GTPeti2015-06-16 19:48:46 // 148640
Igaz, hogy az indítómotor névl. teljesítménye sok (kb. 1,5+ kW), de a 100-200A áramot csak pár másodpercig veszi fel. A betolásos indítást én kerülném. Akkor inkább egy másik autó akksijáról kéne bebikázni. (De NE járjon a motorja, mert a generátora nem egy másik autó indítására van tervezve: Lásd 120A max. áramerősség a címkén. - Flame indul? :)
mreni2015-06-16 19:01:01 // 148639
Valakinek poliuretán szilent? Sárga Strongflex,bontatlan új szett,első felső lengőkarokba való.
mreni2015-06-16 17:31:59 // 148638
ez nem az lesz,hanem a diag eszköz vagy software hibája,jártam már igy én is.
ELM-327 a legegyszerűbb megoldás,10ezerből megvan adapterekkel együtt.
ELM-327 a legegyszerűbb megoldás,10ezerből megvan adapterekkel együtt.
dev1662015-06-16 16:01:49 // 148637
A hűtővíz érzékelőjének nem sok köze van a főtengelyjeladóhoz, de talán közvetlenül az ECU előtt futnak közös kábelkorbácsban. Nekem kontakthibának tűnik, amiket írsz. valahol megéghetett vagy megtörhetett valamelyik kábelkorbács és megnőtt az átmeneti ellenállás néhány vezetékben, vagy szakaszosan zárlatosak. Érdemes lenne élőadatolvasás közben megmozgatni a kábeleket, hogy változnak-e az említett jelek.
A megtorpanás oka EGR szelep leragadás vagy turbó geometria hiba lesz.
A megtorpanás oka EGR szelep leragadás vagy turbó geometria hiba lesz.
ratkaimm2015-06-16 15:34:33 // 148636
Sziasztok
Ismét szeretnék tőletek kérdezgetni :)
Nem régiben elment a holtpontjeladóm .... :( Akkor elhatároztam szerzek valami jó féle hibakód olvasót (analizátort obd2) ami kitud olvasni ezt azt meglehet vele hibát törölni de semmi extra. Ma ajánlottak egyet és ki is próbáltuk és újabb hibák léptek fel.
hideg motornál 225 fokot ir hőmérsékletre és az alapjárati fordulat 190-220 ig látja. fordulatszám mérőn kb 850-en 2200-es fordulatnál jelzi a műszer a 900-as fordulatot.
Ezekre milyen megoldás létezik, mit cseréljek?
Az az igazság hogy nem nagyon tapasztalok úgy hibát azonkívűl hogy kb. 2500-2700 as fordulatnál "megtorpan" az autó ....
ez előzésnél és gyorsításnál nagyon zavaró... legalábbis engem zavar
Ha valaki találkozott ilyen problémával vagy van valami jó tippje .... Nagyon szépen köszönöm előre is
Ismét szeretnék tőletek kérdezgetni :)
Nem régiben elment a holtpontjeladóm .... :( Akkor elhatároztam szerzek valami jó féle hibakód olvasót (analizátort obd2) ami kitud olvasni ezt azt meglehet vele hibát törölni de semmi extra. Ma ajánlottak egyet és ki is próbáltuk és újabb hibák léptek fel.
hideg motornál 225 fokot ir hőmérsékletre és az alapjárati fordulat 190-220 ig látja. fordulatszám mérőn kb 850-en 2200-es fordulatnál jelzi a műszer a 900-as fordulatot.
Ezekre milyen megoldás létezik, mit cseréljek?
Az az igazság hogy nem nagyon tapasztalok úgy hibát azonkívűl hogy kb. 2500-2700 as fordulatnál "megtorpan" az autó ....
ez előzésnél és gyorsításnál nagyon zavaró... legalábbis engem zavar
Ha valaki találkozott ilyen problémával vagy van valami jó tippje .... Nagyon szépen köszönöm előre is
Piros Madaaar2015-06-16 15:13:00 // 148635
Szia,nemvillog semmi.volt bravom ott betegseg volt a terelomotor.ebben lehet ez??bar ott ha megakadt akkor egyik oldalt hideg masik meleget fujt.
Stef2015-06-16 14:33:06 // 148634
Indításkor nem villan 8-at a klímapanelen a kis lámpa? Ha igen, akkor valószínűleg a külső hőmérséklet jeladó lehet hibás a jobb külső visszapillantóban...
