Fórum >> Típusok >> 156

András bácsi2006-11-16 10:22:44 // 22642
Igen, tény, hogy kényelmes dolog.
Peti16V2006-11-16 10:21:09 // 22641
Na ezt nem tudom, de majd kiderül. Alapban én is automata ellenes vok, de mentem egy faceliftes 166 MJET-tel és totál lenyűgözött! Folyamatos gyorsulás, gyönyörű hang!!! és közben pöffeszkedni a bőrfotelban, hmmm tisztára oda voltam érte. Nem is kéne kéziváltóval.
András bácsi2006-11-16 10:16:07 // 22640
Bár ha Q-system, akkor nem is bánom. :)
András bácsi2006-11-16 10:15:35 // 22639
Ez igaz. A 156-ban elég közel van minden.
Peti16V2006-11-16 10:14:42 // 22638
Én is. Bosszantsalak? Most cserélt gazdát az említett FAM-os, ha jól tudom 2,8-ért. 2004-es volt. Sokáig nem kellett senkinek, ezért ment le ennyire az ára. Szerintem hamarosan regel itt az új gazdája.
Satti2006-11-16 10:14:20 // 22637
Neki az az egy gondja van vele,hogy előtte 166 volt,és mondta,hogy ez ahhoz képest nem elég tágas és kényelmes.
András bácsi2006-11-16 10:10:01 // 22636
Az jó. :) Talán egy-két év múlva egy hasonlót kéne néznem.
Satti2006-11-16 10:08:53 // 22635
Az egyik haveromnak pont olyan van ,egy 2005-ös 2.4 MJTD,kicsit megűltetve,szép 17-es kerekekkel,nagyon megy a gép,sűrűn jár pestre,a pályán mindig 200 körűl tolja neki,mert az a kényelmes tempó,szokta mondani.
András bácsi2006-11-16 10:02:05 // 22634
Olajkályha. :D Mondjuk 2.4-es sem nagyon van itthon belőlük.
András bácsi2006-11-16 10:01:00 // 22633
Pedig egy olyat el tudnék képzelni...
Satti2006-11-16 10:00:58 // 22632
Ebből nálunk sztem inkább a JTD-ét vették,az már 150 lovas ebben a változatban,azt jobban el lehetett adni.
Satti2006-11-16 09:59:21 // 22631
Gyárilag csak az új 2.4 JTDm ,ami a 200 lovas,ez van a Brerában,és a 159-ben,a 2.4 MJTD az 174 lovas gyárilag,persze lehet ezeket ízmosítani,de a gyári adatok ezek.
Peti16V2006-11-16 09:51:28 // 22630
A FAM-nak volt egy, azt tudom, de nem egy gyakori példány az biztos!
András bácsi2006-11-16 09:14:00 // 22629
Csak éppen nem rendelt belőle senki? :D
ALFI1562006-11-16 09:02:55 // 22628
A 2.4JTD meg 200le.Arról volt szó,hogy Poló kolléga azt mondta,hogy a 2.0TS megeszi a 2.4JTD-t.Én nem így gondolom.
András bácsi2006-11-16 08:34:52 // 22626
Erősítsetek meg: ugye nem volt az új orrú 156-osokból V6-os motorral szerelt darab?
Csekő2006-11-16 07:42:50 // 22625
Tudom nekem ez előtt csak benzintemetőim( volt turbós is!) voltak és mindig azt mondtam hogy nekem nem kell dízel DE mikor ezt megvettem utánna már csak azt mondom, hogy nem kell benyós már! Teljessen más a kettő! Nekem jobban bejön mostmár a dízel!
tipoatti2006-11-16 07:37:29 // 22624
Nincsen nekem semmi bajom a TD-kel, volt is nekem ilyen anno, sőt ilyet szerettem volna mindenképpen venni tavasszal... sajnos nem mertem megvenni egyiket sem a kínálatból. Amúgy qrva jó a TS, imádom a hangját, az 1,8 nekem már elég erős is, a fogyasztása normális körülmények között korrekt. A budapesti, téli városban szarakodás viszont nem neki való. Itt óriási a diesel előnye takarékosságban...
Süti2006-11-15 23:43:12 // 22623
Hali!Lenne egy eladó 156 bontásra(A jobb eleje hiányzik,minden más ép.Motor váltó sértetlen 1.9 jtd.Igazándiból egyben lenne a legjobb,ha elvinné valaki,mert sem időm sem helyem nincs a tárolásra.Sajnos
csocsi2006-11-15 22:20:18 // 22622
A turbósnál nem diesel akart lenni??
csocsi2006-11-15 22:19:44 // 22621
A 2.0TS az 155 LE
csocsi2006-11-15 22:18:19 // 22620
Hátha nem hozzáértő kezek csinálják, akkor biztosan
GTPeti2006-11-15 22:15:48 // 22619
Én is lépek. Jó éjszakát! (Holnap 500km-t, holnapután meg 700km-t fogok (remélhetőleg) megtenni az autóval. :)
Imike2006-11-15 22:14:30 // 22618
jó éjt!
Poló2006-11-15 22:08:55 // 22617
Lépek aludni. Jó éjszakát!
Poló2006-11-15 22:08:10 // 22616
A 156-nak 0,30 vagy 0,31, az SW-t nem tudom.
Imike2006-11-15 22:07:24 // 22615
DE a rajtnál való nagyobb tapadás miatt lehet ez kiegyenlítődik!:))))))
GTPeti2006-11-15 22:06:26 // 22614
A 147-nek úgy látom 0,32, ellenben a 156-ét nem találom. Mennyi az annyi?
Imike2006-11-15 22:04:53 // 22613
azért ha bárkit megkérdezel mondjuk most hogy mindenki felrakja a (15) télifelgeneket a 17 es is sokat fog nem hogy a 18! ??
GTPeti2006-11-15 22:04:12 // 22612
Érdekes, az Uno (MK2)-nek 0,30 a cw-je. Az enyémnek 0,34.
Poló2006-11-15 22:02:24 // 22611
Ronnie 15-ösökön ment Lacházán, Cacho pedig 18-asokon. Ronnienak van kis okosság az autójában, Cachonak nincs. Ha jól tudom, akkor ugyanolyan időket mentek egymás ellen.
Poló2006-11-15 22:01:05 // 22610
A csapott hátú autóknak mindig rosszabb légellenállássál rendelkeznek, mint a szedánok.
Imike2006-11-15 22:00:05 // 22609
Semmit sportszűrőt ezeken kívöl még! De nekem gyanus a turbó eredeti-e! :):)
GTPeti2006-11-15 21:56:36 // 22608
"fel vannak bővítve az átmérők" He?? A csöveken gyárilag is szinte átfér a karom. :))) Mit tett bele barátunk?
admirális2006-11-15 21:56:35 // 22607
Ez igaz, de úgy látszik, ilyen minimális eltérés is ilyen különbségeket képes produkálni. Én is csodálkoztam rajta még annó, mikor hallottam (jó pár éve).
GTPeti2006-11-15 21:54:10 // 22606
Érdekes dolog ez a légellenállás. Pedig a 147 azért nem kimondottan téglaforma.
admirális2006-11-15 21:53:59 // 22605
Az szerintem attól függ, melyik irányba mész vele:).
Imike2006-11-15 21:53:47 // 22604
Egy kis infó a témához!! A kocsit most az okosítás után 210LE körül mondják! KAposon mentem DOBI 1.9 jtd je ellen hát nem sokkel vertem meg ha nem rajtoltam időbe alig értem be! Az övébe van Chi meg ketalizátoir kivéve de az összes cső fémcsőre van cserélve a mociba,meg fel vannak bővítve az átmérők! azt mondta 180LE saccra! JA ez is fontos én 15 ös felniken mentem Ő meg 18asokon !!! HA neki is 15 van fenn lehet hogy érdekes lett volna!!! Bár a rajtnál jobban tapad a 18! HA nem látom nem hiszemn el!!!
Poló2006-11-15 21:52:43 // 22603
A hátulja nem olyan jó légellenállású a 147-nek, mint a 156-nak :) De lehet, hogy az eleje is. A hátulja biztos.
Poló2006-11-15 21:51:47 // 22602
Én a rosszab cw értéknek tudom be. Egyszer írták valahol, hogy a 147 GTA és a 156 GTA 100-ra ugyanúgy 6,3 alatt gyorsul, az 1000 méteres sprintet pedig a 156 rövidebb idő alatt teszi meg. Viszont a 147 könnyebb, de az 1000 méteres gyorsulásnál a légelllenállás már elég sokat számít.
admirális2006-11-15 21:51:25 // 22601
Állítólag a légellenállás miatt van. A 147 eleje nem olyan jó cv-s, mint a 156.
GTPeti2006-11-15 21:51:17 // 22600
Látod, ezért lett az enyém 140-150. A több jóval többe kerülne. Abból tulképpen kijön erősebb motorral is... Abban meg igazad van, hogy ilyen extrém tuningot realitásérzéküket elvesztett csókák követnek el. :)
GTPeti2006-11-15 21:49:17 // 22599
Helyes, hogy nem emléxel. MK1-ben 115LE-s volt a legerősebb (nem Multijet) 1.9-es. Ha már témánál vagyunk. Hogy lehet, hogy a 147 2.0 TS gyári gyorsulása rosszabb, mint a 156-é? Nehezebb?
Poló2006-11-15 21:48:45 // 22598
Ha valaki kíméli az autóját, akkor nem csinál egy 115 lovas JTD-ből 180-200 lovast. Ha meg megcsinálja, akkor nem fogja kímélni.
Imike2006-11-15 21:47:58 // 22597
NAh végre jó a téma!:))))))
Poló2006-11-15 21:46:43 // 22596
Az első széirában volt 115 lovas 1.9 JTD is. 135 lovasra nem emlékszek. A 2,4-es turbóbenzin helyett 2,4-es turbódízelt akartál írni? :P Amúgy megeszi. Én VZalán 1.9 mJTD-je ellen mentem Lacházán, ami a chip után kb. 180 lovas lett. Ami jóval több a 2,4 JTD gyári max. 150 lóerejénél. Kikaptam tőle, de ebből kiindulva szerintem a 2.4 JTD verhető. Zalánt pedig egy 145 2.0 TS verte el. Igaz abban már volt kis okosság, kb 170 LE-re mondták. Nekem a 2.0 TS 10 körül fogyaszt.
Imike2006-11-15 21:43:58 // 22595
Hali!
Poló2006-11-15 21:42:13 // 22594
Én az első szériás 156-ot vettem gyári állapotnak. Az meg 136-140-150 LE. Szerintem még a 150 lovas is verhető vele, asszem ebben már van kis facelift is.
ALFI1562006-11-15 21:41:44 // 22593
Egyetértek+a benzint ugyanúgy szétlehet taposni.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak