Az akksisaru levétel a legritkább esetben megoldás bármilyen problémára.
A check engine pedig jó dolog, akkor van hibakód, amit ki lehet olvasni. Ugye ez a lényege.
GTPeti2015-07-26 18:00:26 // 148840
GTPeti2015-07-26 17:59:05 // 148839
Pont tegnap írtam a FB-n egy cartársnak, hogy miért nem szabad kifogyasztani egy mai dízelnél a tankot. Sőt 10 liter alá sem érdemes menni.
Szerintem tölts bele minimum 5 liter dízelt és add rá mondjuk 5-ször a gyújtást. 15 másodpercig hagyd rajta. Ekkor kilégtelenedik a rendszer, ha az volt a gond. (NE indítózz előtte.)
Utána lehet indítózni.
Szerintem tölts bele minimum 5 liter dízelt és add rá mondjuk 5-ször a gyújtást. 15 másodpercig hagyd rajta. Ekkor kilégtelenedik a rendszer, ha az volt a gond. (NE indítózz előtte.)
Utána lehet indítózni.
dudialfa2015-07-26 17:49:26 // 148838
Sziasztok cartarsak, par napja irtam hogy kocsimosas utan nem indult a gép, akkor levettem a fekete sarut es indult, ma mentem volna haza, enyhe dombteton keresztezodesben pitosm lampa, allok allok egyszer csak leallt a kocsi, inditom,semmi,mrgint..srmmi, nagy nehezen felre toltam, saru le , visdza, nem indul, uzemanyagom a 0 es negyed kozott, a lampa se egett, semmi, hivtam egy ismerost, elugrottunk gazolsje 2 litert ontottem bele es beinfult, tudni kell hogy a checkengine vilagitott miutan lealt es mielott ontottem bele gazolajat, utana mar nem, ac t hallgattuk hatso ules alatt, halkannugyan de hallattszott, azota megy megint azbauto, ja es mig elugrottam a kutra aksit leveve hagytam, 10 perc volt ez kb, mi lehet a gond ti szerintetek? Egyseru uzemanyag kifogyas vagy komolyabb a baj?? 2.4 jtd egyebkent.
GTPeti2015-07-26 17:35:39 // 148837
Mondjuk gyárit?
Vagy barkácsolni fogsz? (rozsdamentes+szilikontoldatok)
Vagy barkácsolni fogsz? (rozsdamentes+szilikontoldatok)
Roll19832015-07-26 17:12:58 // 148836
Sziasztok,
Turbócsőből milyen márkát érdemes venni?
Turbócsőből milyen márkát érdemes venni?
Lali752015-07-25 16:49:00 // 148835
Eladó Ültetőrugó garnitúra,valamint teljes méretű pótkerék tartozékokkal!Kérésre képet tudok küldeni! 156-ban volt minden!
GTPeti2015-07-24 12:18:07 // 148834
Van már egy titkos peselyed?...
Zsolesz2015-07-24 10:56:21 // 148833
Sziasztok!
Az a gyanúm, hogy a ventilátorom I. fokozata megint megadta magát. Hogy tudom ezt megállapítani, hogy tényleg nem megy? Szerintem egyből a II. kapcsol be, olyan a hangja a kocsinak mint ami épp fel akar szállni és szerintem ettől fosta el magát múltkor a relém is, aztán klímacső eldurrant...
Műszerem nincs, ha csak azzal lehet, akkor úgy írjátok le, hogy olyan is értse, akinek műszere van, de alfához nem ért :)
Köszi.
Az a gyanúm, hogy a ventilátorom I. fokozata megint megadta magát. Hogy tudom ezt megállapítani, hogy tényleg nem megy? Szerintem egyből a II. kapcsol be, olyan a hangja a kocsinak mint ami épp fel akar szállni és szerintem ettől fosta el magát múltkor a relém is, aztán klímacső eldurrant...
Műszerem nincs, ha csak azzal lehet, akkor úgy írjátok le, hogy olyan is értse, akinek műszere van, de alfához nem ért :)
Köszi.
zoligt2015-07-22 17:51:45 // 148832
Kedves 156 tulajok. Ha valaki szeretné autóját GT re cserélni, az mindenképpen érdekelne.
https://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/gt/alfa_romeo_gt_1.9_jtd_16v_distinctive-9191393
https://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/gt/alfa_romeo_gt_1.9_jtd_16v_distinctive-9191393
Zsolt1552015-07-21 05:32:27 // 148830
Ha nem is Budapesten, de mellette Dunaharasztiban igen.
kulcshaz.hu
kulcshaz.hu
sty2015-07-20 22:54:34 // 148829
HELP?! a hétvégén feltörték a Balcsinál a szeretett Alfánkat.A vezető oldali zárral csináltak valamit,a kulcs nem megy bele teljesen így azzal nem tudom zárni,a központi működik,zár.A kérdésem az volna honnan tudnák a kulcsomhoz való zárat szerezni,ha egy mód van rá nem szeretnék minden zárat és a gyújtás kapcsolót is kompletten cserélni?
Trombozis2015-07-20 20:23:24 // 148828
Halló Srácok!
Valamelyik nap megcsörrent a telóm (egy nap ezerszer csörög), de most a 156 új tulaja hívott. Hát átfutott annyi minden az agyamon. Megállt volna alatta, stb, stb...hál istennek csak a fejegység kimenetéről kérdezett. Az autó megjárta Németországot oda-vissza. Tökéletesen működik. Jó volt még két trafó cseréje, mert repedt volt, meg felső lengők cseréje következik. Örülök és még mindig sírok utána. :-/ :-( :-)
Nem tudom mikor fog regelni, de megígérte most is. :)
Valamelyik nap megcsörrent a telóm (egy nap ezerszer csörög), de most a 156 új tulaja hívott. Hát átfutott annyi minden az agyamon. Megállt volna alatta, stb, stb...hál istennek csak a fejegység kimenetéről kérdezett. Az autó megjárta Németországot oda-vissza. Tökéletesen működik. Jó volt még két trafó cseréje, mert repedt volt, meg felső lengők cseréje következik. Örülök és még mindig sírok utána. :-/ :-( :-)
Nem tudom mikor fog regelni, de megígérte most is. :)
erno156sw2015-07-20 13:06:00 // 148827
Nekem is szokta ezt játszani, én szétkaptam a kulcsházat, isopropil alkohollal szépen letisztogattam mindent, elemet cseréltem, és azóta hibátlanul működik a ketyere...
Amúgy a távirányító rész nekem is mókázik: van amikor elsőre 10-15 méterről nyit, máskor 3-5 nyomkodásra még 1 méterről sem... de előbb utóbb beenged :) /mondjuk nekem cserés volt a zárszerkezet az ajtóban, szóval megszívnám, ha nem engedne be... :D
Amúgy a távirányító rész nekem is mókázik: van amikor elsőre 10-15 méterről nyit, máskor 3-5 nyomkodásra még 1 méterről sem... de előbb utóbb beenged :) /mondjuk nekem cserés volt a zárszerkezet az ajtóban, szóval megszívnám, ha nem engedne be... :D
erno156sw2015-07-20 13:02:30 // 148826
Nekem bekapcsolt a kompresszor, majd egyből lekapcsolt, fújt mint az őrült, de levegő nem jött. Nekem egy vezeték volt eltörve, meg a bizti volt kisülve...
GTPeti2015-07-20 11:38:01 // 148825
Egyébként nagyon könnyen lehet, hogy a kulcsodban lévő nyomógomb szórakozik.
GTPeti2015-07-20 11:24:09 // 148824
Ha rákeresel arra, hogy "eLearn 156" a szokott helyen, akkor megtalálod a szervíz CD-t, abban benne van az egész kp. zár leírása is. 100-adszorra hagy ne írjuk már le, hogy a kesztyűtartó fölött van a doboza. ;)
kawics2015-07-20 08:20:40 // 148823
Sziasztok! Lenne a tisztelt márkatársakhoz egy kérdésem. A 156 SW 1.9JTD autóm az utóbbi időkben kezd kissé megbolondulni. Pontosabban a központi-zár. Néha ok nélkül lezár mindent és hiába nyitom azonnal visszazár, néha pedig nem is reagál semmire sem kulcsra sem távirányítóra. Egyáltalán hol van a központi-zár vezérlő egysége? Az romlott el vagy valahol máshol keressem a probléma okát? Előre is köszi a segítséget!
Peter302015-07-19 12:47:57 // 148822
Szerintem nem a helyesírás miatt vagyunk itt! De örülök neki ,hogy a probléma még ha alternativ módon is de megoldódott!
GTPeti2015-07-18 16:43:31 // 148821
KulcsLYuk.
És semmi köze a probémádhoz. A kulcsLYuk körüli antennagyűrűnek és a csatlakozójának viszont lehet. (Ezt egyébként már sokszor leírtuk itt, de ugye write-only mode.)
És semmi köze a probémádhoz. A kulcsLYuk körüli antennagyűrűnek és a csatlakozójának viszont lehet. (Ezt egyébként már sokszor leírtuk itt, de ugye write-only mode.)
Peter302015-07-18 13:15:31 // 148820
A kulcsos témához megjegyezném hogy befujtam a kulcsjukba adidas sprével (szerintem a márka mindegy) mert ha tul melegedet és kitágult a hajtógáz lehüti alapon! Na másfél napig ugyan ugy nem indult de tegnap reggel óta indul pedig este 6 ig ált a napon és elsöre törölte a kulcsot! XD
fbence2015-07-17 13:10:34 // 148819
Egy hete lett feltöltve
Kócosw2015-07-17 12:23:56 // 148818
Fel van töltve a klimad?
fbence2015-07-17 12:09:49 // 148817
Sziasztok !
Gyors kérdés.
A klímám behalt, bekapcsoláskor kompresszor megy, viszont nem hűt semmit. Középkonzol felöl belül folyamatos fúvás szerű hang hallatszik ( mint amikor egy vákumszelep nem működik ).
Én az expanziós szelepre tippeltem, de nem tudom pontosan. Egyáltalán hogy mi található azon a részen.
Gyors kérdés.
A klímám behalt, bekapcsoláskor kompresszor megy, viszont nem hűt semmit. Középkonzol felöl belül folyamatos fúvás szerű hang hallatszik ( mint amikor egy vákumszelep nem működik ).
Én az expanziós szelepre tippeltem, de nem tudom pontosan. Egyáltalán hogy mi található azon a részen.
Peter302015-07-17 09:11:01 // 148816
Szerintem nem magával a kulcsal van a probléma mert mind a két kulcsal dobja a hibát!
JulesTS2015-07-17 08:46:55 // 148815
Ha már feljött ez a téma...
Kulcs kódom nincs, csak egy immós kulcsot kaptam a kocsihoz (az is szét van töredezve, megragasztva).
Valószínűleg zárcserés lehetett az autó mert a légzsák kapcsolót nem nyitja a kulcs...
1. Tudtok Budapesten olyan helyet, ahol a piros-műanyagos immós kulcsot tudják másolni, nem drágán?
2. Ha emiatt immó-t szeretnék cserélni akkor miket kell ahhoz beszerezni? Ugye legalább 2db immo chip. Van valami immo doboz? Vagy az ECU-val (Bosch M.1.5.5) van összekötve az érzékelő karika? ECU-t is kell cserélni?
3. Vész megoldásnak: immót ki lehet programoztatni az ECU-ból?
Köszi
Kulcs kódom nincs, csak egy immós kulcsot kaptam a kocsihoz (az is szét van töredezve, megragasztva).
Valószínűleg zárcserés lehetett az autó mert a légzsák kapcsolót nem nyitja a kulcs...
1. Tudtok Budapesten olyan helyet, ahol a piros-műanyagos immós kulcsot tudják másolni, nem drágán?
2. Ha emiatt immó-t szeretnék cserélni akkor miket kell ahhoz beszerezni? Ugye legalább 2db immo chip. Van valami immo doboz? Vagy az ECU-val (Bosch M.1.5.5) van összekötve az érzékelő karika? ECU-t is kell cserélni?
3. Vész megoldásnak: immót ki lehet programoztatni az ECU-ból?
Köszi
Alfás Theo2015-07-16 12:42:21 // 148814
Lehet, hogy az érzékelő karika döglődik, vagy esetleg a kulcsban egy leejtéskor a chip eltávolodott a helyéről. Kappában az utóbbi volt nekem is.
Melegben akkor szerintem az érzékelőkarikád halódik..
Melegben akkor szerintem az érzékelőkarikád halódik..
Peter302015-07-16 10:48:26 // 148813
Sziasztok! Van valami ötletetek hogy a kulcs kódal mit tudok kezdeni? Melegben egyszerüen nem akarja a kulcsot elfogadni! Multkor 1 órán keresztül inditgatam mire eltörölte! Elöre is köszi a segitséget!
erno156sw2015-07-16 07:07:05 // 148812
Ó, az valóban király :D köszi, még egy rejtély megoldva, így fél év és 30 ezer km után lassan minden kapcsoló funkciójára fény derül ;)
Köszi az infót :)
Köszi az infót :)
MMárk912015-07-15 17:05:41 // 148811
az indexkapcsoló végén nyomom a gombot aztán mégse csinál semmit ..... de úgy látom csak muszáj lesz szétszedni...
redbull902015-07-15 11:39:54 // 148810
ja bocs össze kevertem az infó gombbal :D
bb_1452015-07-15 08:06:23 // 148809
jól mondja... RECALL...
Piritu - 1.000.0002015-07-15 06:53:42 // 148808
Pedig jó dolog. Mész pl. 90-el tempomattal, fékezni kell valami miatt (mondjuk 80-ra), majd ha újra szabad az út megnyomod a gombot és újra felveszi az előző tempót. Csak leállításkor elfelejti a tárolt értéket.
Piritu - 1.000.0002015-07-15 06:51:02 // 148807
Keverem, így a 159 kell...
erno156sw2015-07-15 06:40:41 // 148806
Az enyémben (2005 FL) az index végén van egy kis nyomkodó, az mutatja az átlag fogyit/pillanatnyit... nekem megy menet közben is, nekem az örök rejtély a tempomaton lévő "RCL" feliratú kapcsoló, arra eddig nem sikerült rájönnöm mi akarna lenni, akáhogy, akármikor nyomkodom nem történik semmi o.O
Piritu - 1.000.0002015-07-14 20:19:06 // 148805
A fogyihoz nem az ablaktörlő végén lévő gombot kell nyomni?
MMárk912015-07-14 17:38:15 // 148804
az infó gombal ami csak álló helyzetben működik ott működik meg sebességlimiter funkció is csak egyszerűen az indexkapcsoló végén a gomb amivel tudnám ugye nézni az átlagfogyasztást az nem akar működni......
Alfás Theo2015-07-14 10:58:05 // 148803
Uraim, a mélynyomó egy 2.5 V6-24 V 156 sw-be költözött. Új életet kezdett!
Más alkatrészek miatt keressetek még nyugodtan. Köszönöm az érdeklődéseiteket!
Más alkatrészek miatt keressetek még nyugodtan. Köszönöm az érdeklődéseiteket!
Mike012015-07-14 07:59:14 // 148802
Közben a fényerőt nem akarja állítani véletlenül?
Nekem ugyanez volt, hogy, ahogy megnyomtam egyből kiírta, hogy automatikus fényerő állítás. Tavasztól nem csinálja...
Nekem ugyanez volt, hogy, ahogy megnyomtam egyből kiírta, hogy automatikus fényerő állítás. Tavasztól nem csinálja...
redbull902015-07-13 23:27:45 // 148801
Erre sajnos nem sok tippem van de amúgy menet közben nem működik csak ha ál az autó mármint elvan indítva de egyhelyben ál vagy gyújtáson. Vagy lehet szét van csúszva valami csati.
MMárk912015-07-13 20:02:35 // 148800
Annyit még kérdeznék hogy mitől lehet hogy hiába nyomkodom az indexkapcsoló végén a gombot mégse akarja se a fogyasztást se semmi mást mutatni (2002 1.9 8szelep faceliftes belső) esetleg valami ötlet?
redbull902015-07-09 13:07:07 // 148799
Nem mindegyik rádiót lehet át kapcsolni changer módba.
Én is vettem be is kötöttem és istennek se tudok rajta zenét hallgatni...
Amúgy sima hifi boltba be mész és kapsz,.
Én is vettem be is kötöttem és istennek se tudok rajta zenét hallgatni...
Amúgy sima hifi boltba be mész és kapsz,.
MMárk912015-07-08 20:38:50 // 148798
Köszi szerintem rendelem is aztán had szóljon a zene !!
Atesz822015-07-08 20:36:41 // 148797
pl.... http://www.conrad.hu/conrad.php?name=Products&pid=378292
MMárk912015-07-08 20:28:26 // 148796
jaj értem így egyszerű. esetleg tudod hol tudom beszerezni ?
Atesz822015-07-08 20:26:34 // 148795
MMárk912015-07-08 20:24:26 // 148794
Köszi anyi hogy hátul a cd tárnál kel a kimenetet átkötni vagy a fejegységben hátul kell ?
Atesz822015-07-08 20:10:48 // 148793
hali
https://www.youtube.com/watch?v=iqk6wAKLzMI
https://www.youtube.com/watch?v=iqk6wAKLzMI
MMárk912015-07-08 19:58:26 // 148792
Üdv érdekelne hogy 156 gyári cd-bose (dc-táras) hifis rádió valahogy lehet rajta aux csatlakozót varázsolni ???
tormasigyulus2015-07-08 17:16:08 // 148791