Fórum >> Típusok >> 155

TSiga ( I am the TSIG)2010-05-04 21:44:03 // 99351
Meg a gyújtás modulokét is le kell húzni.

Többet nem tudok kérem kaccsojja ki!
TSiga ( I am the TSIG)2010-05-04 21:41:03 // 99350
Fontos még, hogy le kell kötni az injektorok csatijait és (asszem) teljes gáznál kell csinálni a mérést.
TSiga ( I am the TSIG)2010-05-04 21:39:28 // 99349
Te mire fogadsz? :-D
Fairlane2010-05-04 21:38:30 // 99348
Lehet, de az is lehet, hogy előbb dumál likat az órába :D
TSiga ( I am the TSIG)2010-05-04 21:37:29 // 99347
Ezzel meg tudjk mérni, hogy egységnyi Buksi egységnyi babgulyásból milyen nyomású gázt fejleszt. :-DD
Fairlane2010-05-04 21:35:31 // 99346
Ahh szo. Már világos, kösz a képeket is :)
TSiga ( I am the TSIG)2010-05-04 21:33:24 // 99345
Képek:


Az első a kisgyertyás adapter. Sajna nem látszik, de csak a felső 3 mm-t lehet megragadni a crovával és szerintem nem is megy be teljesen.

A másodikon az univerzális adapter van. Ez egy 25 cm-es cső végén csücsül. Rádugom a mérőórát és indítózás mellett rányomom a gyertya helyére.
TSiga ( I am the TSIG)2010-05-04 21:23:20 // 99344
A gyertya helyére tekerem természetesen, de viszont van univerzális adapter, amit csak ele kell nyomni a gyertya lyukába és a gumi tömít. Mindjárt csinálok fotót róla.
TSiga ( I am the TSIG)2010-05-04 21:19:58 // 99343
A jeladó a termosztát mellett van. Nem rajta, hanem mellette. A HF hátulján a maximum hőfokra figyelmeztető szenzor van. 1 db érintkezője van.
afri2010-05-04 21:17:26 // 99342
most ezzel nagyon boldoggá tettél :-// ,pedig tőled vártam vmi jó megoldást rá!! vagy kevésbé aggodalomra adó okot/választ!!

pénteken elviszem megint egy eddig "ezt a V6ost nem látott szerelőhöz", hogy az mit mond rá!! ;-)

remélem nincs nagy baj! Ferike azt írta tennap, hogy 3 éve lett hengerfejfellújítva, bár az csak egy dolog!

már visszasírom az 1.8ast!
jól jönne most az a pénz, amit arra ráköltöttem!! :-//
:-)
Fairlane2010-05-04 21:10:22 // 99341
Kösz, asszem élnék a lehetőséggel, de talán nem a találkozón :)

Viszont hova tekered, ha nem a gyertya helyére?
Longman2010-05-04 21:06:23 // 99340
Nem tom, nekem ez a Brisk nem szimpi.. Sok jót nem hallottam róla.

Hát az a jeladó valahol vagy a hengerfej oldalában vagy a termosztátban van. általában kék színű a feje. Tudod..! :)
Fairlane2010-05-04 21:02:57 // 99339
Nem a termosztátban van ez a jeladó?
Buksi2010-05-04 20:51:58 // 99338
Köszi a tippeket! :-)

Nekem ezt a Brisk gyertyát is katalógus szerint keresték ki! Úgyhogy erről ennyit! :-/
A motorhőfok jeladóra viszont nem gondoltam! Hol is találom ezt a jeladót pontosan? :-)

az összeszerelésnél még egyenlőre nem járok, csak a tisztogatásnál! De figyelni fogok mindenre! ;-))
Longman2010-05-04 20:35:59 // 99337
Én NGK-t raknék bele. Szerintem amúgy ami katalógus szerint gyári specifikációjú, és ehhez a motorhoz kell, annak aztán teljesen mindegy hogy mekkora a hőértéke (mármint pontosabban hogy tudod-e Te azt az értéket) mert az úgyis jó.

Másik, a gyertyával kapcsolatban, az az igaz hogy akkor valószínű túl alacsony ennek a gyertyának a hőértéke tehát nem belevaló, illetve ilyen jellegű feketedést ezen kívül a motor hőfok jeladó hibája is produkálhat, ha folyamatosan dúsítja az ECU a keveréket a jeladó rossz értékei alapján.
Ez ráadásul szerintem okozhat fordulatszám ingadozást is.

Ami a szívórészt illeti, arra koncentrálj hogy az összetételek legyenek rendesen tömítve, jó lenne ha vennél autósboltban tömítés lapot amiből tudsz vágni/formázni tömítést, és vegyél mellé tömítő masszát és azt is használd. De szerintem neked nem ez lesz a baj, kár túlzásba vinni.
Mindenesetre úgy látom a legfontosabbal nem törődtél, az alapjáratit mindenképp vedd ki és tömítsd rendesen ahol összemegy a szívócsonkkal, mert az viszont tud ilyen problémákat okozni.
Buksi2010-05-04 20:06:52 // 99336
Asszem majd Thomika! :-)
TSiga ( I am the TSIG)2010-05-04 20:03:41 // 99335
Akkor a másik, vagy Thomika Cartárs.
Buksi2010-05-04 20:01:51 // 99334
Golden Lodge-ot már nem kapni! :-((
TSiga ( I am the TSIG)2010-05-04 19:54:47 // 99333
A gyertya témában : vagy Golden Lodge 25 HLD kell bele vagy Champion C6YCC 0.7mm-es hézaggal. Manual szerint
Buksi2010-05-04 19:19:04 // 99332
Azt hiszem megoldódni látszik a gyertyák feketeségének miértje! Valaki említtte itt (sajna nem ugrik be, sorry), hogy nem mindegy milyen hőértékű gyertyát teszünk a mociba! Kicsit kutakodtam a témában és találtam is pár oldalt ezzel kapcsolatban!

Gyertyákról

Nem tudja véletlenül valaki, hogy hol lehet utánanézni, hogy 2.0 TS-be milyen hőértékű gyertya kell? A manual-ban benne van?

Viszont az alapjárat ingadozására még nem jöttem rá! Nem hiszem, hogy a gyertyáktól van, mert eddig nem csinálta! Egyenlőre megpucolgattam mindent, remélem holnap már összetudom rakni az egészet, aztán majd kiderül!


TSiga ( I am the TSIG)2010-05-04 18:13:48 // 99331
Számoljál: 2,4 liter 290 LE annyi mint 120 LE/liter

Off Honda S2000 is 120LE/liter

Majd ha mondjuk EVO-szinten vannak (150LE/liter), akkor szóljanak.

Különben is így is veszélyesek a mutyukik, különösen ekkora motorral.
TSiga ( I am the TSIG)2010-05-04 18:04:35 // 99330
Használom a hűtő kis csavarját. Kicsi gázt adok a bowdennel és kiveszem a csavart. Amint egyenletesen folyik a víz, akkor visszateszem.

Van kompresszió mérőm. Valami ilyesmi. Valaki szerint nem kompressziót mér, hanem henger-végnyomást. De attól még jó. :-D



Beteszem a kocsiba és mondjuk AlfaCityn megmérjük. Van hozzá univerzális csati meg gyertya helyére betekerhető. Csak ha a gyertya helyére betekered, akkor marha nehezen fog kijönni, ugyan is beleszorul a gyertya helyére.
Buksi2010-05-04 17:43:58 // 99329
Az Alfának is kellene már valami ilyesmi moci! :-)
Buksi2010-05-04 17:41:42 // 99328
Az most pont nincs! :-/ :-))
Buksi2010-05-04 17:37:13 // 99327
A gyári helyére! ;-)
rasta1552010-05-04 15:54:14 // 99326
Hello
ha láttátok már sory
kedvencem
http://www.youtube.com/watch?v=PVbyC5AM4qk
SD2010-05-04 15:26:52 // 99325
Degogynemde:)
süsnye2010-05-04 15:19:25 // 99324
fura is volt, te nem szoktál ilyen "nem leszerelt lökős festő" módjára ténykedni.. ;))
Fairlane2010-05-04 15:18:32 // 99323
Oldalt fekve a víz tetején.... :P
Longman2010-05-04 14:59:42 // 99322
Ehh, azt hittétek a halról hogy nem tud úszni..?? :DDDDDDDDDD
Fairlane2010-05-04 14:43:06 // 99321
Ehh, mi a tágulási tartály hűtősapkájára asszociáltunk asszem :)
süsnye2010-05-04 14:41:57 // 99320
jaahh... én a kiegy tartály kupakjára gondoltam... :))
Longman2010-05-04 14:30:17 // 99319
Nem tom ti milyen lefúvószelepre meg kupakra gondoltok Fairlainnel, de én csak a hűtőn lévő légtelenítő csavar helyére gondolok. A 164ben a kiegyenlítő tartályon gyárilag van egy + vízcső ami a hűtőre megy és nincs külön légtelenítője. De mivel nekem olyan hűtő kellett aminek menetirány szerint bal oldalon vannak a csőbemenetek (a 164-é ugyanis jobbos mivel ott van jobb oldalt a termosztát is), így a 3.0 GTV hűtője került bele, és így oldottam meg a levegőztetést.

Mindenesetre jól működik, teljesen! :)
András bácsi2010-05-04 14:18:23 // 99318
Te meg nem olvasod az íméleket?
süsnye2010-05-04 14:02:26 // 99317
biztos lenne aki megvegye.. :)) az az ülés tényleg gáz.. :))
SD2010-05-04 13:39:48 // 99316
úgy néz ki ez az autó mint amit összefotosoppoltak:D lowcost diszókba villantani jó:D de komoly ember venne ilyet???:D
SD2010-05-04 13:38:53 // 99315
külön tetszik hogy felhúznak egy szívómotort turbóra, meg ez a pufiülés, hát a skodámban különb volt:D .... de akkor mirét kell pirosra pingálni??? áhhh...

ezek gyárilag hülyék:D

hogy néz ez ki??? na mind1... aki megevszi megérdemli, nem szebb mint az sx4:P:D
Fairlane2010-05-04 13:30:31 // 99314
Na, ezzel is csak többen vagyunk :)

Tehetségesen lekoppintották az ötévvel ezelőtti pásszátot :P
RoliQ42010-05-04 12:30:53 // 99312
Kedvenc állatom a hörcsög... ha rálépek szörcsög:D
süsnye2010-05-04 12:30:27 // 99311
brigeciol-t neki! :) nekem a fékfolyadék tartályomat pár perc alatt kipucolta.
Töltsd bele, pár percet hagyd állni, aztán rázogasd meg és öblítsd ki...
SD2010-05-04 12:27:12 // 99310
A fék-vákuum csöv, csak olyan keményből jó, már ha meg akarsz állni, én egyszer eltörtem, bontott van azóta benne.

Én féktisztítóval szoktam fújkálni a szívóoldalt belülről, LMM kézbe, aztán jó adag belefúj, és két végét befogva rázni, hogy lötyögjön benne a lé. Ugyan így a csövek, alapjárati moci.

Nekem is szét kell kapnom a szívóolalt, egyrészt tisztítani másrészt szerintem valahol falsot szív mert állandóan szürcsög, gázelvéténél mint valami turbós:D Mef olyan brutál hangja van hogy félelmetes, de mindenképp fel akarom venni előtte a hangot mert állat:)
RoliQ42010-05-04 12:21:00 // 99309
vagy direktszűrő tisztítóval...
SD2010-05-04 11:23:00 // 99308
= XOR
Tony1552010-05-04 10:53:06 // 99307
Igen szépen muzsikált hétvégén a típustársunk a gyorsasági bajnokságban:-)

Link1
Link2
süsnye2010-05-04 10:50:41 // 99306
lehet, h az ő csövei is puffadnak már kicsit.. ;))
Fairlane2010-05-04 10:40:41 // 99305
Ja, ez nekem sem vilcsi, hogy ott volt egy egybáros lefujószelep, ami most nincs ott ? :)
süsnye2010-05-04 10:24:26 // 99304
"én annyit csináltam hogy a hűtőn lévő levegőztető kupak helyére gyártattam egy csonkot, arra pedig húztam egy gumicsövet és bekötöttem a tágulási tartály tetejét és a pillangószelep közti "visszafolyó" ágba"

theát, jól értem, hogy a kupak helyén lévő csonkot összekötötted a folytószelepes vízcsővel?? akkor most hogy szabályozza a nyomást?
Longman2010-05-04 10:17:30 // 99303
én is próbálkoztam ezzel a + tágulási tartállyal, de lehet hogy rossz tartályt választottam mert nekem nem változott semmi. én annyit csináltam hogy a hűtőn lévő levegőztető kupak helyére gyártattam egy csonkot, arra pedig húztam egy gumicsövet és bekötöttem a tágulási tartály tetejét és a pillangószelep közti "visszafolyó" ágba.
Eddig jól működik.

A termosztát meg valóban 87foknál kezd el nyitni, de a teljes nyitás biztos magasabb hőfokon van, mert nekem ugyan csal vagy 5-10 fokot a mutatóm felfelé, de pl ha elkezdem hajtani a gépet akkor előbb 90 fok fölé áll be a mutatóm egy hangyafasznyival, aztán ha még tovább rúgom neki, akkor meg a 90 fok elé áll be tartósan, egészen amíg meg nem állok és nem jár 2-3 percet alapjáraton, akkor megint -gondolom ahogy hűl és visszazár a term. - felmegy a 90 fölé.
Longman2010-05-04 10:09:14 // 99302
hát nem tudom. ez nagyon szarul néz így ki az biztos.
az is biztos hogy régebben már kérdezte tőlem Feri hogy nekem is ilyen-e ez a cső, és tudom hogy cserélte. szóval tényleg régebben megvan ez a hiba vagy minek nevezzem.
ettől függetlenül ez nem normális így szerintem.
meg kellene kérdezni gyáriban van-e ilyen cső, vagy szilikon csővel kellene helyettesíteni az bírja a nyomást.
az is igaz hogy a V6ban van annyi tartalék ilyen téren is hogy jó ideig "elviseli" tünet nélkül ha hengerfejes. szóval lehet hogy tényleg az.
ezt nagyon gyorsan ellenőrizni kellene valahogy, a csövet meg még gyorsabban cserélni mert ahogy elnézem ez pláne hogy most jönnek a melegebb idők, úgy el fog durranni mint a szar.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak