Pizza172019-08-26 08:56:26 // 118459
Helló! Tudna valaki segíteni? Tegnap menet közben leállt a hátsó ablaktörlőm meg a rádió egyszerre! Megnéztem a biztosítékokat mind jó. Mi lehet a gond?
Cserkó2019-08-25 21:40:30 // 118458
Igaz,az is jó tipp,köszi!
WarbiRunner (Gyuri)2019-08-25 21:19:57 // 118457
Csak tanács. Sok sok időt szánj a keresésre, és inkább abban köss kompromisszumot, hogy sedan, és nem sw. :-)
Zolibácsi2019-08-25 21:11:34 // 118456
:-) igen érdemes a 2008 utániakból választani azokban egy kicsit kevesebb a hiba forrás
Piritu - 1.000.0002019-08-25 20:58:27 // 118455
2,0-ban nem gondolkodtál? Gondtalanabb autó és az is elég jól megy.
Cserkó2019-08-25 20:56:59 // 118454
Köszi a felajánlást,ha jól láttam az adatlapodon, neked sedanod van,én csak sw-ben gondolkodom:)
Cserkó2019-08-25 20:55:40 // 118453
Ööö,köszi srácok az őszinte válaszokat,ezek fényében még továbbra is a töprengésnél maradok :)
Liquid2019-08-25 20:49:33 // 118452
ha az automatát gondolatban lecseréled Q4-re, akkor van egy nekedvaló gépem :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-08-25 20:39:58 // 118451
Nálam nem ennyire sötét a helyzet :-) Viszont kb két évemet keserítette meg az ilyen jellegű folyamatos 2.4 lehúzás. Már lassan ez megszűnt, és tudom élvezni az autót, különösebb gondok nélkül. Pár dolog fontos.
Csak leinformálható autót vegyél, ha lehet Alfástól, ismert előélettel. A motor hajlamos hengerfejes lenni, senki nem tudja melyik, mitől, és mikor. A költségei nagyobbak lesznek, mint egy 8v-nek,de egész mást is nyújt. Egy végtelenül elegáns belsősáv pusztító, gyönyörű hanggal.
Az automata váltó egy japán Aisin 6 sebességes váltó. Itt os fontos az előélet, el. lehet pusztítani. Insignia - ban 150e-t bír, Alfában 2-300e-t, Volvoban 400e-t. Csupán a különböző hűtési megoldás miatt. Ez a gyenge pontja, a hűtése. Amúgy jó konstrukció. Elég gyors, finoman vált. Viszont ha szereted a sportos kanyargást, csak olyan autót nézz, amiben a kormány mögül is kapcsolható. Ez magánvélemény, nekem enélkül nem kéne. Olajcsere 60e km-enként, átmosással (kb 80e Ft). Én megszerettem az autót is a váltót is.
Ha a fogyasztás szempont, felejtsd el, mert szívrohamot kapsz tőle :-) A 2.4 automata tud zabálni, nem fogsz 6l-rel eljárni vele. Nekem eddig bőven megérte, cserében azért amit ad.
Egy komoly nagy dízel, így is kell kezelni gondolatban. Nem városi szaladgálós, ez menni szeret, sokat és gyorsan :-)
Csak leinformálható autót vegyél, ha lehet Alfástól, ismert előélettel. A motor hajlamos hengerfejes lenni, senki nem tudja melyik, mitől, és mikor. A költségei nagyobbak lesznek, mint egy 8v-nek,de egész mást is nyújt. Egy végtelenül elegáns belsősáv pusztító, gyönyörű hanggal.
Az automata váltó egy japán Aisin 6 sebességes váltó. Itt os fontos az előélet, el. lehet pusztítani. Insignia - ban 150e-t bír, Alfában 2-300e-t, Volvoban 400e-t. Csupán a különböző hűtési megoldás miatt. Ez a gyenge pontja, a hűtése. Amúgy jó konstrukció. Elég gyors, finoman vált. Viszont ha szereted a sportos kanyargást, csak olyan autót nézz, amiben a kormány mögül is kapcsolható. Ez magánvélemény, nekem enélkül nem kéne. Olajcsere 60e km-enként, átmosással (kb 80e Ft). Én megszerettem az autót is a váltót is.
Ha a fogyasztás szempont, felejtsd el, mert szívrohamot kapsz tőle :-) A 2.4 automata tud zabálni, nem fogsz 6l-rel eljárni vele. Nekem eddig bőven megérte, cserében azért amit ad.
Egy komoly nagy dízel, így is kell kezelni gondolatban. Nem városi szaladgálós, ez menni szeret, sokat és gyorsan :-)
Zolibácsi2019-08-25 20:16:18 // 118450
Az eddigi költségeidet szorozd meg 3-al, továbbá az egyik parnadba várj bele 1 millió forintot váratlan kiadásokra. Minden egyéb csodálatos :)
Cserkó2019-08-25 19:16:22 // 118449
Sziasztok,érlelődik bennem a gondolat,hogy az 1,9 8v-t lecserélném egy 2,4-es automatára,ha összejön a matek. :) Mit kell tudni a típusról és a váltójáról? Mire kell figyelni? Minden tippet,hasznos észrevételt,köszönök!
indi692019-08-25 16:04:14 // 118448
A 2.2 JTS-ről vélemény? Csak olyan írjon aki tényleg használta éveken át. Köszi
WarbiRunner (Gyuri)2019-08-25 12:11:40 // 118447
Ok, köszi! :-)
Csabi2019-08-25 12:01:46 // 118446
Igazából semmi különös. Csak az óra ahogy írod.
WarbiRunner (Gyuri)2019-08-25 11:45:35 // 118445
Cartársak! Akksi cserekor mire számítsak? Kell kód, vagy valami varázslat? Vagy csak kicserélem, beállítom az időt és kész? Első 'modern' autóm, pont három év és meghalt az akksi benne :-( Eddig 5-nél hamarabb sosem döglött meg. A c-tek ápolás sem segített. Feltöltöm, kinyitom az ajtót és 12.8-ról kb 10 masodperc alatt leesik a feszültsége 11.8-ra.
Most hétfőig töltőn lóg, hogy legyen tápellátás addig is amíg szerzek egy akksit.
Most hétfőig töltőn lóg, hogy legyen tápellátás addig is amíg szerzek egy akksit.
Piritu - 1.000.0002019-08-25 09:42:10 // 118444
Már évekkel ezelőtt feladtuk a küzdelmet.
Volt aki meg is írta a 156-ét, de sose került ki.
Pár éve akartunk nyitni egy 159 nevű tagot ahol páran hozzáférve összeszedtük volna az adatokat meg a linkeket a javításokhoz. Azt se engedték meg :-(
Volt aki meg is írta a 156-ét, de sose került ki.
Pár éve akartunk nyitni egy 159 nevű tagot ahol páran hozzáférve összeszedtük volna az adatokat meg a linkeket a javításokhoz. Azt se engedték meg :-(
indi692019-08-25 09:35:09 // 118443
Köszi. Azért ez elég szomorú.
Piritu - 1.000.0002019-08-25 09:23:33 // 118442
indi692019-08-25 07:38:49 // 118441
A típus ismertetőben 2.4 és 1.9 diesel motor vezérlést láncosnak írja a 159-nél és a breránál. Viszont van ahol meg szíjasnak, 147 156. Most akkor melyik igaz?
liusz2019-08-24 14:10:27 // 118440
Offos autómon volt ilyen. A szervódob tömítés nem volt az igazi ės beszippantott egy kis levegőt. Idővel egyre többet és gyakrabban.
Szatyi2019-08-24 11:14:29 // 118439
Szia.
Caorle és Porto Santa Margharita közt van egy Alfa Romeo márkaszerviz. / LIDL mögött/Próbáld meg hátha tudnak segiteni.
Caorle és Porto Santa Margharita közt van egy Alfa Romeo márkaszerviz. / LIDL mögött/Próbáld meg hátha tudnak segiteni.
WarbiRunner (Gyuri)2019-08-24 10:26:26 // 118438
Köszi :-) Lehet ha ez a felújítás előtt kerül fel, elgondolkozok rajta. Mint ahogy a Kobela cartárs boxerén is elgondolkoztam. Aztán napi autónak inkább maradt a full mechanikus szerkezet. No meg olyan ez, mint az öreg ló, együtt harcol az emberrel évekig, már kötődés van :-)
Szabister2019-08-24 10:13:18 // 118437
Hát a mosás nekem is max 1 óra lehetett. Hideg zsíroldó,kicsit vártam aztán lemostam. Kábel korbacs miatt szar volt kifűzni. Úgy lenne tuti a hengerfejet is kilehetne tisztítani szelepek stb. Hát meg voltak órás kiesések. Upc jot modemet cserélt. Beejtettem a motortérbe 1/4es 12es krovaszemet nem votl másik. Be Miskolcra venni egyet. Mert anélkül nem tudtam meghúzni a magasnyomású szivattyút. Szóval ilyenekkel is ment az idő. Következő sztem fel annyi idő alatt meglenne :)
'''''2019-08-24 10:05:59 // 118436
Én a leszedett szívósort magasnyomású mosóval leverettem kis zsíroldóval előzőleg befújva.5perc volt és fémtiszta lett.Gondolom a fel-le szereléssel kínlódtál annyit.
ZoliNix2019-08-24 07:32:56 // 118435
Sziasztok! Kuplung kör tud úgy levegősödni hogy nincs nyoma olajszivárgásnak?
3 hete cseréltem főhengert, 3 hétig volt jó. Most meg reggel jó, meló után első nyomásnál kicsit bentmaradt a pedál. lehet nem is a főhenger volt rossz? Kettőstömegű tud ilyet? A főhenger után van egy hengeres kis doboz, az mit csinál?
3 hete cseréltem főhengert, 3 hétig volt jó. Most meg reggel jó, meló után első nyomásnál kicsit bentmaradt a pedál. lehet nem is a főhenger volt rossz? Kettőstömegű tud ilyet? A főhenger után van egy hengeres kis doboz, az mit csinál?
Szabister2019-08-24 07:09:48 // 118434
Nah megejtettem én is a szívosor takarítást. Másfél napom ment rá, de megcsinaltam. - 1db 1/4 12-es krovaszem vhol a motorterben van 😁. Sok változást nem vettem észre voltam próbakoron. 4 flapbol 1volt még meg az 1es hengernel. De azt is kiszedtem belőle. Másik 3 jó kérdés. 3 nem mehet végig úgy a motoron h ne legyen baja..... 2es és 3as hengerben a korrekcios érték is 0.2 közelében van. Pedig ott már nem volt lapát. Az egyesben - 2es a négyes hengerbenben pedig +2es a korrekcios érték alapjaraton.
jackdonnelly2019-08-22 18:59:41 // 118432
Sziasztok,
Caorleban elfosta magat a szervoolaj, holnap indulnank haza... 3,2 V6. Valakinek otlet, vagy tréleres ismeros...
Koszi
Caorleban elfosta magat a szervoolaj, holnap indulnank haza... 3,2 V6. Valakinek otlet, vagy tréleres ismeros...
Koszi
Balu19902019-08-22 15:51:11 // 118431
Köszönöm a segítségeteket.
Jövőhét elején áttúrjuk a motorteret hátha látunk valamit.
Jövőhét elején áttúrjuk a motorteret hátha látunk valamit.
Zolibácsi2019-08-22 15:26:23 // 118430
ne aggódj, vagyunk itt egy páran, akik rá költötték az autó árának másfélszeresét már...
Liquid2019-08-22 15:00:42 // 118429
Nagyon hasonló eset volt nekem még a 156-tal. Bár ott az volt a jelenség, hogy a kinyomott kuplungot szépen visszaengedte, ahogy kispriccelte az olajt. Tehát nem lehetett csúsztatva mozogni, mert felkeményedett.
Nézd meg a motorteret nincs-e valahol látható olajszivárgás.
Vagy vidd el egy szakihoz :)
Nézd meg a motorteret nincs-e valahol látható olajszivárgás.
Vagy vidd el egy szakihoz :)
pettinke2019-08-22 14:37:40 // 118428
a kuplung nem csak a szerkezetből meg a kettőstömegüből áll ... a pedál meg a szerkezet között ott van ám a főhenger, a hidraulika cső, meg a munkahenger.
ha nálad cseréltek szerkezetet, akkor reménykedjünk, hogy cseréltek munkahengert is, mert az itt a kinyomó csapággyal egyben van.
innen akkor főhenger vagy cső ...
de ez itt elméleti fejtegetés egy fotelból.
ha nálad cseréltek szerkezetet, akkor reménykedjünk, hogy cseréltek munkahengert is, mert az itt a kinyomó csapággyal egyben van.
innen akkor főhenger vagy cső ...
de ez itt elméleti fejtegetés egy fotelból.
Balu19902019-08-22 13:06:36 // 118427
Sziasztok.
Problémám a következő lenne (2.4 jtd). Ha huzamosabb ideig egy sebességi fokozatba autózok a kuplung érezhetően felkeményedik, nem vészes, de érezhetően más. Ha váltogatok a jelenség megszűnik. A váltással nincs gond, szépen veszi a fokozatokat.
A kuplung nem csúszik, nem változott a fogáspontja, nincs szaga. A kettőstömegűnek nincs hangja, nem ráz, leállításnál indításnál nincs hangja.
Szervizkönyv alapján 70 ezer kilométerrel ezelőtt esett át kuplung és kettőstömegű cserén az autó.
Mi lehet a probléma? Csak, hogy tudjam mennyire készítsem a pénztárcám. :D
Problémám a következő lenne (2.4 jtd). Ha huzamosabb ideig egy sebességi fokozatba autózok a kuplung érezhetően felkeményedik, nem vészes, de érezhetően más. Ha váltogatok a jelenség megszűnik. A váltással nincs gond, szépen veszi a fokozatokat.
A kuplung nem csúszik, nem változott a fogáspontja, nincs szaga. A kettőstömegűnek nincs hangja, nem ráz, leállításnál indításnál nincs hangja.
Szervizkönyv alapján 70 ezer kilométerrel ezelőtt esett át kuplung és kettőstömegű cserén az autó.
Mi lehet a probléma? Csak, hogy tudjam mennyire készítsem a pénztárcám. :D
Zadia2019-08-22 12:51:37 // 118426
Tegnap végre visszakaptam a gyönyörűmet,két hét állás és egy hét szervízben töltött idő után.
Megcsinálták a jobb első futóművet,olajat és összes szűrőt cseréltek, MAP szenzort egr szelepet is cserélték mert nyitva maradt és úgy beragadt.Most már jó a klíma is. Részecskeszűrőt és szívosort is kitakarították. kicserélték a kipufogó rendszert is( 2 dob, y, és a hosszú cső)
Ez így Forintra átszámolva 386.000?-
Kicsit fájdalmas volt.
Jövő hónapban megy műszakira+ cserélik a teljes vezérlést. Még jó,hogy ez fix áron van,így előre tudom az összeget.
Boldog vagyok,hogy újra róhatjuk az utakat.
UI.: Haverok ismerősök mondták ki a szemembe ki a hátam mögött,hogy tök hülye vagyok,hogy ennyit költök az autóra.Mert már a vételár másfélszeresét ráköltöttem. Én csak annyit mondtam,hogy mivel ez az autó számomra nem csak egy közlekedőedény így nekem minden pénzt megér.Addig biztos míg nem lesz meg az új Giulia.Gyönyörűmet meg továbbra is megtartom.
Megcsinálták a jobb első futóművet,olajat és összes szűrőt cseréltek, MAP szenzort egr szelepet is cserélték mert nyitva maradt és úgy beragadt.Most már jó a klíma is. Részecskeszűrőt és szívosort is kitakarították. kicserélték a kipufogó rendszert is( 2 dob, y, és a hosszú cső)
Ez így Forintra átszámolva 386.000?-
Kicsit fájdalmas volt.
Jövő hónapban megy műszakira+ cserélik a teljes vezérlést. Még jó,hogy ez fix áron van,így előre tudom az összeget.
Boldog vagyok,hogy újra róhatjuk az utakat.
UI.: Haverok ismerősök mondták ki a szemembe ki a hátam mögött,hogy tök hülye vagyok,hogy ennyit költök az autóra.Mert már a vételár másfélszeresét ráköltöttem. Én csak annyit mondtam,hogy mivel ez az autó számomra nem csak egy közlekedőedény így nekem minden pénzt megér.Addig biztos míg nem lesz meg az új Giulia.Gyönyörűmet meg továbbra is megtartom.
slider002019-08-22 10:59:56 // 118425
Sziasztok! Parkradar tartó kis konzolt a lökhárítóba lehet utólag vásárolni valahol?
Enélkül rögzített már valaki szenzort a lökősbe?
Köszi! :)
Enélkül rögzített már valaki szenzort a lökősbe?
Köszi! :)
Marseus2019-08-21 22:46:21 // 118424
Kössz a megerősítést mert nem akarom elbacni a 19 colosra már nem apró pénz a lépő.
Liquid2019-08-21 22:14:17 // 118423
az a gyári méret, most már árban is kb. ugyanott van, az a jó választás
cscs2019-08-21 20:43:08 // 118422
Ma megoldódott a sípolás sztori. Nem tudom az igazi okokat, de amint átváltottam egy másik rádióadóra a fejegységen, megszűnt a fékezések utáni halk sípoló hang.
#wtf
#wtf
Marseus2019-08-21 17:56:33 // 118421
/40 et akartam mondani..
Marseus2019-08-21 17:54:16 // 118420
Kösz mindenkinek a választ főleg aki meg is tudta mutatni így sokkal könnyebb dönteni,a 235/45 lesz a befutó ha már a 245 néha beleér.
cscs2019-08-21 11:27:18 // 118419
[HELP]
Tegnap megfigyeltem a TBi-n egy olyat, hogy a nagyobb fékezések után a fékpedál felengedésekor hallani egy halk, kb 2 másodperces sípoló hangot.
Álló helyzetben is csinálta, pl beálltam vele a benzinkútra, és a megállás után ahogy felengedtem a pedált, sípolt.
Ha sűrűn nyomkodom a féket (erősségtől függetlenül), akkor nem csinálja, csak ha mondjuk egy fél percig nem nyomom, utána az első közepes vagy nagyobb fékezésnél.
mobilon Torque alkalmazás nem mutat hibakódot, és semmi visszajelzéás nincs a műszerfalon.
Volt már ilyen valamelyikőtöknek?
(Vonóhorgos kocsi, ha ez számít.)
köszi!
Tegnap megfigyeltem a TBi-n egy olyat, hogy a nagyobb fékezések után a fékpedál felengedésekor hallani egy halk, kb 2 másodperces sípoló hangot.
Álló helyzetben is csinálta, pl beálltam vele a benzinkútra, és a megállás után ahogy felengedtem a pedált, sípolt.
Ha sűrűn nyomkodom a féket (erősségtől függetlenül), akkor nem csinálja, csak ha mondjuk egy fél percig nem nyomom, utána az első közepes vagy nagyobb fékezésnél.
mobilon Torque alkalmazás nem mutat hibakódot, és semmi visszajelzéás nincs a műszerfalon.
Volt már ilyen valamelyikőtöknek?
(Vonóhorgos kocsi, ha ez számít.)
köszi!
Vittorio1592019-08-21 01:06:41 // 118418
Ez valazínüleg a motorház ajtajának a záródását figyelné ha lenne benne ilyen. De nincs csak elő van készítve, nekem is van egy ilyesmi kábelvég és sehová sem csatlakozik.
Szal no para 😉
Szal no para 😉
Liquid2019-08-20 12:55:36 // 118417
Ezt nem ismerem, de van egy hasonló gépem eladó :)
indi692019-08-20 12:33:04 // 118416
Sziasztok ezt az autót nézegetem. Azt kérdezném, hogy a volt tulaj itt van e?
Pedr02019-08-19 17:34:22 // 118415
Ez a bejegyzés nekem segített! Köszönet érte! Már egy hete bámultam ezt a hibaüzenetet, kezdtem unni.
Piritu - 1.000.0002019-08-19 15:15:58 // 118414
A rádiód utólag beszerelt bárhol lehet biztosítéka. A gyári biztosítékok a használatiban benne vannak (kb 214-218 oldal.)
Aztán lehet hogy csak újra kell éleszteni ODB-n, de lehet hogy csak egyszerűen kinyírták a töltővel. Először a hátulján lévő biztosítékot nézném meg aztán az eredeti rádióét
Aztán lehet hogy csak újra kell éleszteni ODB-n, de lehet hogy csak egyszerűen kinyírták a töltővel. Először a hátulján lévő biztosítékot nézném meg aztán az eredeti rádióét
Piritu - 1.000.0002019-08-19 15:08:55 // 118413
Az oldalad szerint 2,2-esed van, ami ugye benzines a 2,4 meg diesel. Jó lenne először tisztázni ezt a kérdést :-)
Egy olajnál nem csak az 5W40 számít hanem még jó pár paraméter. Nagyon nagy a valószínűsége hogy nem önthető össze a kettő...
Egy olajnál nem csak az 5W40 számít hanem még jó pár paraméter. Nagyon nagy a valószínűsége hogy nem önthető össze a kettő...
Ernest2019-08-19 14:22:24 // 118412
Sziasztok!
Két kérdésem lenne, 2.4 ben Selenia 5w40 van de fogytán többször jelez 2 vonal hiányzik,
van itthon Shell 5w40 ha abból utánatöltök az OK?
2. szervizben lemerült az akku, mert rajta maradt a gyújtás ,feltöltötték délutánig, é akkor hozhattam el. Nem néztem meg, de most látom a rádió meg sem nyekken, be se kapcsol, hol nézzem meg ,hogy melyik bizti mehetett ki? (Kenwood DNX-7200)
Két kérdésem lenne, 2.4 ben Selenia 5w40 van de fogytán többször jelez 2 vonal hiányzik,
van itthon Shell 5w40 ha abból utánatöltök az OK?
2. szervizben lemerült az akku, mert rajta maradt a gyújtás ,feltöltötték délutánig, é akkor hozhattam el. Nem néztem meg, de most látom a rádió meg sem nyekken, be se kapcsol, hol nézzem meg ,hogy melyik bizti mehetett ki? (Kenwood DNX-7200)
szelod92019-08-18 16:55:55 // 118411