Kazes☻2019-07-30 16:21:10 // 118240
Újszász - Peking útvonalon...! :D
WarbiRunner (Gyuri)2019-07-30 16:06:28 // 118239
Persze... Onnan megyek még tovább Keletre, és egyszer csak megérkezek :-)
'''''2019-07-30 15:56:36 // 118238
Kicsit hosszabb úton mész. :-)))
Liquid2019-07-30 14:21:04 // 118237
hááát...
Így magában csak a lámpa cseréjével sztem nem fog.
Így magában csak a lámpa cseréjével sztem nem fog.
mcs102019-07-30 13:18:31 // 118236
Sziasztok
halogénes fényszórómat szeretném gyári xenonra cserélni, úgy látom a dugaljak egyformák, működni fog ?
halogénes fényszórómat szeretném gyári xenonra cserélni, úgy látom a dugaljak egyformák, működni fog ?
WarbiRunner (Gyuri)2019-07-29 23:41:57 // 118235
Nagyon mentem volna, de az idei Bihar hegység túránkkal egybeesik :-( Ez is majd csak jövőre..
Giuntini2019-07-29 23:36:40 // 118234
Ez Tominal ment! Sanyi te úgyis jössz!
Giuntini2019-07-29 23:35:18 // 118233
Hogy a macskába ne mennék!
Lörke2019-07-29 22:12:28 // 118232
Akkor úgy értem, hogy előfordul, itt is többeknek előfordult sajnos. Megelőzésképp ezért ugye lekötik, dugózzák stb. Viszont a 2.0-nál még nem olvastam, hogy leszakadt volna. Ami betudható annak, hogy kevesebb van belőle, vagy pedig nem hajlamos rá.
Liquid2019-07-29 20:59:56 // 118231
Egyik JTD-nél se jellemző, persze biztosan van precedens...
'''''2019-07-29 20:33:11 // 118230
Valaki szombaton Mediterrán Partyra jön?
Lörke2019-07-29 15:44:11 // 118227
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy 2.0 jtdm szívócső terelőlapjai is leesősek?
Érdeklődnék, hogy 2.0 jtdm szívócső terelőlapjai is leesősek?
WarbiRunner (Gyuri)2019-07-29 13:39:13 // 118226
Ezért nem szóltam bele a lentebb Kazes (köszi :-)) által linkelt lehetőséggel. Csatlakozó hibára van hibalámpa és hibakód is.
Ha vészüzembe áll, és ennek ellenére nincs hibakód, vagy bármi nyoma a vészüzemnek, az minimum fura. Berángatás millió dologtól lehet, de ha vészüzembe is áll, akkor az ECuUtud róla.
Ha vészüzembe áll, és ennek ellenére nincs hibakód, vagy bármi nyoma a vészüzemnek, az minimum fura. Berángatás millió dologtól lehet, de ha vészüzembe is áll, akkor az ECuUtud róla.
Wasco2019-07-29 13:32:38 // 118225
Reméljük. A hibát nem tudod törölni a telóddal pl.
Zadia2019-07-29 13:15:40 // 118224
Köszi. Hasznos volt. Sajna itt nálunk nem lehet csak úgy az utcán nekiállni szerelgetni. Marad a szervíz. Remélem el tudok menni vele odáig és nem kell trélert hívnom hozzá.
Zadia2019-07-29 13:03:07 // 118223
Hát megtettem. Változás nem történt azzal az 1-el,hogy kirakta a motorkontroll lámpát és kiírja a check engine.
Wasco2019-07-29 12:37:34 // 118221
Igen, azokat. Sajnos sokan szívtak már ezzel, mert nem egyértelmű és egyszerűsége ellenére bosszantó hibákat okozhat
Wasco2019-07-29 12:18:19 // 118218
Lehet csak az egyik henger csatija kontaktos. Mikor így csinál, le kéne húzogatni sorba a csatikat, hogy melyiknél nem változik. Amelyiknél nem annál kontakthibás a csatlakozó. Volt hasonló nekem is
Zadia2019-07-29 12:15:37 // 118217
Jól hallod. Turbónyomás rendben viszont az alapjárat ingadozik ilyenkor 500-1000 között.
Shadin2019-07-29 12:04:59 // 118216
Jól hallom amit kell, hogy néha mintha "slusszolna" egy henger ami miatt némileg nem konzekvens az alapjárat?
Macccy2019-07-29 11:58:55 // 118215
Ja, az kartergáz cső és igen, az mindig kap olajgőzt. Nekem volt célkeresztben ez is, hogy hátha az olajlecsapató nem teszi a dolgát rendesen, de azt mondják naaaaagy általánosságban, hogy az nem tud elromlani, szóval ja: üzemszerű.
Zadia2019-07-29 11:30:55 // 118214
Így jár a motor amikor hideg.
https://drive.google.com/open?id=1pnLihlPY6ZE28bVRmMjNxHnBAeRqWDya
https://drive.google.com/open?id=1pnLihlPY6ZE28bVRmMjNxHnBAeRqWDya
Shadin2019-07-29 11:11:16 // 118213
Nem feltétlenül nagy a probléma, emlékeim szerint az egy kartergáz visszavezető, tehát akár lehet olajos is. Csavard vissza h nem szívjon levegőt ott. Amennyiben számottevő olajról beszélünk, érdemes ránézni a motor állapotára.
Zadia2019-07-29 10:19:23 // 118212
Shadin2019-07-29 09:02:25 // 118211
zoli9782019-07-29 08:05:55 // 118210
Xenon lámpám szerintem túl magasra világít legalábbis a szembe jövő forgalom alapján majdnem minden 2. villog. Szintező működik e, szintérzékelő nincs eltörve se elől se hátul, lehet rajta állítani valahogy?
WarbiRunner (Gyuri)2019-07-28 15:43:42 // 118208
Az ikerblog ide illő párja :-)
Zadia2019-07-27 13:55:55 // 118207
Azt pont nem figyeltem. ha előjön megint akkor ránézek.
Giuntini2019-07-27 09:33:30 // 118206
Turbónyomás mit művel? Elképzelhető hogy a geometriáddal van probléma.
Zadia2019-07-26 19:51:22 // 118205
Köszöntök miden Alfa rajongót.
Sajnos az én gyönyörűm 2.4JTD Q-Tronic betegeskedik mostanában és a szervízben még nem jöttek rá,hogy mi lehet a probléma mivel nem mindig produkálja és amikor ott vagyok nem jön elő.
Hátha ti tudtok segítséget adni.
A következő a baj. Eddig kizárólag 100-120 Km/h között csinálta,de mostmár minden sebességtartományban előfordul,hogy hirtelen elkezd szaggatni a motor rángat a sebesség visszaesik és mintha elfogyna az erő belőle.Ilyenkor gázadásra sem reagál illetve ugyanúgy szaggat.Ha a tempomat be van kapcsolva ő automatikusan kikapcsolja. Kb 5-10 másodperc és mintha mi sem történt volna megy mint az álom.Van hogy napokig nem jelentkezik van,hogy egy nap többször is előfordul.Ma is jött haza a feleségem vele és eléggé veszélyes volt mert pont kamiont előzött volna.szerencsére vissza tudott sorolni.
Köszönöm,hogy elolvastátok e pár sort.
Sajnos az én gyönyörűm 2.4JTD Q-Tronic betegeskedik mostanában és a szervízben még nem jöttek rá,hogy mi lehet a probléma mivel nem mindig produkálja és amikor ott vagyok nem jön elő.
Hátha ti tudtok segítséget adni.
A következő a baj. Eddig kizárólag 100-120 Km/h között csinálta,de mostmár minden sebességtartományban előfordul,hogy hirtelen elkezd szaggatni a motor rángat a sebesség visszaesik és mintha elfogyna az erő belőle.Ilyenkor gázadásra sem reagál illetve ugyanúgy szaggat.Ha a tempomat be van kapcsolva ő automatikusan kikapcsolja. Kb 5-10 másodperc és mintha mi sem történt volna megy mint az álom.Van hogy napokig nem jelentkezik van,hogy egy nap többször is előfordul.Ma is jött haza a feleségem vele és eléggé veszélyes volt mert pont kamiont előzött volna.szerencsére vissza tudott sorolni.
Köszönöm,hogy elolvastátok e pár sort.
ZoliNix2019-07-25 12:00:01 // 118204
Ettől féltem.
Köszi!
Köszi!
Erhard 242 (Pure Energy)2019-07-25 11:58:17 // 118203
jah tervben volt aztán a válság elvitte, mindenki arra várt pedig
Don Gombóc2019-07-25 11:57:00 // 118202
Mindegy. Műanyag szar mind.
WarbiRunner (Gyuri)2019-07-25 11:51:14 // 118201
mármint 3.0 D Ghiblit..
WarbiRunner (Gyuri)2019-07-25 11:50:40 // 118200
Úgy tűnik, hogy igen, tervben volt a nagy VM dízel. Aztán valahogy elmaradt, ahogy az egész 159 projekt lassan leépült. És ahogy Erhard mondja, ez a motor aztán 2013-ban A Ghibliben ott volt, szóval Maser motor lett belőle. :-)
A 159 nekem egy elsőkerekes Maser előtanulmánynak tűnik sokszor. Mire leáldoztott neki, jött is a Ghibli/Quattroporte páros. Nem lepődnék meg, ha hasonló lenne vezetni egy 3.0 Ghiblit, mint egy 2.4 159-et (leszámítva a motorerőt). Aztán a Ghibli hátán alakulhatott a Giulia koncepció, nyilván alapjairól újratervezve, de valahogy a Giulia-ban is érezni egy Maseratis jelleget, részleteket és nem véletlenül tesztelték Maserati bódé alatt a technikát. Áramlik a know-how innen oda, onnan ide, egy cég végülis...
Vajon akövetkező Ghibli egy könnyebb építésű, virgoncabb autó lesz? :-D
A 159 nekem egy elsőkerekes Maser előtanulmánynak tűnik sokszor. Mire leáldoztott neki, jött is a Ghibli/Quattroporte páros. Nem lepődnék meg, ha hasonló lenne vezetni egy 3.0 Ghiblit, mint egy 2.4 159-et (leszámítva a motorerőt). Aztán a Ghibli hátán alakulhatott a Giulia koncepció, nyilván alapjairól újratervezve, de valahogy a Giulia-ban is érezni egy Maseratis jelleget, részleteket és nem véletlenül tesztelték Maserati bódé alatt a technikát. Áramlik a know-how innen oda, onnan ide, egy cég végülis...
Vajon akövetkező Ghibli egy könnyebb építésű, virgoncabb autó lesz? :-D
RomeoOne2019-07-25 11:16:41 // 118199
És ez miért van benne a 159 training manualban? Volt annak idején olyan elképzelés, hogy ez a motor belekerül a 159-be is?
Erhard 242 (Pure Energy)2019-07-25 10:12:34 // 118198
Maser...
RomeoOne2019-07-25 08:57:48 // 118197
Tényleg :O
Mi ez a 3.0 V6 dízel? :D
Mi ez a 3.0 V6 dízel? :D
FRC2019-07-25 08:08:59 // 118196
Viszont van benne 3.2GTA (400Le) és 3.0JtdM (250Le) :-)
ZoliNix2019-07-25 07:42:25 // 118195
Srácok!
Kuplung főhengert kell cserélnem.
TRW vagy Textar? 19000 és 18000 lenne.
Van valami pozitív vagy negatív tapasztalatotok?
Köszi!
Kuplung főhengert kell cserélnem.
TRW vagy Textar? 19000 és 18000 lenne.
Van valami pozitív vagy negatív tapasztalatotok?
Köszi!
kisityu2019-07-24 19:57:02 // 118194
Ha valakit érdekelne az Alfa 159 Training manual a napokban találtam. Van benne egy pár hasznos dolog.
Sajna a 2.0 és az 1750 Tbi nincs benne.
Sajna a 2.0 és az 1750 Tbi nincs benne.
'''''2019-07-24 18:36:48 // 118193
Tényleg ennyi van benne.Én 105.000km-el adtam el.A srác kint dolgozott de nem sokkal a vétel után hazaköltözött.Most a szomszéd községben egy pizzériában dolgozik.Nagyon keveset megy vele.Tehát a km valós. :-)
Giuntini2019-07-24 17:05:55 // 118192
Valóban, mert Tomi nagyon kevés km-el adta el.
ZoliNix2019-07-24 15:38:15 // 118191
Profi nyomozó vagy! :)