Béci Ɨ|ѯ2016-02-16 15:03:26 // 137555
Hát elég össze vissza színe van az elemeknek rajta. Ha elég a három ajtó is, akkor szerintem Delfin cartárs autója jó lenne: Klikk és Klikk 2
karika1552016-02-16 14:47:32 // 137553
Üdv!
Ezt
a példányt ismeri valaki?
Érdemes megnézni? Mert a kereskedő nem tudott sokmindent elmondani róla.
Jászberényiek help me plííz :-)
Ezt
a példányt ismeri valaki?
Érdemes megnézni? Mert a kereskedő nem tudott sokmindent elmondani róla.
Jászberényiek help me plííz :-)
Zsoltikj ૐ2016-02-16 10:53:50 // 137552
azon gondolkodtam, lehet megkeresem az ex 146om tulaját tavasszal, mivel nem iratta át az autót és kivonták a forgalomból végleg, lehet visszaveszem feláron ha belemegy az üzletbe :) persze ha nem kótyavetyélte még el
szétbontanám :)
szétbontanám :)
Xixo2016-02-11 17:48:02 // 137551
Na az már megint egy másik betegség! :)
NT Kundi2016-02-11 17:28:33 // 137550
145 hátsó lámpáiba pontosan melyik izzó milyen kódnévre hallgat?!?
WarbiRunner (Gyuri)2016-02-11 12:15:18 // 137549
Lehet :-)
Én kicsit rákattantam erre a keveset futott öreg autó feelingre. A TD is olyan, hogy messze nem tökéletes. Az eredeti fényezésen pontosan látszik, hogy hány éves, hányszor húzták meg itt-ott, nyitották rá az ajtót a parkolóban. Abszolút nem újszerű. De ha egyben ránézek, látszik már a kiállásán, hogy nagyon rendben van. Szerkezetileg is ilyen. Apró nyűgjei vannak, motorikusan már nem is mindene eredeti de alapvetően tökéletesen gondmentes.Instant olyan, ahogy én egy autót szeretek használni. A motor hangja tökéletes, vezetve egyben van, halk, erős, teljesen újszerű érzet. Bárhányszor beleülök, alig hiszem, olyan mint egy időutazás, és egyszerűen nem értem, hogy mi a bánattól jobb pl. egy mai 1.4-es dízel kerregő? Azért ezt kihozni valamiből, ami nem gyári állapotú már, órási macera, és nem is feltétlen lehet.
Oké, másak az igények, nekem ez nagyon bejött. A ha.hu-n, autoscouton rendszerint 2000-ig bezárólag és 125e km-ig keresgélek és szemezgetek. És álmodozok pl egy keveset futott Thema 8.32-ről, vagy valami hasonló állatságról :-D
Én kicsit rákattantam erre a keveset futott öreg autó feelingre. A TD is olyan, hogy messze nem tökéletes. Az eredeti fényezésen pontosan látszik, hogy hány éves, hányszor húzták meg itt-ott, nyitották rá az ajtót a parkolóban. Abszolút nem újszerű. De ha egyben ránézek, látszik már a kiállásán, hogy nagyon rendben van. Szerkezetileg is ilyen. Apró nyűgjei vannak, motorikusan már nem is mindene eredeti de alapvetően tökéletesen gondmentes.Instant olyan, ahogy én egy autót szeretek használni. A motor hangja tökéletes, vezetve egyben van, halk, erős, teljesen újszerű érzet. Bárhányszor beleülök, alig hiszem, olyan mint egy időutazás, és egyszerűen nem értem, hogy mi a bánattól jobb pl. egy mai 1.4-es dízel kerregő? Azért ezt kihozni valamiből, ami nem gyári állapotú már, órási macera, és nem is feltétlen lehet.
Oké, másak az igények, nekem ez nagyon bejött. A ha.hu-n, autoscouton rendszerint 2000-ig bezárólag és 125e km-ig keresgélek és szemezgetek. És álmodozok pl egy keveset futott Thema 8.32-ről, vagy valami hasonló állatságról :-D
Xixo2016-02-10 23:49:28 // 137548
Mások az igényeink. :)
A 47est 23ezerrel hoztam el, a Grandét pedig 40ezerrel, de azok viszonylag új autók voltak és nem volt egyik se drágább a többinél. Egy 45ösnél már nem elvárásom a kevés km, tényleg inkább az állapot és az olcsó üzemeltetés. No meg ha kintről hozol egy jtdt 2-300euróért, akkor azért bőven marad a rendberakásra is az 1500-hoz képest. :)
Mondom mindezt annak ellenére, hogy az asszony 45ösébe 100ezerrel kevesebb a km és érezhetően jobban egyben van az autó...
A 47est 23ezerrel hoztam el, a Grandét pedig 40ezerrel, de azok viszonylag új autók voltak és nem volt egyik se drágább a többinél. Egy 45ösnél már nem elvárásom a kevés km, tényleg inkább az állapot és az olcsó üzemeltetés. No meg ha kintről hozol egy jtdt 2-300euróért, akkor azért bőven marad a rendberakásra is az 1500-hoz képest. :)
Mondom mindezt annak ellenére, hogy az asszony 45ösébe 100ezerrel kevesebb a km és érezhetően jobban egyben van az autó...
WarbiRunner (Gyuri)2016-02-10 22:33:55 // 137546
Egyébként egy 1.4 TS-t itt helyben elkezdtem becserkészni tavaly. Egy tulajos, valódi 90e-rel. Tényleg annyi, mert kezdettől a szerelőm szervízelte. A hölgy le akarta cserélni egy Jazz-re, vagy Yaris-ra. Aztán végül meggondolta magát sajna. Vagy szerencsére :-)
WarbiRunner (Gyuri)2016-02-10 22:28:24 // 137545
Mert egy 350-400-ért vett kevésbé fitt hazai darab mennyiben áll meg? Hosszú távra gondolkozva simán egy kis futású drágább példányt hoznék el. Elnézve a ha.hu felhozatalt pláne. Oké, hogy "állapotot veszünk". De egy 2-300-at futott autó akkor sem lesz soha olyan, mint egy 70e-t futott. Persze kő nagy mázli kell az ilyesmihez. Ha TS-t keresnék, én leinfóznám valahogy, az tuti.
Már a TD is nagy feeling, az immár 136e km-rel. Simán elhiszem hogy annyi, vezetve friss autónak érezni, gyári pecsétes mindene. Sajna jtd-ből igen esélytelen ilyet kifogni. Lehet rámozdulnék még többért is :-)
Már a TD is nagy feeling, az immár 136e km-rel. Simán elhiszem hogy annyi, vezetve friss autónak érezni, gyári pecsétes mindene. Sajna jtd-ből igen esélytelen ilyet kifogni. Lehet rámozdulnék még többért is :-)
Xixo2016-02-10 19:31:15 // 137544
450e + honosítás??
WarbiRunner (Gyuri)2016-02-10 17:17:50 // 137543
Külföldön nézz szét. Pl. Ha benzinest keresnék, ezt leinfóznám. Belül fészliftes, kívül fl előtti. Magasabb futóműves, két kulcs+ mesterkulcsos, és már távirányítós kp záras! Klímája ugyan nincs, de a városi nyúzósba talán annyira nem is szükséglet, inkább csak hibaforrás.
karika1552016-02-10 16:15:07 // 137542
No majd szavadon foglak,csak nemtom mikor járok arra :-)
amúgy is állandó időhiány-zavarban szenvedek,ezért gondoltam,venni kéne egy új
DeLorean-t inkább,ha újra gyártani fogják és nyerek a lottón :-)
amúgy is állandó időhiány-zavarban szenvedek,ezért gondoltam,venni kéne egy új
DeLorean-t inkább,ha újra gyártani fogják és nyerek a lottón :-)
karika1552016-02-10 16:09:16 // 137541
Ja igen a " turbo" el kéne ezekbe a TS-ekbe is :-)
karika1552016-02-10 16:07:13 // 137540
Pont egy ilyen példányra vadászok :-)
nem tudtok egy ilyen eladót? :-)
nem tudtok egy ilyen eladót? :-)
karika1552016-02-10 16:05:48 // 137539
A magasabb futómű lehet,hogy nem lenne hátrány nálunk sem :-)
de még mindig a benyásokat nézegetem :-)
de még mindig a benyásokat nézegetem :-)
karika1552016-02-10 16:03:29 // 137538
Menny má,ez annyira szép,hogy sajnálnám odaadni a csajoknak :-)
no meg gondolom megkéred az árát :-)
no meg gondolom megkéred az árát :-)
koky0222016-02-09 11:04:49 // 137537
Sziasztok szuksegem lenne egy bal ajto kilincsre belso szerkezet kellene mert az enyemnek az ajtajabol nem all ki semilyen bigyusz amire ratudnam tenni a kulso fogantyut
Esetleg valakinek felesleges darab??
Esetleg valakinek felesleges darab??
Jorjie2016-02-09 00:43:00 // 137536
Ha erre jársz, kipróbálhatod az enyémet :-)
Kazes☻2016-02-08 15:15:25 // 137535
Mondhatni a számból vetted ki a szót... bár az enyém is pöcc-röff -13-ban. :) Igaz, hogy a turbó dolog még várat magára, de jó kis autó... szeretttyük! :D
Kau2016-02-08 13:07:12 // 137534
Van, hogy várni kell, de ki lehet fogni még ezekből is megkímélt példányt :)
A legtöbbjük nem ilyen. De nem is csoda. 16-20 éves autókról beszélünk. Persze mindenki patika állapotút szeretne :) Lehetőleg harmadik autóként használt legyen, olyan amivel csak nyáron állt ki vele a garázsból a nyugdíjas házaspár :)))
A legtöbbjük nem ilyen. De nem is csoda. 16-20 éves autókról beszélünk. Persze mindenki patika állapotút szeretne :) Lehetőleg harmadik autóként használt legyen, olyan amivel csak nyáron állt ki vele a garázsból a nyugdíjas házaspár :)))
WarbiRunner (Gyuri)2016-02-08 11:45:45 // 137533
Te tudod :-)
Nekem 2 dízelem is van, ami napi oviba hurcolós, elhozós. A TD tény, hogy nagy mínuszokban már igényel egy kis előkészületet. A jtd konkrétan pöcc röff -13-ban is. A bemelegedés... hát ja. A dízelben fázni azt lehet, nem nagyon fűt ha rövid utakat megy csak :-)
Egyébként mégegy futómű szempont, ha már... Szóval ha városba, asszony autónak kell, akkor nem feltétlenül a kanyarodósabb az optimális. Én TD-t vettem a feleségemnek napi járkálósnak. Ez magasabb futóművű. Egyértelműen előny, hogy kisebb köríven fordul, könnyebb vele parkolni. A nagyobb magasság miatt nem is nagyon akad fel a lökös sem sehol. A magasabb futómű ellenére egyébként kényelmesebbnek nem tűnik A TD az totál nem versenyautó, viszont városban én nagyon szeretem. Elromlani kb semmi nem tud benne, fix lendkereke, mechanikus adagolója van. Persze rossz állapotúba belefutni nem tanácsos, de ez mindre igaz.
Felszereltségben: tárcsafékest és bowdenes csomagtérnyitásost választanék. A TD-ben gombos nyitás van (és hátsó elektromos ablak whoááá), de k..va idegesítő. Ha elfelejtettél valamit bepakolni, és már jár a motor, akkor le kell állítani, hogy nyíljon a csomagtér. :-)
Nekem 2 dízelem is van, ami napi oviba hurcolós, elhozós. A TD tény, hogy nagy mínuszokban már igényel egy kis előkészületet. A jtd konkrétan pöcc röff -13-ban is. A bemelegedés... hát ja. A dízelben fázni azt lehet, nem nagyon fűt ha rövid utakat megy csak :-)
Egyébként mégegy futómű szempont, ha már... Szóval ha városba, asszony autónak kell, akkor nem feltétlenül a kanyarodósabb az optimális. Én TD-t vettem a feleségemnek napi járkálósnak. Ez magasabb futóművű. Egyértelműen előny, hogy kisebb köríven fordul, könnyebb vele parkolni. A nagyobb magasság miatt nem is nagyon akad fel a lökös sem sehol. A magasabb futómű ellenére egyébként kényelmesebbnek nem tűnik A TD az totál nem versenyautó, viszont városban én nagyon szeretem. Elromlani kb semmi nem tud benne, fix lendkereke, mechanikus adagolója van. Persze rossz állapotúba belefutni nem tanácsos, de ez mindre igaz.
Felszereltségben: tárcsafékest és bowdenes csomagtérnyitásost választanék. A TD-ben gombos nyitás van (és hátsó elektromos ablak whoááá), de k..va idegesítő. Ha elfelejtettél valamit bepakolni, és már jár a motor, akkor le kell állítani, hogy nyíljon a csomagtér. :-)
István0022016-02-08 06:58:15 // 137532
https://m.youtube.com/watch?v=kzYxULEJlqM
Enyém is vihető. Ez már kész van. :-)
Enyém is vihető. Ez már kész van. :-)
karika1552016-02-08 05:45:46 // 137531
Na még a végén tényleg rábeszéltek a kormosra 😊
Hol vannak a benzines cartársaim? 😊
Hol vannak a benzines cartársaim? 😊
Xixo2016-02-08 00:50:07 // 137530
Én is pont így használom a jtd-t már 4 éve és a kopó dolgokon kívül csak egy jeladót cseréltem. Most már az asszonynak is ilyen van és még ő se hisztizik a fűtése miatt, sőt azt mondja, hogy ezerszer jobb, mint az 1.1 Puntoban volt. Sógor szintén jtd-s, igaz 56ossal, de neki már több, mint 10 éve bírja ezt a használatot.
A kuplung+lendkerék lehet egy nagyobb összeg egyedül, de az is majdnem meg van abból, amit egy év alatt megspórolsz az üzemanyagon (a TS-nél meg ugyi ott a vezmód, az se olcsó). A többi alkatrész árában meg nincs eget verő különbség.
Mondjuk ahogy nézem a kínálatot nem nagyon van most jtd 45-46, szal hiába is akarlak itt rábeszélni. :)
A kuplung+lendkerék lehet egy nagyobb összeg egyedül, de az is majdnem meg van abból, amit egy év alatt megspórolsz az üzemanyagon (a TS-nél meg ugyi ott a vezmód, az se olcsó). A többi alkatrész árában meg nincs eget verő különbség.
Mondjuk ahogy nézem a kínálatot nem nagyon van most jtd 45-46, szal hiába is akarlak itt rábeszélni. :)
karika1552016-02-07 23:38:25 // 137529
Ja igen,még eszembe jutott,hogy a futóműve tényleg nagyon tecccik,amiket most próbáltam ,ebben kellemesen csalódtam :-)
karika1552016-02-07 23:31:50 // 137528
A többi se kutya :-)
karika1552016-02-07 23:28:36 // 137527
Köszi,kb ezt az évjáratot nézem.
Csak olyan a felhozatal most...,nemis tudom az én 55-öm ilyen jól ápolt 300e km után is,vagy a 3évvel fiatalabb 45-46 osok ennyire leamortizáltak sok km-rel :-(
Na de nem adom fel,mert amikor az 55-öt vettem ,akkor is sokat meg kellett néznem,mire rátaláltam egy szép példányra :-)
Csak olyan a felhozatal most...,nemis tudom az én 55-öm ilyen jól ápolt 300e km után is,vagy a 3évvel fiatalabb 45-46 osok ennyire leamortizáltak sok km-rel :-(
Na de nem adom fel,mert amikor az 55-öt vettem ,akkor is sokat meg kellett néznem,mire rátaláltam egy szép példányra :-)
karika1552016-02-07 23:15:34 // 137526
Értem miről beszélsz,csak sokszor van,hogy itt helyben fog rövid utakat menni az autó.
Erre a használatra inkább szívóbenzinest vennék ami télen is pöc-röf ,meg hamar bemelegszik,elég csak évente olaj+szűrőcsere ,5évente gyertya és megy a vas,
meg félek hogy sokat rá lehet költeni egy ilyen modernebb dízelre évi kb 10e km futásteljesítménynél is
Szóval ezért is benzines,nemcsak a hang miatt :-)
Erre a használatra inkább szívóbenzinest vennék ami télen is pöc-röf ,meg hamar bemelegszik,elég csak évente olaj+szűrőcsere ,5évente gyertya és megy a vas,
meg félek hogy sokat rá lehet költeni egy ilyen modernebb dízelre évi kb 10e km futásteljesítménynél is
Szóval ezért is benzines,nemcsak a hang miatt :-)
karika1552016-02-07 23:02:31 // 137525
Ah,értem...
Már kezdem kapizsgálni :-)
Főleg,hogy most már tudom mit nézzek :-)
köszi
Már kezdem kapizsgálni :-)
Főleg,hogy most már tudom mit nézzek :-)
köszi
Public Enemy2016-02-07 17:50:45 // 137524
Ilyen volt az első Alfám (2000.július havi 1.6 TS S.E.)
Imádtam!! :-))
Imádtam!! :-))
Kau2016-02-07 17:43:01 // 137523
Csak 2000 nyarától adtak ki Special Editiont. Az utolsó széria, mielőtt leálltak a gyártással.
Kau2016-02-07 17:41:05 // 137522
Persze lehet utólag bármit beépíteni. De a tapasztalat azt mutatja, hogy az SE felszerelésből inkább elvenni szoktak..
Kau2016-02-07 17:37:05 // 137521
Jól összefoglaltad :)
Az SE sorozat az utolsó 145-146-osok speciális felszereléssel. Ahogy Jorjie is írta:
- hímzett ülések
- kézzel varrott bőrkormány és váltó ("bütykös kormány")
- krómkeretes műszerfal,
- alacsonyabb futómű, (-2cm),
- gyári 15-ös alufelni,
- gyári küszöb spoiler + szárny
- színre fújt lökhárítók (a gumik is!) és tükrök,
- Min 2 légzsák,
- klíma
Használtautó.hu-n szoktam látni SE-nek hirdetett 146-ost, közben meg a fele se egyezik meg az itt leírtakkal. Oda kell figyelni. Az eredeti papírjai mindenhol tartalmazzák, hogy SE. Viszont a forgalmiban nem szerepel és ha nincsenek más papírok, akkor szerintem csak a felszerelésből lehet tudni, hogy az tényleg SE. Normális eladó tudja bizonyítani :)
Az SE sorozat az utolsó 145-146-osok speciális felszereléssel. Ahogy Jorjie is írta:
- hímzett ülések
- kézzel varrott bőrkormány és váltó ("bütykös kormány")
- krómkeretes műszerfal,
- alacsonyabb futómű, (-2cm),
- gyári 15-ös alufelni,
- gyári küszöb spoiler + szárny
- színre fújt lökhárítók (a gumik is!) és tükrök,
- Min 2 légzsák,
- klíma
Használtautó.hu-n szoktam látni SE-nek hirdetett 146-ost, közben meg a fele se egyezik meg az itt leírtakkal. Oda kell figyelni. Az eredeti papírjai mindenhol tartalmazzák, hogy SE. Viszont a forgalmiban nem szerepel és ha nincsenek más papírok, akkor szerintem csak a felszerelésből lehet tudni, hogy az tényleg SE. Normális eladó tudja bizonyítani :)
WarbiRunner (Gyuri)2016-02-06 23:07:33 // 137520
Ha befogod a füled, és nagyvonalúan nem veszel tudomást a kávédaráló hangról, akkor egy eszelős autó ám a jtd. Egy kis okosítás után nagyon ott van. A futóműve a gyári ültetett S.E. magasságában van, a kormányműve a 2.2 fordulatos, a nyomatéka ördögi, a motorja elpusztíthatatlan. Más élmény mint egy benzines, de könnyű rászokni. Sose váltassz vissza, csak idegből taposol egyet, az autó meg idegből meglódul. És akármit csinálsz alig eszik. Az 1.6 nem fog 8.5 alatt 100-ra lépni sose, főleg 7l-es fogyasztás mellett ;-)
Én Mini Cooper S-t kergettem vele szerpentinen.. és fogta :-) Sose adnám egy TS-ért, bármi szép is a hangja. Mert az tudom, próbáltam.
Én Mini Cooper S-t kergettem vele szerpentinen.. és fogta :-) Sose adnám egy TS-ért, bármi szép is a hangja. Mert az tudom, próbáltam.
Jorjie2016-02-06 20:20:57 // 137519
Megpróbálok válaszolni, mert ez nem egyszerű :-)
Nem is lesz egészen pontos, de majd a többiek kijavítanak.
Ja, és ezek a faceliftesekre vonatkoznak (99 utáni).
Először is van ugye a TI/QV, a "csúcs". Legnagyobb motor (2.0TS), legnagyobb felszereltség. Pl: alacsonyabb futómű, nagyobb fék elől (284mm), hátsó elektromos ablak (146), elektromos csomagtérnyitás, hátsó spoiler (146), tetőspoiler (145), bőrkormány, hímzett ülések, színrefújt lökhárító gumicsík, stb.
Ezek alapból sportcsomagosak, plusz még egy-két extra.
Van sportcsomagos felszereltség, ezt lehetett kérni, az én jtd-m is ilyen. Ez annyiban "kevesebb", mint a TI, hogy a széria fék van elől (257mm), és nincs elektromos csomagtér nyitás. A többi nagyjából stimmel.
Special Edition: Kau-é is ilyen, majd kijavít, ha bénázok :-) A sportcsomaghoz képest a hátsó ablak nem elektromos, a hímzett ülések, bőrkormány, krómkeretes műszerfal, alacsonyabb futómű, gyári 15-ös alufelni, stb. az ugyanolyan.
Fontosch: A Special Edition csak az 1.6 TS motorosok felszereltsége.
És akkor csavarjunk még egyet a dolgon.
Limited Edition 500: Ez egy 500 db-os limitált kiadás volt a 145 1.4 TS-hez. Elég ritka, ha gugliban rákeresel, elég könnyen felismerhető. Feliratos középkonzol, 16-os felni, alupedál, ilyesmi.
Felismerni nem mindig egyszerű, hogy melyik micsoda, mert minden csereszabatos. Pl, a sportcsomagoson is TI küszöb van, és ugye meddig tart lecserélni egy küszöböt. Vagy egy kormányt, üléseket, hátsó elektromos ablakot. Utasoldali légzsákot is pikk-pakk be lehet tenni, mert be van kábelezve. Pl. az enyémen egy hónapon belül a nagyobb fék lesz, csonkállvány, axiál, nagyobb nyereg, tárcsa, betét, és már kész is.
Bár ha jól tévedek, talán az S.E. fel van tüntetve valahol. Kau help! :-)
Na így hirtelen ennyi, átadom a szót a többieknek :-)
Nem is lesz egészen pontos, de majd a többiek kijavítanak.
Ja, és ezek a faceliftesekre vonatkoznak (99 utáni).
Először is van ugye a TI/QV, a "csúcs". Legnagyobb motor (2.0TS), legnagyobb felszereltség. Pl: alacsonyabb futómű, nagyobb fék elől (284mm), hátsó elektromos ablak (146), elektromos csomagtérnyitás, hátsó spoiler (146), tetőspoiler (145), bőrkormány, hímzett ülések, színrefújt lökhárító gumicsík, stb.
Ezek alapból sportcsomagosak, plusz még egy-két extra.
Van sportcsomagos felszereltség, ezt lehetett kérni, az én jtd-m is ilyen. Ez annyiban "kevesebb", mint a TI, hogy a széria fék van elől (257mm), és nincs elektromos csomagtér nyitás. A többi nagyjából stimmel.
Special Edition: Kau-é is ilyen, majd kijavít, ha bénázok :-) A sportcsomaghoz képest a hátsó ablak nem elektromos, a hímzett ülések, bőrkormány, krómkeretes műszerfal, alacsonyabb futómű, gyári 15-ös alufelni, stb. az ugyanolyan.
Fontosch: A Special Edition csak az 1.6 TS motorosok felszereltsége.
És akkor csavarjunk még egyet a dolgon.
Limited Edition 500: Ez egy 500 db-os limitált kiadás volt a 145 1.4 TS-hez. Elég ritka, ha gugliban rákeresel, elég könnyen felismerhető. Feliratos középkonzol, 16-os felni, alupedál, ilyesmi.
Felismerni nem mindig egyszerű, hogy melyik micsoda, mert minden csereszabatos. Pl, a sportcsomagoson is TI küszöb van, és ugye meddig tart lecserélni egy küszöböt. Vagy egy kormányt, üléseket, hátsó elektromos ablakot. Utasoldali légzsákot is pikk-pakk be lehet tenni, mert be van kábelezve. Pl. az enyémen egy hónapon belül a nagyobb fék lesz, csonkállvány, axiál, nagyobb nyereg, tárcsa, betét, és már kész is.
Bár ha jól tévedek, talán az S.E. fel van tüntetve valahol. Kau help! :-)
Na így hirtelen ennyi, átadom a szót a többieknek :-)
karika1552016-02-05 23:49:43 // 137518
Jaj,az S.E. a sportcsomagot / futóművet jelenti?
és ezt hol látom az autón,vagy forgalmiban?
vagy évjárat függő?
köszi
és ezt hol látom az autón,vagy forgalmiban?
vagy évjárat függő?
köszi
karika1552016-02-05 23:35:46 // 137517
Üdv,köszi mindenknek az infót!
Ja igen Jorjie bővíteném a családi flottát,csak nemigen szeretem a kávédaráló hangú olajkályhát :-) ,meg nem isértek hozzá ezért benzinesél maradok :-D
Most jöttem fel az aknából,a szuzkán cseréltem benyapumpát de most sem indul a nyüves :-(
minnyá felgyújtom :-)
Ezt a 20 éves stiftet cserélném le,vannak szépek jók itt az amorén is,meg a haszáltautón is találtam ill. amit Gyuri belinkelt :-)
Sok pengő nincs rá sajna.
A szívem nekem is az 1,6 felé húz,az 1,8 az tényleg nagyon jó nekem is az van :-)
Viszont mentem egy 1,4-el is és meglepődtem,nem is tűnt gyengének :-)
Én inkább az 5ajtóst néztem gyerkőcök miatt,
asszonynak lenne,de ő meg a 45-öt szeretné...na most legyek okos :-)
Megnézek majd még egy -két jelöltet,és majd jelentkezem :-)
addig is kösz skacok,
tehát akkor 1,6 :-)
Asszem ár-érték arány és állapot lesz a döntő
Ja igen Jorjie bővíteném a családi flottát,csak nemigen szeretem a kávédaráló hangú olajkályhát :-) ,meg nem isértek hozzá ezért benzinesél maradok :-D
Most jöttem fel az aknából,a szuzkán cseréltem benyapumpát de most sem indul a nyüves :-(
minnyá felgyújtom :-)
Ezt a 20 éves stiftet cserélném le,vannak szépek jók itt az amorén is,meg a haszáltautón is találtam ill. amit Gyuri belinkelt :-)
Sok pengő nincs rá sajna.
A szívem nekem is az 1,6 felé húz,az 1,8 az tényleg nagyon jó nekem is az van :-)
Viszont mentem egy 1,4-el is és meglepődtem,nem is tűnt gyengének :-)
Én inkább az 5ajtóst néztem gyerkőcök miatt,
asszonynak lenne,de ő meg a 45-öt szeretné...na most legyek okos :-)
Megnézek majd még egy -két jelöltet,és majd jelentkezem :-)
addig is kösz skacok,
tehát akkor 1,6 :-)
Asszem ár-érték arány és állapot lesz a döntő
WarbiRunner (Gyuri)2016-02-05 21:17:01 // 137516
Mire használnád? A felhozatalt nézve sok a felmerülő kérdés :-)
146-ból ha csak a ha.hu-t nézem, nem nagyon van olyan 1.4 amire rámozdulnék. 1.6-ból sem nagy a választék. Ez pl. megnézésre érdemesnek tűnik:
A faceliftes S.E. (és a JTD) kivitel futóműve jobb, mint a fl előtti és nem S.E. Picivel még közvetlenebb a kormányzás, és gyárilag 2cm körüli ültetése van. Mondjuk orral parkolni megszokós, de tompábbakat üt a futómű, és érezhetően jobban is kanyarodik.
145-ösből ott van Wiliam cartárs csodás vasa pl. Szintén facelift és S.E. De ebből már 1.4 is van, pl ez, Amore tagtól. Fl előtti, nem klímás.
Vagy akár ez is bíztatóan mutat.
Szóval rangsorolnám a szempontokat felszereltség igényt, árat és a várható funkciót, aztán megkukkantanék párat. Ami fennmarad, abból már könnyebb kitalálni, hogy mi legyen :-) Ha a végén még mindíg fennmarad az 1.4 vs 1.6 kérdés, akkor az 1.6-ot válsztanám. Remélem tudtam valamennyit segíteni.
146-ból ha csak a ha.hu-t nézem, nem nagyon van olyan 1.4 amire rámozdulnék. 1.6-ból sem nagy a választék. Ez pl. megnézésre érdemesnek tűnik:
A faceliftes S.E. (és a JTD) kivitel futóműve jobb, mint a fl előtti és nem S.E. Picivel még közvetlenebb a kormányzás, és gyárilag 2cm körüli ültetése van. Mondjuk orral parkolni megszokós, de tompábbakat üt a futómű, és érezhetően jobban is kanyarodik.
145-ösből ott van Wiliam cartárs csodás vasa pl. Szintén facelift és S.E. De ebből már 1.4 is van, pl ez, Amore tagtól. Fl előtti, nem klímás.
Vagy akár ez is bíztatóan mutat.
Szóval rangsorolnám a szempontokat felszereltség igényt, árat és a várható funkciót, aztán megkukkantanék párat. Ami fennmarad, abból már könnyebb kitalálni, hogy mi legyen :-) Ha a végén még mindíg fennmarad az 1.4 vs 1.6 kérdés, akkor az 1.6-ot válsztanám. Remélem tudtam valamennyit segíteni.
GTVili2016-02-05 21:11:05 // 137515
Nekem van egy eladó 1.8-asom.....:-)
Jorjie2016-02-05 21:05:08 // 137514
Nocsak, bővül a flotta? :-)
Ha mindenképp benzines kell akkor az 1.6, vagy ha találsz 1.8-ast akkor az a legjobb, csak az meg nagyon ritka.
A típus választást pedig egyszerűen eldöntheted: kell az öt ajtó, vagy elég a három? :-)
Ha mindenképp benzines kell akkor az 1.6, vagy ha találsz 1.8-ast akkor az a legjobb, csak az meg nagyon ritka.
A típus választást pedig egyszerűen eldöntheted: kell az öt ajtó, vagy elég a három? :-)
Kau2016-02-05 20:38:39 // 137513
Inkább 1.6 TS. Kell az a 120 paci :)
A 145-146 között meg neked kell döntened. Melyik tetszik jobban illetve kell-e az ötajtós kivitel. Ha vannak gyerekek, érdemesebb a 146 mellett dönteni.
A 145-146 között meg neked kell döntened. Melyik tetszik jobban illetve kell-e az ötajtós kivitel. Ha vannak gyerekek, érdemesebb a 146 mellett dönteni.
karika1552016-02-05 19:31:59 // 137512
Sziasztok!
Segítséget kérnék,
Autó vásárlás a terv.
45,46 illetve 1,4 vagy 1,6TS?
Próbáltam mindkettőt,
Melyik lenne jobb hosszú távon motor szempontjából?
Köszi,Üdv
Segítséget kérnék,
Autó vásárlás a terv.
45,46 illetve 1,4 vagy 1,6TS?
Próbáltam mindkettőt,
Melyik lenne jobb hosszú távon motor szempontjából?
Köszi,Üdv
KisP2016-02-05 13:58:01 // 137511
Sajnos én is csak pingvinezek, 3 napja próbálok rájönni az okára. Ráuntam, vasárnap vontatom egy helyi szakihoz....
WarbiRunner (Gyuri)2016-02-05 12:12:43 // 137510
Hát passz. Immo hibának tűnik, ilyesmihez nem volt még szerencsém. A kis antennával kezdeném a gyújtáskapcsoló körül. Lehet csak annak van baja, vagy csatlakozó hiba. Ha egyik sem, akkor immo box. Valószínűleg.
HOgy a RAM hiba mit takar az is kérdés. Egyébként az akksid nincs csontra merülve? Vagy testelési hiba esetleg? Az meg tud bolondítani pár dolgot.
HOgy a RAM hiba mit takar az is kérdés. Egyébként az akksid nincs csontra merülve? Vagy testelési hiba esetleg? Az meg tud bolondítani pár dolgot.
Inez2016-02-04 21:24:30 // 137509
Ezeken sajos túl vagyunk... Már az új bontott alapjárati moci van benne, amit az én 1.3messemel nem lehetet alaphelyzetre állítani, és valószínüleg ez lesz a baj... Sajnos viszont vettem egy új légmennyiség mérőt valószínüleg feleslegesen... Hétvégén mevint harcbaszálok...
KisP2016-02-04 20:39:52 // 137508
Xixo2016-02-04 20:14:50 // 137507
Azon már én is gondolkoztam, hogy a motorkódosakat (mint pl az enyém is) simán ki lehetne cserélni. Vizsgán szerintem senki nem foglalkozna vele... A 2,4-es se lenne rossz, de azt azért előbb észrevenni. :)
Golyoka2016-02-04 19:08:52 // 137506
Üdv cartársak :-) Egy kérdéssel fordulnék hozzátok! 145 1.6 boxer 96-os évjárat stabilizátor szilent méretére lennék kiváncsi mert a boltban 2 méretet mondtak és nem tudom h melyik a jó :-) Előre is köszönöm a segítséget