Úgy tünik veled is egy rugóra jár az agyam. Én is erősen gondolkodom, hogy olyannal fogom megnézetni (elsőre biztosan), aki már csinált ilyet. Nálam biztos, hogy rutinosabb.
A szerviz visszajelzést meg valahogy ki fogom bírni, amíg töröltethetem.
UI: nem haragszom, hisz igazad van. :)
boli1112015-04-12 18:47:52 // 66615
gecsa2015-04-12 18:43:40 // 66614
ne haragudj meg, hogy ezt mondom, de amennyiben ezek az alapvető install, és beállítási dolgok is problémát jelentenek, akkor inkább szakemberrel olvastasd ki mindig a gépet, mivel a program ugyan tud magyar nyelvet, de úgy sem árt hozzá némi szakmai hozzáértés, és a prog nem mindenhol noobuser-biztos.. könnyen lehet vele elég mélyen zsebbenyúlós károkat okozni.. volt itt már füstölős laptop, és elolvadt ecu is... nagyon olvass utána, mielőtt elkezded használni.. a hozzáadott cd kb mindegyik kínai utángyártott kábel esetén üres. ezért lehet venni háromezeré' is kábelt.. portbeállítás, a kapcsolódási fázisok helytelen sorrendje, és esetlegesen tört szoftver használata is tud okozni ilyen hibaüzenetet.. egyébként az én kábelemet a winfos felismerte, nem igényelt semmi extra szoftvert a mes-en kívül..
Piritu - 1.000.0002015-04-12 18:34:55 // 66613
Javaslom a progi próbálgatását szimulált üzemben. Kicsit ki tudod ismerni. Az "Aktuátor" üzemmóddal óvatosan, ott be lehet kapcsolni dolgokat. Egyes hírek szerint pl. a légzsákot is :-)
boli1112015-04-12 18:30:43 // 66612
Én is így gondoltam.
1-2 pipát kivettem a kézikönyve szerint. Kíváncsi leszek, hogy ez megoldja-e a gondom. De ezt csak a jövő héten fogom kipróbálni.
1-2 pipát kivettem a kézikönyve szerint. Kíváncsi leszek, hogy ez megoldja-e a gondom. De ezt csak a jövő héten fogom kipróbálni.
boli1112015-04-12 18:29:33 // 66611
Ez az ellenállás okozná, hogy a kapcsolódáskor hibaüzenet jön és nem tud kapcsolódni?
Piritu - 1.000.0002015-04-12 18:22:00 // 66610
Attól Free, hogy nincs regisztrálva :-)
Cserébe nem minden fog működni vele.
Cserébe nem minden fog működni vele.
.......................2015-04-12 18:16:13 // 66609
boli1112015-04-12 17:45:20 // 66608
A FREE verziónál is kell regisztrálni?
boli1112015-04-12 17:39:19 // 66607
Közben megtaláltam. Ha jól olvasom megcsináltam őket. Bár az oldalnak van egy nagy hátránya. Angol nyelvű, így nem teljesen értem, hogy mi a ...-t is akarnak? :D
Ha jól látom, regisztrálnom is kellene a programot. De licens key-em nincs.
Ha jól látom, regisztrálnom is kellene a programot. De licens key-em nincs.
Piritu - 1.000.0002015-04-12 17:22:15 // 66606
MES = MultiEcuScan.com
boli1112015-04-12 17:11:19 // 66605
Nem csináltam semmit.
Mi a "MES" honlapcíme?
Mi a "MES" honlapcíme?
Piritu - 1.000.0002015-04-12 17:08:32 // 66604
Gondolom a MES oldalán lévő installációs beállításokat elvégezted. Akkor működnie kell.
boli1112015-04-12 17:00:42 // 66603
Megérkezett az ELM327-es kábelem. Letöltöttem a Multiecuscan nevű programot. Viszont valami nem jó.
Ha eltekintünk két dologtól:
- a kábelhez kapott lemez olvashatatlan, így a netről kellett az illesztőprogramot leszednem
- a kocsiban levő csatlakozó formája nem egyezik az ELM formájával. A középen levő vályat és a 2*8 tüske igen, de a felső része más formájú.
Kapcsolódáskor a következő üzenetet kapom:
Ellenőrizze a csatlakozókat vagy a port beállítást.
Van ötletetek?
Ha eltekintünk két dologtól:
- a kábelhez kapott lemez olvashatatlan, így a netről kellett az illesztőprogramot leszednem
- a kocsiban levő csatlakozó formája nem egyezik az ELM formájával. A középen levő vályat és a 2*8 tüske igen, de a felső része más formájú.
Kapcsolódáskor a következő üzenetet kapom:
Ellenőrizze a csatlakozókat vagy a port beállítást.
Van ötletetek?
gecsa2015-04-12 13:06:58 // 66602
a generátort kivenni jó móka.. :D nekem a 156on volt ilyen gondom, szervízben oldották meg.. nem egy ördöglakat, de nem is 5 perc meló.. ha kint a generátor, akkor tényleg pát perc, de ugye azt ki kell szedni, és vissza is kell rakni.. :D
nekem megoldotta egy darabog a gondot, kb 70k km után jelentkezett újra, de akkor már elég volt csak a szíjcsere. dayco szíj volt még Erhardtól..
nekem megoldotta egy darabog a gondot, kb 70k km után jelentkezett újra, de akkor már elég volt csak a szíjcsere. dayco szíj volt még Erhardtól..
Hege2015-04-12 12:45:48 // 66601
Igen lehet cserélni, csak legyen hozzá meg a spéci szerszámod a tárcsa leszedéséhez. Múlthónapba cseréltem, mert megállt. Kivettem a generátort és elvittem a szervizbe kb 5 perc se volt a csere. A tárcsát előtte megvettem és vittem magammal.
norbi04092015-04-12 12:42:22 // 66600
Neked mi volt a gond? Milyen gyártmány volt a szíj? Cserélted aztán csókolom? :)
gecsa2015-04-12 12:16:36 // 66599
nekem akad, mert a 205ös virsliket ha megérkezik a turbonyomás, akkor nagyon le akarja vetkőzni... :D az asr lámpa meg beleég a retinámba.. :D
norbi04092015-04-12 10:26:07 // 66597
Sziasztok! Volt már olyan valakinek, hogy indításkor megcsusszan a hosszbordás szíj? Ősszel lett cserélve, így elég idegesítő...:/
Valamint generátor szabadonfutót lehet csak így magában cserélni? Elméletileg azon csusszan meg...
Valamint generátor szabadonfutót lehet csak így magában cserélni? Elméletileg azon csusszan meg...
Vermacy2015-04-12 10:06:12 // 66596
Értelek. Nekem nincs gondom az emelkedővel viszont, hogy nem olasz a 3,2 az már lélektanilag megvisel...
Haddel2015-04-12 10:06:11 // 66595
Kb 30e km-t, Michelin Alpin A4. Most azon gondolkodom, 215 széles gumit kéne,venni,csak nem tudom,nem nézne-e nagyon kunyhón ki,ha a másik kettő meg még a 205-ös. Vagy előre rakni a keskenyeket,és hátra a szélest? Vagy egyszerüen megint 205-öst venni? Olyan bizonytalan vagyok, vagy mégse?😃
gecsa2015-04-12 09:39:53 // 66594
Jó a tibi, de ha csak elöl kapar, akkor maradok a 166nál 3.2 v6-al.. :-) a gond az, ha pl itt el akarok menni csak a városközpontig, akkor le kell nyomnom egy 14%-os lejtőt. Na már, ha csak eső esik,és meg kell állni a közepén, akkor ott elindulni fronhajtással jó muri. Az asr is szokta szeretni..:-) és ez csak a városközpont.. és nem volt hó... a jtdre meg a gatyádat is leadózod itt németben.. de még mindig nem tudom, hogy hova érdemes bepillantani egy 159be vásárlás előtt.. :-) :-) :-)
Vermacy2015-04-12 08:29:08 // 66593
Mennyit mentél a két szezon alatt és milyen gumik voltak?
Vermacy2015-04-12 08:25:07 // 66592
Ilyet nézegettem Én is is, de a TiBi óta elbizonytalanodta, hogy jó választás lenne-e. NA meg lehet, Voyager lesz belőle :(
Vermacy2015-04-12 08:22:54 // 66591
Vidd el felnishez! Nekem a 18-as garnitúrát hozták helyre 45-ért gumiszereléssel együtt, pedig le is volt padkázva...
Vermacy2015-04-12 08:17:32 // 66590
Sztem ne szabályoztasd, mert a vas nehéz és kell a megállító erő hozzá, nehogy baj legyen. Többe kerül egy elcseszett művelet, mint egy gyári alkatrész...
Lexlutor2015-04-11 23:00:45 // 66589
Nem mennék bele szerkezeti átépítésbe, elvégre valami mérnők megtervezte a kocsihoz.
Ha lenne gyári megoldás azt választanám. Csak ilyen szép kocsin ilyen ronda féket...
Ez olyan mint az egykipufogósról lesporolt krómvég.. Ocsmány..
Vég...
Ha lenne gyári megoldás azt választanám. Csak ilyen szép kocsin ilyen ronda féket...
Ez olyan mint az egykipufogósról lesporolt krómvég.. Ocsmány..
Vég...
Lexlutor2015-04-11 22:48:58 // 66588
Rendben megnézem. Köszi!
Dömpi (il dottore)2015-04-11 22:41:33 // 66587
Szerintem meg attól, hogy eltakarod, még ugyanaz marad ott! Kezdünk VW sufni, discotunigba átmenni?
Ha nem tetszik hátul az úszónyereg, cseréld ki az egészet. De csak eltakarni? Hát nem tudom. Én biztosan nem tenném. A 159 úgy jó, ahogy van. Amikor meg majd nem, veszek egy utódot (remélem szép lesz....júniusban kiderül)
Ha nem tetszik hátul az úszónyereg, cseréld ki az egészet. De csak eltakarni? Hát nem tudom. Én biztosan nem tenném. A 159 úgy jó, ahogy van. Amikor meg majd nem, veszek egy utódot (remélem szép lesz....júniusban kiderül)
Liquid2015-04-11 21:29:35 // 66586
egy csavar van a végén, kinyitott ajtó mellett lehet látni, azon kívül úgy emlékszem csak bolhák
.......................2015-04-11 21:26:57 // 66585
Mindíg tanul az ember valamit
Lexlutor2015-04-11 21:00:15 // 66584
Erhard 242 (Pure Energy)2015-04-11 20:59:14 // 66583
a futómű feszessége a rugón múlik, gátlóból azért kell pl sport a TI-hez, mert rövidebb úton jár a gátló mivel a rugó is rövidebb 30mm-rel...a nem sport csomagosoknál mindegy hogy benzin vagy dejzel a rugó hosszának állandónak kell kell lennie össze nyomott állapotban ..mondjuk 55cm... ehhez meg elég egy gátló :) ami változó a rugók vastagsága :)))
.......................2015-04-11 20:51:43 // 66582
Azt hittem feszesebb a lengéscsill a breraban pl.
.......................2015-04-11 20:45:53 // 66581
Ahogy mondod,
Ahány motor vagy kaszni annyi féle rugót ír az eLearn
de a gátlók ról semmi infó
Ahány motor vagy kaszni annyi féle rugót ír az eLearn
de a gátlók ról semmi infó
Trombozis2015-04-11 20:10:15 // 66580
Ezt olvastam, de úgy tűnik felületes voltam, mert a végéig nem jutottam el. Számokat kerestem. :-)
Piritu - 1.000.0002015-04-11 20:00:00 // 66579
Trombozis2015-04-11 19:55:31 // 66578
Srácok!
Az olaj szint visszajelzőn a négyzetek mennyi olajat jelentenek? Nem találtam a könyvben semmit. Maxon van, csak érdeklődöm.
Sok mindent nem tudok még...
Köszönöm!
Az olaj szint visszajelzőn a négyzetek mennyi olajat jelentenek? Nem találtam a könyvben semmit. Maxon van, csak érdeklődöm.
Sok mindent nem tudok még...
Köszönöm!
SOLI2015-04-11 19:18:06 // 66577
Sziasztok!
Mostanában a kormányoszlopnál súrlódó hangot hallok kormánytekerés közben. Olyasmi hangja van mintha egy zip-zárt húzogatna az ember fel-le.
Először azt hittem a kormányműből jön a hang, de figyelmesebben meghallgatva kiderült hogy a kormányoszlopból, konkrétan a kormánykerék felől jön és kizárólag az utastérben hallani.
Elvittem a biztonság kedvéért egy kormánymű szakihoz, ő is azt mondta hogy nem a kormányműből, hanem a kormánykerék környékéről jön a zaj, de bővebbet nem tudott mondani.
Volt vkinek hasonló?
Egyáltalán mi a szent szar ér hozzá mihez?
(mellékesen megjegyzem, hogy néha van egy kormányzár hibaüzenetem(hetente 1x), de amúgy zár rendesen amikor kell)
Mostanában a kormányoszlopnál súrlódó hangot hallok kormánytekerés közben. Olyasmi hangja van mintha egy zip-zárt húzogatna az ember fel-le.
Először azt hittem a kormányműből jön a hang, de figyelmesebben meghallgatva kiderült hogy a kormányoszlopból, konkrétan a kormánykerék felől jön és kizárólag az utastérben hallani.
Elvittem a biztonság kedvéért egy kormánymű szakihoz, ő is azt mondta hogy nem a kormányműből, hanem a kormánykerék környékéről jön a zaj, de bővebbet nem tudott mondani.
Volt vkinek hasonló?
Egyáltalán mi a szent szar ér hozzá mihez?
(mellékesen megjegyzem, hogy néha van egy kormányzár hibaüzenetem(hetente 1x), de amúgy zár rendesen amikor kell)
Lexlutor2015-04-11 19:01:36 // 66576
Szerintem nem gáz. A sima nyereg elég csúnya. Hátra én is gondolkodom rajta.
Elől a kis Brembo jól néz ki, de a hátsó gagyin. Mint egy F Astra féknyereg...
Elől a kis Brembo jól néz ki, de a hátsó gagyin. Mint egy F Astra féknyereg...
Lexlutor2015-04-11 18:57:34 // 66575
Engem is hol-ráz hol-nem..
Dömpi (il dottore)2015-04-11 18:55:24 // 66574
Én is most nézem!
Robiiiiiii!
Ez nem jellemező RÁD?! Mond, hogy csak vicc!
Robiiiiiii!
Ez nem jellemező RÁD?! Mond, hogy csak vicc!
Dömpi (il dottore)2015-04-11 18:36:37 // 66573
Ez sem rossz, de a többi termékei közül van ami érdekel...köszi a linket!
Haddel2015-04-11 14:52:52 // 66571
Kocsit takarítottam délelőtt,bőrápolás,meg ilyenek,és nézem,hogy bakker az első gumik tökre elkoptak.Egyenletesen,de el.Jövő héten átrakom a nyári kerekeket,lemérem majd a profil mélységet,de tuti venni kell két db újat. 2 szezont bírtak, pedig T indexesek.Kár volt annyit füstöltetni őket: D
Erhard 242 (Pure Energy)2015-04-11 12:58:49 // 66570
156-hoz is két fajta van, a sport meg a normál...itt is ugyan ez a helyzet, miért is kellene több? :)
gecsa2015-04-11 12:20:44 // 66569
.....az Eper sem szentírás ám! :D
gecsa2015-04-11 12:19:57 // 66568
Szerintem eltérés kb az sw/berlina, illetve a sportcsomag/original között lehet.. esetleg előre a dízelek nagyobb súlya miatt szoktak erősebb rugókat tenni, de szerintem attól még a gátlók lehetnek ugyanazok..
gecsa2015-04-11 12:17:03 // 66567
A mostani sem fogyaszt sokkal kevesebbet.. :D Az összkerék meg jól jön errefelé hegyvidéken. Nem gyorsulásra kellene, inkább hosszabb távú utakra (Német-Magyar). Jtd-t nem akarok, és mindenképp minimum 200ló, de inkább kicsit többel.. V6om van, imádom.
Ami még kitétel, az a nagy csomagtér.. 6000€ a keret, így gondoltam a V6 q4re.. Inkább az érdekelne, hogy vételkor mi képezheti alku tárgyát, általános típushibák, stb...
Ami még kitétel, az a nagy csomagtér.. 6000€ a keret, így gondoltam a V6 q4re.. Inkább az érdekelne, hogy vételkor mi képezheti alku tárgyát, általános típushibák, stb...
.......................2015-04-11 12:04:56 // 66566
Létezik hogy egyféle lengéscsillapító van az összes motorú 159 ,brera,spider ben?
az Eper minden motorhoz mást hoz ,
Valaki ebben kutatott már?
az Eper minden motorhoz mást hoz ,
Valaki ebben kutatott már?