Fórum >> Típusok >> 156

Erhard 242 (Pure Energy)2008-04-28 15:03:34 // 67603
voltam egy párszor :))) az első képről felismertem már...
GTPeti2008-04-28 14:56:20 // 67602
Nyert!




És az egészben az volt a szép, hogy péntek délben nem is hittem volna, hogy vasárnap Luxemburgban fogok sétálni. :))
GTPeti2008-04-28 14:50:08 // 67600
Akkor segítek:



(Hamarosan írok blogot az utazásról.)
Piritu - 1.000.0002008-04-28 14:47:02 // 67599
Most megfogtál, fogalmam sincs, de felvenném a listára.
mesa2008-04-28 14:47:00 // 67598
:DD
GTPeti2008-04-28 14:43:58 // 67597
Sziasztok!
A 7végén elvoltam, tettem az autóba további 1500km-t.
Világjáró kollégákhoz szól a kérdésem:

Hol jártam?

Erhard 242 (Pure Energy)2008-04-28 14:19:50 // 67596
még szép, hogy jó minden :)
Liquid2008-04-28 14:09:55 // 67595
hehe, ez jó :)
Attie2008-04-28 14:08:35 // 67594
Dehonnem, a TS-ek is traktorok, ha nem jó a vezmod :DDD Csak addig rejtegetik ezt a tulajdonságukat :)
András bácsi2008-04-28 14:04:01 // 67593
Itten most a traktorokról nem volt szó. :)))
Attie2008-04-28 14:03:14 // 67592
105 lovas van, de csak dízelben :-PPPP
:-)))
András bácsi2008-04-28 13:53:03 // 67591
Az állítás a 156-ra igaz: abban nincs 105 lovas. (illetve ez is csak valószínú, mert a digók saját piacra sok minden hülyeséget csináltak már. :)
mesa2008-04-28 13:41:38 // 67590
Akkor én meg rosszul, mert úgy tudtam minden 156/147 TS vezérlés módosítós.
Liquid2008-04-28 13:40:39 // 67589
na akkor helyre kerülnek a dolgok :)
András bácsi2008-04-28 13:38:17 // 67588
Igen, az tök más. Bár azért az is megfittyenhet.
Liquid2008-04-28 13:35:06 // 67586
a 8v-sekben más a vezmód ugye? mert azokra nem panaszkodnak, hogy kinyiffan
Liquid2008-04-28 13:34:15 // 67585
na akkor csak jól tudtam, hogy a 105lovas 1.6 nem vezmódos
András bácsi2008-04-28 13:24:47 // 67584
Ennyire nem olvastam vissza, hogy eme hülyeséget lássam. :)))

Minden TS-ben két tengely vagyon.
A régi 8V-s egy teljesen más konstukció. Abból az 1.7, ami nem módosítós, a többi igen.
A 16V-s ből a 105 lovas nem módosítós, a többi igen.

Nyócszelepes kimúlt a 155/164-gyel úgy 1995 táján.
Liquid2008-04-28 13:21:26 // 67583
na akkor most mi az igazság?
mesa2008-04-28 13:20:55 // 67582
Akkor mégsem ? :o Valaki fotózza le a 105 lovas motorterét :)
mesa2008-04-28 13:19:46 // 67581
Trombozis írta, hogy vezérlés módosító nélküli. Liquid meg hogy a 8 Valvés nem volt az. :)

Tehát akkor még egyszer:
- minden 16valvés vezérlésmódosítós (sőt a 8 valvés is)
- 8 valvésat meg nem raktak 156-ba, 147-be

A 105 lovas is vezérlésmódosítós és 16 szelepes. Hogy visszatérjünk az alapgondolathoz. ezt jól körbe jártuk :)))
András bácsi2008-04-28 13:19:14 // 67580
A 105 lovasban nincs változó vezérlés, csak két veztg.
Liquid2008-04-28 13:10:25 // 67579
na akkor ismét okosodtam :)
még egy kérdés: mi a különbség a 105 és a 120 lovas TS motor között?
András bácsi2008-04-28 13:07:18 // 67578
Nem rakták bele. Állított valaki ilyet, csak nem olvastam elég hosszan vissza?
Különben meg az egy sokkal jobb motor volt. Csak gondolom a környezetvédelem meg az olcsóbb előállítás miatt jött az új.
mesa2008-04-28 13:03:37 // 67577
Így van, az DOHC 8 valvés, vezérlésmódosítós.
De én meg azt nem tudom hogy azt a motort bele rakták-e valóban a 156-ba.
Én úgy tudtam csak 16 valvés volt a kezdetektől ...
András bácsi2008-04-28 12:56:05 // 67576
A régebbi valóban láncos volt, de az is két veztg., változó szívóoldali vezérléssel.
Liquid2008-04-28 12:37:16 // 67575
akkor lehet téved a GlobalCar, meg a wikin is azt írják hogy a 16Vsek vezmódosak csak 1996 után, és ez már szíjas, a régebbi láncos volt (legalábbis tudomásom szerint)
Liquid2008-04-28 12:31:48 // 67573
a 8V TS nem SOHC volt?
mesa2008-04-28 12:21:17 // 67572
jó kérdés :)
András bácsi2008-04-28 12:17:53 // 67571
Jó lett a szíjtárcsa is. Meg tulajdonképpen minden. :) Csak még nem végeztem, mert ugye a takarítgatások, tisztogatások...

Ja, az első embléma alatti kis krómos pajzsdarab is fog kelleni. Természetesen az is csak roncsolással jön le. :(
Erhard 242 (Pure Energy)2008-04-28 12:14:11 // 67569
így már érthető :)
András bácsi2008-04-28 12:14:07 // 67568
Miért a 16V hol változó még? :)

Oké, egyes verziókban a szívócsóhossz is változó.
mesa2008-04-28 12:12:17 // 67567
Már a 8V is változó volt, de az még csak szívó oldalon.
Dévid2008-04-28 12:09:39 // 67566
Én nem a haláltól félek, hanem az élettől...
András bácsi2008-04-28 12:08:27 // 67565
Áhhhh, változó = nem állandó. :)

Nyitási szögtartomány nem állandó.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-04-28 12:01:30 // 67564
minden nap "résen" kell lenni, ki tudja hol leselkedik a kaszás :)
Dévid2008-04-28 11:55:19 // 67563
Bizonyítékom van rá, egy törött 156 a garázsomban. Szóval míg nem jön rendbe a fejem, addig meg sem javíttatom (már amennyiben javítható, de úgy tűnik).
Erhard 242 (Pure Energy)2008-04-28 11:49:48 // 67562
változtass a szemléleten...
Erhard 242 (Pure Energy)2008-04-28 11:49:16 // 67561
változó? de mit kapcsol még?
András bácsi2008-04-28 11:47:25 // 67560
De bizony a 8V-s is változó vezérlésű a szívóoldalon.
Dévid2008-04-28 11:46:25 // 67559
Nem, elég nagy farok vagyok így is. :(
Erhard 242 (Pure Energy)2008-04-28 11:45:24 // 67558
miért eunuch-nak szerződtél? :)
Mike.2008-04-28 11:40:41 // 67557
Hááát , a másodikból csak sajátot! Másé nem kell. :-)))
Liquid2008-04-28 11:40:32 // 67556
az 1.6 105Le nem az, meg a 8V-sek sem voltak :)
Dévid2008-04-28 11:35:08 // 67555
Szervusz! A pénzből meg a szerencséből rám is férne. Farokra most nem lesz szükségem egy ideig.
Dévid2008-04-28 11:32:46 // 67554
Nem a kocsi hibája, bár már mielőtt hozzám került már akkor is becsületesen össze volt törve párszor. A sofőr volt most a balfasz, nem a kocsi. Ez amúgy jellemző, friss műszaki, friss zöldkártya, frissen törve. Mintha csak anyám Swiftjét látnám, miután öcsikém elszállt vele.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak