Fórum >> Típusok >> 156

ALFI1562006-11-16 11:53:40 // 22653
A haverom 1.9-e ami 2001-es évjárat az kicsivel marad alatta a 220-nak.GPS szerint is.
András bácsi2006-11-16 11:52:45 // 22652
Egyébként a 2.4-esből is volt több verzió: 137, 150, 175, 200 lovasok. Utóbbi kettő 20 szelepes. A régi 10V-ből a lándzsákban még valami 11x lovas is volt. De a nyomaték a legkisebb-ben is alulról veri a 300 Nm-t.
ALFI1562006-11-16 11:51:20 // 22651
A 2.4JTD a 175lovas 260 körül van.Lehet,hogy van anyi a TS-é nem tudom.
András bácsi2006-11-16 11:48:53 // 22650
Az 1.9-nek tudom gyakorlatból, hogy 180-190 között valahol leforogja már magát. Az 1.6 kb 10-15-tel többet megy óra szerint.
András bácsi2006-11-16 11:46:43 // 22649
Nem tudom, sajnos nem vagyok adatbank. :)
ALFI1562006-11-16 11:46:02 // 22648
Mi a végsebessége a TS-nek vagy a JTS-nek?
András bácsi2006-11-16 11:44:51 // 22647
Közvéleménykutatás: Régi 156-ban hová tennétek a vonóhorog visszajelzőjét?
András bácsi2006-11-16 11:43:04 // 22646
Nulláról gyursulva igen, meg végsebességben is. Feltéve, ha a JTD nem húzott, és a 10 szelepes. Egyébként nem hiszem. Érzésre kb. az 1.6TS úgy megy, mint az 1.9 JTD, a 2.0TS, meg mint a 2.4JTD. Perzse a dízekek nagyobb nyomatéka miatt úgy érezni, mintha azok jobban hátbavágnának. Viszont a dízeltuning egyszerűbb és hatékonyabb, míg a TS-tuningnál a kikönyökölés gyakori. :)
ALFI1562006-11-16 11:39:22 // 22645
És szerinted az "megeszi a 2.4JTD-t"?
András bácsi2006-11-16 11:35:51 // 22644
Ha a JTS-re gondolsz, az 165.
ALFI1562006-11-16 11:33:06 // 22643
És gyárilag az új 2.0TS hány lovas?Mert kétlem,hogy megenné ahogy Poló kolléga fogalmazott.
András bácsi2006-11-16 10:22:44 // 22642
Igen, tény, hogy kényelmes dolog.
Peti16V2006-11-16 10:21:09 // 22641
Na ezt nem tudom, de majd kiderül. Alapban én is automata ellenes vok, de mentem egy faceliftes 166 MJET-tel és totál lenyűgözött! Folyamatos gyorsulás, gyönyörű hang!!! és közben pöffeszkedni a bőrfotelban, hmmm tisztára oda voltam érte. Nem is kéne kéziváltóval.
András bácsi2006-11-16 10:16:07 // 22640
Bár ha Q-system, akkor nem is bánom. :)
András bácsi2006-11-16 10:15:35 // 22639
Ez igaz. A 156-ban elég közel van minden.
Peti16V2006-11-16 10:14:42 // 22638
Én is. Bosszantsalak? Most cserélt gazdát az említett FAM-os, ha jól tudom 2,8-ért. 2004-es volt. Sokáig nem kellett senkinek, ezért ment le ennyire az ára. Szerintem hamarosan regel itt az új gazdája.
Satti2006-11-16 10:14:20 // 22637
Neki az az egy gondja van vele,hogy előtte 166 volt,és mondta,hogy ez ahhoz képest nem elég tágas és kényelmes.
András bácsi2006-11-16 10:10:01 // 22636
Az jó. :) Talán egy-két év múlva egy hasonlót kéne néznem.
Satti2006-11-16 10:08:53 // 22635
Az egyik haveromnak pont olyan van ,egy 2005-ös 2.4 MJTD,kicsit megűltetve,szép 17-es kerekekkel,nagyon megy a gép,sűrűn jár pestre,a pályán mindig 200 körűl tolja neki,mert az a kényelmes tempó,szokta mondani.
András bácsi2006-11-16 10:02:05 // 22634
Olajkályha. :D Mondjuk 2.4-es sem nagyon van itthon belőlük.
András bácsi2006-11-16 10:01:00 // 22633
Pedig egy olyat el tudnék képzelni...
Satti2006-11-16 10:00:58 // 22632
Ebből nálunk sztem inkább a JTD-ét vették,az már 150 lovas ebben a változatban,azt jobban el lehetett adni.
Satti2006-11-16 09:59:21 // 22631
Gyárilag csak az új 2.4 JTDm ,ami a 200 lovas,ez van a Brerában,és a 159-ben,a 2.4 MJTD az 174 lovas gyárilag,persze lehet ezeket ízmosítani,de a gyári adatok ezek.
Peti16V2006-11-16 09:51:28 // 22630
A FAM-nak volt egy, azt tudom, de nem egy gyakori példány az biztos!
András bácsi2006-11-16 09:14:00 // 22629
Csak éppen nem rendelt belőle senki? :D
ALFI1562006-11-16 09:02:55 // 22628
A 2.4JTD meg 200le.Arról volt szó,hogy Poló kolléga azt mondta,hogy a 2.0TS megeszi a 2.4JTD-t.Én nem így gondolom.
András bácsi2006-11-16 08:34:52 // 22626
Erősítsetek meg: ugye nem volt az új orrú 156-osokból V6-os motorral szerelt darab?
Csekő2006-11-16 07:42:50 // 22625
Tudom nekem ez előtt csak benzintemetőim( volt turbós is!) voltak és mindig azt mondtam hogy nekem nem kell dízel DE mikor ezt megvettem utánna már csak azt mondom, hogy nem kell benyós már! Teljessen más a kettő! Nekem jobban bejön mostmár a dízel!
tipoatti2006-11-16 07:37:29 // 22624
Nincsen nekem semmi bajom a TD-kel, volt is nekem ilyen anno, sőt ilyet szerettem volna mindenképpen venni tavasszal... sajnos nem mertem megvenni egyiket sem a kínálatból. Amúgy qrva jó a TS, imádom a hangját, az 1,8 nekem már elég erős is, a fogyasztása normális körülmények között korrekt. A budapesti, téli városban szarakodás viszont nem neki való. Itt óriási a diesel előnye takarékosságban...
Süti2006-11-15 23:43:12 // 22623
Hali!Lenne egy eladó 156 bontásra(A jobb eleje hiányzik,minden más ép.Motor váltó sértetlen 1.9 jtd.Igazándiból egyben lenne a legjobb,ha elvinné valaki,mert sem időm sem helyem nincs a tárolásra.Sajnos
csocsi2006-11-15 22:20:18 // 22622
A turbósnál nem diesel akart lenni??
csocsi2006-11-15 22:19:44 // 22621
A 2.0TS az 155 LE
csocsi2006-11-15 22:18:19 // 22620
Hátha nem hozzáértő kezek csinálják, akkor biztosan
GTPeti2006-11-15 22:15:48 // 22619
Én is lépek. Jó éjszakát! (Holnap 500km-t, holnapután meg 700km-t fogok (remélhetőleg) megtenni az autóval. :)
Imike2006-11-15 22:14:30 // 22618
jó éjt!
Poló2006-11-15 22:08:55 // 22617
Lépek aludni. Jó éjszakát!
Poló2006-11-15 22:08:10 // 22616
A 156-nak 0,30 vagy 0,31, az SW-t nem tudom.
Imike2006-11-15 22:07:24 // 22615
DE a rajtnál való nagyobb tapadás miatt lehet ez kiegyenlítődik!:))))))
GTPeti2006-11-15 22:06:26 // 22614
A 147-nek úgy látom 0,32, ellenben a 156-ét nem találom. Mennyi az annyi?
Imike2006-11-15 22:04:53 // 22613
azért ha bárkit megkérdezel mondjuk most hogy mindenki felrakja a (15) télifelgeneket a 17 es is sokat fog nem hogy a 18! ??
GTPeti2006-11-15 22:04:12 // 22612
Érdekes, az Uno (MK2)-nek 0,30 a cw-je. Az enyémnek 0,34.
Poló2006-11-15 22:02:24 // 22611
Ronnie 15-ösökön ment Lacházán, Cacho pedig 18-asokon. Ronnienak van kis okosság az autójában, Cachonak nincs. Ha jól tudom, akkor ugyanolyan időket mentek egymás ellen.
Poló2006-11-15 22:01:05 // 22610
A csapott hátú autóknak mindig rosszabb légellenállássál rendelkeznek, mint a szedánok.
Imike2006-11-15 22:00:05 // 22609
Semmit sportszűrőt ezeken kívöl még! De nekem gyanus a turbó eredeti-e! :):)
GTPeti2006-11-15 21:56:36 // 22608
"fel vannak bővítve az átmérők" He?? A csöveken gyárilag is szinte átfér a karom. :))) Mit tett bele barátunk?
admirális2006-11-15 21:56:35 // 22607
Ez igaz, de úgy látszik, ilyen minimális eltérés is ilyen különbségeket képes produkálni. Én is csodálkoztam rajta még annó, mikor hallottam (jó pár éve).
GTPeti2006-11-15 21:54:10 // 22606
Érdekes dolog ez a légellenállás. Pedig a 147 azért nem kimondottan téglaforma.
admirális2006-11-15 21:53:59 // 22605
Az szerintem attól függ, melyik irányba mész vele:).
Imike2006-11-15 21:53:47 // 22604
Egy kis infó a témához!! A kocsit most az okosítás után 210LE körül mondják! KAposon mentem DOBI 1.9 jtd je ellen hát nem sokkel vertem meg ha nem rajtoltam időbe alig értem be! Az övébe van Chi meg ketalizátoir kivéve de az összes cső fémcsőre van cserélve a mociba,meg fel vannak bővítve az átmérők! azt mondta 180LE saccra! JA ez is fontos én 15 ös felniken mentem Ő meg 18asokon !!! HA neki is 15 van fenn lehet hogy érdekes lett volna!!! Bár a rajtnál jobban tapad a 18! HA nem látom nem hiszemn el!!!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak