Fórum >> Típusok >> 156

admirális2008-04-05 01:59:26 // 65803
Kell hozzá egy multikormány és egy vezeték csévélő szerkentyű, kifelezetten multikormányhoz.
furio2008-04-05 01:54:18 // 65802
Ha 20-30ból meg lehet oldani akkor megcsinltatom, ha nem akkor nem ...
GEORGE2008-04-05 01:48:58 // 65801
Vannak utolagos fejegységek amikhez van illesztőegszég a multikormány és a fejegység közé...amugy meg szerintem ez tényleg felesleges pénz mert nagyon közel van a fejegység a kormányhoz...
furio2008-04-05 01:43:50 // 65800
Igérem ha nem leszek ilyen fáradt, legközelebb visszaolvasok mielőtt kérdezek :) Thx :)

Gyári CD-s fejegységem van, azt elvileg tudja irányitani gondolom, egyébként ha veszek hozzá egyéb eszközt, azt is lehet irányitani, vagy kizárólag gyárit?
GEORGE2008-04-05 01:39:05 // 65799
A multikormányt is írtuk már :-)
kell egy másik kormány, ha nincs bevezetékezve akkor az is kell, és a fejegységednek tudnia kell hogy távirányitható legyen.....
furio2008-04-05 01:34:44 // 65798
Ha jól látom a számokat, akkor a profilmagasság csökken az enyémhez képest, és a felniméret nő tehát ugyanaz lesz mint most kb
:)

Még valami: multikormány beszerzéséhez, beszereléséhez milyen tapasztalatokkal tudtok informálni egy kezdőt?
:)
GEORGE2008-04-05 01:32:08 // 65797
7x17-es ET40,5 felni 215/45 R17 gumival nem lehet gond. Ez a gyári mérete.
furio2008-04-05 01:31:09 // 65796
Tehát ha fogom, veszek egy rávaló 17"-os szettet, gumikkal, akkor nem lesz gondom kanyarodásnál nem fog odaérni a sárvédőkhöz stb :)
GEORGE2008-04-05 01:27:26 // 65795
A magyar utakra a 17 még ép hogy jó...
furio2008-04-05 01:26:47 // 65794
Úgymond jó alatt azt érted, hogy már 17es is talán nagy neki?
GEORGE2008-04-05 01:10:20 // 65793
Ugy néz ki újjat raktak bele, legalább is a számla szerint...
GEORGE2008-04-05 01:09:36 // 65792
A 17-es az ami még ugymond jó. a 18-nál már elkelhet átalakitás...
furio2008-04-05 00:59:46 // 65791
A 156-ra egyébként mekkora felni rakható anélkül hogy át kéne alakítani? 17" vagy még a 18" is ráfér? Én úgy "látom" hogy 17"nál nagyobbhoz már átalakítás kell
furio2008-04-05 00:43:02 // 65790
De, kaptam:

Munkadíjak + vezérlés elhangoló ( 48 ezer bruttó ), verézmű szíj készlet ( 33 ezer bruttó )
GEORGE2008-04-05 00:38:58 // 65789
Részletes számlát nem kaptál, hogy mit tartalmazott a cassánál befizetett pénzed?
furio2008-04-05 00:38:12 // 65788
Utólag ki lehet deríteni?:)
GEORGE2008-04-05 00:35:06 // 65787
Nem akarom annak a szervíznek az árait minősíteni...nagyon remélem hogy ennyi pénzért új vez módosítót kaptál, ha nem akkor.....
furio2008-04-05 00:30:10 // 65786
Amikor megvettem az autót, fura volt a moci hangja picit, elvittem szamosiba lecserélték rajta a vezérlést + vezérlés módosítót, itt írjátok hogy sok helyen valami szettel csinálják, én fizettem érte 120 ezret, elképzelhető hogy szamosinál szetteztek?
furio2008-04-05 00:25:17 // 65785
Köszi
GEORGE2008-04-05 00:21:43 // 65784
Nekem Cod3-as van.
csocsi2008-04-05 00:04:51 // 65783
Megéri?
Karakot2008-04-04 23:52:11 // 65782
Ne mégegyszer: Piri
Karakot2008-04-04 23:49:30 // 65780
Neeem, Piri=Piri
furio2008-04-04 23:47:08 // 65779
Ok, itt lesz az ideje :)

Piri = Piritu?
Mike.2008-04-04 23:42:05 // 65778
Mint írta már ő is, egy telefon Pirinek és választ kapsz a kérdéseidre.
furio2008-04-04 23:37:58 // 65777
George: :D

Csak azt kéne még tudnom, hogy kizárólag magas fordulatszámon hoz e extrát( vezérműtengely csere ), mert ha igen akkor nem tolnám bele, nem szeretem a Civic-es feelinget :D Egy olyan szűrőt viszont 100% tolok bele amit ajánlottál
Karakot2008-04-04 23:27:34 // 65776
Mindjárt nézem a blogot, a reléről még nem esett szó eddig.
GTPeti2008-04-04 23:16:02 // 65774
Há' hármas.

(Van nálatok hanyas. :)
Mike.2008-04-04 23:15:04 // 65773
Még jó hogy szóltál. :-)
Zsolesz2008-04-04 23:12:24 // 65772
Na azért! Nem is úgy ismertelek meg :)
Mike.2008-04-04 23:10:41 // 65771
Hoppáá, én ezen az alkoholmentességen átfutottam. Én a sima búzasörre gondoltam. :-))
admirális2008-04-04 23:10:13 // 65770
Én is azt javasoltam volna, amit Ronnie, mert az szokott segíteni. Meg lehet nézni a megfelelő relét is, erről részletesebben cgo blogjában olvashatsz.
GEORGE2008-04-04 23:09:19 // 65769
Nincs mit, szóval hányas cod rendszered van? :-)
GTPeti2008-04-04 23:08:22 // 65768
Akkor megalapozott volt a "ha" a hozzászólásomban. És most már ezt is tudjuk! Szóval nem kell neki a jeladó folyamatosan.
GTPeti2008-04-04 23:07:19 // 65767
Köszönöm, az új információt! ;)
Király1562008-04-04 23:01:15 // 65766
Az enyém nem áll le!Van egy másolt kulcsom ami csak az ajtot nyitja ha azzal jnditozok és a gyárit meg hozzászotitom akkor beindul!Utána elveszem zsebrerakom és a motor jár!
GEORGE2008-04-04 23:00:52 // 65765
ott van a kulcstollánk a tövében a szám :-)
Zsolesz2008-04-04 23:00:18 // 65764
Nehogymá alkoholmentes sört igyatok. Karácsonyra kaptok guminőt is :)
GTPeti2008-04-04 22:56:42 // 65763
Látod az lehet. Alvázszám alapján vajon kiderül? Az málnából esetleg?
GEORGE2008-04-04 22:56:11 // 65762
a kulcs tollán a műanyag tövénél hányas szám van? :-)
GEORGE2008-04-04 22:55:36 // 65761
neked valószínűleg már a cod3-as rendszered van, annak már nincs mesterkulcsa csak kódkártyája...
Karakot2008-04-04 22:55:02 // 65760
Ezt most nem értem. :)
GEORGE2008-04-04 22:51:57 // 65759
Cod2-es a kulcsot :-)
GTPeti2008-04-04 22:51:44 // 65758
El tudom pl. képzelni, hogy ha járó motornál elromlana a slusszkulcs elektronikája, akkor is leállna a motor. Ez más szavakkal azt jelenti, hogy ha tényleg zárlatos a kiolvasó tekercs, vagy a kábele, akkor produkálhat(na) ilyet.

Mondom, egy hozzáértő szakihoz kéne elvinni, aki az immoelektronika csatlakozójánál rácsatlakozik a transzponder kábelére és szkóppal figyeli a történéseket. Én legalábbis ezt tenném.

Amúgy nekem is csak 2 darab egyforma bicskakulcsom van.
Karakot2008-04-04 22:44:21 // 65757
Nekem csak két egyforma piros kulcsom van, semmi több. Se mesterkulcs, se kódkártya. :(
Karakot2008-04-04 22:42:42 // 65756
Meg az is zavaros, hogy miért állt le először járó motornál? Ha immo probléma, akkor annak járó motornál nem lenne szabad gondolt okoznia, nem? Ugyanakkor ég a kulcs ikon, ami azt mutatja, hogy mégiscsak immo... :(
GEORGE2008-04-04 22:40:45 // 65755
van mester ill szervízkulcsod??

Barnás bordó kulcs.

A kulcs kódolásának menete:

Kell a mester és két inditó kulcs a j1 ülésre .-)
msterkulcs be majd gyújtás és ki
Ezt követően lehetőleg gyorsan a másik kettő kulcsal is gyújtásra kell tenni majd le venni.
Utána újból a mesterkulcsal gyújtás majd le.

A mesterkulcsok közti kulcsok ezzen "párosítva" lettek" .--)
GTPeti2008-04-04 22:37:32 // 65754
Látod ez egy jó kérdés. Lehet, hogy tényleg kábel-kontakthiba. De lehet, hogy a vezérlőegység gyengélkedik (elengedett forrasztás). Az előbbit kis játszással és egy szkóppal ki lehetne mérni.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak