Dévid2010-02-14 17:31:37 // 105992
Enyémben már 3-4000 is van blokkcsere óta, decemberben már szép hangja volt. 2 hete megint elindítottam, akkor megint fura volt. Majd valamikor megint elindítom, viszik műszakira. :D
Erhard 242 (Pure Energy)2010-02-14 17:09:15 // 105991
elég csak a rosszat cserélni...
pajcsialfa1562010-02-14 17:06:56 // 105990
Hát a te történetednek jó vége lett az enyémnek is az lesz remélem,amugy én ugy tudom hogy az enyémbe,gyári méretű csapágyak voltak ,de elég mély lett a barázda amit okozott az olajhián,amugy megnézte a szerelő és mondta hogy már nem javitható,de én már nem tudom hogy tényleg gyári volt e,mert ugye azt mondta az előző tulaj hogy neki semmi baja nem volt vele ,csak katalizátor csere ,más nagyobb nem ,,de ki tudja a motor szétszedéskor azért volt egy két helyen piros tőmitő paszta,ha a trafó meghibásodik milyen jelet mutat ,gondolom nem megy az egyik henger ,de akkor cserélni kell az összeset vagy elég azt amelyik henger nem jár normálisan?
MYSKHA2010-02-14 16:51:32 // 105989
CIao!
Mi lehet a probléma oka? :
bicskakulcs. kpzár nyitás.. megnyomom a gombot semmi... megint semmi.. megnyomom villog mint a barom.. megynomom megint villogmint a barom.. megint megint megint.. és kinyitja az ajtónyitó a csomagtartót.. megnyomom megint és az ajtókat.. van amikor semmitsemnyit csak villog... van mikor tökéletes.....
a másodk ellemel játszok a héten.. :-) vacsi új energizer...
Mi lehet a probléma oka? :
bicskakulcs. kpzár nyitás.. megnyomom a gombot semmi... megint semmi.. megnyomom villog mint a barom.. megynomom megint villogmint a barom.. megint megint megint.. és kinyitja az ajtónyitó a csomagtartót.. megnyomom megint és az ajtókat.. van amikor semmitsemnyit csak villog... van mikor tökéletes.....
a másodk ellemel játszok a héten.. :-) vacsi új energizer...
Erhard 242 (Pure Energy)2010-02-14 16:50:44 // 105988
vittek el egy fűzött blokkot TS-hez nem volt benne 60e km-nél több a szerelő széthúzta nem volt kopott egyik hajtókar csapágy sem a gyári alapméretes színkódos, a főtengely is ok...került bele új vezérlés, módosító, A20k olaj stb stb...a srác 1000km-et ment el vele s mikor találkoztam vele hallottam hogy hajtókarcsapágy hangja volt ...a 4-es hajtókarnál ette el az egyik oldalát, a régi blokkjából átrakták a csapágyat azóta több ezret ment el vele és semmi baja....egy ilyen eset történt meg eddig...erre én sem találok magyarázatot ...
nálad milyen csapágy volt benne alap méretes? volt köszörülve a főtengely?
nálad milyen csapágy volt benne alap méretes? volt köszörülve a főtengely?
Dévid2010-02-14 16:40:21 // 105987
Most kímélem, alig használom. Műszakira megy, meglátjuk mi lesz. Már nincs értelme eladni, nem is tudnék helyette mit venni, szóval marad, míg össze nem tudok szedni egy kis pénzt egy 2.4 -es SW-re.
csocsi2010-02-14 16:37:02 // 105986
Igen, már cseréltem emiatt trafósort.
pajcsialfa1562010-02-14 16:28:25 // 105985
Azért kösz a tapasztalatok megosztását ,és most hogy van a vas,,,?birja?esetleg mire kell odafigyelnem ha visszakapom végre a szerelőtől? Hallottam gyujtótrafós rémhireket igaz lehet az hogyelromlanak,,meg berepedezik ?
Dévid2010-02-14 16:11:03 // 105984
Semmi komoly. Kétszer összetörtem, egyszer kilépett a motor, cseréltem lmm-et, gyertyákat, lengőkarokat. Általában szerelőnél vagy a garázsban állt. Már 4-5 szerelőt elkoptattam.
Jó lecke volt, az biztos hogy legközelebb 4 hengeres 156-ot már nem veszek... :DDDDD
Jó lecke volt, az biztos hogy legközelebb 4 hengeres 156-ot már nem veszek... :DDDDD
pajcsialfa1562010-02-14 16:01:40 // 105983
Nekem is felajánlotta aszerelő hogy jobban járok a bontott blokkal ,de nem mentem bele ,,abban sem tudom mi van ,meg ha az is olyan állapotban van belül akkor többe került volna ,igy meg azért nyugodt vagyok hogy tudom mi van benne,meg minden át lett nézve .Amugy volt problémád sokszor a géppel?
Dévid2010-02-14 15:49:16 // 105982
Ez állapotfüggő. Persze jobb egy új, de ennyi erővel egy új motort kellett volna vennem, nem bontottat. Így is millió felett járok már a szerelésre fordított összegben. :DDDDD
Gabesz012010-02-14 15:47:15 // 105981
hja, a kpm az ratyi, minden kis izéért beszólnak pl a fólia.
GabCsi2010-02-14 15:45:18 // 105980
Lehet ott nekem is annyi lett volna, de kaparhattam volna a fóliát , azt meg nem szerettem volna :)
osee_selespeed2010-02-14 15:44:55 // 105979
Itt jól elírták az autó súlyát :))
Gabesz012010-02-14 15:42:39 // 105978
:) Gondolom attól is függ,h hova viszed. A munkatársam Neonja a kpm-nél volt. 17ezer Ft-ba állt meg.
GabCsi2010-02-14 15:39:04 // 105977
Nekem 30 lett volna, de hogy ne legyen gond 35 lett :D
Gabesz012010-02-14 15:36:55 // 105976
Hello! Bocs a késésért. 23800Ft-ba került a műszakim.
pajcsialfa1562010-02-14 15:35:13 // 105975
Szerinted jó az ha egy olajpumpa bontott ,,én ezek után nem merném ezt beválalni,,,elég volt a rettegésből,,
Dévid2010-02-14 15:33:22 // 105974
Nem én tettem bele, és amint tudtam cserélve lett gyári ajánlású 10W-40-re. Aztán a többi már történelem. Addig sem futott sokat, de ez is történelem. :)
GTPeti2010-02-14 15:30:16 // 105973
Még az Uno-mba is 10W40-et használok. (200tkm)
Dévid2010-02-14 15:25:51 // 105972
Nekem úgy emléxem 30.000 körül volt, bontva...
Dévid2010-02-14 15:23:35 // 105971
Öreg motor, kell a vastag olaj bele... szerinte. Amúgy nem ez az egy durva húzása volt a fickónak.
pajcsialfa1562010-02-14 14:45:14 // 105970
Amugy én nem töltöttem bele semmi csodaszert csak néztem az olajszintet és a gyári olajat töltöttem hozzá,,,,de nagyon gyanús az eset,
admirális2010-02-14 14:44:45 // 105969
Az olajszivattyú kb mennyibe fájt?
GTPeti2010-02-14 14:43:39 // 105968
Azért 15W40-et tölteni egy TS motorba elég meredek dolog...
pajcsialfa1562010-02-14 14:40:16 // 105967
Ez az autó seléniával lett feltöltve azt mondta mindig ilyet használt és mikor vettem az autót adott is hozzá olajat a maradékot meg volt neki egy komplett flakon is ,,,nekem kb 450 000 be fog kerülni leirom mi lett csinálva ,,,,,,,kettő hajtokar csere egy főtengely ,,olajszivattyu ami a gyári 62000 ft ,akkor vezérlés ,szelepek becsiszolása olajok tömitések a gépmühelyes munkadillya vezérkerék új,,,a szerelő munka dijja,szelepszár szimeringek, hengerfejcsavarok,stb
Piritu - 1.000.0002010-02-14 14:37:10 // 105966
Nem, csak tavaly Egomban nyertem. Kicsit utánanéztem és azt találtam, hogy vagy az első olajcserétől kell használni vagy sose, mert eldugul a rendszer a lemosott trutyitól. Azóta itt áll a polcon, ha kell valakinek szívesen odaadom.
Dévid2010-02-14 14:33:37 // 105965
Nálam főként az játszhatott közre, hogy 4 működő gyertyával használták a kocsit. Az első olajcserekor valami fekete trutyi jött ki olaj gyanánt. Az akkori szerelőm 15W-40el töltötte fel, hogy szépen járjon a motor... Aztán szerintem mikor rendes szerelő, rendes olajjal (10w-40) töltötte fel, a friss olaj kimosta a sok szemetet, az meg eltömte az olajpumpát. Az eredmény egy törött hajtókar, ami szétmarta a főtengelyt is. Fűzött blokk cserével orvosoltuk a problémát, olyan 200.000 körül kért a szerelőm. Mivel mást is csinált, így csak becslés, összesen 300.000 felett fizettem az alkatrészekért és a munkáért.
GTPeti2010-02-14 14:30:36 // 105964
Te használsz ilyen Royal Tutela flusht?
Piritu - 1.000.0002010-02-14 14:25:23 // 105963
admirális2010-02-14 14:17:42 // 105962
Elég általános jelenség, hogy pont akkor romlik el a motor, mikor új tulajhoz kerül az autó. Most akkor vagy megérzi a kocsi hogy eladták, vagy az előző tulaj nem volt jóhiszemű.
Dévid2010-02-14 14:17:21 // 105961
Közel nulla. Amúgy átérzem a helyzeted, én 2,5 éve vettem és még mindig messze van a tökéletestől, mondjuk ez részben az én saram is. Azért a vételárát már mégegyszerr ráköltöttem, és a környéken már nem igazán van olyan szerelő akinél ne járt volna. Bár aki most küzd vele, legalább lelkiismeretes, noha nem "olaszautó specialista" de azok közül is megszívtam már kettővel.
admirális2010-02-14 14:15:05 // 105960
Állítólag az egy elég gyenge pontja a TS-nek.
pajcsialfa1562010-02-14 14:14:12 // 105959
Amugy miért mehet tönkre az olajpumpa ? neked mennyi km volt a gépbe?Mi ment tönkre neked a hibától,,,mennyiért javitattad?
Dévid2010-02-14 14:09:11 // 105958
Nekem is akkor folyt szét a blokk, mikor beállt az olajpumpám. Viszont mikor a szerelőm szétszedte, szerinte még jó volt, mikor össze akarta rakni, akkor derült ki, hogy már nem jó. Ez a tévedése egy olajpumpa árába fájt neki. :)
pajcsialfa1562010-02-14 14:08:39 // 105957
Igen ez a fura ráadásul pont akkoriban havazott mint az állat és 90 km/hnál többel amugy semm lehetett menni ,,,,meg a csuszós utak végett ,,de nem is ez a lényeg szerintetek mennyi az esélye annak hogy az előző tulajnál semmi nem volt mert ő ment vele 100000 km ert ,,nálam meg pontosan 890 km er alatt tönkremegy ,,,,,,,
admirális2010-02-14 14:02:03 // 105956
Hát de ez mégiscsak abszurd, hogy 1000 km alatt jó szivattyúval és max olajszinttel szétmegy. Jó, mondjuk ennyi km-el már törvényszerű hogy van valami gubanc, de annak kéne hogy legyen valami oka. Ez így kicsit bűzlik.
Dévid2010-02-14 13:57:28 // 105955
Léteznek még ilyen emberek? :)
admirális2010-02-14 13:56:32 // 105954
Hát ha jó lesz, biztos élvezni fogod:).
pajcsialfa1562010-02-14 13:56:27 // 105953
Felhivtam és, mondta hogy őneki semmi baja nem volt vele ,az autóban 211 000km van és tuti állapotban van belül a motorja győnyőrűen járt mikor megvásároltam előtte volt szervizben 200 000 es azt mondta volt cserélve gyertya is de mikor szét lett szedve ,ez nem látszott,meg a tobbi alkatrészen sem ,,van a főtengely végén a vezérkerék és az is ütve volt látszott rajta ,,felhivattam a szerelőlyét és az azt mondta semmi ilyent nem látott,,,az hogy lehet hogy nem látja mikor teljes körű szervizen esett át ,,,ha nem nálam lett ilyen ,,,,,,egyszóval nem értem ,,,de talán most jó lesz
pajcsialfa1562010-02-14 13:50:35 // 105952
Köszi,,,de még csak ez után fogom szerintem élvezni az autót,
Poló2010-02-14 13:50:25 // 105951
Nekem is az előző gazdás dolog lenne a tippem.
Valszeg ő hazavágta és a legolcsóbb megoldással megjavíttatta az autót. Addig működjön, míg el nem adja, utána már nem érdekes.
Valszeg ő hazavágta és a legolcsóbb megoldással megjavíttatta az autót. Addig működjön, míg el nem adja, utána már nem érdekes.
admirális2010-02-14 13:49:14 // 105950
Én nem tudom hogy miért volt, de az jó hogy a szivattyút kicserélitek.
Talán az előző gazdája tudna mesélni erről. Mennyi a km ebben az autóban?
Talán az előző gazdája tudna mesélni erről. Mennyi a km ebben az autóban?
GTPeti2010-02-14 13:42:49 // 105949
Részvét. :(
pajcsialfa1562010-02-14 13:38:24 // 105948
Sziasztok ! Nemrég vettem az automat ,és kb 1000km ert mentem vele mikor fura zaj jöt a motortérből,utólag kiderült hogy ,főtengely kuka csapágyak kuka és nem is javitható a tengely ,na már most szétszedéskor semmi baja nem volt a vezértengelynek a dugoknak ,és még láthatóan az olajszivattyunak,de a főtengely két belső hajtókara mégis tönkrement a hajtókarok csapágybefogatásánál 1.8mm ovalitás volt pedig azonnal megáltam mikor hallottam a zajt,lámpa nem gyulladt csak mikor már a zajt hallottam,olajszint megfelelő,folyamatosan figyeltem még vásárláskor is,,most ott vagyok lassan kész az autó de igazábol nem tudom hogy mi okozhatta az olajhiányt mikor a szivattyu állitolag rendben van és nem látszik rajta semmi hiba ,,persze csere lessz belőle ,ha valaki tudna valami ötletet hogy miért történhetett ez szivesen fogadom ,,,,előre is köszi a választ .Itt van néhány kép a tengelyről és az alkatrészekről:
GTPeti2010-02-14 13:31:28 // 105947
Megnyugtatlak: nem parázok mindentől.
Amúgy ismerem a menetjavító betétet. Csak a hengerfej lekapást szeretném elkerülni. Ennyi.
Amúgy ismerem a menetjavító betétet. Csak a hengerfej lekapást szeretném elkerülni. Ennyi.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-02-14 13:07:56 // 105946
felfelé hajtott állapotában jön le és ha jól emléxem akkor ez zégergyűrű van amit le kell szedni és simán lehúzhatod...
Nova2010-02-14 12:41:20 // 105945
Valaki SEGÍTSEN!
Hogy kell leszedni a könyöklőt a háttámláról?
Akárhogy nézem nem jövök rá, mert nem lehet odaférni az imbuszkulccsal.
Valahogy le lehet húzni a tengelyéről? Vagy hogy? Nem akarnám feszegetni.
Hogy kell leszedni a könyöklőt a háttámláról?
Akárhogy nézem nem jövök rá, mert nem lehet odaférni az imbuszkulccsal.
Valahogy le lehet húzni a tengelyéről? Vagy hogy? Nem akarnám feszegetni.
Nova2010-02-14 12:38:25 // 105944
A Helicoil erősebb bármelyik gyári menetnél, hamarabb szakad meg a gyertya saját menete, mint maga a betét! Nem olcsó, de érdemes inkább ezzel javítani, mint mással.
Én a bogaram versenymotorjába a vadi új hengerfejeket megcsináltattam Helicoil acélbetétesre, mert az a biztos, és főleg időtálló ha sokat kell cserélgetni a gyertyákat.
Én a bogaram versenymotorjába a vadi új hengerfejeket megcsináltattam Helicoil acélbetétesre, mert az a biztos, és főleg időtálló ha sokat kell cserélgetni a gyertyákat.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-02-14 12:00:19 // 105943
jogos a para néha előferdül... a héten egy dci-ben maradtak benne az izzítógyertyák...szikraköszörű + hegesztés + új menet 8-10e/db....