Meg a gyújtás modulokét is le kell húzni.
Többet nem tudok kérem kaccsojja ki!
TSiga ( I am the TSIG)2010-05-04 21:44:03 // 99351
TSiga ( I am the TSIG)2010-05-04 21:41:03 // 99350
Fontos még, hogy le kell kötni az injektorok csatijait és (asszem) teljes gáznál kell csinálni a mérést.
TSiga ( I am the TSIG)2010-05-04 21:39:28 // 99349
Te mire fogadsz? :-D
Fairlane2010-05-04 21:38:30 // 99348
Lehet, de az is lehet, hogy előbb dumál likat az órába :D
TSiga ( I am the TSIG)2010-05-04 21:37:29 // 99347
Ezzel meg tudjk mérni, hogy egységnyi Buksi egységnyi babgulyásból milyen nyomású gázt fejleszt. :-DD
Fairlane2010-05-04 21:35:31 // 99346
Ahh szo. Már világos, kösz a képeket is :)
TSiga ( I am the TSIG)2010-05-04 21:33:24 // 99345
TSiga ( I am the TSIG)2010-05-04 21:23:20 // 99344
A gyertya helyére tekerem természetesen, de viszont van univerzális adapter, amit csak ele kell nyomni a gyertya lyukába és a gumi tömít. Mindjárt csinálok fotót róla.
TSiga ( I am the TSIG)2010-05-04 21:19:58 // 99343
A jeladó a termosztát mellett van. Nem rajta, hanem mellette. A HF hátulján a maximum hőfokra figyelmeztető szenzor van. 1 db érintkezője van.
afri2010-05-04 21:17:26 // 99342
most ezzel nagyon boldoggá tettél :-// ,pedig tőled vártam vmi jó megoldást rá!! vagy kevésbé aggodalomra adó okot/választ!!
pénteken elviszem megint egy eddig "ezt a V6ost nem látott szerelőhöz", hogy az mit mond rá!! ;-)
remélem nincs nagy baj! Ferike azt írta tennap, hogy 3 éve lett hengerfejfellújítva, bár az csak egy dolog!
már visszasírom az 1.8ast!
jól jönne most az a pénz, amit arra ráköltöttem!! :-//
:-)
pénteken elviszem megint egy eddig "ezt a V6ost nem látott szerelőhöz", hogy az mit mond rá!! ;-)
remélem nincs nagy baj! Ferike azt írta tennap, hogy 3 éve lett hengerfejfellújítva, bár az csak egy dolog!
már visszasírom az 1.8ast!
jól jönne most az a pénz, amit arra ráköltöttem!! :-//
:-)
Fairlane2010-05-04 21:10:22 // 99341
Kösz, asszem élnék a lehetőséggel, de talán nem a találkozón :)
Viszont hova tekered, ha nem a gyertya helyére?
Viszont hova tekered, ha nem a gyertya helyére?
Longman2010-05-04 21:06:23 // 99340
Nem tom, nekem ez a Brisk nem szimpi.. Sok jót nem hallottam róla.
Hát az a jeladó valahol vagy a hengerfej oldalában vagy a termosztátban van. általában kék színű a feje. Tudod..! :)
Hát az a jeladó valahol vagy a hengerfej oldalában vagy a termosztátban van. általában kék színű a feje. Tudod..! :)
Fairlane2010-05-04 21:02:57 // 99339
Nem a termosztátban van ez a jeladó?
Buksi2010-05-04 20:51:58 // 99338
Köszi a tippeket! :-)
Nekem ezt a Brisk gyertyát is katalógus szerint keresték ki! Úgyhogy erről ennyit! :-/
A motorhőfok jeladóra viszont nem gondoltam! Hol is találom ezt a jeladót pontosan? :-)
az összeszerelésnél még egyenlőre nem járok, csak a tisztogatásnál! De figyelni fogok mindenre! ;-))
Nekem ezt a Brisk gyertyát is katalógus szerint keresték ki! Úgyhogy erről ennyit! :-/
A motorhőfok jeladóra viszont nem gondoltam! Hol is találom ezt a jeladót pontosan? :-)
az összeszerelésnél még egyenlőre nem járok, csak a tisztogatásnál! De figyelni fogok mindenre! ;-))
Longman2010-05-04 20:35:59 // 99337
Én NGK-t raknék bele. Szerintem amúgy ami katalógus szerint gyári specifikációjú, és ehhez a motorhoz kell, annak aztán teljesen mindegy hogy mekkora a hőértéke (mármint pontosabban hogy tudod-e Te azt az értéket) mert az úgyis jó.
Másik, a gyertyával kapcsolatban, az az igaz hogy akkor valószínű túl alacsony ennek a gyertyának a hőértéke tehát nem belevaló, illetve ilyen jellegű feketedést ezen kívül a motor hőfok jeladó hibája is produkálhat, ha folyamatosan dúsítja az ECU a keveréket a jeladó rossz értékei alapján.
Ez ráadásul szerintem okozhat fordulatszám ingadozást is.
Ami a szívórészt illeti, arra koncentrálj hogy az összetételek legyenek rendesen tömítve, jó lenne ha vennél autósboltban tömítés lapot amiből tudsz vágni/formázni tömítést, és vegyél mellé tömítő masszát és azt is használd. De szerintem neked nem ez lesz a baj, kár túlzásba vinni.
Mindenesetre úgy látom a legfontosabbal nem törődtél, az alapjáratit mindenképp vedd ki és tömítsd rendesen ahol összemegy a szívócsonkkal, mert az viszont tud ilyen problémákat okozni.
Másik, a gyertyával kapcsolatban, az az igaz hogy akkor valószínű túl alacsony ennek a gyertyának a hőértéke tehát nem belevaló, illetve ilyen jellegű feketedést ezen kívül a motor hőfok jeladó hibája is produkálhat, ha folyamatosan dúsítja az ECU a keveréket a jeladó rossz értékei alapján.
Ez ráadásul szerintem okozhat fordulatszám ingadozást is.
Ami a szívórészt illeti, arra koncentrálj hogy az összetételek legyenek rendesen tömítve, jó lenne ha vennél autósboltban tömítés lapot amiből tudsz vágni/formázni tömítést, és vegyél mellé tömítő masszát és azt is használd. De szerintem neked nem ez lesz a baj, kár túlzásba vinni.
Mindenesetre úgy látom a legfontosabbal nem törődtél, az alapjáratit mindenképp vedd ki és tömítsd rendesen ahol összemegy a szívócsonkkal, mert az viszont tud ilyen problémákat okozni.
Buksi2010-05-04 20:06:52 // 99336
Asszem majd Thomika! :-)
TSiga ( I am the TSIG)2010-05-04 20:03:41 // 99335
Akkor a másik, vagy Thomika Cartárs.
Buksi2010-05-04 20:01:51 // 99334
Golden Lodge-ot már nem kapni! :-((
TSiga ( I am the TSIG)2010-05-04 19:54:47 // 99333
A gyertya témában : vagy Golden Lodge 25 HLD kell bele vagy Champion C6YCC 0.7mm-es hézaggal. Manual szerint
Buksi2010-05-04 19:19:04 // 99332
Azt hiszem megoldódni látszik a gyertyák feketeségének miértje! Valaki említtte itt (sajna nem ugrik be, sorry), hogy nem mindegy milyen hőértékű gyertyát teszünk a mociba! Kicsit kutakodtam a témában és találtam is pár oldalt ezzel kapcsolatban!
Gyertyákról
Nem tudja véletlenül valaki, hogy hol lehet utánanézni, hogy 2.0 TS-be milyen hőértékű gyertya kell? A manual-ban benne van?
Viszont az alapjárat ingadozására még nem jöttem rá! Nem hiszem, hogy a gyertyáktól van, mert eddig nem csinálta! Egyenlőre megpucolgattam mindent, remélem holnap már összetudom rakni az egészet, aztán majd kiderül!
Gyertyákról
Nem tudja véletlenül valaki, hogy hol lehet utánanézni, hogy 2.0 TS-be milyen hőértékű gyertya kell? A manual-ban benne van?
Viszont az alapjárat ingadozására még nem jöttem rá! Nem hiszem, hogy a gyertyáktól van, mert eddig nem csinálta! Egyenlőre megpucolgattam mindent, remélem holnap már összetudom rakni az egészet, aztán majd kiderül!
TSiga ( I am the TSIG)2010-05-04 18:13:48 // 99331
Számoljál: 2,4 liter 290 LE annyi mint 120 LE/liter
Off Honda S2000 is 120LE/liter
Majd ha mondjuk EVO-szinten vannak (150LE/liter), akkor szóljanak.
Különben is így is veszélyesek a mutyukik, különösen ekkora motorral.
Off Honda S2000 is 120LE/liter
Majd ha mondjuk EVO-szinten vannak (150LE/liter), akkor szóljanak.
Különben is így is veszélyesek a mutyukik, különösen ekkora motorral.
TSiga ( I am the TSIG)2010-05-04 18:04:35 // 99330
Használom a hűtő kis csavarját. Kicsi gázt adok a bowdennel és kiveszem a csavart. Amint egyenletesen folyik a víz, akkor visszateszem.
Van kompresszió mérőm. Valami ilyesmi. Valaki szerint nem kompressziót mér, hanem henger-végnyomást. De attól még jó. :-D
Beteszem a kocsiba és mondjuk AlfaCityn megmérjük. Van hozzá univerzális csati meg gyertya helyére betekerhető. Csak ha a gyertya helyére betekered, akkor marha nehezen fog kijönni, ugyan is beleszorul a gyertya helyére.
Van kompresszió mérőm. Valami ilyesmi. Valaki szerint nem kompressziót mér, hanem henger-végnyomást. De attól még jó. :-D
Beteszem a kocsiba és mondjuk AlfaCityn megmérjük. Van hozzá univerzális csati meg gyertya helyére betekerhető. Csak ha a gyertya helyére betekered, akkor marha nehezen fog kijönni, ugyan is beleszorul a gyertya helyére.
Buksi2010-05-04 17:43:58 // 99329
Az Alfának is kellene már valami ilyesmi moci! :-)
Buksi2010-05-04 17:41:42 // 99328
Az most pont nincs! :-/ :-))
rasta1552010-05-04 15:54:14 // 99326
Hello
ha láttátok már sory
kedvencem
http://www.youtube.com/watch?v=PVbyC5AM4qk
ha láttátok már sory
kedvencem
http://www.youtube.com/watch?v=PVbyC5AM4qk
süsnye2010-05-04 15:19:25 // 99324
fura is volt, te nem szoktál ilyen "nem leszerelt lökős festő" módjára ténykedni.. ;))
Fairlane2010-05-04 15:18:32 // 99323
Oldalt fekve a víz tetején.... :P
Longman2010-05-04 14:59:42 // 99322
Ehh, azt hittétek a halról hogy nem tud úszni..?? :DDDDDDDDDD
Fairlane2010-05-04 14:43:06 // 99321
Ehh, mi a tágulási tartály hűtősapkájára asszociáltunk asszem :)
süsnye2010-05-04 14:41:57 // 99320
jaahh... én a kiegy tartály kupakjára gondoltam... :))
Longman2010-05-04 14:30:17 // 99319
Nem tom ti milyen lefúvószelepre meg kupakra gondoltok Fairlainnel, de én csak a hűtőn lévő légtelenítő csavar helyére gondolok. A 164ben a kiegyenlítő tartályon gyárilag van egy + vízcső ami a hűtőre megy és nincs külön légtelenítője. De mivel nekem olyan hűtő kellett aminek menetirány szerint bal oldalon vannak a csőbemenetek (a 164-é ugyanis jobbos mivel ott van jobb oldalt a termosztát is), így a 3.0 GTV hűtője került bele, és így oldottam meg a levegőztetést.
Mindenesetre jól működik, teljesen! :)
Mindenesetre jól működik, teljesen! :)
András bácsi2010-05-04 14:18:23 // 99318
Te meg nem olvasod az íméleket?
süsnye2010-05-04 14:02:26 // 99317
biztos lenne aki megvegye.. :)) az az ülés tényleg gáz.. :))
SD2010-05-04 13:39:48 // 99316
úgy néz ki ez az autó mint amit összefotosoppoltak:D lowcost diszókba villantani jó:D de komoly ember venne ilyet???:D
SD2010-05-04 13:38:53 // 99315
külön tetszik hogy felhúznak egy szívómotort turbóra, meg ez a pufiülés, hát a skodámban különb volt:D .... de akkor mirét kell pirosra pingálni??? áhhh...
ezek gyárilag hülyék:D
hogy néz ez ki??? na mind1... aki megevszi megérdemli, nem szebb mint az sx4:P:D
ezek gyárilag hülyék:D
hogy néz ez ki??? na mind1... aki megevszi megérdemli, nem szebb mint az sx4:P:D
Fairlane2010-05-04 13:30:31 // 99314
süsnye2010-05-04 13:08:34 // 99313
RoliQ42010-05-04 12:30:53 // 99312
Kedvenc állatom a hörcsög... ha rálépek szörcsög:D
süsnye2010-05-04 12:30:27 // 99311
brigeciol-t neki! :) nekem a fékfolyadék tartályomat pár perc alatt kipucolta.
Töltsd bele, pár percet hagyd állni, aztán rázogasd meg és öblítsd ki...
Töltsd bele, pár percet hagyd állni, aztán rázogasd meg és öblítsd ki...
SD2010-05-04 12:27:12 // 99310
A fék-vákuum csöv, csak olyan keményből jó, már ha meg akarsz állni, én egyszer eltörtem, bontott van azóta benne.
Én féktisztítóval szoktam fújkálni a szívóoldalt belülről, LMM kézbe, aztán jó adag belefúj, és két végét befogva rázni, hogy lötyögjön benne a lé. Ugyan így a csövek, alapjárati moci.
Nekem is szét kell kapnom a szívóolalt, egyrészt tisztítani másrészt szerintem valahol falsot szív mert állandóan szürcsög, gázelvéténél mint valami turbós:D Mef olyan brutál hangja van hogy félelmetes, de mindenképp fel akarom venni előtte a hangot mert állat:)
Én féktisztítóval szoktam fújkálni a szívóoldalt belülről, LMM kézbe, aztán jó adag belefúj, és két végét befogva rázni, hogy lötyögjön benne a lé. Ugyan így a csövek, alapjárati moci.
Nekem is szét kell kapnom a szívóolalt, egyrészt tisztítani másrészt szerintem valahol falsot szív mert állandóan szürcsög, gázelvéténél mint valami turbós:D Mef olyan brutál hangja van hogy félelmetes, de mindenképp fel akarom venni előtte a hangot mert állat:)
RoliQ42010-05-04 12:21:00 // 99309
vagy direktszűrő tisztítóval...
Tony1552010-05-04 10:53:06 // 99307
süsnye2010-05-04 10:50:41 // 99306
lehet, h az ő csövei is puffadnak már kicsit.. ;))
Fairlane2010-05-04 10:40:41 // 99305
Ja, ez nekem sem vilcsi, hogy ott volt egy egybáros lefujószelep, ami most nincs ott ? :)
süsnye2010-05-04 10:24:26 // 99304
"én annyit csináltam hogy a hűtőn lévő levegőztető kupak helyére gyártattam egy csonkot, arra pedig húztam egy gumicsövet és bekötöttem a tágulási tartály tetejét és a pillangószelep közti "visszafolyó" ágba"
theát, jól értem, hogy a kupak helyén lévő csonkot összekötötted a folytószelepes vízcsővel?? akkor most hogy szabályozza a nyomást?
theát, jól értem, hogy a kupak helyén lévő csonkot összekötötted a folytószelepes vízcsővel?? akkor most hogy szabályozza a nyomást?
Longman2010-05-04 10:17:30 // 99303
én is próbálkoztam ezzel a + tágulási tartállyal, de lehet hogy rossz tartályt választottam mert nekem nem változott semmi. én annyit csináltam hogy a hűtőn lévő levegőztető kupak helyére gyártattam egy csonkot, arra pedig húztam egy gumicsövet és bekötöttem a tágulási tartály tetejét és a pillangószelep közti "visszafolyó" ágba.
Eddig jól működik.
A termosztát meg valóban 87foknál kezd el nyitni, de a teljes nyitás biztos magasabb hőfokon van, mert nekem ugyan csal vagy 5-10 fokot a mutatóm felfelé, de pl ha elkezdem hajtani a gépet akkor előbb 90 fok fölé áll be a mutatóm egy hangyafasznyival, aztán ha még tovább rúgom neki, akkor meg a 90 fok elé áll be tartósan, egészen amíg meg nem állok és nem jár 2-3 percet alapjáraton, akkor megint -gondolom ahogy hűl és visszazár a term. - felmegy a 90 fölé.
Eddig jól működik.
A termosztát meg valóban 87foknál kezd el nyitni, de a teljes nyitás biztos magasabb hőfokon van, mert nekem ugyan csal vagy 5-10 fokot a mutatóm felfelé, de pl ha elkezdem hajtani a gépet akkor előbb 90 fok fölé áll be a mutatóm egy hangyafasznyival, aztán ha még tovább rúgom neki, akkor meg a 90 fok elé áll be tartósan, egészen amíg meg nem állok és nem jár 2-3 percet alapjáraton, akkor megint -gondolom ahogy hűl és visszazár a term. - felmegy a 90 fölé.
Longman2010-05-04 10:09:14 // 99302
hát nem tudom. ez nagyon szarul néz így ki az biztos.
az is biztos hogy régebben már kérdezte tőlem Feri hogy nekem is ilyen-e ez a cső, és tudom hogy cserélte. szóval tényleg régebben megvan ez a hiba vagy minek nevezzem.
ettől függetlenül ez nem normális így szerintem.
meg kellene kérdezni gyáriban van-e ilyen cső, vagy szilikon csővel kellene helyettesíteni az bírja a nyomást.
az is igaz hogy a V6ban van annyi tartalék ilyen téren is hogy jó ideig "elviseli" tünet nélkül ha hengerfejes. szóval lehet hogy tényleg az.
ezt nagyon gyorsan ellenőrizni kellene valahogy, a csövet meg még gyorsabban cserélni mert ahogy elnézem ez pláne hogy most jönnek a melegebb idők, úgy el fog durranni mint a szar.
az is biztos hogy régebben már kérdezte tőlem Feri hogy nekem is ilyen-e ez a cső, és tudom hogy cserélte. szóval tényleg régebben megvan ez a hiba vagy minek nevezzem.
ettől függetlenül ez nem normális így szerintem.
meg kellene kérdezni gyáriban van-e ilyen cső, vagy szilikon csővel kellene helyettesíteni az bírja a nyomást.
az is igaz hogy a V6ban van annyi tartalék ilyen téren is hogy jó ideig "elviseli" tünet nélkül ha hengerfejes. szóval lehet hogy tényleg az.
ezt nagyon gyorsan ellenőrizni kellene valahogy, a csövet meg még gyorsabban cserélni mert ahogy elnézem ez pláne hogy most jönnek a melegebb idők, úgy el fog durranni mint a szar.