Dévid2011-02-12 19:57:24 // 117342
Értem. :(
Piritu - 1.000.0002011-02-12 19:55:59 // 117341
Emlékeim szerint nem is ment át rajta :-)
156er2011-02-12 19:55:21 // 117340
...árkon át! bocs Dévid!:)
Piritu - 1.000.0002011-02-12 19:55:15 // 117339
Ha már látod, akkor kukás az egész.
Elmozdíthatta, eltekerhette az egész segédalvázat is. Ha nekem lett volna ilyen fennakadásom kicseréltem volna azt is.
Elmozdíthatta, eltekerhette az egész segédalvázat is. Ha nekem lett volna ilyen fennakadásom kicseréltem volna azt is.
Piritu - 1.000.0002011-02-12 19:53:10 // 117338
... nem mehetnél még nyomvályús úton, fekvőrendőrön, kátyún, gödrön át :-DD
Dévid2011-02-12 19:51:15 // 117337
Kösz, nem kellene. :)
osee_selespeed2011-02-12 19:34:55 // 117336
Ha a közelben laknál, kölcsön adnám az általad áhított mértékben ültető első rugókat. Szerintem a momo garnitúrád be sem férne alá, csak némi átalakítással. Az oldalamon láthatni a "Lógó orr" fotón, hogy milyen 16-os gyári mérettel.
Dévid2011-02-12 19:30:51 // 117335
A lengőkar első csavarja tartotta mindkét oldalon. Nem volt nyoma deformációnak.
Dévid2011-02-12 19:29:03 // 117334
Nem parkolnék az útpadkán a füvön. :D
Dévid2011-02-12 19:26:34 // 117333
Igen, hozzászoktam az évek során. Én eladnám néha, de nem lehet még egy ideig.
Piritu - 1.000.0002011-02-12 19:25:53 // 117332
És azt is cserélted, amihez a merevítő volt felcsavarozva? Egyáltalán hová volt? A segédalvázhoz?
A hátulja akkor is mászkálhat, ha az eleje rossz. A kettő összefügg.
A hátulja akkor is mászkálhat, ha az eleje rossz. A kettő összefügg.
Piritu - 1.000.0002011-02-12 19:23:23 // 117331
A 156 TS-em gyári 3 cm-es ültetésű volt, még a nyomvályúkon is leért.
Az általad írt 10 centi brutálisan sok. Ausztriában esetleg használható lenne, de nálunk?
Most írtad, hogy az eredeti futómű alját is leszabtad, mi lenne akkor?
Az általad írt 10 centi brutálisan sok. Ausztriában esetleg használható lenne, de nálunk?
Most írtad, hogy az eredeti futómű alját is leszabtad, mi lenne akkor?
osee_selespeed2011-02-12 19:23:13 // 117330
Ilyet nem kívánok senkinek, főleg nem nagy sebességnél...
Dévid2011-02-12 19:22:48 // 117329
Utána lett cserélve a 2 alsó lengőkar, a jobb külső féltengelycsukló, és azóta már volt egy futóműállítás is. És hátul van gondom, nem elől.
osee_selespeed2011-02-12 19:21:25 // 117328
A kartervédő nekem is kb. annyira van, így, a 3,5cm ültetéssel. Azóta nem veszem közre a puklikat az úton...
156er2011-02-12 19:21:14 // 117327
azért "veletek" már sok minden megtörtént!! és nem feltétlenül csak jó... sajna :(
Piritu - 1.000.0002011-02-12 19:20:28 // 117326
Vajon mi mindent tett tönkre, állított el a futóművedből, amikor leszakadt? Innen től nagyon nem csodálkoznék a futómű állapotán :-(
admirális2011-02-12 19:19:46 // 117325
A felújító készletről írod ezt?
Dévid2011-02-12 19:19:40 // 117324
Megmérem az olajteknőnél...
Dévid2011-02-12 19:18:32 // 117323
Van toronymerevítőm, azaz volt, a villamossági szerelő háza előtt elakadt és leszakadt. Majd kell egy új.
Piritu - 1.000.0002011-02-12 19:18:20 // 117322
A Pókom alja 7,5 centire van a földtől (kartervédő), nagyon határeset a magyar utakon :-(((
Piritu - 1.000.0002011-02-12 19:16:50 // 117321
A Crosswagon nem olyan magas! :-)
osee_selespeed2011-02-12 19:16:12 // 117320
Olajteknőnél, azt hiszem megteszi. :)
Piritu - 1.000.0002011-02-12 19:16:04 // 117319
Azt írtad, hogy "Maradjon 10 centi a kocsi orra és az aszfalt között, azt mondták a múltkor valahol, hogy annyi elég."
Ha 6-8 centit eresztesz lejjebb, akkor ott most 16-18 centinek kell lennie.
Amúgy a legalsó ponton szokták mérni, ahol a legközelebb van a kocsi az asztfalthoz. Nem biztos, hogy az orra az.
Ha 6-8 centit eresztesz lejjebb, akkor ott most 16-18 centinek kell lennie.
Amúgy a legalsó ponton szokták mérni, ahol a legközelebb van a kocsi az asztfalthoz. Nem biztos, hogy az orra az.
osee_selespeed2011-02-12 19:15:35 // 117318
Nekem kb. 7cm ültetéssel 3 ujjnyi volt az autó legalsó pontja(alsó toronymerevítő) és a föld között, ami az én ujjaim szerint 5cm. Ami neked lenne toronymerevítő nélkül 7-8cm. Még az is nagyon kevés.
156er2011-02-12 19:14:32 // 117317
Crosswagon :) nem terepjáró!
Dévid2011-02-12 19:12:31 // 117316
Nem mértem, de meg fogom mindjárt mérni. Elől mérjem, vagy hátul?
Piritu - 1.000.0002011-02-12 19:10:14 // 117315
Eszerint most 16-18 centis a hasmagasságod? :-O
Terepjáród van?
Terepjáród van?
Piritu - 1.000.0002011-02-12 19:09:01 // 117314
Ha nincs hangja, szerintem is felesleges cserélni.
Dévid2011-02-12 19:07:59 // 117313
Lengőkarcsere után 2 héttel cseréltem féltengelycsuklót, akkor be lett állítva a futómű is.
Dévid2011-02-12 19:06:52 // 117312
Maradjon 10 centi a kocsi orra és az aszfalt között, azt mondták a múltkor valahol, hogy annyi elég.
Poló2011-02-12 19:06:42 // 117311
Be is állíthattad volna vele. Nekem ő csinálta, azóta jó.
osee_selespeed2011-02-12 19:05:31 // 117310
6-8 centi? Nem sok az? :) Habár nem tudom pontosan milyen utak vannak feléd.
Dévid2011-02-12 19:01:43 // 117309
2 hónapja cseréltettem lengőkarokat.
Poló2011-02-12 19:01:15 // 117308
Nekem azt írták többen is itt a fórumon, hogy cseréljem azt is a vezérléssel együtt. Nem hallgattam rájuk, jól tettem, azóta mentem 35.000 km-t.
Poló2011-02-12 18:58:14 // 117307
Csörivel kicserélteted a lengőkarok és beállíttatod vele a futóművet.
Dévid2011-02-12 18:51:44 // 117306
Azt hiszem ezt a pár hónapot már kibírom.
Amúgy úgy érzem bármit írok, úgyis valaki megcáfolja, szóval a témát befejezettnek tekintem. :D
Poló2011-02-12 18:51:28 // 117305
A felső lengőkarnak nincs köze a gumikopáshoz. Meg a kerékdőlésnek se annyira, mint a kerékösszetartásnak.
Poló2011-02-12 18:49:06 // 117304
Olajszint, olajgomba, olajpumpa.
Piritu - 1.000.0002011-02-12 18:48:52 // 117303
Olvasd el még egyszer, amit írtam!
"biztos a 195/65 R15 miatt csinálja" - NEM biztos
"biztos a 195/65 R15 miatt csinálja" - NEM biztos
Piritu - 1.000.0002011-02-12 18:47:03 // 117302
Tudtommal csak gyári van.
Dévid2011-02-12 18:44:19 // 117301
Okés, akkor hagyom így, biztos a 195/65 R15 miatt csinálja. :D
Nyárra meg kap 6-8 centi ültetést, aztán ahhoz úgyis teljesen más beállítások kellenek.
Nyárra meg kap 6-8 centi ültetést, aztán ahhoz úgyis teljesen más beállítások kellenek.
osee_selespeed2011-02-12 18:42:08 // 117300
És milyen módosító került bele? Gondolom csak gyári, más nem kapható, ugye?
GTPeti2011-02-12 18:36:50 // 117299
Helyes. :)
Piritu - 1.000.0002011-02-12 18:35:54 // 117298
Igeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!!!!!!!!!!!! :-)))))))))))))))))))))))))
Piritu - 1.000.0002011-02-12 18:35:11 // 117297
Az hogy tavaly mi volt q..ra nem számít. Elég egy kátyú, döccenés, bármi és már kakukk is a futómű. Simán elállítódhat.
Ha rosszul állítják be (vagy nincs beállítva) teljesen normális, hogy csúszkál, vagy eszi a gumit. (A 156-os onnan tudtam, hogy menni kell a futóműveshez, ha nedves, egyenetlen úton riszálta a seggét, ahogy te is írod.)
Jó beállításnál sem biztos, hogy optimálisan viselkedik, ha nem gyári méretű a felni/gumi.
Ha rosszul állítják be (vagy nincs beállítva) teljesen normális, hogy csúszkál, vagy eszi a gumit. (A 156-os onnan tudtam, hogy menni kell a futóműveshez, ha nedves, egyenetlen úton riszálta a seggét, ahogy te is írod.)
Jó beállításnál sem biztos, hogy optimálisan viselkedik, ha nem gyári méretű a felni/gumi.
GTPeti2011-02-12 18:34:30 // 117296
És? Jó volt? :)
Piritu - 1.000.0002011-02-12 18:29:58 // 117295
Csütörtökön felébresztettem. Igaz csukott tetővel, de nagyot kocsikáztunk Várpalotára és vissza :-)
Már le sem takartam a garázsban.
Már le sem takartam a garázsban.
Piritu - 1.000.0002011-02-12 18:25:55 // 117294
A Póknál most ez volt a helyzet. A módosító maradt, csak a szíj és a többi cucc lett cserélve.
Megjegyezném, hogy eddig minden TS-emben csak a gyárilag beletett vezmódoítót kellett cserélnem, utána már nem.
Megjegyezném, hogy eddig minden TS-emben csak a gyárilag beletett vezmódoítót kellett cserélnem, utána már nem.
Dévid2011-02-12 18:19:56 // 117293
De tavaly ugyanezzel a konfigurációval nem csinálta. Ez a fura számomra.