Erhard 242 (Pure Energy)2007-02-15 07:59:11 // 30642
nekem azóta nem csinálja...
Imike2007-02-14 22:50:47 // 30641
Üdv!
HA valaki német földre téved Szólhatna ugyanis a kiválo magyar utakon rommá törtem az elsö toldatot a lökös szerencsére meguszta és kellene 1 új! De postán sajna nem küldik! HA valaki be tudná hozni megköszönném! részleteket majd ha.......
Kösz!!
Zsolesz2007-02-14 21:59:49 // 30640
Jóestét!
Mégsem múlt el az izzitó visszajelző hiba most este hogy indultam haza megint csinálta. Viszont reggel megyek műtétre valami féltengely csukló (belső vagy mi, nem emlékszem mit mondott a Pisti) kotyog, zörög, csörög ilyesmi. Remélem nem kopott csak nincs benne zsír mert állítólag ilyen előfordul a 156-nál. Ha csere akkor szívás...
Kovi2007-02-14 20:12:55 // 30638
Azt hittem valami komolyabb!!!!!:-))))
Akkor az nem is kö.
Köszönöm a felvilágosítást!!!!!!:-)))))
Kovi2007-02-14 20:09:51 // 30637
Hát mondanám.Nem integrál az biztos viszont azzal sokkal több a baj mint ezzekkel a v6 vagy jtd vel és jött a család meg a motor csak pálya meg terep!!!!!:-))))))) Ott ki élem magam.:-))))) Viszont aztat mondják hogy az én jtd-böl lehet bitang gépet faragni egy novitec vagy valami hasonló ezért vettem kiváncsi vagyok??????Meg azt is hogy zabálja a kuplungot +látjuk.
ribipeti2007-02-14 19:27:31 // 30636
Szia, üdv köztünk, cép az autó, mégha Karakot akadékoskodik is. :)
Ha a nivomatra gondolsz, az nem elektronyos, ezért ebből adódóan ne lepődj meg, ha nincs is kapcsolója. :) Ja, és csak a hátsó lengéscsillapítók ilyenek, az elsők tök hzagyományosak.
tgabika2007-02-14 17:08:48 // 30635
Hello
Van valakinek navis rádiója (a gyári 156 Navi)? Meg szeretném tudni, hogy használható-e valamire. Lehet-e rá tölteni mondjuk szoftvert stb. És abba hol kell belenyomni a CD-t? Hogy működik?
Karakot2007-02-14 15:13:41 // 30634
Üdv, akkor révbe értél. :) Szép ez a 156, sok örömet hozzá.
Egyébként minden elismerésem a Tiéd, hogy ilyen önuralmat tudsz gyakorolni: Integrale, majd 155 Q4, ezt egy 166 V6 követte, végül most egy 1.9 dízel. Én most töröm a fejem, hogyha váltok, mi legyen a következő, mert nem tudom elképzelni, hogy visszalépjek teljesítményben. Erre Te, nyilván észérveket követve szépen lépkedsz vissza. Na nem mintha ez a 156 gyengus lenne, de gondolom mégsem egy Integrale, vagy Q4.
Bár valószínű, hogy Te motoron éled ki a száguldozás utáni vágyadat. :)
Trombozis2007-02-14 12:41:55 // 30633
Ja kábé egy nap múlva jön mélben az ajánlat.
Trombozis2007-02-14 12:41:12 // 30632
Próbáld meg az www.autoteka2000.hu.
Kérjél árajánlatot. Szeritem ők a legolcsóbbak.
Pietro2007-02-14 12:33:32 // 30630
hááát, annál nem nagyon találsz olcsóbbat.
Kovi2007-02-14 12:02:51 // 30629
Sziasztok.
Én is csatlakoztam a 156 csapathoz.:-)))))
Szeretném megkérdezni ki tudná megmondani hogy hol van az elektromos szint szabályzo kapcsolója?????,
Erhard 242 (Pure Energy)2007-02-14 09:14:42 // 30628
mondjuk az igaz hogy nálam akkor csinálja ha párás idő van
zoo2007-02-14 09:13:47 // 30627
hello!
valaki nem tudna nekem segíteni? a 2002es évjáratú 156osom kód vezérlő egységről szeretném megtudni, hogy ki készíti (bosch?), és kellene nekem róla valami olyan szám, ami alapján utána lehetne nézni, és meg lehetne rendelni. ezt az eperben is meg lehet nézni? a szerelő 38-ért tudna hozni, de megkérdezném, hogy hátha lehet olcsóbban is. köszönöm
Zsolesz2007-02-14 09:10:25 // 30626
Nekem ugyan ez volt. Hétfőn kimentem a szerelőhöz kiolvastuk túlfesz...
Szétszedve az izzitórelétől a gyertyákig kimérve mindenhol sehol semmi hiba. Összerakva elmúlt a dolog. Lehet csak kontakt hiba volt valahol?
Erhard 242 (Pure Energy)2007-02-14 09:06:31 // 30625
anyósjelölték megvették a computer kiolvasót (bosh), rá is dugtuk az autóra egyből :))
a villogó izzítógyertya mint hiba.... már korábbna is kérdeztem mi lehet
a hibakód: túlfeszkót kap az izzítógyertya
töröltük a hibát, mostanába nem csinálja....
Liquid2007-02-13 23:55:00 // 30624
énis :)
kru2007-02-13 21:21:39 // 30623
ja egyébként meg erről beszéltem :-)))
mindent meg lehet szokni amúgy...
de majd remélem beköszön belga és elmondja a tutit :-))))))
kru2007-02-13 21:20:29 // 30622
:-)))
és még a második grafikonon a piros verzió is abszolut a safe side-on van!
el sem éri a 440Nm-t...
GTPeti2007-02-13 21:17:50 // 30621
Az előbb vetettem egy pillantást az oldaladon a squadrás grafikonokra. Lehet, hogy mégis tuningolnám. :))
(Főleg a második miatt.)
kru2007-02-13 21:13:43 // 30620
dehogynem :-))))
ez egy lejtő, amin nem lehet megállni :-)))
GTPeti2007-02-13 21:12:09 // 30619
Asszem, ha 2.4 20V-m lenne, azt nem tuningolnám... De a 115 vs 150LE nem mindegy. Még akkor is, ha eléggé kíméletesen vezetek.
kru2007-02-13 21:11:25 // 30618
ja és ezért is vagyok szomorú :-))
mert a most megjelent Q2-es difit lehet illeszteni gond nélkül elvileg mind a 2.5V6-ra mind az 1.9mjet-re, stb.
az enyémre nem, mert tök más az egész...
Piritu - 1.000.0002007-02-13 21:08:59 // 30617
Aha. Köszi az infót!
kru2007-02-13 21:08:22 // 30616
Egyébként még annyit, hogy eléggé sok emberrel leveleztem, sok alfás fórumot átnyálaztam remap vs. novitec témában.
Mert novitec-től indultam, hogy az nekem kell, most ott tartok, hogy nem kell semmi egyelőre :-)
a novitec-re senki, soha senki nem panaszkodott az ügyben, hogy szétcseszte volna a kuplungot.
sőt mind a remap, mint a dobozka tekintetében egyöntetű volt a vélemény, hogy a kuplung bírja, ellenben a váltó nem, az a gyenge láncszem.
a 2.4 20V gyenge pontja pedig a belső féltengelycsukló, azt eddig még mindenki elgyepálta, aki tuningolt, előbb-utóbb.
kru2007-02-13 21:06:33 // 30614
piritu, nem, nem igaz!
a 2.4 mjet váltója egy tök más, erősített váltó, hogy bírja a gyári 385Nm-t és tartaléka is legyen, egyik 156-ban sincs olyan.
alapvetően a 2.5v6, a gta és az 1.9 16V váltója ugyanaz a 6 sebességes kulissza, csak más áttételekkel.
a 2.4 20V egy F40 kódjelű, GM-es váltó. ami állítólag 460Nm-ig vígan, hosszú távon használható.
GTPeti2007-02-13 21:03:13 // 30613
Belegondolva két hatás éri a kuplungot. Az egyik a nyomatékból adódó "csavarás", ezt a mechanika kapja. A másik meg a koptatói génybevétel, amíg nem teljes a zárás. Ez utóbbi ugye elég erősen érvényesül lámpás gyorsuláskor... A másik meg? Rávágnám, hogy a nyomatékcsúcshoz tartozó fordulatszámon mindíg. De attól, hogy a motor fordulatszáma pl. 2500, attól még nem jelenti azt, hogy tövig van nyomva a gázpedál, vagyis maximálisan gyorsít a motor. Tehát a nyomatékból adódó terhelés sem a maximális.
kru2007-02-13 21:01:42 // 30612
kru, a box-os hozzászólásodban nagyon jól összeszefoglaltad a dolgot.
na örülök, hogy kb. egyezik a véleményünk :-)
Én úgy tudom, hogy a pumpa nyomása változik a terhelés függvényében. Ez utóbbi alapján küldi a doboz a módosított jelet. Amenniyben tényleg így van, akkor a pumpa terhelése sem nő (számottevően) csak akkor ha tényleg odalépsz. Márpedig én (és a legtöbben) inkább a tartalékok megnövelését célozzuk meg. Így ez is elfogadható megoldás.
gondolom, de ennyire részletesen senki nem magyarázta, egy egyszerű konverter, nem tudom az ECU típusát honnan tudja (mármint mikor mennyire kell változtatni), de lehet, hogy ennyire univerzális, mindenesetre van benne egy táblázat, hogy bejövő értékre mit köpjön kifelé.
Namost ha a maxot lövi meg mondjuk 1300 helyett 1600-ra, akkor gondolom ott is túlterhel már, ahol a gyári map vígan alatta van.
Végül is nyilván van ebben tartalék és a remap is biztos vagyok benne, hogy megdobja a CR nyomást, csak sok mást is bír változtatni, jobban hangolható.
Na, szerintem körberágtuk a csontot. :-)))
Piritu - 1.000.0002007-02-13 21:00:03 // 30611
Igaz az, hogy az 1,9 mjetnek és a 2,4-nek azonos a váltó/kuplung párosa?
kru2007-02-13 20:54:29 // 30610
Szerintem induláskor és autópályás kigyorsításkor is ugyan annak a motornak a nyomatékát viszi át, tehát ugyan akkora erő (forgatónyomaték) hat rá.
Igen, ez érdekes kérdés.
A lámpás indulgatásokat egyértelműen a féltengelycsuklók sínylik meg!!
Namost h autópályás kigyorsításkor a kuplung mennyire bánja jobban, mint lámpás induláskor?! Ezt nem tudom elgondolni.
De pl. az miért van, hogy a kuplungot úgy szokták tesztelni, hogy 5. vagy 6. fokozatban (főleg emelkedőn) lépsz egyet, ha csak felpörög a motor, de nem gyorsul, akkor csúszik.
Miért nem 1 vagy 2 fokozatban nézik mindezt? Ehhez már érteni kellene a dolgokhoz...
GTPeti2007-02-13 20:48:00 // 30609
Milyen igazad van! Megfeledkeztem róla...
csocsi2007-02-13 20:34:09 // 30608
Hát amit a körülmények diktálnak :)))
Trombozis2007-02-13 20:30:09 // 30607
:-))))))))))))))) Milyenek vagytok! :-D
Trombozis2007-02-13 20:27:36 // 30606
Az van. Ez meg egy hülye függő gyerek. Meg mond mindent. :-)
csocsi2007-02-13 20:27:06 // 30605
Ja, nekem úgy jött le .))
Erhard 242 (Pure Energy)2007-02-13 20:26:17 // 30604
azért elég sok van....
Trombozis2007-02-13 20:21:58 // 30603
Haverom is azt nyomja. Mondta már alig van olyan hely ahol verethetné. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2007-02-13 20:19:57 // 30602
nah én a call of duty-val nyomom neten teammachben :)))
Erhard 242 (Pure Energy)2007-02-13 20:19:16 // 30601
köszike
Trombozis2007-02-13 20:18:53 // 30600
Gondolom egybe van imádnivaló! :-DDDDDDD
Keresek pezsgőfürdős képet, de szerintem csak a benti gépen van.
Trombozis2007-02-13 20:18:18 // 30599
Amúgy imádni való. :-)
Trombozis2007-02-13 20:17:27 // 30598
Figyelek néha. Csak amíg nem volt net itthon rászoktam megint a béna Age of Empires játékra és azzal ütöttem el az időt. Most is azt bújom. :-)
Azért benézek mindig. :-DDDDDDDDD Kajak megint a játék rabja lettem.
Trombozis2007-02-13 20:15:57 // 30597
...csak néha. :-O
Trombozis2007-02-13 20:15:44 // 30596
:-DDDDDDDDDDD Nem olvassa. :-DDDDDDDDDDDDDDDDDD
Trombozis2007-02-13 20:14:57 // 30595
Neeem. Akkor dolgozni vittem. De azt a mellet látni kellene. Nem keves. Jó nem igazi, de és? :-))))
Trombozis2007-02-13 20:14:09 // 30594
A csajt? :-O :-DDDDD
Piritu - 1.000.0002007-02-13 20:13:26 // 30593
Ne feledkezz meg a csipogóról sem felül! Ha az alsót cseréled a felsőt is kéne. A kilincs mögötti kis fedelet kipattintva csavart kiteker és az égészet kivesz, sipogót elforgatva kivesz. A gyári csipogóban van hangváltó, úgyhogy ha egy "normális" csipogót teszel be hangváltó is kell!
Online tag
0
Vendég0
593