Fórum >> Típusok >> 156

GEORGE2011-02-13 19:27:40 // 117492
Ahaaaaa...

Kipróbáltuk kézi váltós 166-al is, sajna ott már 190-nél felzárkózik a156-ra.
De ennek ismeretében is bátran állítom, hogy a 0-100-ra való gyorsuláson kívül a 3.0 V6-os 166-al a mindennapok sebességtartományában teljesen egyenértékű a 156 2,4 jtd 20V.

A 156 2,5 V6 24 csak végsebességben tud elmenni, szintén kipróbálva!
Ezek függvényében kár jobbnak kikiáltani.

A 3.2 V6 GTA már más tartományban is ráver a 2,4 jtd 20V-re....deúgy érzem ennek így is kell lennie. :-)

Vissza kanyarodva, ha a Szabee a 2.0TS-et erősnek tartja, akkor bizony a 2,4 jtd 20V-től "el lenne ájulva" ugyan is attól lényegesen nagyon erővel préseli az ülésbe és a fent írt autókkal egyenértékű tempóra képes. :-)

De úgy is nézhetjük, hogy ha te is oda álssz a 2.0 TS-el a fenti 166 v6-ok mellé akkor egyedül te fogsz elmaradni a 156 jtd 20v 200-ig megy a V6-kal....ha tetszik ez valakinek, ha nem :-)

Egy 156 2,4 jts 10V a 150 lovas is picivel jobban szalad a 2.0 TS-től, igaz ott nincs akkora különbség mint a 20V esetében.

Már azt is százszor elmondtam-leírtam, hogy nem nézem le a 2.0 TS 156-kat.
Nekem is volt ilyen motoros Alfám és imádtam, de baszki, ha egyszer minden téren többet tud a mostanim, akkor nem fogok még1szer 2,0 TS-t venni :-)

Evvel nem nézem le a 2,0 TS-t hanem csak tényeket közlök.
De mint látom ez fáj több 2.0 TS tulajnak.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-13 19:20:11 // 117491
jah nem mennek rosszul a szívó benyás alfák nyilván a 3.2-höz nem tudunk állítani dízelt mert nincs 6 hengeres ...majd ha lesz akkor lehet viszonyítani
Poló2011-02-13 19:18:07 // 117490
A fordulatot sem szabad elfelejteni, míg egy diesel 5000-ig pörög ki, addig egy benzines 7000-ig. Ezáltal a dieselre hosszabb áttételezésű váltó szükséges.
Poló2011-02-13 19:16:20 // 117489
Én elfogadom, hogy vannak diesel Alfák, autók, de a dieselesek nem fogadják el, hogy vannak benzinesek is. Az egész onnan indult, hogy Szabeee mondta, hogy a kezdő jogsijához képest milyen erős és milyen jól megy a 2,0 TS (főleg az 1,4 TS után). Erre kapja a kommentet, hogy a sötét oldal a non plus ultra. Azt hiszem abban egyetérthetünk, hogy a 2,5 V6 picit veri a 2,4 mjet-et. Szóval akkor már a 2,5 V6 lenne a csúcs, na de van még a 3,2 V6 is.
Az automata 3,0 V6 166-ot nem szabad egy kézi váltós 156-hoz hasonlítani. Egyrészt a 166 nehezebb, másrészt azon még a régi fajta automata váltó van, amitől lomhább az autó. De ha neked csak a motor számít, akkor hasonlítsuk egy másik 3,0 V6 alfához, egy GTV 3,0 V6 24V-hez. 6,7 sec alatt van 100-on, míg a 156 2,4 mjet 8,2 alatt. Ugye nem akarod elhitetni velem, hogy ez elenyésző különbséget? :)
GEORGE2011-02-13 19:13:42 // 117488
Kimaradt, hogy a 146ti-vel próbáltam JOE 156 jtd-vel lépést tartani...sikertelenül...
GEORGE2011-02-13 19:12:39 // 117487
Tegnaptól belefogtam egy "kísérletbe"
1 tankkal KRESZ szerint......elég kemény az eddigi 100 egynéhány km alatt szó szerint forgalmi akadályt képezek :-) De betartom!!!

Nagyon vicces, hogy amikor 80-an megyek akkor 2.4 és 4 literek közt ugrál a pillanatnyi fogyasztásmérő........:-)
GEORGE2011-02-13 19:09:33 // 117486
Szerinted?

ugyan az a kaszni, lóerő egyezik Nm lényegesen több a jtd-ben és a jtd alul-ról él.

Anno a JOE156 1,9 jtd 16Vsajna nem tudtam megelőzni, bármekkora sebességről indultunk el......csak kullogtam mögötte....
GEORGE2011-02-13 19:07:45 // 117485
Már megint ez a diesel istenítés?
Hol van egy 2,4 JTD (főleg a 10V) egy V6 benzinhez? Főleg a 3,2-eshez... És akkor a 2,0 TS-t nyugodtan lehet hasonlítani az 1,9 JTD 8V-hez, szerintem a TS nyerne. A 2,5 V6-ot a 2,4 mjethez. De akkor mihez hasonlítjuk a 3,2 V6-ot?


Jaj már Peti, minek úgy leírni mint ahogy te teszed?
El kell fogadni, hogy vannak diesel Alfák és kész.
Azt is, el kéne már fogadni, hogy nem is mennek rosszul a dieselek :-)
A 156 2,4 jtd 20v tök egál a 156 2.5 V6 24V-vel és 50-60-60-160 anakról megindulva 200-ig egál a 166 3.0 V6 24V-el.....ez van, ezért imádják itt sokan a jtd-ket.
A másik részét meg nem boncolgatom, mert akkor az lesz, direkt hozom fel a nem létező TS betegségeket :-))))))

Amíg ennyit tud egy jtd 20v addig nem kell benzines :-)
GEORGE2011-02-13 18:49:43 // 117484
A múltkor én is találtam a Maris sapkájában egy keveset, aztán el tűnt......víz nem fogy.
Amíg jó a vízszint addig nem kell aggódni.
Szabeee2011-02-13 18:28:06 // 117483
a fekete sem volt nálam szerencsésebb :)))))))
Dévid2011-02-13 18:19:59 // 117482
Ennyire nem szarok az ezüst színűek, nyugi. :D
Szabeee2011-02-13 18:07:18 // 117481
az olaj és hűtővíz gyakran lesz ellenőrizve.... remélem nem kell rögtön hengerfejet venni
Kócosw2011-02-13 18:05:24 // 117480
az bizony :)
Dévid2011-02-13 18:02:28 // 117479
Hidegen rövid utakat ment, attól lehet. A b. verzióval nem ijesztgetlek, de a hűtővíz szintjét azért figyeld, nem csökken-e.
Szabeee2011-02-13 18:00:40 // 117478
ma megnéztem az olajsapkát.... hát fehér krém volt benne..... kezdek félni, hogy jön a szopás.....
Dévid2011-02-13 17:59:44 // 117477
Ez ugye tény! :)
Kócosw2011-02-13 17:45:43 // 117476
jah :) oda meg nem jutottam el :))
csak ide..
Liquid2011-02-13 17:39:34 // 117475
bazze, a te kocsidat kellett volna elküldeni oda ahol elsüllyedt a fúrótorony :DD
cápa ami olajjal megy :)))
Kócosw2011-02-13 17:19:28 // 117474
jah es mellesleg ugy ezert nevezted el az autot fekete cäpänak :))
Kócosw2011-02-13 17:19:00 // 117473
Ugye , lätom teis aterzed a dolgok sulyat :))

jah, es tegyünk különbseget a kamu cäpa antenna,ill. a müködö cäpa antenna között :))
Dévid2011-02-13 16:56:33 // 117472
BMW cápa antennával nem szerez az ellenfele előnyt, az Kócosw kocsiján is van. :D
dfg (Tanárúr)2011-02-13 16:48:08 // 117471
a szemem megtelt könnyel, a szívem pedig szeretettel, amikor a soraid olvastam :D ne felejtsük el a 14es alukereket, és a bmw "cápa" antennát!
dfg (Tanárúr)2011-02-13 16:45:23 // 117470
nézd, a 30 ló emelés kb 500.000 és ez nem hasraütés, Pirivel csináltattam egy kalkulációt 2-3 éve.

a koléga oldalán csak a kipurenszer van leírva, az meg optimistán is csak 10 ló alatti hozam.
Kócosw2011-02-13 16:45:16 // 117469
sok jonagy spoiler..Az 1. szerias suzuki swifteknel bejön...nagyspoiler,meg spoilerajak,etc,etc... Racing felirat is fontos... Ezekkel az apro am nem elhanyagolhato reszletekkel többtiz loerö (igaz csak ugy a soför lelkenek szämära erzekelhetö ).ilyenkor beprobalkoznak mindenfele kigyos keresztes fekete hullaszallitoknäl,majd csuful koromos orral visszavesznek az arcbol...
uh ittis igaz ,csodak marpedig nincsenek :P :DD
Poló2011-02-13 16:27:32 // 117468
Az összetartás változik anélkül, hogy akár egy csavart is fellazítanál, a szilent enged ennyit.
De nem mondom 100%-ra, hogy így van.
GTPeti2011-02-13 15:51:44 // 117467
"mintha a hátsót is lehetne kormányozni."
Ez alatt mit értesz pontosan?
Poló2011-02-13 15:50:30 // 117466
Az enyémet a Csöri keréken ráncigálta mindig, sosem emelte fel hozzá az autót.
De ha jól sejtem, akkor a kereket el kell, hogy tudd forgatni, mintha a hátsót is lehetne kormányozni.
GTPeti2011-02-13 15:26:39 // 117465
A lángnyelv matricát kihagytad. Lehet, javasolni kéne a cartársnak (ill. Ronnienak is) :)
GTPeti2011-02-13 15:25:55 // 117464
Hát kérlekszépen lehet. :)

Olvasd el a kolléga oldalát...

Az már más kérdés, hogy mekkora növekedést is eredményez valójában. (+30 ló SZVSZ már nem kevés és bőven érezhető.)
Dévid2011-02-13 15:22:30 // 117463
A bal oldal kissé gyanús, mert az udvaron állva megcibáltam a kerekeket, és mintha mozdult volna kicsit. Hétfőn viszem hegesztetni, akkor úgyis megemelik, aztán meglátom, megcibálom a kerekeket az emelőn.
Liquid2011-02-13 15:21:35 // 117462
sporttestkábel, gázgyorsító dob, direktszűrő elektromos turbóval, légbeömlő imitáció, tovább is van mondjam még? :DDD
dfg (Tanárúr)2011-02-13 15:13:36 // 117461
hogyan lehet egy szívó motort szénné húzni???? áruljátok már el? az opelen minden el van követve, amit épeszűen el lehetett, de alig lett 150-ből 182 ló.
GTPeti2011-02-13 13:34:54 // 117460
Hopp, tényleg!! Igazad van. S@tan cartárs szénnéhúzott 145 QV-jével mentem.
Poló2011-02-13 13:27:46 // 117459
Ezüst 145, 2 éve szlalom versenyen Budaörsön. Na most már emlékszel? :)
Ha nem, akkor írom az illető nickjét is :)
GTPeti2011-02-13 13:05:50 // 117458
SegíTS légyszi, nem ugrik be. :)
Kócosw2011-02-13 12:57:53 // 117457
enyemetis kerdeztek meddig huzzak,ensem huzattam maxig. 175 re felhuztak a 141 gyari helyet.igyis keves neki az az 5 sebesseg...
:S
ystuc2011-02-13 12:17:49 // 117456
Ezt le is mértétek padon?
Kese2011-02-13 12:15:50 // 117455
Üdv! az enyémet 190re huztam fel,2.4JTD 136lovas volt,es semmmi gond,pedig 250000 rajta van!!
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-13 12:13:51 // 117454
ALFA159-é inkább csak optimalizálva van nem kerültek rá föl sok pacik...
Liquid2011-02-13 11:52:47 // 117453
az 1.9-es GT már egy kicsit modernebb technika... azonkívül nem volt csippelve?
Trombozis2011-02-13 10:59:19 // 117452
Hatalmas! :-)
ystuc2011-02-13 10:30:36 // 117451
A 2,4-ek is. Kíváncsiságból utánajártam, úgy 220 lóra fel lehet húzni z enyémet is. De minek? Nekem a tartósság fontosabb, így is viszonylag erős az autóm, legalábbis az utcán ez derül ki. :-)
Kócosw2011-02-13 10:26:59 // 117450
igen ezt enis hallottam mar, hogy az 1.9-ek jo kezekben jol izmosodnak.. :)
ALFI1562011-02-13 10:26:19 // 117449
Azt nem mondom,hogy hosszú életű lessz.Van a használtautón egy bordó nagy szárnyal.Ide járt fősulira a srác.Jól megy a kocsi de az kapott is rendessen.
ALFI1562011-02-13 10:25:06 // 117448
Program és program között is nagy különbség van.Peti 156 1.9 JTD 16V-je elverte az 59-et.Pedig az enyém is írva van meg ALFA159-é is.De mind a kettőnket elvert akármennyit mentünk.Az 1.9 16V jól húzható ha jó kezekbe kerül.
ystuc2011-02-13 10:20:23 // 117447
Hát, azt nem tudom, hogy volt-e benne chip... Jelenleg a chippelt GT-k nem bírnak lehagyni.
Poló2011-02-13 09:59:28 // 117446
Gondolom nem a gyári 150 lovas GT-ről van szó, hanem okosítottról. A te 146-osod meg gyári volt.
Emlékeszem a 2006-os kiskunlacházai alfás gyorsulásra, ahol DCS-ék megchipelték Zalán 1,9 mjet-ét, lett olyan 180 lovas, engem kiejtetett, a döntőt egy szintén DCS által tuningolt 145-össel vívta, ellene már nem bírt.
ystuc2011-02-13 09:44:08 // 117445
Ezzel én is így vagyok... ;-)
dfg (Tanárúr)2011-02-13 09:29:53 // 117444
erre nem mondok semmit, ert én nagyon érzem a különbséget a ti, és az 56 között... egyszerűen jobb az 56. könnyebb is, erősebb is.
ystuc2011-02-13 09:24:57 // 117443
1,9-es GT-től nagyon kikapott az ex ti-m egyszer...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak