 // 137498
Elég kihalt ez a topik mostanság, ennyire kevés már a 145-146? Lassan kihalunk. :/
TDI752016-02-03 13:45:31 // 137497
Egy tipp.
Hőmérsékleti szenzoraid tuti jók? Esetleg kontakt hiba a szenzorok csatijánál?

Tudom nem 145 és nem TS motor, de nekem amikor a 33-ast raktam össze, elfelejtettem rádugni a kábelt a hűtővíz szenzorra. Jelenség, nem indul a motor. Méregetés: nincs injektor jel konkrétan egy szikrányi áramot sem kaptak a befecsendezők. De mire rájöttem hogy nincs hőmérsékleti jel addigra ráment másfél napom. Végül mikor rádugtam a csatit a szenzorra, kulcs fordul... és láss csodát pöcc röff. Tudom hogy a boxer nem TS de én sem gondoltam volna hogy le fogja tiltani a befecskendezést.
KisP2016-02-03 11:36:12 // 137496
Sziasztok.

CODE rendszerben való jártas emberkét tudtok ajánlani?
Sajnos nálam is előjött a CODE + injektor lámpa hiba. Akkut leszívta valami,részben feltöltve visszatettem beindult, másnap már jött az immo tiltás. :(
(95,145 boxer 1.4-ről van szó)
Tudtok tanácsokat adni?
-akku levétel meg volt
-biztosítékok átnézve
Kazes☻2016-02-02 21:52:44 // 137495
Nem kérek... a saját videóimat nézem... :)))
Inez2016-02-02 20:33:30 // 137494
Ts guruk! Alfa145QV nincsen alapjárat! Nemrég javasolták a légtömegmérő cserét de az nem jött be... Előzmény még egyszer: A alapjárati motor szakadását mutatta a mes és 1700-1800as alapjárat volt... Motor cserélve mesre dugva aszerint minden ok. Erre inditásnál forgat, semmi. Ha pici gázt adtam azonnal indul, de ha a gázt elengedem le is áll. Dobott egy lmm hibakódot, de csak alacsony feszültséget, és egyszer kulcs hibát és lambda integráló hihát. Ezek törölve és utána is semmi alapjárat, de hiba se... Ötlet? Olyan mintha nem kapna zárt folytószelepnél üzemanyagot...
Mark222016-02-02 19:22:00 // 137493
Sziasztok!
Keresem régi 145-et GML-849. Ha valaki hallott róla kérem jelezzen!

Üdv mindenkinek.
Kau2016-02-02 18:49:37 // 137492
Jó. Volt ÖKM újságom is.. Ne kérj képet! :)))
Kau2016-02-02 18:47:22 // 137491
Jó, mert te még akkor gyerek voltál... :)))
Kazes☻2016-02-02 17:53:47 // 137490
Nem mondhatnám, hogy sűrűn lapozgattam ilyesféle újságokat akkoriban... mással voltam elfoglalva... :)
Kazes☻2016-02-02 17:51:05 // 137489
Mer' aki úgy tud vályút gurítani mérlegállással mint te, az egyből, máris zsigerből a 146-ra cuppant! :D
Jorjie2016-02-02 16:00:08 // 137488
Én sosem láttam egy reklámot se, mégis már a második 146-ot nyüstölöm :-D
Kau2016-02-02 15:26:50 // 137487
Annak idején több autós újságban is reklámozták :)
WarbiRunner (Gyuri)2016-02-02 09:39:53 // 137486
Én valamikor a 2000-res évek elején, Imi barátom valamelyik autós újságjában láttam meg. Szintén távoli álom kategória volt. A szerelmesedés pillanata meghatározhatatlan. :-)
Kazes☻2016-02-02 00:33:59 // 137485

:)
Kazes☻2016-02-01 21:13:28 // 137484
Nem is csodálom... ilyen szöveg mellett nem lehet elmenni... Azóta van még egyáltalán ez az újság?! :)
Kau2016-02-01 20:39:35 // 137483
Itt szerelmesedtem bele a 146-osba, de akkor még elérhetetlennek tűnt :)
Kazes☻2016-02-01 20:24:50 // 137482
Szuper! Király vagy!!! :)


Na, ezért már megérte... :D
Kau2016-02-01 18:39:09 // 137481
Csak a Te kedvedért túrtam össze mindent :))

Kazes☻2016-02-01 18:05:11 // 137480
Kép néékű úccse hisszük ám! :)
Kau2016-02-01 11:09:36 // 137479
Én elraktam ezeket :) Még olyan A4-es poszterem is van valahol, amelyiken Magyarországon hirdették a 146-ost :)
Xixo2016-01-31 23:17:35 // 137478
Hány ilyen kincset dobtam ki bakker...
Kazes☻2016-01-31 21:22:06 // 137476

:)
NT Kundi2016-01-31 16:29:20 // 137475
145 1.4 Boxer!

szükségem lenne:
- küszöbökre (mindkét oldal végig cserés)
- kipufogó leömlő

ki mit ajánl? honnan tudnám jó áron beszerezni?
Tocsa2016-01-30 16:06:00 // 137474
Ha nem is pöfékel indítózáskor akkor nincs gyújtás. Főtengely jeladó is meg szokott dögleni .Nekem már kellett cserélni mondjuk az melegen gondolt egyet és nem adott jelet le is ált a motor. Mikor visszahült akkor ment. De csak tipp . Biztosítékokat át kell nézni hátha csak a kompi nem kap áramot. Riasztón ha van gyújtástiltás az is lehet gond....stb
gubaadam862016-01-28 14:52:33 // 137473
Feltaláltad a 105 fokos vizet. :D Sem a komolyabb ingadozás nem normális, sem az, hogy megáll 70 környékén. 90-en kellene állnia, mint a szög, -20 meg +40 fokban is. Esetleg, dugóban, városban, nyáron, feljebb mehet 2-3 mm-t, de ott meg a ventinek vissza kell tolnia. Elsőre tényleg méresd meg a fagyállót, aztán teszteld le a termosztátot, a 145 TS-eken eléggé szem előtt van. :)
István0022016-01-27 19:53:48 // 137472
Eladom a 146ot, ha valakit érdekel és komolyan gondozná tovább, keressen nyugodtan :)
Xixo2016-01-26 19:54:40 // 137471
Nekem is rémlik ilyesmi bakker... :)
ricsko962016-01-26 17:00:45 // 137470
ezt majd lecsekkolom akkor, köszi!
ricsko962016-01-26 17:00:20 // 137469
igen a vízpumpát is kicseréltetted ha jól láttam a blogodban, szóval ötletem sincs. azt a hűtővízet majd megnézetem kúton akkor, hátha..
Kazes☻2016-01-26 16:42:40 // 137468
Látott már a világ olyat... sajna... : /
AngeloDivina2016-01-26 16:22:51 // 137467
Ferke kb. egy éve cserélte a termosztátot egy vadi újra. Szép lenne, ha az ment volna tönkre. :(
Inez2016-01-26 13:19:23 // 137466
A vízpumpa is lehet a ludas...Ha műanyag lapátos, simán elforoghat a saját tengelyén, és akkor nem keringet megfelelően. másnak is volt itt már ilyen problémája.
De ne legyen igazam...
Csaba2016-01-25 23:30:39 // 137465
nem arra gondoltam, hanem hogy hány fokon fagy meg a fagyállód. Bármely benzinkúton bemérik. Előfordulhat, hogy fagydugók keletkeznek a rossz fagyálló miatt, és máris forr a motorod.
ricsko962016-01-25 21:11:12 // 137464
bőven 90 fölé megy, olyan 100-105 re tippelnék. elég bizarr hogy a mínusz 5-ben hallom ahogy hűt a motor. nyáron sem ment túl 90en. köszönöm a tippet a termosztátra, lehet megérne egy cserét :)
TDI752016-01-25 07:27:18 // 137463
Szia!
Szerintem kezdj egy termosztát cserével. Az nagyon sok kretén hűtési problémát tud okozni. Nem csak nyitva vagy zárva tud tönkremenni. Lehet hogy kicsit szorul és se nem tud zárni rendesen és nyitni sem tud rendesen.
Csaba2016-01-24 16:10:02 // 137462
Hány fokos a hűtővíz?
misa 1462016-01-23 18:13:25 // 137461
Sziasztok
Eladó 146-os első tompitot lámpa bal-jobb (használt ) ! (20.000 ft +posta költség ) Érd nálam lehet!!
misa 1462016-01-23 18:06:00 // 137460
Sziasztok
Eladó 146-os első tompitót lámpa bal-jobb ! (20.000 ft ) Érd nálam lehet!!
ricsko962016-01-23 17:44:41 // 137459
sziasztok! :) mostanában a hidegben kezdett szórakozni a kocsi. felmegy 100 fok körülire gyakran a hűtővíz, és ötletem sincs mitől lehet. nyáron nem akart 78-80 felé se menni, kivéve mikor meghajtottam picit. ha huzamosabb ideig megyek vele (autópálya) akkor lemegy és stabil, de városban hihetetlenül ingadozik. termosztát szarakodása lehet esetleg, vagy az inkább az ellenkező hatást váltaná ki? ( nem melegedne fel teljesen, hosszú idő alatt melegedne csak ) még a hűtővíz cseréje is eszembe jutott, de hátha valaki találkozott hasonló problémával
előre is köszi a segítséget :)
kando.2016-01-08 23:51:07 // 137458
Az a kis búgó hang megvan, meg kattan is valami relé.
Aztán hiába pörgeti az önindító.. :)
Ezt a szűrőt megkeresem, jó móka lesz ebben az időben.. (a garázs, ahova tehetném meg messze van, bár lehet, egyszerűbb lenne oda vinni / vontatni)
Köszi!
Béci Ɨ|ѯ2016-01-08 11:09:29 // 137457
Igen ott van az üzemanyag szűrő. Ha jól rémlik, ha a kocsi eleje felé nézel, akkor jobb oldalt.
Kau2016-01-08 10:58:16 // 137456
Az üzemanyagszivattyú ad egy kis búgó hangot, mikor elfordítod a kulcsot, de még nem adod rá a gyújtást. Ha ezt nem hallod, akkor nem megy. Én ilyet akkor tapasztaltam TS motornál, mikor eloxidálódott a biztosíték. A TS-nél a motorháztető alatt van, az akksi oldalán/elején. Esetleg lerohadt a vezeték a bizti tábla alatt. Ilyet is láttam már.
Boxernél jó ötlet az üzemanyagszűrő csere. Ha jól tudom, a kocsi alatt van, a tank előtt. De nem esküszök meg rá :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak