Fórum >> Típusok >> 156

szasza(SW)2010-11-01 16:58:46 // 113492
Az nincs,de kapcsolok ajtókba meg konzolba van a tiédhez nekem úgyse jó mert kevés a gomb:))Mulderral szerelünk valamikor,ha ráérsz jöhetsz te is:)
Zsolesz2010-11-01 16:53:44 // 113491
Azt ne mond, hogy neked van ilyen csatlakozód benne.... Akkor előkeresem az eredeti gazdát és beverem a fejét, osztrák létére ilyennel spórolni :)

Első ajtóba való üveged nincs? Megspórolnám a fólia leszedést, amíg elül a vihar. Sajnálnám. Máig nem értem miért ezzel kell buziskodni, kötelezővé tenném, tök komfortos ha nagyon süt a nap. Majd úgy járok BP-en mint haver, hogy 300 ft-ért és 2 csomag rágóért felnyomták a kocsiját. Volt vagy 50 ezer a kár.
dfg (Tanárúr)2010-11-01 13:29:39 // 113490
én is így jártam, 2 évig cukkoltam a cimborám a metálstrandkorlátkék C3 miatt...

erre én is olyan színűt vettem :D
Dévid2010-11-01 12:43:15 // 113489
Szép is a kocsid, csak ugye van egy nagyon jó barátom, aki egy kívül-belül sötét SW-vel jár, és emiatt az SW kiesett. Egyszerűen nem maradna támadási felületem Rajta. :D
Ha diesel autót veszek, akkor ugye már nem piszkálhatom a kormolás miatt, ha feketét is, akkor már a színe miatt sem cukkolhatom. Ezek szörnyű dolgok, az ember el sem képzelné mennyi fontos dolgot figyelembe kell venni egy autóvásárlásnál. :DDDDD
Hála az égnek, még van időm agyalni, míg gyűlik a pénzmag rá. :D
tolyaasch2010-11-01 09:39:03 // 113488
Tiszteletem az uraknak! Volna egy ilyen problémám, miszerint utólagos riasztót kotok be és 2 dolgban kéne a segítség: ajtók nyitásának érzékelését kéne bekotni egy szálon valamint az indexlámpák villogtatását. Az ajtónyitásról dunsztom sincs hova kossem (a DTE-bol nem tudtam kihamozni) mivel a kabinvilágítás reléjére nem kothetem, mert az felvilágit a centrálzár kínyitásánál is nemcsak ajtónyitásnál. Az indexeket a DTE szerint kothetném a vészvillogó kapcsolójára is, csak nincs vele tapasztalatom és nem merem megkockáztatni mert mi van ha a vészvillogó visszafele ad áramot a riasztónak ha bekapcsolom ? Elore is koszonom.
Kócosw2010-11-01 08:54:16 // 113487
Tempomat ügyben ajanlanam figyalemedbe vzsiros cartárs blogjat :)
enis ezen agyalok egyebkent :) csak a multi kormany nem erdekel :) a tempomat az nálamis opcio....
ystuc2010-11-01 08:36:46 // 113486
Gyári pohártartó kivételével nálam a többi megvan! :-)
Dévid2010-10-31 21:18:29 // 113485
Nekem erősebb motor is kellene bele, kisebb fogyasztással, meg dönthető hátsó ülések, és gyári pohártartó is. :)
Liquid2010-10-31 20:40:18 // 113484
nagyon jó lenne :)
én is agyaltam már rajta, de túl bonyolultnak éreztem
sty2010-10-31 20:38:25 // 113483
Skacok én a multikormányon és a tempomat utólagos beszerelésén filózom,mennyire gáz a szerelés,a kábelezés benne van a vasamban vagy azt is szerválni kellene?thx
szasza(SW)2010-10-31 19:21:36 // 113482
A tiédet!:))Neked még a hátsó ablakot is kézzel kell tekerni,és csörög zörög mindened.Vettél volna olasz autót:)))
Screwee2010-10-31 17:48:58 // 113481
Első körben a 2.5 ös motor váltójára gondoltam, de köszi a tippet a 166al. Még azért ennek a dolognak gondolatban jópárszor neki fogok futni...
Zsolesz2010-10-31 15:54:56 // 113480
A miénket még nem lehetett gyárilag sem tempomattal rendelni, szerintem a comp. nem is tudja kezelni emiatt. Ha azt cseréled és van kábelköteged hozzá, akkor 250 körül már lehet is gyári tempomatod :)))
GEORGE2010-10-31 15:37:30 // 113479
Nem lehetetlent, de messze nem is olyan egyszerű a dolog....

A 166 2.0 TS 16Vutolsó darabjaiban már 6-os váltóvolt. Mivel az blokk kívülről megegyezik az 1.6 TS-el így magát a váltó felszerelése megoldható.
Esetleg arra kilehetne cserélni.
Kell hozzá a váltókulissza mindenképpen, és már csak a kihajtást kell megoldani......

Kérdés ér-e az egész annyi pénzt és vesződést?
Screwee2010-10-31 15:18:27 // 113478
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy volt e már olyan merész közületek valaki, hogy az 5 sebességes váltóját megpróbálta lecserélni egy 6 sebességesre...
Lehet, hogy csak ez az én agymenésem , de mostanában több olyan bontásban lévő 156ost láttam amibe 6sebességes váltó volt (igaz nem 1.6 benzin...).
Gyakorlatban szerintetek van ennek fizikai akadálya?
130-150km/h-nál mind fogyasztásban, mind motorhangban elférne +1 sebesség... jobb lenne ~4500rpm helyett 2500-3000en tartani....
Dévid2010-10-31 14:50:12 // 113477
Mikor megfordítottam a kocsim, akkor enyémen is lett javítva a küszöb. Fura mód az a küszöb egy ponton már "rügyezik" a festék alatt. A másik azt hiszem nem. Mindegy, télen ráér a karosszériás barátom, szerintem ez a sok aprónak látszó dolog ki lészen javítva, plusz a pincémben található műanyagokat végre fel kellene szórni, mert irtóra zavar, hogy benn áll a pénzem (meg úgy lehet szebb is lenne a autó).
mizooo2010-10-31 14:45:47 // 113476
Egy normális lakatos farag alulra egy darabot, nekem mindkét oldalt alul újraépítette, mert szita volt.
Liquid2010-10-31 14:45:22 // 113475
az enyém már volt javítva, a bal oldalon hátul, de sajna már kezd látszani ugyanazon az oldalon elöl :(
Dévid2010-10-31 14:43:31 // 113474
Asszem enyém is, csak olyan koszos, hogy nem látni.
Liquid2010-10-31 14:29:39 // 113473
rozsdásodik?
Tackry2010-10-31 14:05:27 // 113472
Melyik facelift? :) Mert ugye volt előbb egy belső, aztán egy külső is.
kopikon1562010-10-31 13:02:59 // 113471
Hátsó sárvédő javító ívet lehet kapni a 156-hoz?
Esetleg ha valaki tud törött hátsó sárvédőt aminek még ép az alsó (a küszöb felöli résznél) 20-30cm-es darabja.
SOS Három hetem van még műszakiig :-(

Ha valaki tud segíteni, kérem írjon a falamra!
Piritu - 1.000.0002010-10-31 11:59:40 // 113470
MK1 = facelift előtti kivitel
szasza(SW)2010-10-31 11:30:27 // 113469
Mezőgazdasági Kombájn 1-es kiadás:)
Tackry2010-10-31 11:24:19 // 113468
Szőke leszek, de mi az, hogy MK1? :)
dfg (Tanárúr)2010-10-31 07:51:18 // 113467
hát, bár megvan még a 146, abba már nemigen faragok semmit. esetleg less rá a 46 blogjára. a kép emlék, nemigen cserélem le...
Thomika2010-10-31 07:38:16 // 113466
Jó reggelt Cartásak! :))

Akit érdekel esetleg néhány akciós ajánlat Casco-ra, kötelezőre, dobjon nekem egy mail-t, én még aznap visszaküldöm az 6 legjobb legjobb ajánlatot! Alkuszként elég jó konstrukciókat tudtunk kialkudni a biztosítóknál! :))

Az alábbi adatok kellenek:
Név, szül. idő, lakcím (Elég a település, bp-ieknél kerület is), jogsi megszerzésének éve, autó pontos típusa, gyártási éve, M.o- forgalomba helyezés éve, jelenlegi Bonus besorolás, kw, ccm., és rendszám!

Fontos!!!!! Jogszabály írja elő, hogy igazolni kell a biztosítódtól beszerzett papírral, hogy tényleg abban a bonus besorolásban vagy!! Ezt nem feltétlen kell Nektek beszerezni, az új biztosító megteszi ,de addig csak A0-ba lehet megkötni az új biztosítást! Ha új biztosító lekérte az igazolást a régiről természetesen áttesznek a megfelelő osztályba! és jóváírják az esetleges többlet befizetést! Ez többnyire még decemberben megtörténik, így nem kell! TEHÁT SENKI NEM BUKJA EL a BEFIZETÉSÉT! Sajnos néhány alkuszi oldal ezt nem kéri,de ebből gond lehet!!! Mint ahogy meg is történt múlt hónapban 2 esetben is! :( Azóta van 2 új ügyfelünk :P

Akik már elküldték korábban az adatokat, ők ma délelőtt kapják az ajánlatokat! :)

Spóroljatok Ti is egy kis pénzt! :)))
admirális2010-10-30 23:32:48 // 113465
De, csak közben el kellett szaladnom itthonról.
A hátsó lámpatestek csatlakozóit húzd le, WD40-ezd be az összes érintkezőt alaposan és egy csavarhúzó segítségével igazítsd meg őket ha úgy tűnne, nem feszülnek rendesen. Nekem a bal oldalon nem volt tökéletes az érintkezés. Nem tudom pontosan hogy a WD40-től vagy a csavarhúzótól javult meg, de évek óta nem tért vissza a jelenség.
szasza(SW)2010-10-30 23:15:30 // 113464
Oksi.Köszi!Meglesem azt a dugót.Meg a itthoni kábelkötegeket is.Az ecu-nál ránézésre van különbség vagy csak a programozásban?
GTPeti2010-10-30 23:09:16 // 113463
Természetesen a motorvezérlő ECU-ba megy a kábel. És olyanod van. :)

A tempomat egy szoftver funkció magyarul. Az ECU annyi üa-t adagol, amennyi a beállított sebesség tartásához szükséges.

(Az utólagos tempomatok pedig a gázpedál-poti jelét manipulálják, vagy magát a gázbovdent "rögzítik". Szóval teljesen más világ.)
szasza(SW)2010-10-30 22:52:39 // 113462
Na majd kiderül.Az enyém nem valami szedet vetett magyarországi szekér:))))A kábel másik vége hova megy?Mert lehet van olyanom is:)
GTPeti2010-10-30 22:49:53 // 113461
Sasold, de a tiedben vszínüleg nem lesz. :((
szasza(SW)2010-10-30 22:44:15 // 113460
Na ezt én is meósasólom,nem mintha kéne városba,csak kíváncsiságból:)
GTPeti2010-10-30 22:31:15 // 113459
Ahh... nagyon bírom az ilyen (részben) félrevezető főképeket. :\

156 2.0TS-ben mindenképpen érdemes gyári előkészítést kutatni. (Fehér csatlakozó az alsó kormányoszlop borítás alatt.)
Poló2010-10-30 22:27:11 // 113458
Csekkold az adatlapját, már nem 46-osa van.
GTPeti2010-10-30 22:26:52 // 113457
OFF
A teljesség kedvéért itt egy leírás a 146 tempomat beépítéshez. Jól sejtettem, nem létezett belőle gyári, tehát csak valódi faragással lehet megoldani.
ON
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((2010-10-30 22:26:15 // 113456
ez a kis lelkemet simogatta :)
köszi .
GTPeti2010-10-30 22:22:27 // 113455
Létezett egyáltalán 146-ban gyári tempomat?
Mert ez nagymértékben meghatározza a beépíthetőséget. vzsiros cartárs egy "passzív" (tehát kapcsolókból álló) kart dugott a gyári kábelre. Szóval teljes volt az előkészítés. Ez nem "klasszikus tempomat beépítés volt" -> értsd: Waeco utólagos tempomat és társai. (A gyári tempomat funkció amúgyis jobb és megbízhatóbb.)
GTPeti2010-10-30 22:13:16 // 113454
Nem. Mint írtam, nem mindegyikben van benne gyárilag a csatlakozó. MK1 JTD-kben pl. nem jellemző.
dfg (Tanárúr)2010-10-30 22:11:33 // 113453
szerintetek bármelyik 156-ba bele lehet tenni a tempomatot így? mert én is szivesen beruháznék rá...
Screwee2010-10-30 20:46:16 // 113452
Egy kis nosztalgia...

Totalcar - 156_2.0_JTS teszt 2003
Liquid2010-10-30 20:40:39 // 113451
igen erre gondoltam én is, de mindkét led világít és az ellenállások is melegek. De majd megnézem ezt rendesen
Liquid2010-10-30 20:39:57 // 113450
igen :) abba már én is belefutottam eccer
Trombozis2010-10-30 20:28:45 // 113449
Ma tapostam egy hatalmasat a kocsinak egyben, mert birkáskodik midnenki az úton. De inkább megtorpant a gép és utána nyomott egy nagy feketét a mögöttem lévő két sávban tartózkodókra. :-) Utána már ment. :-) Lehet meg kellene néznem, hogy mindig TS motor van a gépház alatt. :-) De most meg azon gondolkodom, hogy megint a szelepfedél tömítés adta volna meg magát? Mindig akkor produkált ilyeneket. Ez már sokadik. Reggel megkuksizom.
Sityu2010-10-30 20:27:41 // 113448
Mind a 2 ég ?;) Én már beleszaladtam ebbe 1x :)
GabCsi2010-10-30 18:41:03 // 113447
Na most akkor nem tudom meg ?:D
Poló2010-10-30 16:56:22 // 113446
Nem lehet, hogy a ledes helyzetjelzőidnél keletkezett valami hiba?
Altair2010-10-30 16:40:59 // 113445
És ha hidegben indítom az autót, kiállok, kinyitom az első ajtó, hogy becsukjam a kaput, és felvillan a motorhiba lámpa! Ha nem nyitom ki az ajtót, akkor nem...:DDD
A megoldást megtaláltam: elektromos kapunyitó!
GabCsi2010-10-30 16:09:12 // 113444
Viccelsz? Tudod mennyire idegesít ? :D
admirális2010-10-30 15:59:27 // 113443
Arra rájöttem miért villanhat be fékezéskor egy tizedmásodpercre. Érdekel?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak