Fórum >> Típusok >> 156

Karakot2006-11-16 13:26:03 // 22692
Már rendesen elkanyarodtunk az eredeti témától. :) Onnan indultunk, hogy a 2.4JTD valóban képes-e 260-as tempóra...
Satti2006-11-16 13:25:50 // 22691
Csak még annyi,hogy ezek a felnyomott dieselek,amikor nyomják neki,nem egyszerűen fűstőlnek,ami sajna nem szép látvány,láttam néhányat K.lacházán,ellenben a benzines V6-nak kinyomhatod a szemét,nem füstől!
Karakot2006-11-16 13:24:15 // 22689
Biztos vagy benne, hogy a GTA-t az elektronika folytja meg 250-nél?
András bácsi2006-11-16 13:22:50 // 22688
Ezért is parttalan a vita.
Karakot2006-11-16 13:21:57 // 22687
A diesel az feltöltős. Ha a 2.0TS-re, vagy akár a 2.5V6-ra is rádobsz egy turbót, akkor bizony szevasz-tavasz... :)))
András bácsi2006-11-16 13:21:56 // 22686
Amiket én ismerek, az alapján a jtd meg tudja verni a GTA-t. Persze abban az esetben, ha a motort nem bontjuk meg egyiknél sem. Komolyabb tuninggal (tengely, dugó, kompresszió stb) már a V6 a nyerő. Az élettartamot és a költségeket ne nézzün, tehát ez azért fals kép.
Karakot2006-11-16 13:20:02 // 22685
Zepi156 gépe azt hiszem, nagyjából az, amiről írtál: maximumig felhúzott 2.4JTD. Nem tudom, hogy van-e már mért ideje.
ALFI1562006-11-16 13:15:30 // 22684
Igaz de a dieselt a legmesszeb menőkig el lehet húzni ellenbe a benzinesel.Azért egy olyanra kiváncsi lennék,hogy maximumig felhúzott 2.4JTD ellenfél GTA.Mi lenne a vége?
Satti2006-11-16 13:13:10 // 22683
Nem olvastam vissza,csak mint puszta tényt mondtam:-)) A GTA 3.2 V6 24V gyári 250 lovas,megpiszkálva,lehet még 25-30 ló,az ellen nem kell versenyezni a dieselnek.
András bácsi2006-11-16 13:11:06 // 22682
De mégis mit vársz az 1.6-os nem változó vezérlésű gépedtől?
András bácsi2006-11-16 13:09:54 // 22681
Előbb már elárulta, hogy nem gyári, hanem novitec powerrail. :) A GTA elektronikája szabályoz 250-nél. Az még menne. Írok egy példát még ide: Anno valamelyik gyorsulásin a noviteces 156 SW 2.4JTD a 166 V6TB-tól induláskor ellépett másfél hosszt, onnantól állandósult ez a távolság. Ugyanez a gép hazafelé autópályán lendületből elgyorsításkor már késett egy kicsit a V6TB-hoz képest, pedig 4-1 volt az utasok aránya. A 66-osban semmi okosság nincs, csak a katalizátor esett ki. De még a szűrő is gyári.
Karakot2006-11-16 13:08:49 // 22680
Ezt ne nekem, hanem ALFI156-nak írd! :))
Karakot2006-11-16 13:08:00 // 22679
Most nem a gyorsulásról vitatkozunk, hanem a végsebességről. (egyébként Imike azt mondta, hogy kiegyenlített volt a küzdelem...)
Satti2006-11-16 13:08:00 // 22678
A GTA-hoz kevés a diesel.K.újlakon gyorsult a 156 GTA a Brera 2.4 MJTD ellen,ami 200 lovas,de a Brera sehol sem volt,a GTA már az elején nagyon ellépett!
ALFI1562006-11-16 13:04:17 // 22677
Kiskunlacházán a 2.4JTD-k tolták le a 2.5V6-okat.Igaz azok húzva voltak.
Tommaso 1592006-11-16 13:01:11 // 22676
Ez nem kamu,tényleg így volt!Számomra csak az ameglepő,h 160-nál forog 4800-at!Tehát sehogy se értem ezt:-(((
András bácsi2006-11-16 13:00:24 // 22675
A Padre tanítványai. :DDD
Karakot2006-11-16 12:57:55 // 22674
Nekem mondhat Ákos bármit, én a tényeknek hiszek. A GTA gyári vége 250 km/h, és nem azért mert az elektronika leszabályoz. A GTA 250 LE. Ezután higyjem el, hogy a 2.4 JTD letolja az útról a GTA-t??? Ez azért viccesen hangzik. :))
ALFI1562006-11-16 12:57:50 // 22673
Látod vannak különleges autók.Szinte anyit forog mint egy diesel.
Tommaso 1592006-11-16 12:54:53 // 22672
Hát ez elég fura! A 147 em 105 le,és kép az oldalamon!Ott forgott kb 6100-6200 at,igaz full vége volt és sík úton!
ALFI1562006-11-16 12:45:57 // 22671
Kérdezd Ákost majd elmondja.A fordulatot nem tudom de az enyém 220-nál pörög 5000körül.Övébe 6-os váltó van.
Karakot2006-11-16 12:40:11 // 22670
Hú, ez azért kicsit erős. 175 lóval 260-at menni? És mennyi volt a fordulatszám 260-nál? 9500 ford/min???
ALFI1562006-11-16 12:27:09 // 22669
Szerintem lehet,de nem tudom,hogy meg e érné.
ALFI1562006-11-16 12:25:21 // 22668
Jól beszélsz.köszönöm szépen.
András bácsi2006-11-16 12:22:34 // 22667
Megoldható, de szerintem nem éri meg. A fogyasztás ennél a sebességnél inkább a légellenállás miatt jelentős, a fordulatszám kevésbé döntő.
András bácsi2006-11-16 12:20:26 // 22666
Úgy a jó, hogyha ismered a hibákat és a korlátokat mindnél.
András bácsi2006-11-16 12:19:19 // 22665
Hmm, itt az elásott kutya. Az optimális számítással 20% plusz. TS-re nincs mit rádugni (és itt titokban megjegyzem, hogy nem egy túl jó motorkonstrukció az, szerelés, költségek, élettartam, meg ilyenek miatt)
Tomy1562006-11-16 12:18:55 // 22664
Sziasztok! 1 kérdés: 1999-es 5 sebességes 2.0 TS-be lehet-e 6-os váltót rakni? Továbbá, meg éri-e? Nem a végsebesség miatt, inkább csak a fogyasztás csökkentése utazósebességen (150-160 km/h autópályán).
ALFI1562006-11-16 12:04:22 // 22663
Így van kinek mi.Meg mindenki a sajátjára esküszik.Így van ez rendjén.
András bácsi2006-11-16 12:02:34 // 22662
Akkor az most a 166-os hatos váltóval. GPS-sel kétlem a 260-at, még óra szerint is gyanús.
ALFI1562006-11-16 12:01:19 // 22661
Najó rávan dugva 1 novitec.Ennyi.A 2.0TS-nél mit dugsz rá?
Liquid2006-11-16 12:01:11 // 22660
2.0TS 114Kw/155Le 187Nm
Liquid2006-11-16 12:00:27 // 22659
2.0TS 16-os 205-ös gumikkal óra szerint 220-nál 6000 körül forgott, elvettem a gázt, de már nem nagyon akart menni.
András bácsi2006-11-16 12:00:24 // 22658
Szerintem ez csak azon múlik, hogy DIN-ben, vagy CAE-ben mérték a teljesítményt. Egyébként én is egyre jobban szeretem a dízelt, bár mondjunk a 166-ban nekem nem kéne egyéb apróságok miatt.
ALFI1562006-11-16 11:59:26 // 22657
Igen a 20 szelepes.Ákoséról beszélek egyébként ami teljessen széria,se chip se semmi.Akkor mit tud a 200lovas?
András bácsi2006-11-16 11:58:13 // 22656
Akkor az már nem az alapmotor. Minimum egy csip, vagy egy doboz. És abból is van három motor: két AR kódú 105, 110 lóval, meg egy Fiat kódú 115 lóval. Az utosló kettő változó geometriás turbóval, egyébként meg más vezérlőprogrammal.
ALFI1562006-11-16 11:56:41 // 22655
Volt 141lovas is.Az enyém is az.2001 márciusában volt egy kis váltás.Egy biztos én elégedett vagyok vele.
András bácsi2006-11-16 11:55:56 // 22654
Áh, ez meseszerű adat. A 175 lovas a 20 szelepes motor már. Hatos váltóval csippel, fordulatszám-korlát nélkül elképzelhető talán ez a sebesség. De a 166 sem megy ennyit: ott a dízelek vége 225 kb. A benyások 240 körül forognak le hatos váltóval. Nem az óra szerint, az már egész mást mutat.
ALFI1562006-11-16 11:53:40 // 22653
A haverom 1.9-e ami 2001-es évjárat az kicsivel marad alatta a 220-nak.GPS szerint is.
András bácsi2006-11-16 11:52:45 // 22652
Egyébként a 2.4-esből is volt több verzió: 137, 150, 175, 200 lovasok. Utóbbi kettő 20 szelepes. A régi 10V-ből a lándzsákban még valami 11x lovas is volt. De a nyomaték a legkisebb-ben is alulról veri a 300 Nm-t.
ALFI1562006-11-16 11:51:20 // 22651
A 2.4JTD a 175lovas 260 körül van.Lehet,hogy van anyi a TS-é nem tudom.
András bácsi2006-11-16 11:48:53 // 22650
Az 1.9-nek tudom gyakorlatból, hogy 180-190 között valahol leforogja már magát. Az 1.6 kb 10-15-tel többet megy óra szerint.
András bácsi2006-11-16 11:46:43 // 22649
Nem tudom, sajnos nem vagyok adatbank. :)
ALFI1562006-11-16 11:46:02 // 22648
Mi a végsebessége a TS-nek vagy a JTS-nek?
András bácsi2006-11-16 11:44:51 // 22647
Közvéleménykutatás: Régi 156-ban hová tennétek a vonóhorog visszajelzőjét?
András bácsi2006-11-16 11:43:04 // 22646
Nulláról gyursulva igen, meg végsebességben is. Feltéve, ha a JTD nem húzott, és a 10 szelepes. Egyébként nem hiszem. Érzésre kb. az 1.6TS úgy megy, mint az 1.9 JTD, a 2.0TS, meg mint a 2.4JTD. Perzse a dízekek nagyobb nyomatéka miatt úgy érezni, mintha azok jobban hátbavágnának. Viszont a dízeltuning egyszerűbb és hatékonyabb, míg a TS-tuningnál a kikönyökölés gyakori. :)
ALFI1562006-11-16 11:39:22 // 22645
És szerinted az "megeszi a 2.4JTD-t"?
András bácsi2006-11-16 11:35:51 // 22644
Ha a JTS-re gondolsz, az 165.
ALFI1562006-11-16 11:33:06 // 22643
És gyárilag az új 2.0TS hány lovas?Mert kétlem,hogy megenné ahogy Poló kolléga fogalmazott.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak