Cgo2011-03-30 08:57:19 // 119192
akkor a pontos valaszom: 156 GTA (OZ) felnin levo 225/45R17 nem er be egyaltalan :)
dfg (Tanárúr)2011-03-30 08:42:08 // 119191
na nem is neked címeztem, csak egyszerűbb volt így megjelölni a témát, h a tiedre válaszoltam :D
Cgo2011-03-30 08:21:17 // 119190
akkor azt ugy kell leirni :) a valaszban csak annyi volt, a 225 beer, arra irtam, hogy nem er be.
dfg (Tanárúr)2011-03-30 08:12:49 // 119189
A beleérés függ a kerék szélességétől, és az ET-től is.
Cgo2011-03-30 07:29:18 // 119188
ellenvelemeny: 4 szemellyel a 35000 km alatt egyszer se ert bele a 225-os. De vezetni nem az igazi, a 215 sokkal de sokkal jobb a 156-ra.
dfg (Tanárúr)2011-03-30 07:16:52 // 119187
ez mekkora szívfájdalmam nekem... :(
GEORGE2011-03-29 22:29:08 // 119186
A lépcsős-hátú izé Berlina 156-ban nem lehet dönteni a hátsó üléseket.
ystuc2011-03-29 22:28:52 // 119185
Már a 225 is beleér, ha hátul is ülnek.
GEORGE2011-03-29 22:27:38 // 119184
Szerintem bele fog érni a kaszniba. A 215/45 R17-hez képest ez már jelentősebb eltérés.
Rodoman2011-03-29 22:25:00 // 119183
Igen, a gyári valóban az.
Csak nem tudom elfér-e? Elméletileg csak 9 mm-rel nagyobb és 10-zel szélesebb.
http://www.hasznaltgumik.hu/valtomeret_szamologep.html
Gondoltam hátha már valaki próbálta.
Csak nem tudom elfér-e? Elméletileg csak 9 mm-rel nagyobb és 10-zel szélesebb.
http://www.hasznaltgumik.hu/valtomeret_szamologep.html
Gondoltam hátha már valaki próbálta.
Szabeee2011-03-29 22:14:44 // 119182
én úgy tudom a GTA mérete 225/45 R17, a többié 215/45
Rodoman2011-03-29 22:10:15 // 119181
Sziasztok! Mit gondoltok egy 235/45/17 papucs elfér egy 156 SW-n?
Inter156 (il mascalzone)2011-03-29 21:04:51 // 119180
Szia! Nekem 2.0 JTS SW van és nagyon szeretem. 1 éve van nálam,igaz nem használom mindennap,de én elégedett vagyok vele. Mindenképp benzinest akartam és 2.0 mert nekem az 1.8-as motor nem jött be,ez viszont szépen harap:) A fogyasztást nem igazán figyelem,de gondolom 10 L körül eszik.Én lambda szondásan vettem a gépet,úgy hogy az elsők között volt a cseréje...tehát volt kiadásom,de az vigasztalt hogy ez az autó,pont olyan amilyet akartam. Az olajat csipegeti,de nekem minden autóm csipegette,úgy hogy nem zavar annyira a dolog.
IMYX kollégának is JTS van,nyugodtan kérdezd őt is,segít amibe tud:))))
IMYX kollégának is JTS van,nyugodtan kérdezd őt is,segít amibe tud:))))
barogab2011-03-29 12:42:26 // 119179
Hali!
Olyan dolog iránt érdeklődnék, hogy akinek van 2.0 JTS verdája, annak mi a tapasztalata róla,mert most készülök cserélni egy ilyen jellegű családi erőgépre. Csak nem tudom, hogy milyen étvágya van a kicsikének illetve vételnél mire kellene figyelnem. Továbbá nem vagyok tisztában azzal, hogy a a csomagtérből ülésdöntéssel be lehet-e jutni az utastérbe, vagy fixen vannak-e rögzítve az ülések, és itt értelemszerűen nem az SW-re gondolok!
:-)
Előre is köszönöm, aki valami plusz infóval segít a döntésemben!
Olyan dolog iránt érdeklődnék, hogy akinek van 2.0 JTS verdája, annak mi a tapasztalata róla,mert most készülök cserélni egy ilyen jellegű családi erőgépre. Csak nem tudom, hogy milyen étvágya van a kicsikének illetve vételnél mire kellene figyelnem. Továbbá nem vagyok tisztában azzal, hogy a a csomagtérből ülésdöntéssel be lehet-e jutni az utastérbe, vagy fixen vannak-e rögzítve az ülések, és itt értelemszerűen nem az SW-re gondolok!
:-)
Előre is köszönöm, aki valami plusz infóval segít a döntésemben!
Roll19832011-03-29 11:33:41 // 119178
Bejártam már a környéken az összes autós boltot (unix, láng, bárdi), és sehol se kaptam olyan bilincset, ami az egr és a hőcserélő csöveit fogja össze. Ma feltúrtam a netet és végre úgy néz ki, hogy sikerrel jártam. Szóval, ha a jövőben valakinek kell ilyen bilincs:
http://www.bede.hu/termek/norma.htm
NORMA CONNECT VPP ez az, amire szükségem van.
Ez most feldobta a ami napomat. :)
http://www.bede.hu/termek/norma.htm
NORMA CONNECT VPP ez az, amire szükségem van.
Ez most feldobta a ami napomat. :)
AlfaBoy2011-03-29 11:18:37 // 119177
Kedves George barátom...
Ennyire azért nem kellene kezdőnek nézni, a fene a bőröd :-DDD
Próbáltam már mindenféle sebességnél, de az ég egy adta világon semmit sem reagált a tempomat :-(
Ennyire azért nem kellene kezdőnek nézni, a fene a bőröd :-DDD
Próbáltam már mindenféle sebességnél, de az ég egy adta világon semmit sem reagált a tempomat :-(
Roll19832011-03-29 08:06:08 // 119175
Azt hittem az ajtón belül az a kis háromszög műanyag takar valami csavart a tükörhöz.
zee2011-03-28 21:45:09 // 119174
Hali
Le kell venne a tükröt, valószínűleg a talp forgó részéről leugrott a biztosító karmos gyűrű.
Ki kell szedni a tükörlapot,mögötte van a mechanika 3 csavarja, a talprészt viszont az ajtó belső felén lévő műanyag takaró alatti 3 csavar fogja. Vissza kell nyomni satuval a gyűrűt és összerakni. Nekem hasonló problémám volt.
Le kell venne a tükröt, valószínűleg a talp forgó részéről leugrott a biztosító karmos gyűrű.
Ki kell szedni a tükörlapot,mögötte van a mechanika 3 csavarja, a talprészt viszont az ajtó belső felén lévő műanyag takaró alatti 3 csavar fogja. Vissza kell nyomni satuval a gyűrűt és összerakni. Nekem hasonló problémám volt.
Hardy2011-03-28 21:38:58 // 119173
Milyen belső takaróra gondolsz? A külső tükör 2 darabból áll. A héj meg maga a szerkezet, amin a tükör van.Úgy tudod kivenni.ha teljesen befordítod a tükröt, és akkor meglátod a csavart.
GEORGE2011-03-28 21:15:36 // 119172
Szeva újdonsült 156-os tulaj :-)
1..elmész egy bontóba és veszel egy másik kijelző panelt.
2. A tempómat bekapcsolása után a másik " forgó gyűrűvel" kell egyet "klikkelni" és utána már tartja a tempót, nem kell 3mp ig tartani.
de a tempómat csak 3. fokozattól és akkoris 40km/h-től használható.
1..elmész egy bontóba és veszel egy másik kijelző panelt.
2. A tempómat bekapcsolása után a másik " forgó gyűrűvel" kell egyet "klikkelni" és utána már tartja a tempót, nem kell 3mp ig tartani.
de a tempómat csak 3. fokozattól és akkoris 40km/h-től használható.
Roll19832011-03-28 19:56:04 // 119171
A külső visszapillantó belső takaróját, hogy kell leszedni? Van valami trükkje, vagy csak simán le kell pattintani? (nem szeretnék kárt tenni benne)
Trombozis2011-03-28 16:38:57 // 119170
Minek abba hét sebesség? Apám zsigulijába is csak 4 van. :-)
Roll19832011-03-28 12:24:20 // 119169
Észrevettem az Alfámon, hogy a volt tulaj leleményes ember volt. A jobb tükör mögött volt egy kis karton, hogy ne mozogjon a tükör. Ha kiveszem mögüle, akkor a legkisebb menetszéltől is befordul. Mivel este vettem észre így még nem kezdtem el berhelni, de az lenne a kérdésem, hogy az alján lévő csavarokkal lehet ezen segíteni? Eltörhetett benne valami, esetleg szétugrott, vagy ez csak simán kilazulhatott?
AlfaBoy2011-03-28 11:49:02 // 119168
Köszi, már írtam is neki :-)
Roll19832011-03-28 11:46:53 // 119167
Marek most bontott, egy 156 sw faceliftet, érdeklődj nála.
AlfaBoy2011-03-28 11:37:51 // 119166
Hát ez akkor egy kivétel, mert ez produkálja a hibát :-)
Esetleg ötlet, hogy honnan érdemes beszerezni?
Esetleg ötlet, hogy honnan érdemes beszerezni?
Gabesz2011-03-28 11:36:04 // 119165
Közben észrevettem :)
Még faceliftest nem hallottam, hogy melegedik.
Még faceliftest nem hallottam, hogy melegedik.
AlfaBoy2011-03-28 11:00:42 // 119164
Faceliftes a vas, úgyhogy csak arra tudom cserélni :-D
Köszi az infót, csekkolom a feloldó gombot ;-)
Köszi az infót, csekkolom a feloldó gombot ;-)
Cgo2011-03-28 11:00:07 // 119163
akkor mi is az A es B verzio? (most ne a srac peldajat nezzuk, hanem vegyunk egy 156-ot, amiben benn a kulcs es mondjuk a riaszto bezarta a kozpontit)
AlfaBoy2011-03-28 10:59:41 // 119162
Igen, tudom, elvileg 3 mp-ig kell tartani és utána aktiválódik...
Elvileg, de ez nem csinál semmit, tarthatom akár egy percig is :-)
Elvileg, de ez nem csinál semmit, tarthatom akár egy percig is :-)
Gabesz2011-03-28 10:54:38 // 119161
Helló!
Nekem is jelen volt mind 2 hiba! Ajánlom figyelmedbe a blogomat.
A kijelző túlmelegedik, jobb ha cseréled, de a külső faceliftesére cseréld (igaz, hogy kessebb, de nem melegszik)
A tempomatnál pedig a kuplung feletti feloldó gomb lesz a hibás.
Nekem is jelen volt mind 2 hiba! Ajánlom figyelmedbe a blogomat.
A kijelző túlmelegedik, jobb ha cseréled, de a külső faceliftesére cseréld (igaz, hogy kessebb, de nem melegszik)
A tempomatnál pedig a kuplung feletti feloldó gomb lesz a hibás.
Roll19832011-03-28 10:48:06 // 119160
2. Miután világít a kis zöld visszajelző, azután még el kell forgatnod a másik kapcsolót is a + irányba, csak akkor kapcsol be és tartja meg a sebességet.
AlfaBoy2011-03-28 10:28:22 // 119159
Helló mindenkinek!!!
Újdonsült 156 tulajként már is lenne pár kérdésem a gépsárkánnyal kapcsolatban...
1. Központi kijelző: indításnál minden OK, gyönyörűen éles és minden látszik, viszont pár perc múlva elkezd csíkosodni és alíg látszik rajta valami... Gondolom ez nem gyárilag van így :-D Lehet ezzel valamit kezdeni, vagy cserés?
2. Tempomat: Bekapcsolom, világít a kis ikon a műszerfalon, de nem hajlandó tartani a sebességet, semmire sem reagál... Ezzel mit tudok kezdeni szerintetek?
Előre is köszi :-D
Újdonsült 156 tulajként már is lenne pár kérdésem a gépsárkánnyal kapcsolatban...
1. Központi kijelző: indításnál minden OK, gyönyörűen éles és minden látszik, viszont pár perc múlva elkezd csíkosodni és alíg látszik rajta valami... Gondolom ez nem gyárilag van így :-D Lehet ezzel valamit kezdeni, vagy cserés?
2. Tempomat: Bekapcsolom, világít a kis ikon a műszerfalon, de nem hajlandó tartani a sebességet, semmire sem reagál... Ezzel mit tudok kezdeni szerintetek?
Előre is köszi :-D
Ferke2011-03-28 09:59:35 // 119158
Háát, tényleg nem értünk egyet:) De maradjunk annyiban, hogy ne az legyen már a megoldás egy autóba bejutás esetén, hogy betörjük az üveget.:) Ez még C verzióként sem ildomos szerintem.
Lehet, hogy én látom ennyire másképp a dolgokat, de én tuti találnék megoldást, hogy ezt ne kelljen megtenni.
Lehet, hogy én látom ennyire másképp a dolgokat, de én tuti találnék megoldást, hogy ezt ne kelljen megtenni.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-03-28 08:15:03 // 119157
hasonló mint az 1.6HDI csak az egy picit régebbi találmány ...
Cgo2011-03-28 07:47:12 // 119156
szerintem a stabrud tud ledurvabban nyekeregni :)
Cgo2011-03-28 07:45:54 // 119155
ebben (sem) ertunk egyet. Ez a flexes parhuzam erosen tulzas. Az elso ket automon 4x vertek be az oldalso uveget es meg soha nem szakadt le a vilag teteje, egy alapos porszivozas utan soha nem volt a szilankokkal gondom es a lakknak sem volt soha semmi baja.
Poló2011-03-28 00:25:43 // 119154
Mint írtam, 1,6 TDI és 7 sebességes sportronic. Az állat módjára azt jelenti, hogy szinte minden indulásnál padló volt. Autópályán végsebesség próba, 83-ason meg sok előzés.
GEORGE2011-03-27 23:41:57 // 119153
Milyen motorral iszik csak ennyit az A3 és mit jelent az állat módjára??????
GTPeti2011-03-27 23:11:40 // 119152
@Szabee: Nem vagyok benne biztos, hogy Motip, vagy Dupli Color rally lakkal volt anno a rossz tapasztalatom. (Mindenesetre a Motip üregvédője szinte nulla védőértékkel rendelkezik.)
satya2011-03-27 22:00:07 // 119151
off topicban szívesen leírom az elmúlt fél év -50000 lm tapasztalatait. :)
Poló2011-03-27 21:48:17 // 119150
Azt nem mondtam, hogy tetszett is, a 156 jobban bejön. Ami az A3-nál pont, az a fogyasztás, az újabb évjárat és a sok elektromos kütyü, ami 99-ben még nem volt elterjedt. Amúgy tényleg ennyit evett, 5,9-re jött ki, amikor tankoltam. 1,6-os volt automata váltóval.
dfg (Tanárúr)2011-03-27 21:44:16 // 119149
sziasztok
valahol tudtok egy táblázatot, amiben benne vannak a fiat ecu scan által kidobott hibakódok leírásai? van olyan hibakód, ami mellé nem ír ki semmit.
valahol tudtok egy táblázatot, amiben benne vannak a fiat ecu scan által kidobott hibakódok leírásai? van olyan hibakód, ami mellé nem ír ki semmit.
satya2011-03-27 21:20:38 // 119148
az én 156 sw meg termeli a gázolajat, ha kergetem,!!! :P
Ha ilyen baromi jó autó miért nem veszel? :)
speciel a majdnem ikertesójával járok, évi kb 80 ezret, és eza fogyasztás amit írsz kamu!!! :P :)
Ha ilyen baromi jó autó miért nem veszel? :)
speciel a majdnem ikertesójával járok, évi kb 80 ezret, és eza fogyasztás amit írsz kamu!!! :P :)
GTPeti2011-03-27 21:17:24 // 119147
Ha pályán nyomom neki akkor felszalad 6,8-ra, vagyis +1liter. (Nyári gumikkal.) Szinte "nem is éri meg" lájtosan menni vele. :))
(Az ok a nagyobb rail-nyomás miatti jobb porlasztás.)
(Az ok a nagyobb rail-nyomás miatti jobb porlasztás.)
Poló2011-03-27 20:57:31 // 119146
Üzemanyag szintjeladó kiszerelve, kicsit megpucolva és visszaszerelve. Nagy szopások árán, de eljutottam odáig, hogy ki tudtam venni.
Akiktől a múltkor a segítséget kaptam a hátsó ülés kiszerelésével kapcsolatban, hogy csak az elejénél kiveszem a 2 csavart és kijön, azoknak köszönöm, de nem ennyi. Kiszedem a 2 csavart, után az ülőlapot hátra kell nyomni, amennyire csak lehet és ki kell akasztani, mivelhogy össze van akasztva a háttámlával. Az ilyen infókra lettem volna kíváncsi, végül Hardy és Csöri segített telefonon, köszönöm nekik.
A háttámla 2 csavarja nem akart kijönni, szerszámok törtek rajta sorban, végül lett jó minőségű imbuszkulcs, azzal az egyik csavart sikerült kitekerni, a másikban addigra már csak elforgott körbe, úgyhogy lefúrtam a csavart. Szereztem 2 új 8-as imbuszcsavart, de ezek azt hiszem 6-osak voltak, úgyhogy kereshetek 2 másik új csavart. Az ok, amiért nem akartak ezek a csavarok kijönni:
Összeszereléskor kapni fognak a csavarok rézpasztát.
Ezután ki kellett még szednem a síalagutat, aminek a 4 patentje úgy bent van a helyén, hogy alig tudtam kiszedni. A 6 db anyacsavar nem okozott gondot. Az üzemanyagcsövet is sikerült fél pillanat alatt levennem a csonkról. Viszont azt a kör alakú izét nehezen sikerült csak megindítanom, ami ezt az egész házat fogta. Különösebben nem láttam rajta semmit, kapott kontakt tisztítót pár helyen, megmozgattam a szintjelző részét és visszaraktam a helyére.
Akiktől a múltkor a segítséget kaptam a hátsó ülés kiszerelésével kapcsolatban, hogy csak az elejénél kiveszem a 2 csavart és kijön, azoknak köszönöm, de nem ennyi. Kiszedem a 2 csavart, után az ülőlapot hátra kell nyomni, amennyire csak lehet és ki kell akasztani, mivelhogy össze van akasztva a háttámlával. Az ilyen infókra lettem volna kíváncsi, végül Hardy és Csöri segített telefonon, köszönöm nekik.
A háttámla 2 csavarja nem akart kijönni, szerszámok törtek rajta sorban, végül lett jó minőségű imbuszkulcs, azzal az egyik csavart sikerült kitekerni, a másikban addigra már csak elforgott körbe, úgyhogy lefúrtam a csavart. Szereztem 2 új 8-as imbuszcsavart, de ezek azt hiszem 6-osak voltak, úgyhogy kereshetek 2 másik új csavart. Az ok, amiért nem akartak ezek a csavarok kijönni:
Összeszereléskor kapni fognak a csavarok rézpasztát.
Ezután ki kellett még szednem a síalagutat, aminek a 4 patentje úgy bent van a helyén, hogy alig tudtam kiszedni. A 6 db anyacsavar nem okozott gondot. Az üzemanyagcsövet is sikerült fél pillanat alatt levennem a csonkról. Viszont azt a kör alakú izét nehezen sikerült csak megindítanom, ami ezt az egész házat fogta. Különösebben nem láttam rajta semmit, kapott kontakt tisztítót pár helyen, megmozgattam a szintjelző részét és visszaraktam a helyére.
Trombozis2011-03-27 18:09:24 // 119144
Mondjuk, ha belegondolok, hogy az 1.6 HDi Puggal 7 decivel (6L/100km) többet eszik alattam a kocsi, mint a másik sofőrrel, akkor az enyém nem is sok. :-)
Elég rossz, hogy jegyzi a két kulcshoz tartozó fogyasztást. :-)
Egyszer írok már a két kocsiról egy összehasonlító blogot, mert nem minden a fogyasztás. :-)
Elég rossz, hogy jegyzi a két kulcshoz tartozó fogyasztást. :-)
Egyszer írok már a két kocsiról egy összehasonlító blogot, mert nem minden a fogyasztás. :-)
Trombozis2011-03-27 17:58:31 // 119143
Mivel? :-O :-DDDD
Nézd meg az oldalamon a költségeknél az enyém "kevesebbet" eszik. :-P
Nézd meg az oldalamon a költségeknél az enyém "kevesebbet" eszik. :-P