Fórum >> Típusok >> 156

vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((2010-06-21 21:39:40 // 110192
nagyon köszönöm :)
se időm se ambicióm nincs a távszereléshez csak hátha tudna valakit pesten ajánlani :)
szasza(SW)2010-06-21 21:37:54 // 110191
Megadhatóm a számát,de nem szokott táv szerelni.De próbáld meg hátha.Oldaladra írok!
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((2010-06-21 21:33:29 // 110190
akkor ki az a szerelő aki megkapta a selespeedeket javításra ?
szasza(SW)2010-06-21 21:25:42 // 110189
Nem ő a szerelő ő itt tag.Az oldalán a száma:)
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((2010-06-21 21:23:42 // 110188
igen a zsolesznak , hátha .
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((2010-06-21 21:23:11 // 110187
látom sajna pécsi vagy , de nem baj , mert talán ott is ismerhetnek pestről jó szerelőket .
szasza(SW)2010-06-21 21:23:09 // 110186
Kinek kell a száma Zsolesznek?:)
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((2010-06-21 21:18:10 // 110185
:)
zsolesz telefonszámát megkaphatom ?
akkor ő vágja ? merre van ?
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((2010-06-21 21:16:12 // 110184
akkor bocs félreértettem :)
én is emlékszem valakire , de nem találom sehol .
szasza(SW)2010-06-21 21:08:11 // 110183
Az se jelent semmit.Kollégám elvitte Pécs egyik legnagyobb nevű villamoságisához a Lancia beta coupéját úgy megkeverték a kábeleket,hogy átkellet húznom a suzuki szervizbe kibogoztatni:)))Zsolesz meg az én szerelőm, meg rendszeresen megkapta az Ábel autóháztól a selespedeket mert ott nem kívántak vele foglalkozni.Márkaszerviz:))
GTPeti2010-06-21 21:07:09 // 110182
Csak segíteni próbáltam az előbbi infóval (110179)...
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((2010-06-21 21:05:04 // 110181
remélem neked nem lesznek ilyen problémáid !!!!
GTPeti2010-06-21 21:03:00 // 110179
És egy autóvillamosságis egyáltalán nem biztos, hogy egyáltalán hallott már a Selespeed-ről...
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((2010-06-21 21:00:31 // 110178
igen , de nem véletlenül külön szakma az autóvillamossági szerelés :)
GTPeti2010-06-21 20:55:34 // 110177
Múltkor írt valaki egy szerelőről, aki nagy spíler Selespeed témában.
szasza(SW)2010-06-21 20:48:59 // 110176
Ez rágalom!Én csak városozok:))
Piritu - 1.000.0002010-06-21 20:46:28 // 110174
Beszélgettem a szerelőkkel:
Fő téma az EGR hiba volt, felvetettem hogy miért nem cserélik pl. a vezműszíjjal együtt. Azt mondták, hogy erősen használat függő, hogy mennyit bír. Van olyan 147 1,9 mjet náluk, amelyikben a csak városi használat miatt 40e km-en 3x cseréltek. Hm....minek a városba kormos? Ja, persze csajszi a tulaj :-)
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((2010-06-21 20:44:50 // 110173
természetesen rárakta examinerre és az "szivattyú müködtető relé megragadt " üzenetet irta ki . innen indult a kavalkád .
GTPeti2010-06-21 20:38:34 // 110172
"Ő már nem tud rajta segíteni , mert minden rendesen müxik , de azt mondta vigyem el egy villamossági szerelőhöz , mert ott lesz a gond ( kábelköteg szakadás , kontakt , foglalat hiba ) ."

Azért az szép dolog, hogy mindent észnélkül kicserélt... (Jó, hogy a diagnosztikát már feltalálták.)
Piritu - 1.000.0002010-06-21 20:33:51 // 110171
Kösz :-)

Magának az ellenállásnak semmi baja, a kivezetés rohadt le róla :-(
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((2010-06-21 20:11:57 // 110170
"sajna" :) a szerelőm nem talált semmi gondot a selespeed egységek közt , minden egyes egységet külön kicserélt . Ő már nem tud rajta segíteni , mert minden rendesen müxik , de azt mondta vigyem el egy villamossági szerelőhöz , mert ott lesz a gond ( kábelköteg szakadás , kontakt , foglalat hiba ) .

Tud e valaki ajánlani alfához értő villanyászt pesten vagy környékén aki meg tudna oldani egy ilyen hibát és már látott pár alfát ????
GTPeti2010-06-21 20:08:41 // 110169
Grat a csigabigához. :)

Egyre inkább úgy látom, hogy jó döntés volt két ipari ellenállást beépíteni a gyári előtét helyett...
Piritu - 1.000.0002010-06-21 16:13:22 // 110168
Megvolt a +20%-ot ígérő csodaszer tesztje is.

Kizárólag országúton, tempomattal, nem sietve 6,2 lett a fogyasztás, szemben a 6,3-as eddigi össz átlaggal. A lájtos menetre való tekintettel, a legenda CÁFOLVA !!
Szóval tényleg felesleges a csodát várni.
Piritu - 1.000.0002010-06-21 16:09:20 // 110167
Megtörtént a turbócsere, újra csendes a Vas :-)

Ki lett szedve a hűtő is egy tisztítás erejéig, a vízhűtő tele volt bogarakkal, remélem helyreáll a hűtés is, csak még egy előtétellenállás kell bele, mert az egyik ventilátoré meghalt és az nem is megy egyes fokozaton. Szóval nem kell cserélni a hűtőt.

Itt már az új túró figyel:
Trombozis2010-06-21 15:46:15 // 110166
Kivel csináltatod báttya?
Ferko2010-06-21 13:29:20 // 110165
Sziasztok!

Sürgősen szükségem lenne egy Alfa 156 SW 1.9 JTD (140LE) típusú autó klímájának kapcsolórajzára.

Van valakinek, vagy tudtok olyan oldalt, ahonnan le lehet tölteni?

Köszi szépen előre is!:-)
ystuc2010-06-21 08:03:49 // 110164
Szerintem itt inkább európai piacra butításról van szó. Vagyis a japánoké nem felhúzva van, hanem annyi az alap.
Attie2010-06-20 22:53:56 // 110163
A design ne tévesszen meg :)
Attie2010-06-20 22:53:05 // 110162
Akkor ez megnyugtató az én szempontomból :)
Liquid2010-06-20 21:59:07 // 110161
igen de csak nagyon futólag, és pont a sorsolásra értem oda. Szüleimet vittem a reptérre, így sajna nem tudtunk "rendesen" ott lenni
Piritu - 1.000.0002010-06-20 21:04:22 // 110160
Szó szerint sípol, a fordulatával arányos hangon. Ha gázt adok csak ezt hallani. Most már állandó tempónál is hallom.
A szuszogás akkor volt, amikor elrepedt a gumicső.
Piritu - 1.000.0002010-06-20 21:02:07 // 110159
:-))

"Amúgy meg ha tényleg szar a JTD és esik kel alattad" - ez így szintén sarkos fogalmazás.
Több cuccot kell cserélni rajta, mint a TS-eimen és egyszer maradtam fekve a EGR-el. Ez utóbbi nem a kocsi hibája, hanem a szakszervizé...és imádom! Nincs az a GT, amire elcserélném :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-06-20 20:52:14 // 110158
nem nézek utána de biztos igazad van ...érdekes alkatrészekre full 147 még a motorháztető is ugyan az...
GEORGE2010-06-20 20:48:26 // 110157
Nézzél, utána nyugodtan, hogy a GT-t a 156-ra "tették"....
GTPeti2010-06-20 20:36:21 // 110156
Tuti nem csak egy chiptuning van mögötte. Gondolom nagyobb szelepek, stb.
Dévid2010-06-20 20:35:21 // 110155
40 és 80 lóerő...
Erhard 242 (Pure Energy)2010-06-20 20:31:09 // 110154
mondjuk egy kis off de kíváncsi lennék hogy az európába szánt Type-R 200 ló és a japcsi 240 Ló között mi a különbség...vagy az angoloknál ugyan ez a blokk 280 lovat is tud turbó nélkül...
Attie2010-06-20 20:30:18 // 110153
Az milyen?

Csak azért érdeklődöm ennyire, mert én szoktam figyelni a hangját a turbonak. Ez az egyetlen élményforrás a dízelautóban :)
Egy ideje mintha hangosabb lenne, jobban szuszogna, de nem érzem, hogy gyengébb lenne és nem is füstöl. De lehet, hogy csak jobban ki tudja már szűrni a fülem ezeket az élményfaktorokat :)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-06-20 20:14:57 // 110152
azért nem tökre mert a váltója teljesen más...már mint az áttétel ...amúgy inkább tökre 147 :)
GTPeti2010-06-20 20:12:31 // 110151
"Csak" sípol neki.
Attie2010-06-20 20:09:27 // 110150
Pfff...
Hogy jelentkezett a halál? Nem ment? Füstölt?
GEORGE2010-06-20 19:59:42 // 110149
Most én sarkositottam a 160-al Dévid azon írására, hogy mások sokkal többet ígérnek egy chipeléssel.


Amúgy meg ha tényleg szar a JTD és esik kel alattad, ott a ragyogó alkalom a két utolsó GT 1,8 TS azt biztosan felhúzzák 140-ről 150-re és lesz egy szép utazó verdád.
GEORGE2010-06-20 19:57:33 // 110148
Én meg csak gépész technikus lenni, 20 éve üzemeltetek rendszereket, ebből 2 éve gázmotorokat is...
Piritu - 1.000.0002010-06-20 19:46:31 // 110147
"egy mondjuk 160 lovas 1,6 TS 16V érkezik ami persze okos chipelés után tudja ezt." - komoly cég eleve ilyet NEM ígér, mert ennyi tartalék nincs a motorokban, max 10% körül.
Az asszony OFF-ja is meg lett csippelve már egy éve, sokkal több erő abban sem lett (75-ről 82-re) mégis most már élvezet autózni vele.
Előtte az asztmám volt 82-ről 94-re húzva, kicsit megemelt fordulathatárolással. Ma is működik 250e körül van benne. Sok autósnak okoztam vele meglepetést.
Ha ésszel és szakival csináltatod nem olyan ross az :-))
Piritu - 1.000.0002010-06-20 19:40:34 // 110146
Lehet.
Két autó összehasonlítása viszont mindig nehéz.
156 1,6TS vs ugyanez csippel:
10% teljesítménykülönbség, bő fél mp 0-100 között és érzésre sokkal jobban autózható a csippel. Az eredeti kissé "örgurasnak" tűnt utána. Vertem a fejem a falba, hogy nem előbb tettem meg.

156 csippelv 1,6 TS vs. GT1,8
Teljesítményben lehet hogy van pár LE, de a 0-100 között esetleg 0,1-0,2 sec. Érzésre egyformák. (Emlékeim szerint 9,8-at mértem a GT-n) Ráadásul a csip miatt a 156-om nagyon jó kedvvel pörgött fel, más lett a karaktere a motornak.

156 1,9 mjet 150LE vs Spider 2,0TS 150 LE, mindkettő 150 LE, a mjet majd másfélszer annyi nyomatékkal, DE 0-100 9,8 vs 8,5 (!) a Pók javára, ennek ellenére a normál közlekedésben a mjet mégis erősebbnek érezhető.

156 1,9 mjet vs OFF 118D
7 LE az Alfi javára, papíron nagyjából egyformák, mégis sokkal nagyobbat tudtam kocsikázni az Alfival, a 118 lustának tűnik, nem érezni a menetdinamikát.
Cs.Alfa2010-06-20 19:13:45 // 110145
Persze,értem én ezt......de azért a 150 sem kevés,elhiheted...ráadásul Alfa szaki az ismerős és égy év garit ad a motorra.....
Dévid2010-06-20 19:04:20 // 110144
Én meg még azért valahol mélyen gépész vagyok, nem szűz-kislány, szóval nem hiszek a mesékben. :D
Emiatt jókat tudok mosolyogni némely emberke állításain. :)
GEORGE2010-06-20 18:58:52 // 110143
Ígérni lehet, de gondolkodjunk el azon, hogy hogy működik egy motor......stb stb.
A gyáriak gondolom akkora barmok és hozzá nemértök, hogy ők nem tudják az 1,6-ot csak 120 lóerővel kiadni.....egy mezei garázsban tevékenykedő emberke egy compjuterrel egy csapásra megoldja neked, amit agyáriak nem tudtak.......lehet így van, d én inkább ezt egy mesekönyvben tudnám elképzelni mikor Piroskáért Jancsika egy mondjuk 160 lovas 1,6 TS 16V érkezik ami persze okos chipelés után tudja ezt. Jancsika persze büszke rá, Juliska meg amint meghallja, hogy micsoda paripával érkeztek érte, rögtön elkezd nedvesedni lent, aminek Jancsika külön megörül :-))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak