Fórum >> Típusok >> 156

Attiska2006-10-12 14:21:20 // 20554
Trombózis, Aha. Nekem is furán spriccel a cucc, bár nem értem, elvileg az ablakmosó folyadéktól nem lenne szabad vízköves lenni. Lehet, hogy majd egy kis ecetet öntök az ablakmosóhoz, bár azt nem tudom, hogy a fagyáspontot hogyan fogja befolyásolni. Pont a hétvégén szenvedtem én is a fuvókák beállításával, nincs optimális. Ha alacsonyra állítod, akkor az álló lapátra megy a víz, ha meg magassra, akkor csak nagyobb tempónál jó.
Nasty2006-10-12 14:01:08 // 20553
Igen az hozzá kell tennem az enyémben is elfordult a hajtókarcsapágy+szakszerütlen szervizelés miatt eltört ismétlem eltört!!! a gyertya és szétégett minden, trafó, muanyag dekni, nagyon durva volt na az összesen majd' 2 hónap és kb 400000 Ft volt. Azért már másik motort is kaptam volna. Ekkor volt a motorban kb 100e km. És ez nem minden, még a menetet is megszakították az olaj leeresztő csavarban, azóta szívok vele, a futóművet meg úgy állították be (6000 Ft), hogy húzott az autó, panaszkodtam, nem gond mondta a szerelő megcserélte a két elsőt és utána nem húzott. Akkor minek ide a számítógép!!! Igen ám de akkor meg ette a gumit. Azt sem tudták megmondani melyik szilentet cseréljem, hogy jó legyen a futómű. "Hát igen, nem egészen tőkéletes a számítógép" De a pénzem az tökéletes volt!!! Hitelből kellett finanszíroznom. Neeem vvaaagyok ideges mossssee!!!! :-) Na mind 1 rég volt...
Trombozis2006-10-12 12:44:58 // 20552
Az enyém egy évet állt. Nekem is anno 2350000Ft-ra volt kitéve és elhoztam 1701000-ér. Még cigánykodtam 1.6-ra, ed a srác már nagyon ideges lett. Azt mondta ezt sehol nem tudom lealkudni annyira. Mondtam neki egy ugyanilyet a másikban (csak fekete) 1.4ért ideadják. :-))))) De az kula volt. Mondjuk az enyémre is kellett költeni. :-D Lehet a másikra nem kellett volna ennyit.
Nasty2006-10-12 12:37:25 // 20551
Ups lemaradt egy 0. Tessék:0 :-)
Nasty2006-10-12 12:35:25 // 20550
Pedig csak a gyergyákat kell kivenni, kitörölni rongyal és kész.Amikor vettem az autót előző héten 210000 volt az ára, akkor 1,9 és elvittem 1,7-ért (eurotax:2650000 volt), Brill-nél nem értettek hozzá 2 évig állt az auto ezért kellet egy uj aksi is. Soxor lehet spórolni ilyeneken...
Trombozis2006-10-12 12:15:56 // 20549
:-))) Nekem is ugyanez volt. Beáztak a kábelek és nem ment mind a 4 henger. Azóta inkább koszos marad. Nem kevés pénzt kértek el ezért is...
Karakot2006-10-12 11:48:54 // 20548
Ez a beszéd! :) A pénz spóroljátok ki máshonnan. :)
tipoatti2006-10-12 07:53:57 // 20547
Val'szeg megyek! Nem kizárt, hogy marad a vas nálam... nem nagyon van szívem eladni... :)
Nasty2006-10-12 07:52:15 // 20546
A 7végén kimostam, brigeciol+sterimob, de a motor felső védőjét rajtahagytam. Annak idején mikor megvettem az autót néha 3 hengerrel ment mert a kereskedésben kimosták és beáztak a gyertyák, aztán kipucoltuk... és jöttek a lovak :-)
tgabika2006-10-12 07:33:13 // 20545
Hali! Kérdés: mosott, vagy mosatott már valaki motort, motorteret? Mert eléggé koszos...és nem mertem nekilátni, mert gondolom nem ajánlott. Nincs erre valami jó megoldás?
Trombozis2006-10-11 22:26:17 // 20544
Közben elhúztam...Jó éjt mindenkinek.
Trombozis2006-10-11 22:24:51 // 20543
Csajos is mondta, de ott nem sok mindenre tudtam ráönteni. :-)
Trombozis2006-10-11 22:24:05 // 20542
Jah, de a tartályba nem mertem tenni. Pedig gondolkoztam rajta. Vigyáztam nagyon. Ki tudja mit szed le.
Karakot2006-10-11 22:23:29 // 20541
Azért bátor vagy. :) Én inkább ecettel próbálnám, az gyengébb sav, mégis erős vízkőoldó hatású.
Trombozis2006-10-11 22:15:44 // 20540
:-) Jó kérdés. Ennyi van ráírva a flakonra: Vízkőoldó. De vigyáztam vele, mert nagyon erős.
Piritu - 1.000.0002006-10-11 21:39:20 // 20539
Nem kell mosatni -:)
Amúgy dettó ez a helyzet nálam is. A spricni kicsit közel van az ablakhoz, szinte lehetetlen beállítani. Vagy kis sebességnél jó, vagy autópályán. A dizájn oltárán "áldozni" kellett.
Sikerült beszereznem a régóta hiányzó mélyládát, újra lehet zenét hallgatni:

(Még csak ilyen képem van róla.)
Pat2006-10-11 21:01:50 // 20538
Ha már ablakmosó a téma: Egyszer megpróbáltam állítani a "spriccelési" magasságon, azóta 80 Km/h alatt tudok csak mosatni, mert egyébként a menetszél egyszerűen lenyomja :-( Ötletek?
Attiska2006-10-11 20:33:33 // 20537
Trombózis, Milyen vízkőoldót használtál?
Trombozis2006-10-11 19:31:49 // 20536
Öntöttem egy kis vízkőoldót a ablakmosó nyílásokba. Mert már baloldalt csak kettő jobb oldalt meg 1 lukból spriccelt. :-) Meggyógyult. Egyből más lett.
Attiska2006-10-11 17:18:47 // 20535
tipoatti, Most akor végülis mész Kaposújalkra, vagy még nem tudod?
Karakot2006-10-11 17:16:58 // 20534
Reménykedem még, azt mondta a szerelő, hogyha szerencsém van, akkor csak a katalizátor rögzítése engedett el, és így tud egy kicsit mozogni a katalizátor a dobon belül, ezért van a zörgő hang. Ezt még lehet javítani, azbeszt lappal kitömik a rést a dob és a kat között, és a zörgés megszűnik. Ebben bízom. Persze az is lehet, hogy a kat eltörött, ekkor kuka. Ha csere, akkor persze nagy valószínűséggel univ kat lesz berakva, de még a 20-30e-től is kiver a víz. Ez most nagyon nem hiányzott. :(
Peti16V2006-10-11 15:52:06 // 20533
Miért, jobb lenne, ha mindjárt 2 darabot kéne venned? :) Azért még ne keseredj el, várd meg, hogy megnézzék! A középső dobban zöröghet más is, nem biztos, hogy a kat ment szét. Ha mégis, akkor azt az autód teljesítményének csökkenésén is észre kéne venni. Tapasztaltál ilyet? Az univerzális kat meg nem olyan rossz megoldás, csak megfelelő méretűt kell választani az autóhoz.
Karakot2006-10-11 15:21:15 // 20532
Köszi a gyors választ, ez elég szomorú hír a számomra. :((
Peti16V2006-10-11 14:35:43 // 20531
A gyári száma a Bosal szerint 60652866. Ez persze már megváltozhatott. Úgy néz ki, hogy ezt se csinálják utángyártottban, pedig cikkszáma van pl. Imasaf-ban (11.65.33), de azt írja a program, hogy nem szállítható. :(( Esetleg be lehet tenni helyette univerzális katalizátort, ami méret alapján választható. Ez kb. 25-30e Ft. Gyanítom, hogy a gyári ennek többszöröse.
Peti16V2006-10-11 14:20:14 // 20530
Karakot:
a katalógusok szerint 1997-2000-ig 1 katalizátor volt, 2000-től pedig 2. Tehát elvileg a Tiedben csak 1 hosszú van. Ez volt a legjobb kép, amit találtam:

Karakot2006-10-11 14:10:50 // 20529
Kéne egy kis segítség azoktól, akik rendelkeznek alfa alkatrész információs szoftverrel. Tud valaki képet küldeni a számomra 2,5 V6 156-os kipufogórendszeréről? Már abban sem vagyok biztos, hogy egy, vagy két katalizátor van-e a kocsimban, illetve, hogy hol található(k). A középdobomban zörög valami, szaki azt mondta, hogy a katalizátor mehetett szét benne. Jövő héten lesz szétvágva a dob, és eléggé idegesít a dolog, hogy új katalizátort kell esetleg vennem. Aztán valaki azt mondta nekem, hogy a V6-osoknak 2 katalizátora van. Akkor viszont azok nem lehetnek az egy darab középdobban. Szóval szeretnék már egy kicsit tisztán látni ez ügyben. Az info jöhet ide, vagy akár az e-mail címemre. Előre is köszönöm. u.i.: az alvázszám:ZAR 93200001007763, ha a gyári katalizátorra árat is tudtok keresni, az is fontos info lenne
Ferke2006-10-11 09:27:34 // 20528
Na még ez a szerencsém!:)
Satti2006-10-11 09:24:08 // 20527
Az biztos,néha látom,hogy a VW,és a merci diesel is nagyon tud füstőlni,ha odanyomnak neki.
tgabika2006-10-11 09:20:20 // 20526
viszont keveset fogyaszt :) és tényleg negyed annyira ne füstöl, mint egy fosvagen
Satti2006-10-11 09:19:12 // 20525
Majd fog:-))))
tgabika2006-10-11 09:08:14 // 20524
Azért vannak itt más disznók is :)
ribipeti2006-10-11 08:07:46 // 20523
Vágd ki a képről, nyomtasd ki 4x és már van is egy garnitúra belőle! Amúgy te készítetted a képet? Mert akkor a tulaj talán meg tudja mondani.
ribipeti2006-10-11 08:05:58 // 20522
Tuti kimostad a kép készítése előtt! :D
lausz2006-10-11 07:52:48 // 20521
ugyan így csináltam most vasárnap
Giorgio2006-10-10 22:29:56 // 20520
Alessio Monza volt a 145-ön. OZ Superleggera tök nem ilyen. ATS DTM Comp. nagyon hasonló, de nem áll ki a közepe, és nem ilyen a küllők találkozási pontja.
Karakot2006-10-10 22:24:10 // 20519
Hát akkor vegyél egy garnitúrát a nem tudom miből! :)))))
Giorgio2006-10-10 22:18:07 // 20518
Nem OZ, nem Alessio, Nem AWS.....kész vagyok tőle.....ilyen kell....MOST!
Kompressz úr2006-10-10 22:07:57 // 20517
Így néz ki az autóm kipifogója 4000 km után:

Attiska2006-10-10 21:56:49 // 20516
Minden dízel füstöl részterhelésből padlógázra átmenetkor, csak az egyik jobban, a másik kevésbé. Kivéve talán a részecskeszűrősöket.
Kompressz úr2006-10-10 21:51:55 // 20515
Az enyém nem füstöl :))
Karakot2006-10-10 20:32:09 // 20514
Hát előttem nem kell reklámoznod a benyásokat. :)))
Satti2006-10-10 20:28:02 // 20513
Elhiszem,hogy a diesel nagyon baba,meg minden,de nálam a motor az legyen benzines,ha odapakolok neki,ne füstölögjön:-))
Nasty2006-10-10 20:25:51 // 20512
Üröm az örömben. 1 hete stabrúd nélkül járok és ugyan úgy kopog valami...dzzzzzzzzz..... no coment
Trombozis2006-10-10 20:02:39 // 20511
Szelepszárszimering cseréje macerás? Úgy láttam nem egy drága cókmók bele. :-)
Nasty2006-10-10 19:28:21 // 20510
Mai tapasztalatom: Bizonyára sok mindenki cserélte már a stabrudat a rosz szilentek miatt, ami marha drága. A szilentet meg nehéz cserélni, mert nem megy bele. Az a szilent tartó ketté szedhető, úgy, hogy az egyik oldalról szétfúrtam az összepatentolást, (de csak az egyik oldalt), nem hegesztett. Így kb 5000 Ft-ból megvan. Vélemény???
Attiska2006-10-10 18:40:19 // 20509
Speciel nem értem, mi a fasznak egy V8-as dízel. Kultúráltságban esélye sincs egy V8-as benzinessel szemben, és ebben a kategóriában ez egy elég fontos szempont. Marketing az egész, most dízelőrület van, és megpróbálnak a lehető legtöbbet kihozni belőle, ennyi.
Karakot2006-10-10 17:12:32 // 20508
A Novitec-nek van egy turbo kittje a 2.5 V6-hoz. Az eredmény 308 Le. Azért az veri a kormosokat. :)
Peti16V2006-10-10 17:12:20 // 20507
Én lépek haza. Ciao
Peti16V2006-10-10 17:09:10 // 20505
Szeretnék Ők azt a 2,5-öt! :))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak