Fórum >> Típusok >> 156

Dévid2010-02-04 22:40:27 // 105741
Nekem dombon van a garázsom, mikor bejárok szoktam használni, benn már sebességben hagyom. Ilyenkor télen macerás ha be van fagyva, mert egy kijárás vagy bejárás is 3-4 elindítást igényel. Ma persze be sem tudtam járni mert jégpálya van a garázs előtt. Fel még feljártam, de ahogy megálltam, már csúszott is le a kocsi, így nem kockáztattam, kinnhagytam az udvaron, Múltkor bejártam, akkor a tükör el is akadt a garázskapuban ahogy megcsúszott a kocsi orra oldalra.
Tom122010-02-04 22:40:15 // 105740
Én is szeretem, ha minden úgy működik, ahogy kell, de annyi időm sajnos nincs, hogy túlzásba vigyem a "kényeztetést" - talán majd egyszer...:-))
Piritu - 1.000.0002010-02-04 22:40:08 // 105739
Neked a váltód is kattog? Abban is fogaskerekek vannak! :-DDD
ystuc2010-02-04 22:39:24 // 105738
Akkor neked a fogaskerék van ellenedre! :-)

Mellesleg nagy ritkán, ha behúzom, én is gombnyomással teszem. :-)
Tom122010-02-04 22:37:41 // 105737
Egyszer már sikerült, aztán kiolvadt és -10-ben sem fagyott le, nem tudom, mi lehetett vele...
Piritu - 1.000.0002010-02-04 22:37:40 // 105736
Utoljára a trabit zsíroztam 89-ben :-)))
Nincs semmi bűnöd, csak én vagyok háklis arra hogy minden jól működjön a kocsiba, emiatt már többen szóltak hogy a Pók-ból nem fontos 0 km-es kocsit csinálnom :-))
szasza(SW)2010-02-04 22:37:14 // 105735
Na de a fogaskerék lényege,hogy kattogjon:)
Tom122010-02-04 22:36:52 // 105734
Be kell nyomni a gombot, mikor felhúzod, akkor nem kattog én úgy szoktam. Egyébként én is rühellem azt a hangot, általában a női "pilóták" /tisztelet a kivételnek/ mániája minden megállást egy "rrrrrrr"-el /kattogás - kézifék/ "lezárni".:-)
GEORGE2010-02-04 22:34:25 // 105733
1-2 mp alatt is le tud fagyni??
:-)
Vinnie2010-02-04 22:34:11 // 105732
Be kell nyomni a gombot közben, akkor nem kattog. :)
szasza(SW)2010-02-04 22:32:29 // 105731
Én igazából azt a kattogó hangot ki nem állhatom mikor behúzzák.Ezért nem használom én se.Utoljára Az Ifán használtam tíz éve,de azon legalább jó hangot adott:))
Tom122010-02-04 22:31:44 // 105730
Akkor még van egy éved, én 24 éve, Xszázezer km-el.;-))))
Mindegy, nem ez a lényeg, akkor ezek szerint az a bűnöm, hogy nem mászok rendszeresen az autóm alatt és zsírozgatok, meg kenegetek mindent, ami az utamba kerül. :-) Azért azt egy Ferrari se várhatná el tőlem...:-)) Így is évente 2 - 3 alkalommal nézi meg szakember alulról is, rendszeresen, de még azok közül sem ajánlotta egyik sem, hogy szedjük szét a féket / kéziféket csak azért, hogy le ne fagyjon majd egyszer. Lefagy - kiolvad és megy minden tovább, egyébként meg a kéziféket én is csak akkor használom, ha elengedhetetlen - nyáron is.
Azért nagyon komoly leghet az a munkatársad, akinek +35 fokban is befagy...:-DD
Piritu - 1.000.0002010-02-04 22:27:35 // 105729
A múltkor a munkatársam OFF bébibimmerével mentünk németbe, este beálltam vele a parkolóba és reggel nem tudtam elindítani. Egyszerűen nem történt semmi. No ott elővettük a könyvét és elolvastuk, be kellett nyomni a kuplungot és indított. A tulaj se használ sose kéziféket ő indítás előtt automatikusan kuplungot nyom, hogy ne ugorjon neki a falnak, fel se tűnk neki hogy kell. Mondtam is neki, hogy az ilyen emberek miatt szopat a kocsija :-)))
Piritu - 1.000.0002010-02-04 22:23:30 // 105728
Végül is "csak" 23 éve vezetek, röpke 800e km van mögöttem és valami óriási szerencse folytán a karbantartott fékem sose fagyott még be. Ami nem lett kicserélve időben az igen :-)
Van munkatársam aki nyáron 35 fokban is a befagyásra hivatkozik. :-)
szasza(SW)2010-02-04 22:23:15 // 105727
Így van!Gondolom mikor autót vettünk nem sokan olvastuk,hogy kell beíndítani,csak rutinosan beíndítotuk.Utána persze elolvastuk:)))
Tom122010-02-04 22:22:59 // 105726
Azt a haladóknak...;-DD
Tom122010-02-04 22:21:51 // 105725
Nekem pl. egy kézifékes fordulónál is lefagyott egyszer...:-))
Piritu - 1.000.0002010-02-04 22:19:50 // 105724
Viszont az is benne van hogy hogyan kell beindítani a motort, azt is csak a kezdőknek kell csinálni? :-DDD
Tom122010-02-04 22:18:57 // 105723
Mióta az "eszemet tudom", 18 éves koromban az "autósuliban" az oktatótól kezdve, azóta számtalan helyen elhangzott már, de, ha Neked csak a "könyv a szentírás" és még nem "húzta a farát" egy autó sem a lefagyott kézifék miatt, akkor kivételes szerencséd lehet, csak így tovább...:-)
Az én tapasztalataim szerint beigazolódni látszik a jóslat - tanács...:-)
szasza(SW)2010-02-04 22:15:31 // 105722
Azt a tanuló vezetőknek írták.Ott az a biztos:))
Piritu - 1.000.0002010-02-04 22:05:50 // 105721
Szabad tudni ki nem ajánlja???
A kocsihoz adott könyv azt írja, ha megállok húzzam be :-)
GEORGE2010-02-04 22:02:28 // 105720
Nem szoktam a kéziféket használni :-) Csak ha nagyon muszáj.
Tom122010-02-04 22:01:05 // 105719
Mindegy, hány éves autó, vagy mikor volt cserélve a bowden, alapból nem ajánlják 0 fok alatt a kézifék használatát - nem csak Alfán. Jó kis latyakos út után -5 - 10 fokban elég pár másodperc és "úgy marad"...
Bluestrain2010-02-04 21:06:43 // 105718
villamosságishoz:)
ALFI1562010-02-04 21:04:42 // 105717
Barátomé.Ez maradt az övéből.Egyébként ő vette meg az enyémet.
Bluestrain2010-02-04 21:03:07 // 105716
Hello
Hát úgy nézem hogy a motorban van az elektronikája is. Ha van műszered vagy egy próbalámpa, akkor a motoron meg tudod mérni. A csatin a piros-fekete csíkos vezeték a (4.láb) a gyújtás 12V. Ha jól értelmezem a rajzot. De az is lehet hogy az 1-es zöld-fekete az.
Ha megvan, akkor a motoron belül lehet a gond. De ha nem próbálkoztál még ilyesmivel inkább gurulj be egy vamosságishoz.
szasza(SW)2010-02-04 20:11:09 // 105715
Nálad?Majd kell nekem is,csak most két hónapig András bácsinak csengetek:)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-02-04 20:09:38 // 105714
??? 13-14e az új :P
szasza(SW)2010-02-04 20:07:05 // 105713
Alfié 15 alkuképes azt írta.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-02-04 20:05:53 // 105712
mikor kicseréltem a beltéri ajtókat sokat :) idén is sokat fogom használni úgy érzem...
dg10172010-02-04 20:03:51 // 105711
mennyiért adod?? én szeretem használni de tényleg szar leszerelni
András bácsi2010-02-04 19:42:39 // 105710
Van nekem is. :)
Én nem használom: nagyon utálom levenni.
GEORGE2010-02-04 19:35:02 // 105709
És mennyit használod?
dg10172010-02-04 19:23:18 // 105708
jah mennyi?? és milyen állapotu?
dg10172010-02-04 19:21:57 // 105707
benzinesre is jo ugye??
ALFI1562010-02-04 18:30:24 // 105706
A kocsi aljára,hogy megvédje és főlleg ebbe a ganés időbe ne bassza tele dzsuvával.Állítólag menetre is jobb a légellenálás miatt.
szasza(SW)2010-02-04 18:22:42 // 105705
Az mi is és hova való?:)
ALFI1562010-02-04 18:17:19 // 105704
Alsó motorvédő műanyag van 1 eladó ha kell valakinek.2001-es 1.9JTD-n volt.
Piritu - 1.000.0002010-02-04 18:15:10 // 105703
Mondtam, hogy előbb-utóbb erre is lesz megoldás :-))
Mike.2010-02-04 12:48:19 // 105702
;-D
Attie2010-02-04 12:40:35 // 105701
Pohártartó gond megoldódott :)

Cgo2010-02-04 07:12:31 // 105700
de, jelentkezett ;)
ystuc2010-02-04 05:58:36 // 105699
A III. kerületben van a műhely. :-)
Altair2010-02-03 22:16:23 // 105698
Szia!
Köszönöm! Hogyan tudom ezt megnézni? Tutira kellene menni mielőtt új motort veszek...

Üdv.:
Gábor
Adrián2010-02-03 21:48:53 // 105696
A forma nem számít Itt a tuti;) több helyen is csinálják az országban ! VTN technológia beírod a gugliba osztkész:))))
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((2010-02-03 21:43:12 // 105695
bocsi , megtaláltam :)
csak 1 kérdés merre vannak ők pesten ?
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((2010-02-03 21:25:35 // 105694
mennyiért csinálták a carbonozást ?
és hol ?
Bluestrain2010-02-03 21:25:33 // 105693
Hello
Ha a tápfeszek rendben vannak akkor valszeg a motorban a csúszóérintkezős tárcsánál megolvadt valami a többszörös áramfelvételtől. Lehet hogy ezt csak motorcserével úszod meg :) Azért azt le kéne csekkolni előtte hogy a motor megkapja e a gyújtás+ -t is.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak