Fórum >> Típusok >> 156

Adrián2008-03-25 19:16:52 // 64543
Engem is szopat a CD tár modjuk már voltak előjelei!
Volt amikor minden lemezt beolvasot volt hogy csak ami neki tetszett volt amit egyik nap lejátszott máskor viszont már nem most pedig eljutott arra a pontra hogy végigmegy a lemezeken és kiírja hogy: No Audio CD !
Állítólag fejtisztítás és állítás megoldja problémát 1 szaki szerint! Addig használjuk a fejegységet!
George Lownoise2008-03-25 18:01:09 // 64542
Sziasztok tud valaki 156-ba szőnyeg garnitúrát??Köszi
sztane2008-03-25 17:24:47 // 64541
a kódot a rádió befogadta, azonnal működésbe is lépett, igaz akkor nem próbáltam végig a funkciókat, a beprogramozott adókat sem felejtette el, kivéve a cd tárat
GEORGE2008-03-25 17:21:55 // 64540
elméletileg nem lenne szabad változásnak lenni az aksi kivétele elötti állapothoz...
Amúgy meg meg van a fejegységhez a kódkártya, ugyhogy nagy gond nem lehet..
sztane2008-03-25 17:19:48 // 64539
nem volt időm eddig próbálkozni, csak a cd tokot vettem ki és raktam vissza
a rádió cd-je után azonnal a tunerra lép tovább
GEORGE2008-03-25 17:16:15 // 64538
A CD tárat nem lehet resetelni?
sztane2008-03-25 17:10:11 // 64537
sziasztok!
tanácsot kérek.
tegnap kivettem az akksit, hogy kicseréljem a légszűrőt, s azóta a rádió nem látja a cd tárat.
járt már így valaki?
Erhard 242 (Pure Energy)2008-03-25 16:23:04 // 64536
így van a puding próbája a kostolás...no de a kályháknál nem a direktszűrővel kell babrálni boxot kell neki adni :)
GEORGE2008-03-25 16:09:06 // 64535
Hát nem tudom mi az igazság.....csak kipróbálva lehet meggyőződni....
GTPeti2008-03-25 16:07:05 // 64534
Nincs semmi baj, én tényleg csak annyit akartam írni, hogy valami változás azért észrevehető. (Mint Erhard kolléga is írta.) Az már más kérdés, hogy szükség van-e rá 175+ ló esetén.
GEORGE2008-03-25 16:02:54 // 64533
Akkor volt benne :-)))
Erhard 242 (Pure Energy)2008-03-25 16:01:28 // 64532
TD-hez is van LMM..
GEORGE2008-03-25 15:58:24 // 64531
Nem ám besértödsz nem kll meggyőznöd. Elhiszem hogy te érzed, de én csak azt tudom mondani hogy a TD temprán nem éreztem hatását......
GEORGE2008-03-25 15:37:22 // 64530
Megfogtál...tudja tököm...az a motor volt benne ami az Alfa 145-146 2,0 TD-ben van...
GTPeti2008-03-25 15:35:46 // 64529
(Egyébként a TD Temprában volt annak idején légmennyiségmérő?)
GTPeti2008-03-25 15:17:14 // 64528
OK, nem akarlak én győzködni, csak a saját tapasztalatomat írtam le.
GEORGE2008-03-25 15:07:59 // 64527
Rámész az oldalamra egyből tudod milyen volt a 155 és a 146 .-9
De elárulom 2,0Ts 8v a 155 és 2,0TS 16V a 146 .-)

A TD temprában volt direktszűrő és nem éreztem hogy jobban ment volna......
Brad 1562008-03-25 15:07:15 // 64526
én se nagyon hiszek benne viszont a hang miatt meg nem fogok venni mert nem akarom hogy hangosabb legyen
GTPeti2008-03-25 14:59:19 // 64525
Nem tudom a 155-öd turbós volt-e, de ha nem, akkor ez lehet pl. a nagy különbség az előző autóid és a JTD között.
Ferke2008-03-25 14:58:36 // 64524
Sztem a fészlift (2002) utániakban ugyanaz a kapcs.rajz, legalábbis a biztitábla környékén. Szóval nekem nincs rajzom, de ha van valakinek, akinek 2002 után a jtd-je, az is nyerő lehet.:)
GTPeti2008-03-25 14:57:57 // 64523
A történet a következő:
Én amikor a PRII-t vettem, eredetileg csak a dobozt akartam hasznáni. Közlekedtem vele pár hetet, aztán próbaképpen betettem a hozzájáró légszűrőt is. És olyan érzésem volt utána, hogy "nem kell a gázt nyomni". Szóval akkor nekem feltűnt a változás, azóta már hozzászoktam.
GEORGE2008-03-25 14:57:39 // 64522
Rosszul írtam, arra lettem volna kiváncsi hogy milyen mértékben lehet kiérezni a "jobb" teljesitményt.....amúgy én olyan hitetlen fajta vagyok. Volt direktszűrőm a 155-ben és a 146-ban jobban nem ment csak frankó hangja volt neki :-)
janrob2008-03-25 14:55:45 // 64521
hellóka,

Gagantikus kérés következik:
Ha valakinek van egy 2005 körüli 156 1.9 JTD-je, és magyar nyelvű könyve is van hozzá, megkérném, h a biztosíték táblás oldalakat scannelje már le nekemé sküldje már el ide: janrob@freemail.hu

Köszike
Brad 1562008-03-25 14:49:33 // 64520
akkor az elős próbám 6500 lesz és majd kiderül :)))
Piritu - 1.000.0002008-03-25 14:48:27 // 64519
Úgy 6500 körül, elvileg ott a legerősebb a "gyári" motor. A csippeset meg 7000 felett.
Brad 1562008-03-25 14:47:07 // 64518
Gondolom arra érti hogy jobban gyorsul-e meg hasonlók...én is gondolkodok valami sportlégszűrőn
Brad 1562008-03-25 14:43:10 // 64517
mikor dobtad fel kettesbe?? mennyinél??
GEORGE2008-03-25 14:42:17 // 64516
Mág nem próbáltam sportszűrőt, mit jelent az hogy érezni?
Piritu - 1.000.0002008-03-25 14:40:42 // 64515
Mértél már 100-as sprintet? Abból kiderül minden, +16 LE mindenképp kimérhető. Nekem a TS 10,5-10,7 alatt volt kettesben 100-on (6400 fordulaton). A plusz 5-8 LE csippelés 10 alá nyomta ezt az időt.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-03-25 14:39:25 // 64514
sportlégszűrő ér valamit de csak a nevesebb fajta pl a K&N én használtam más autómon igaz benyáson, jobban gyorsult és a vége is jobb volt!
GTPeti2008-03-25 14:37:14 // 64513
Ronnie, szépen kérlek adj már egy telszámot, vagy valamit, ahol elérhetem a kasztnist!' Égen-földön keresek egy olyan valakit, aki ért hozzá (és mindamellett nem "vág meg"). Küszöbcsere kéne a másik autómon.
A pirosautó szép, de ezt már írták a többiek. :) Én tuti meghagynám a színes emblémákat. (Ha már egyszer az egyik legszebb logó a világon.)

George, próbáltál már a mostani gépedben sportlégszűrőt?
(Most nem az elméletre vagyok kíváncsi, hogy hoz-e vmit, hanem tényleg arra, hogy próbáltad-e. Én igen és nekem nagyon úgy tűnt, hogy érezhető a hatása. Az már más kérdés, hogy megbízunk-e a szűrőhatásában.)

Poló, köszi, holnap remélhetőleg ki lesz cserélve az ékszíj meg a görgők .
GEORGE2008-03-25 14:34:38 // 64512
manapság minden elkpzelhető :-(
Brad 1562008-03-25 14:32:51 // 64511
Persze tudom de már engem is izgat hogy akkot most mi is van a motorban...
Nem tudom hogy a gyári 120 ló mennyire megy de ez nagyon, aztán lehet átvertek és enyém is gyári...:)
GEORGE2008-03-25 14:29:02 // 64510
Félre ne érts nekem mind1 csak sokan dobálóznak a lóerőkkel, pedig csodák nincsenek.
Mi átépitettük anno a 2,0 TS16V kovácsolt dugó nagy tengelyek stb stb..az lett volna 155-ről 180 ló ha a gyári verseny kompjutert is elfogadta volna......
Brad 1562008-03-25 14:27:00 // 64509
Van itt nálunk a Nagykőrősi úton el tuningos oda majd bemegyek és beméretem akkor hogy mi a helyzet.
Brad 1562008-03-25 14:23:58 // 64508
Lőrincen a Novák Alfa Szervízben
GEORGE2008-03-25 14:22:00 // 64507
Fogalmad sincs?
Hát miért nem kérdeztél rá mitől erősebb 16 lóerővel?
5-600ből meg van egy teljesitmény mérés, beszélj Koryy-val.
Legalább tudod majd hogy "átvertek" vagy tényleg 120 felett teljesit...
furio2008-03-25 14:21:48 // 64506
:)
Motor felújítást hol végeztetted?
Brad 1562008-03-25 14:20:20 // 64505
fogalmam sincs így vettem, 136 Lóerős most.
Gondoltam rá hogy be kéne méretni de azért is elkérnek kemény ezreket :))
GEORGE2008-03-25 14:20:03 // 64504
Attól függ mi van neked benne .-)
furio2008-03-25 14:18:10 // 64503
Tieden milyen tuning van brad?
GEORGE2008-03-25 14:08:34 // 64502
177-et? hát elég komolyan átépithették az 1,6-ot .....
Ferke2008-03-25 13:55:04 // 64501
Naaa..nincs senkinekse egy ilyen izééja.:))
Brad 1562008-03-25 13:53:01 // 64500
mennyi az egészséges még???
Enyém belefér vagy izguljak a motor élettartama miatt???
Brad 1562008-03-25 13:47:19 // 64499
http://www.alfa156.net/fr_index.html?/engine.html
itt írja
Liquid2008-03-25 13:46:27 // 64498
motorcserével :))

komoly motorátalakítással talán lehetséges, de ehhez már valszeg kell vamai feltöltés is, és az élettartamnak biztosan nem tesz jót
Brad 1562008-03-25 13:44:43 // 64497
Elöbb valahol találtam itt egy linket amit valaki írt be és ott az volt hogy az 1.6 Ts-ből kihoztak 130Kw és 177 Lóerőt, egészséges az???
Erhard 242 (Pure Energy)2008-03-25 13:13:03 // 64496
242-őt megy pontosan :)
GEORGE2008-03-25 13:07:07 // 64495
Látom :-)
Liquid2008-03-25 13:06:40 // 64494
látodlátod :) itt mondig okos dolgokat tanul az ember :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak