Trombozis2006-10-11 22:24:05 // 20542
Jah, de a tartályba nem mertem tenni. Pedig gondolkoztam rajta. Vigyáztam nagyon. Ki tudja mit szed le.
Karakot2006-10-11 22:23:29 // 20541
Azért bátor vagy. :) Én inkább ecettel próbálnám, az gyengébb sav, mégis erős vízkőoldó hatású.
Trombozis2006-10-11 22:15:44 // 20540
:-) Jó kérdés. Ennyi van ráírva a flakonra: Vízkőoldó. De vigyáztam vele, mert nagyon erős.
Piritu - 1.000.0002006-10-11 21:39:20 // 20539
Nem kell mosatni -:)
Amúgy dettó ez a helyzet nálam is. A spricni kicsit közel van az ablakhoz, szinte lehetetlen beállítani. Vagy kis sebességnél jó, vagy autópályán. A dizájn oltárán "áldozni" kellett.
Sikerült beszereznem a régóta hiányzó mélyládát, újra lehet zenét hallgatni:
(Még csak ilyen képem van róla.)
Amúgy dettó ez a helyzet nálam is. A spricni kicsit közel van az ablakhoz, szinte lehetetlen beállítani. Vagy kis sebességnél jó, vagy autópályán. A dizájn oltárán "áldozni" kellett.
Sikerült beszereznem a régóta hiányzó mélyládát, újra lehet zenét hallgatni:
(Még csak ilyen képem van róla.)
Pat2006-10-11 21:01:50 // 20538
Ha már ablakmosó a téma: Egyszer megpróbáltam állítani a "spriccelési" magasságon, azóta 80 Km/h alatt tudok csak mosatni, mert egyébként a menetszél egyszerűen lenyomja :-( Ötletek?
Attiska2006-10-11 20:33:33 // 20537
Trombózis,
Milyen vízkőoldót használtál?
Trombozis2006-10-11 19:31:49 // 20536
Öntöttem egy kis vízkőoldót a ablakmosó nyílásokba. Mert már baloldalt csak kettő jobb oldalt meg 1 lukból spriccelt. :-) Meggyógyult. Egyből más lett.
Attiska2006-10-11 17:18:47 // 20535
tipoatti,
Most akor végülis mész Kaposújalkra, vagy még nem tudod?
Karakot2006-10-11 17:16:58 // 20534
Reménykedem még, azt mondta a szerelő, hogyha szerencsém van, akkor csak a katalizátor rögzítése engedett el, és így tud egy kicsit mozogni a katalizátor a dobon belül, ezért van a zörgő hang. Ezt még lehet javítani, azbeszt lappal kitömik a rést a dob és a kat között, és a zörgés megszűnik. Ebben bízom. Persze az is lehet, hogy a kat eltörött, ekkor kuka.
Ha csere, akkor persze nagy valószínűséggel univ kat lesz berakva, de még a 20-30e-től is kiver a víz. Ez most nagyon nem hiányzott. :(
Peti16V2006-10-11 15:52:06 // 20533
Miért, jobb lenne, ha mindjárt 2 darabot kéne venned? :)
Azért még ne keseredj el, várd meg, hogy megnézzék! A középső dobban zöröghet más is, nem biztos, hogy a kat ment szét. Ha mégis, akkor azt az autód teljesítményének csökkenésén is észre kéne venni. Tapasztaltál ilyet?
Az univerzális kat meg nem olyan rossz megoldás, csak megfelelő méretűt kell választani az autóhoz.
Karakot2006-10-11 15:21:15 // 20532
Köszi a gyors választ, ez elég szomorú hír a számomra. :((
Peti16V2006-10-11 14:35:43 // 20531
A gyári száma a Bosal szerint 60652866. Ez persze már megváltozhatott.
Úgy néz ki, hogy ezt se csinálják utángyártottban, pedig cikkszáma van pl. Imasaf-ban (11.65.33), de azt írja a program, hogy nem szállítható. :((
Esetleg be lehet tenni helyette univerzális katalizátort, ami méret alapján választható. Ez kb. 25-30e Ft. Gyanítom, hogy a gyári ennek többszöröse.
Peti16V2006-10-11 14:20:14 // 20530
Karakot2006-10-11 14:10:50 // 20529
Kéne egy kis segítség azoktól, akik rendelkeznek alfa alkatrész információs szoftverrel. Tud valaki képet küldeni a számomra 2,5 V6 156-os kipufogórendszeréről? Már abban sem vagyok biztos, hogy egy, vagy két katalizátor van-e a kocsimban, illetve, hogy hol található(k). A középdobomban zörög valami, szaki azt mondta, hogy a katalizátor mehetett szét benne. Jövő héten lesz szétvágva a dob, és eléggé idegesít a dolog, hogy új katalizátort kell esetleg vennem. Aztán valaki azt mondta nekem, hogy a V6-osoknak 2 katalizátora van. Akkor viszont azok nem lehetnek az egy darab középdobban. Szóval szeretnék már egy kicsit tisztán látni ez ügyben. Az info jöhet ide, vagy akár az e-mail címemre. Előre is köszönöm.
u.i.: az alvázszám:ZAR 93200001007763, ha a gyári katalizátorra árat is tudtok keresni, az is fontos info lenne
Ferke2006-10-11 09:27:34 // 20528
Na még ez a szerencsém!:)
Satti2006-10-11 09:24:08 // 20527
Az biztos,néha látom,hogy a VW,és a merci diesel is nagyon tud füstőlni,ha odanyomnak neki.
tgabika2006-10-11 09:20:20 // 20526
viszont keveset fogyaszt :)
és tényleg negyed annyira ne füstöl, mint egy fosvagen
Satti2006-10-11 09:19:12 // 20525
Majd fog:-))))
tgabika2006-10-11 09:08:14 // 20524
Azért vannak itt más disznók is :)
ribipeti2006-10-11 08:07:46 // 20523
Vágd ki a képről, nyomtasd ki 4x és már van is egy garnitúra belőle!
Amúgy te készítetted a képet? Mert akkor a tulaj talán meg tudja mondani.
ribipeti2006-10-11 08:05:58 // 20522
Tuti kimostad a kép készítése előtt! :D
lausz2006-10-11 07:52:48 // 20521
ugyan így csináltam most vasárnap
Giorgio2006-10-10 22:29:56 // 20520
Alessio Monza volt a 145-ön. OZ Superleggera tök nem ilyen. ATS DTM Comp. nagyon hasonló, de nem áll ki a közepe, és nem ilyen a küllők találkozási pontja.
Karakot2006-10-10 22:24:10 // 20519
Hát akkor vegyél egy garnitúrát a nem tudom miből! :)))))
Giorgio2006-10-10 22:18:07 // 20518
Nem OZ, nem Alessio, Nem AWS.....kész vagyok tőle.....ilyen kell....MOST!
Kompressz úr2006-10-10 22:07:57 // 20517
Attiska2006-10-10 21:56:49 // 20516
Minden dízel füstöl részterhelésből padlógázra átmenetkor, csak az egyik jobban, a másik kevésbé. Kivéve talán a részecskeszűrősöket.
Kompressz úr2006-10-10 21:51:55 // 20515
Az enyém nem füstöl :))
Karakot2006-10-10 20:32:09 // 20514
Hát előttem nem kell reklámoznod a benyásokat. :)))
Satti2006-10-10 20:28:02 // 20513
Elhiszem,hogy a diesel nagyon baba,meg minden,de nálam a motor az legyen benzines,ha odapakolok neki,ne füstölögjön:-))
Nasty2006-10-10 20:25:51 // 20512
Üröm az örömben. 1 hete stabrúd nélkül járok és ugyan úgy kopog valami...dzzzzzzzzz..... no coment
Trombozis2006-10-10 20:02:39 // 20511
Szelepszárszimering cseréje macerás? Úgy láttam nem egy drága cókmók bele. :-)
Nasty2006-10-10 19:28:21 // 20510
Mai tapasztalatom: Bizonyára sok mindenki cserélte már a stabrudat a rosz szilentek miatt, ami marha drága. A szilentet meg nehéz cserélni, mert nem megy bele. Az a szilent tartó ketté szedhető, úgy, hogy az egyik oldalról szétfúrtam az összepatentolást, (de csak az egyik oldalt), nem hegesztett. Így kb 5000 Ft-ból megvan. Vélemény???
Attiska2006-10-10 18:40:19 // 20509
Speciel nem értem, mi a fasznak egy V8-as dízel. Kultúráltságban esélye sincs egy V8-as benzinessel szemben, és ebben a kategóriában ez egy elég fontos szempont. Marketing az egész, most dízelőrület van, és megpróbálnak a lehető legtöbbet kihozni belőle, ennyi.
Karakot2006-10-10 17:12:32 // 20508
A Novitec-nek van egy turbo kittje a 2.5 V6-hoz. Az eredmény 308 Le. Azért az veri a kormosokat. :)
Peti16V2006-10-10 17:12:20 // 20507
Én lépek haza.
Ciao
Peti16V2006-10-10 17:11:43 // 20506
Itt a rossz példa:
OFF nehéz autó nagy dízellel....
Peti16V2006-10-10 17:09:10 // 20505
Szeretnék Ők azt a 2,5-öt! :))
Peti16V2006-10-10 17:08:15 // 20504
Semmi bajom a dízelekkel (dehogynem, a hangjuk meg a szaguk) sőt, ha tehetném, lecserélném a mostanit egy JTD 16V-re.
Nem a dízel nagyalfa ellen szóltam, hanem a nagyalfa ellen, ami ráadásul még dízel is. Broáf, akkor már inkább kerüljön bele Ferrari-Maserati öszvér moci.
Ferke2006-10-10 17:03:42 // 20503
Hja, tééleg, a 2.5V6 az sima szívó! Ígazad van, tééleg!:))
Peti16V2006-10-10 17:02:22 // 20502
Azok mind 2,0 V6 T-k, nem 2,5! ;-)
Ferke2006-10-10 16:59:52 // 20501
Najó, nem agitálok a dízel mellett, mert a végén még sok lúd disznót győőőz! :-DDDDD
Ferke2006-10-10 16:58:28 // 20500
Hogne csinálna:GTV, Spider, 166, 164
Mindegyikben van 2,5V6 turbo. 204Le-sek. Pl TarP ótója.
Ferke2006-10-10 16:57:01 // 20499
Azért én nem vennék rá mérget. A mienk is másfél tonna, és az 1.9jtd igencsak megindul. Ez meg mégiscsak 300le, és 600Nm! Ez a nyomaték kiszaggatja az aszfaltot.
Csak összehasonlításképp az audi 3.0 pdtdi is naggyon megindul, pedig az 500nm alatt van bőőven.:)
Peti16V2006-10-10 16:53:10 // 20498
"A 2.5V6 turbo benzines 204Le"
Melyik? Szerintem ha csinálna ilyet az Alfa, az közelebb lenne a 300-hoz. :)
Peti16V2006-10-10 16:47:24 // 20497
Nem a V6-tal van bajom nyilván, hanem azzal, hogy egy 159 2,4MJET kb. 12milla. Egy ilyen 169 ugyanezzel a mocival ezek alapján lenne mondjuk 15, akkor egy ilyen 3,0 multijetta kb 18. Ehhez kb. 2,5 tonna, tehát olyan eszeveszett nagyot nem is lépne. Ki a rák venne ilyet? Én biztos nem, ha tehetném, akkor sem.
Persze ezt a kérdést majd eldöntik helyettem(tünk) az Alfa marketingesei.
Ferke2006-10-10 16:34:54 // 20496
Kb ugyanott van szerintem. A 2.5V6 turbo benzines 204Le, az új 2,4mJTD 200Le.
Karakot2006-10-10 16:32:47 // 20495
De a dízel az feltöltős! Ha a benyás v6 is kap egy turbót, akkor már megint más a helyzet. :)
Ferke2006-10-10 16:31:06 // 20494
Hááát, a V8 valóban kicsit már erős, de a fosvágen is v10-eseket gyárt.
Gondolom ez azért amúgy sem lesz túl elterjedt, a V6 viszont szerintem egy tűrhető konstrukció.
Ha benyásban van V6, akkor miétr ne lenne dizelben, nem?
Pláne, hogy már teljesítményre üti a benzinest a maga alap 275cv-jével!:)
Peti16V2006-10-10 16:28:42 // 20493
Ez van.
Marad a remény, hogy gyárira kapsz jobb árat!