Ferke2006-10-10 17:03:42 // 20503
Hja, tééleg, a 2.5V6 az sima szívó! Ígazad van, tééleg!:))
Peti16V2006-10-10 17:02:22 // 20502
Azok mind 2,0 V6 T-k, nem 2,5! ;-)
Ferke2006-10-10 16:59:52 // 20501
Najó, nem agitálok a dízel mellett, mert a végén még sok lúd disznót győőőz! :-DDDDD
Ferke2006-10-10 16:58:28 // 20500
Hogne csinálna:GTV, Spider, 166, 164
Mindegyikben van 2,5V6 turbo. 204Le-sek. Pl TarP ótója.
Ferke2006-10-10 16:57:01 // 20499
Azért én nem vennék rá mérget. A mienk is másfél tonna, és az 1.9jtd igencsak megindul. Ez meg mégiscsak 300le, és 600Nm! Ez a nyomaték kiszaggatja az aszfaltot.
Csak összehasonlításképp az audi 3.0 pdtdi is naggyon megindul, pedig az 500nm alatt van bőőven.:)
Peti16V2006-10-10 16:53:10 // 20498
"A 2.5V6 turbo benzines 204Le"
Melyik? Szerintem ha csinálna ilyet az Alfa, az közelebb lenne a 300-hoz. :)
Peti16V2006-10-10 16:47:24 // 20497
Nem a V6-tal van bajom nyilván, hanem azzal, hogy egy 159 2,4MJET kb. 12milla. Egy ilyen 169 ugyanezzel a mocival ezek alapján lenne mondjuk 15, akkor egy ilyen 3,0 multijetta kb 18. Ehhez kb. 2,5 tonna, tehát olyan eszeveszett nagyot nem is lépne. Ki a rák venne ilyet? Én biztos nem, ha tehetném, akkor sem.
Persze ezt a kérdést majd eldöntik helyettem(tünk) az Alfa marketingesei.
Ferke2006-10-10 16:34:54 // 20496
Kb ugyanott van szerintem. A 2.5V6 turbo benzines 204Le, az új 2,4mJTD 200Le.
Karakot2006-10-10 16:32:47 // 20495
De a dízel az feltöltős! Ha a benyás v6 is kap egy turbót, akkor már megint más a helyzet. :)
Ferke2006-10-10 16:31:06 // 20494
Hááát, a V8 valóban kicsit már erős, de a fosvágen is v10-eseket gyárt.
Gondolom ez azért amúgy sem lesz túl elterjedt, a V6 viszont szerintem egy tűrhető konstrukció.
Ha benyásban van V6, akkor miétr ne lenne dizelben, nem?
Pláne, hogy már teljesítményre üti a benzinest a maga alap 275cv-jével!:)
Peti16V2006-10-10 16:28:42 // 20493
Ez van.
Marad a remény, hogy gyárira kapsz jobb árat!
Karakot2006-10-10 16:22:52 // 20492
A fene egye meg, pedig látod lenne rá kereslet. Ez pont olyan dolog, amiben nem félnék utángyártottat venni.
Peti16V2006-10-10 16:21:05 // 20491
Ilyen alkatrészeket nem csinálnak utángyártottban.
Karakot2006-10-10 16:17:21 // 20490
Igit már kérdeztem, de még nem válaszolt. Egyébként jó nekem utángyártottban is, ha olyat tudsz jobb árban.
Peti16V2006-10-10 16:06:49 // 20489
Ebbe a csipszbe lehet, hogy beszámítanák az SW-m árát. Na de akkor miből veszem az autót? :((
Szvsz nem kéne ekkora dögöket csinálnia az Alfának. Ez a megalomán teljesítményhajhászás már egy kissé vicces kezd lenne dajcsééknál is.
Ferke2006-10-10 15:54:11 // 20488
Asszem a v6 elég volna...gyárileg lehet majd rendelni hozzá a gyári chippelést, 320LE& 600!!! Nm :)))
Ferke2006-10-10 15:52:53 // 20487
Én sajna nem innen rendeltem, mert már megvolt máshonnan, mikor észrevettem őket.:(
csocsi2006-10-10 15:51:49 // 20486
Hát biztos, hogy nem idegenkednék :))
Ferke2006-10-10 15:50:58 // 20485
Trombozis2006-10-10 15:44:11 // 20483
Nekem még fehér izzóm van. :-PPPPP
Trombozis2006-10-10 15:43:33 // 20482
Innen rendeltem én is. Nagyon gyorsak. 1 nap és itt volt a cucc.
Nasty2006-10-10 15:34:55 // 20481
A unixtól rendeltem (www.unixtrade.hu) és elég olcsó volt. sárga izzót raktam bele és egyálltalán nem látszik. Esztétikus. Nézd meg az oldalamon.
csocsi2006-10-10 15:29:37 // 20480
Volt ennél offosabb téma is :))
csocsi2006-10-10 15:28:28 // 20479
Bűnnek bűn :))
A diesel nem biztos, hogy rossz váltás lenne, azért a 2.4 valamit már tud egy kis chip segítségével, de anélkül is lehet vele haladni
Peti16V2006-10-10 15:06:44 // 20478
Peti16V2006-10-10 14:56:27 // 20477
OZ Superleggera nem lehet, mert az 6x2 küllős.
Attiska2006-10-10 14:48:41 // 20476
Ferke,
Semmi, csak nem szeretem őket. Mondom én, aki a múlt héten vett egy szívódízel off Partnert. :) De az offos jó iskola lesz, épp kezdtem már megszokni a JTS laza könnyedségét, hát most majd még jobban fogom értékelni. :)
ribipeti2006-10-10 14:46:57 // 20475
Alessioból van ilyen, Monza néven fut asszem, van AWS is. Sztem ez nem OZ Superturismo, az van Bandi oldalán a 156SW-n, vagy az asszony (Ribandita) 147-esén is, de azokra rá is van pingálva az OZ felirat az agy környékére.
Attiska2006-10-10 14:45:43 // 20474
Peti,
Ja, a háromajtós ELX az tényleg ritka, nekem ötajtósom volt,
Peti16V2006-10-10 14:41:23 // 20473
Egy 98-as 3ajtós ELX volt, ami itthon akkoriban nagyon ritka volt. Svájcból került hozzám törötten, gyári fekete GT első fényszórókkal, és Novitec ültetéssel. Tettem rá GT felniket, és mevettem rá a küszöböket is, de azt már nem rakattam fel. Nagyon jól nézett ki, imádtam! :)
Peti16V2006-10-10 14:35:50 // 20471
Gyárit sajnos nem tudok olcsóbban. Kérdezd meg igi-től, ha még nem tetted!
Esetleg Cselentano-tól, ő is tudott régebben jó árakat mondani.
Karakot2006-10-10 14:31:21 // 20470
Én is imádom az enyémet. :) Igazi városi gokart. Sok meglepetést okoz az elbizakodott nagy autósoknak. :)
Ferke2006-10-10 14:30:29 // 20469
Mi bajod a dízellel, hééé????:))))))))))
Csekő2006-10-10 14:30:26 // 20468
Szerintem ez a felni OZ Superguilera vagy valami ilyesmi nevű Ozi kerék!
Csekő2006-10-10 14:29:11 // 20467
Azt szeretném megkérdezni, hogy hol lehet olcsón beszerezni átlátszó oldalsó indexbúrát és hozzá való izzót? Nem nagyon szeretnék bele sárga izzót tenni van olyan ami átlátszó és mégis sárgán ég? Létezik ebből ledes? Ha létezik belőle ledes át kell valamit alakítani vagy ugyanolyan a foglalata mint a hagyományosnak? Ha valaki tud segíteni előre is köszi!
Attiska2006-10-10 14:28:00 // 20466
Karakot,
Nekem '90-es kiadású, szép bordó kulcsosom volt, jó sokszor megjártam vele a Budapest-Győr távot. Szerettem, tette a dolgát.
Attiska2006-10-10 14:26:21 // 20465
csocsi,
Hát nem? Bűn lenne gyengébb autóra váltani, főleg dízelre. ;)
Satti2006-10-10 14:26:15 // 20464
Nekem elég OZ stílusnak tűnik.
Karakot2006-10-10 14:25:49 // 20463
Nagyon hasonlít az ATS DTM competitionra, de szerintem nem az. Ha megtudod a választ, akkor engem is érdekelne a dolog.
Attiska2006-10-10 14:25:31 // 20462
Peti,
És milyen volt a Punto 75, ELX, vagy HSD?
Karakot2006-10-10 14:23:59 // 20461
Remélem, hogy a megfelelő embert kérdezem (ha jól emléxem, akkor Te tudsz alkatrészeket kedvező áron beszerezni), ha nem, akkor bocsi a gyanúsítgatásért, szóval az ajtókon szeretném cserélni az esővető gumicsíkokat. Elől, hátul. Ha tudsz rá árat mondani, akkor megköszönöm.
Giorgio2006-10-10 14:20:57 // 20460
Peti16V2006-10-10 14:17:50 // 20459
Ugyanígy vagyok vele én is :)
Satti2006-10-10 13:59:24 // 20458
Nekem a városban sincs vele semmi gondom,az utcai gyorsulásokból már kinőttem,Én olyan kényelmes elegánsan szoktam vele menni,mondjuk a fogyi az nem olyan jó,ennyivel,egy sokkal nagyobb motorral is el lehet járni,de ez van.
Peti16V2006-10-10 13:55:45 // 20457
Ja-ja! Inkább autópályára, mint városba való.
Satti2006-10-10 13:50:24 // 20456
Ami a 120 lovas báránykát illeti,nagyon jól beszélsz,Én is úgy vagyok vele,hogy amivel kényelmesen lehet utazni 170 körüli tempóval a pályán,az nem olyan rossz.
Peti16V2006-10-10 13:45:54 // 20455
Ja, és a Zastin is állandóan lengőkart kellett cserélni! :))
Peti16V2006-10-10 13:43:58 // 20454
Én is Zastavával kezdtem, ami ugye kemény 55cv. Nagyon szerettem, igazi olaszautós feelingje van. Ezt követte egy 75cv-s Punto I, majd egy 80cv-s Sporting. Most meg ez a 120 lovas farkasbőrbe bújtatott bárányka van, ami azért néha tud meglepetéseket okozni. Ha rugalmassága nincs is, azért lehet vele elég komolyan haladni! :)