Piros Madaaar2015-06-16 13:37:33 // 148633
Meg egy kerdesem lenne hatha tudja valaki mi a hiba. Klima mukodik de huteni csak a LO fokozaton ha beallitom a hofokot pl 19re akkor meleg levego jon de a klima ki be kapcsol(konpresszor).
bb_1452015-06-16 10:59:20 // 148632
Köszi a válaszokat, csütörtökön kiderül...
Piros Madaaar2015-06-15 23:21:35 // 148631
Sziasztok.segitseget szeretnek kerni. Alany 156sw.1.9jtd 103kw,2004. Jobb oldalt van egy olaj huto..sajnos nemtalalom sehol nalunk online shoppban.esetleg valakinek nincs kodja hogy uzletben megnezzek..ma bementem egyikbe de alvaz alapjan nem hozta nekik az autot.2napja van meg de ezt s.o.s megkell csinalnom.kepek kesobb.elvileg TI papirok szerint es a felszereltseg alapjan.
Elore is koszi.ja es a csovek is kellenek amik belole mennek a olajszuro fele.
Elore is koszi.ja es a csovek is kellenek amik belole mennek a olajszuro fele.
Bomi2015-06-15 22:13:55 // 148630
Szia,
Nekem anno Dabastól Győrig bírta ki töltés nélkül a JTD (feltöltött 70 Ah-s akksival , világítás nélkül) tehát kb. 160 km-t.
Nekem anno Dabastól Győrig bírta ki töltés nélkül a JTD (feltöltött 70 Ah-s akksival , világítás nélkül) tehát kb. 160 km-t.
Piritu - 1.000.0002015-06-15 22:07:45 // 148629
De legalább az indulásig tölteni az akkut, akár a betolásos indítást is megkockáztatnám, az indítómotor sokat fogyaszt.
Liquid2015-06-15 21:55:38 // 148628
szerezz legalább egy tartalék aksit mindenképp, anélkül nem indulnék el.
bb_1452015-06-15 21:32:10 // 148627
Holnap megpróbálom megmérni az áramfelvételét, abból kiszámolható...
GTPeti2015-06-15 18:57:35 // 148626
Ha szerencséd van, akkor igen. Remélem legalább 70Ah-s akksi van benne.
A befecskendezés áramfelvétele szerintem olyan 10-15 Amper körül lehet. (A legnagyobb fogyasztó az AC-pumpa.) Egy egy órás út bele kéne, hogy férjen. De arra készülj, hogy ha akksit csontra lemeríted, az nagyon nem tesz neki jót.
A befecskendezés áramfelvétele szerintem olyan 10-15 Amper körül lehet. (A legnagyobb fogyasztó az AC-pumpa.) Egy egy órás út bele kéne, hogy férjen. De arra készülj, hogy ha akksit csontra lemeríted, az nagyon nem tesz neki jót.
bb_1452015-06-15 18:39:14 // 148625
Sziasztok! Elment a töltésem kb.120km-re vagyok otthontól és a szerelőtől. A véleményetek érdekel, hogy vajon kibírja-e hazáig a 2.4 JTD ha minden elektromos cuccot lekapcsolok? Nappal mennék...
Dante2015-06-14 18:28:33 // 148624
Igazad van, ez a precíz megfogalmazás, köszönöm a javítást :)
GTPeti2015-06-14 15:46:26 // 148623
Kis kieg.: A TS is hengerenkénti injektoros. Amire te gondoltál az az, hogy a JTS az már közvetlen befecskendezős, vagyis az injektorok nem a szívócsőbe fecskendeznek, hanem az égéstérbe. Valószínűleg ezért nem maradt hely a második gyújtógyertyáknak. (Vagy belátták, hogy nem sok előnnyel jár.)
Alfás Theo2015-06-13 09:01:06 // 148622
Következőben kérném a véleményeteket.
A kocsi le van ültetve, nemrég cserélték a lengéscsillapítóit. De én visszaemelném az eredeti magasságra. Gondolom a rugók cseréjével ez megoldható. Honnan tudom hogy melyik az sw gyári magassága? A jelenlegi rugókon semmilyen színkód nincs.
205/60 r15 gumi esetén mennyi a kerék és a sárvédő közti magasságotok?
JulesTS2015-06-12 09:02:19 // 148620
Szia! Nem rángat és vajpuha. Gyakorlatilag minden ki lett cserélve (főhenger, mert nem működött, a munkahenger, mert eresztett, a tárcsa és a szerkezet, mert ha már kint volt a váltó, akkor ne kelljen újra kiszedni ha elkopna (pár ezer km-t még bírt volna)...).
Szalamandra2015-06-11 21:07:02 // 148619
Sziasztok!!Eladó a xenon lámpa szettem!!Hátha érdekel vakakit!
Szalamandra2015-06-11 20:35:47 // 148618
Szia!Milyen a kuplungod??Nem rángat??
JulesTS2015-06-11 15:10:00 // 148617
Ha valaki nagyon hiányolja a pohártartót, akkor itt van egy jó megoldás:
https://www.youtube.com/watch?v=QbudA22Eato
:O)
https://www.youtube.com/watch?v=QbudA22Eato
:O)
Hardy2015-06-11 12:08:07 // 148616
Próbáld húzni es forgatni közbe. Van egy acél drót egy vajatba annak kell kiugrania. Ha csak feszíted nem fog nem is tud. Enyém mar magátol lejött. Meg kellett feszíteni a drótot.
Egészen pontosan mikor vízszintesen van lehúzod a tengelyről félig Aztán elfordítod felfelé és így teljesen lejön a tengelyről.
Egészen pontosan mikor vízszintesen van lehúzod a tengelyről félig Aztán elfordítod felfelé és így teljesen lejön a tengelyről.
Hardy2015-06-11 12:03:37 // 148615
Én a központi zárról adtam neki az indító impulzust.
Hardy2015-06-11 12:02:11 // 148614
De van 5000 Ft. Remekül működik.
Ablekemelő modul.
Ablekemelő modul.
TIbor2015-06-11 11:08:31 // 148613
Sziasztok Cartársak !
Valaki valamit tud erről a masináról ?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/156/alfa_romeo_156_sw_1.9_jtd_16v_distinctive_nevre_irva._164_le_tuning.2_ev-9057438
Valaki valamit tud erről a masináról ?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/156/alfa_romeo_156_sw_1.9_jtd_16v_distinctive_nevre_irva._164_le_tuning.2_ev-9057438
ratkaimm2015-06-11 07:20:45 // 148612
Sziasztok
Köszönöm a segitségeteket. Főtengely jeladó volt a hibás :( Szombaton került bele az új.
Hát nem volt egyszerű kiszedni a csatikból... nem igazán lehetett látni mit is csinálok :( de egy kis türelemmel+tükörrel már ment a dolog. Azóta minden rendben az autóval.
Köszönöm mégegyszer a segitséget
Misi
Köszönöm a segitségeteket. Főtengely jeladó volt a hibás :( Szombaton került bele az új.
Hát nem volt egyszerű kiszedni a csatikból... nem igazán lehetett látni mit is csinálok :( de egy kis türelemmel+tükörrel már ment a dolog. Azóta minden rendben az autóval.
Köszönöm mégegyszer a segitséget
Misi
Mike012015-06-10 21:53:48 // 148611
Köszönöm szépen a preciz választ mindkettőtöknek. A 2. az én belső terem. Akkor keresem a csavarokat.
Poló2015-06-10 21:15:38 // 148610
Alfa GT-Csaba2015-06-10 20:06:41 // 148609
anyós ülés elött bal oldalon a közép box mögött fölül 5,5-ös kulcs kell hozzá
Mike012015-06-10 19:35:04 // 148608
Köszi. Ez érdekes. Akkor mégis belül kell keresni az utastérben?! Az ablaktörlő alatt semmi nem volt, csak falevél meg fél kiló homok. Most úgy kitakarítottam ott, hogy szebb, mint újkorában. :) De a pollenszűrő még nincs meg.
Mike012015-06-10 18:45:19 // 148606
Na nekem ott csak a kaszni van. A konzol hiányzik. A pollenszűrő kerete.
tormasigyulus2015-06-10 17:47:09 // 148605
Igen,méghozzá a jobb oldali rács alatt,elég ha csak azt veszed le.
Mike012015-06-10 16:58:59 // 148604
Sziasztok,
egy kérdésem lenne. A pollenszűrő ugye az ablaktörlő alatti rács alatt kell hogy legyen? Egy konzolban kellene, igaz?
Köszi a válaszokat.
egy kérdésem lenne. A pollenszűrő ugye az ablaktörlő alatti rács alatt kell hogy legyen? Egy konzolban kellene, igaz?
Köszi a válaszokat.
tormasigyulus2015-06-10 16:24:33 // 148603
A gyári kartámasz leszerelèsi módját esetleg tudja valaki? Dánke sőn!
Lali752015-06-08 22:40:15 // 148602
Köszi,tanulmányoztam. Azt hiszem meg tudnék barátkozni egy ilyennel...
Lali752015-06-08 21:21:14 // 148601
Ilyesmi dolgokat...köszi! Rádolvasok!
Dante2015-06-08 21:20:34 // 148600
A 2.0 JTS a TS utódja, ennek még nincs köze a GM-hez. A blokk maga TS, kis módosításokkal mint egy erősebb olajszivattyú, de mások még a dugattyúk is, és a hengerfej (hengerenkénti injektoros ez már) és eltűnt a dupla gyertya technológia is. + biztos van még pár dolog. Erről GTPeti blogjában olvashatsz.
Dante2015-06-08 21:17:18 // 148599
Helló! Mire lennél pontosan kiváncsi?
Nekem eddig csak jó tapasztalataim vannak vele. Kuplungot és gyújtótrafót kellett cserélnem, egyébként megbízhatóan teszi a dolgát. Ami még típushiba az a leömlő feletti műanyag vízcső. Abból szivároghat némi hűtőfolyadék. Blogomban szaglássz körbe, ott leírtam ezt a vízcső dolgot is.
Fogyasztás városban 10-11-12 liter, attól függ mennyire nehéz a lábam. városon kívül 7-8 literrel eljárkálok.
Nekem eddig csak jó tapasztalataim vannak vele. Kuplungot és gyújtótrafót kellett cserélnem, egyébként megbízhatóan teszi a dolgát. Ami még típushiba az a leömlő feletti műanyag vízcső. Abból szivároghat némi hűtőfolyadék. Blogomban szaglássz körbe, ott leírtam ezt a vízcső dolgot is.
Fogyasztás városban 10-11-12 liter, attól függ mennyire nehéz a lábam. városon kívül 7-8 literrel eljárkálok.
Lali752015-06-08 21:10:10 // 148598
Valamint ez ts-re hajaz,vagy opel-származék,mint az 59-ben?
Lali752015-06-08 20:59:06 // 148597
Hali! Használ valaki 2.0jts-t? Némi üzemeltetési tapasztalat érdekelne. Problémák,fogyasztás,stb....
tormasigyulus2015-06-08 20:52:38 // 148596
Na,akkor valszeg nekem nem lesz olyan,mert èn hülye vagyok az elektronikához,ès nem ismerek mèg csak átlagos villamosság szerelőt sem :)
Alfa GT-Csaba2015-06-08 20:41:38 // 148595
Milliószor volt téma,szétszed ,zsíroz összerak hibátlan!
sty2015-06-08 20:31:38 // 148594
Srácok egy kis segítséget kérnék,elöl a felső lengőkar nyekereg de nem gyengén.Nem lóg semmi baja csak a pofáját jártassa.1 éve cseréltem mindkettőt gyárira,nem szeretném újból cserélni amíg meg nem adja magát.Thx
GTPeti2015-06-08 19:06:20 // 148593
Az olaszok bizonyos elektronikákat nem túloztak el. Részemről (mint szakmabeli) örülök is ennek. De mindenre van megoldás. Egy relé és egy kis áramkör kérdése, hogy az ablakemelő doboz valamivel tovább lásson gyújtás pluszt, mint amúgy. Egy jó (na jó, átlagon felüli) autóvillamosságis max. 30 perc alatt összedob egy ilyen áramkört.
De diódákkal+relével is meg lehet oldani, csak az nem olyan elegáns.
De diódákkal+relével is meg lehet oldani, csak az nem olyan elegáns.
mreni2015-06-08 18:26:15 // 148592
3percig,elvileg.
Szabeee2015-06-08 18:03:36 // 148591
fl után az első ablakokat lehet mozgatni egy ideig gyújtás nélkül, ha nem nyitod ki az ajtót leállítás után