Ezt a darabot vettem, de használtan
https://peppi.hu/products/konnwei-kw902-obd2-autodiagnosztika-bluetooth
Amazon reviewnál találtam ezt róla : Please if you buy this product , first check the resistance between pin 6 - 14 .. if it's 20 ohms .. there is a chance that it may damage your electric car. Érdemes megnézni használat előtt ( 6 és 14es pin közt az ellenállás 20ohm akkor hibás) nekem jó volt.
Az elrendezéssel még játszok, köszi a tippet :)
A parkoló radar mizéria nem ért véget. Minden egyes indulásnál sípol hogy not available és random idő elteltével helyrejön max 30p. Már helyrejött úgy is hogy a motor nem járt csak gyújtás volt rajta. Amint elveszem a gyújtást kezdődik elölről. Elég bosszantó, a múltkor a csomagtartó zár visszajelző és a csomagtartó lámpájának a kábelét csinálták meg. Ez egy kötegen megy előre?
samu1262019-08-17 13:30:03 // 118409
csAR2019-08-16 20:13:55 // 118408
Sziasztok!
Feltört ajtózárat valahogy meg lehet gyógyítani?Vagy mi lehet az opció a helyreállításra?
Feltört ajtózárat valahogy meg lehet gyógyítani?Vagy mi lehet az opció a helyreállításra?
Szabister2019-08-16 19:39:53 // 118407
Kis segítséget tudtok adni alfa obd hol lehet olajcseret nyugtazni? 🙂 Ma lett megejtve az olajcsere. 10km után meg bedobta hogy cseréljem le 🙂 Dpf hiba okára is raleltem. Megolvadt a nyomaserzekelo csovem muanyag része ahol felkanyarodik a tuzfalnal. Majd egy cikkszamot kell keresnem hozzá.
Gaszi772019-08-16 19:26:31 // 118406
Csabi2019-08-16 08:56:59 // 118405
Ki kell kapcsolni a diagram megjelenítést, egyébként sem ér semmit. Akkor táblázat módban látod a paramétereket. 4-5 talán ráfér a képernyőre
alfa155gyuri2019-08-15 20:56:49 // 118404
Szia!Megmondod hogy maga az Bluetooth OBD hol rendelted? Mert nekem egy sem működik alfával.
pettinke2019-08-15 11:41:42 // 118403
kiszáradt a csatlakozó...
samu1262019-08-15 10:00:45 // 118402
Parking help not available volt 2 napig, rögtön az eső után. Jobb hátsó radar nem adott életjelet, se hang és multiecuscan is kiirta hogy nincs jel (c1004).
Aztán ma 1 óra túra után kicsit becsusztam egy kereszteződésbe (átérek átérek, nem). Vissza tolattam és elkezdett sipolni és az ábra is megjelent.???
Akkumulátor?
Aztán ma 1 óra túra után kicsit becsusztam egy kereszteződésbe (átérek átérek, nem). Vissza tolattam és elkezdett sipolni és az ábra is megjelent.???
Akkumulátor?
Reechyke2019-08-13 16:59:28 // 118401
Hivlak 5 utän...
Piritu - 1.000.0002019-08-13 10:52:19 // 118400
Na ugye hogy ugye? :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)2019-08-13 08:31:28 // 118399
hali van egy tökéletes állapotú...
Piritu - 1.000.0002019-08-13 05:46:03 // 118398
Nekem hozott mar olyan alkatreszt amit mas nem tudott. Esetleg meg megkerdeznem Phont hatha van neki bontott null km-es autobol.
Liquid2019-08-12 23:51:56 // 118397
én azért megkérdezném... meg esetleg Ofi-ékat is
Reechyke2019-08-12 23:29:45 // 118396
Nem. Miert ö tud? Sehol nem lehet kapni gyakorlatilag...
Haddel2019-08-12 22:43:40 // 118395
A szelephimbákat helyén tartó kis rugók is el szoktak töredezni. Nem árt azokat is ellenörizni.
Piritu - 1.000.0002019-08-12 21:02:41 // 118394
egr fedél csere
liusz2019-08-12 20:56:18 // 118393
Sziasztok!
Arra lennék kíváncsi hogy a 170le 2.0 Jtdm motor milyen megelőző karbantartást igényel 250ekm környékén? Olajszivattyú tömítés, turbó, vákum sziv. tömítés pipa, részecskeszűrő ok. Gondolok ilyenre hogy egr tisztítás, szívósor örvény lapátok ellenőrzése tisztítása, egr hőcserélő. Mik a gyenge pontok?
Köszi.
Arra lennék kíváncsi hogy a 170le 2.0 Jtdm motor milyen megelőző karbantartást igényel 250ekm környékén? Olajszivattyú tömítés, turbó, vákum sziv. tömítés pipa, részecskeszűrő ok. Gondolok ilyenre hogy egr tisztítás, szívósor örvény lapátok ellenőrzése tisztítása, egr hőcserélő. Mik a gyenge pontok?
Köszi.
Piritu - 1.000.0002019-08-12 20:02:46 // 118392
Erhard-ot kérdezted már?
Reechyke2019-08-12 19:40:13 // 118391
Sziasztok, 2ezres jtdm 159 eshez hol lehet kapni reszecskeszüröt?
Marseus2019-08-12 19:29:02 // 118390
Az a berlinába nem jó,hosszabb?
samu1262019-08-12 16:02:02 // 118389
Jelentem sikerült fedélzeti odb2 scannert telepíteni:
Kép
Mondjuk a felbontásból adódóan kell egy másodpilóta aki scrollozik, vagy csak recordingra megy és később visszanézhető.
Kép
Mondjuk a felbontásból adódóan kell egy másodpilóta aki scrollozik, vagy csak recordingra megy és később visszanézhető.
Marseus2019-08-12 13:17:17 // 118387
Hoppá!:-) Gondolom nem újak. SW v. Berlina?
Zadia2019-08-12 12:50:07 // 118386
Ma végre sikerült elvinnem gyönyörűm a klinikára.Ott hagytam,hogy nézzék át az egész autót,majd 2-3 nap múlva hívnak,hogy mi a baja és mennyibe fog kerülni.
Shadin2019-08-11 22:16:10 // 118385
Van egy szett gyári Ti rugóm.
Marseus2019-08-11 21:10:57 // 118384
Igen igen, rugót is cserélnem kell,a gátlókra még spórolok addig benne hagyom a gyárikat de rugókat azokat keresek,csak megyek holnap Arese-be megnézem az AR Ősöket a múzeumban,aztán szerzek rugókat.
Liquid2019-08-11 20:51:29 // 118383
Bocs, a bő 1centi a 245-re igaz, a 235 csak 0.7
Liquid2019-08-11 20:50:05 // 118382
Akkor konkrétan 8e ft/db volt a különbség, a 245-ös szett csak 200e volt :)
Igen bő 1cm-rel magasabb. Viszont a TI 2 centivel lejjebb van.
Igen bő 1cm-rel magasabb. Viszont a TI 2 centivel lejjebb van.
sas-1592019-08-11 20:41:16 // 118381
Sziasztok!
Eladóvá vált a 159. SW. 1,9 JTDM, 150 LE.
0 km-es korától az enyém.
Továbbiak a hirdetésben.
Eladó Alfa Romeo 159 1,9
Eladóvá vált a 159. SW. 1,9 JTDM, 150 LE.
0 km-es korától az enyém.
Továbbiak a hirdetésben.
Eladó Alfa Romeo 159 1,9
MateE3e2019-08-11 20:00:13 // 118380
Sziasztok.
2.4ről generátor lejön lökös bontása nélkül?Köszi a választ.
2.4ről generátor lejön lökös bontása nélkül?Köszi a választ.
Marseus2019-08-11 18:31:59 // 118378
A TI futómű az gátlót és rugót jelent,mást nem ?
Marseus2019-08-11 18:27:20 // 118377
A 245 ös olcsóbb volt mint a 235? A 235/40R19. 1-1.5 centivel magasabb lesz a hasmagasság mint az 225/50R17-tel?
WarbiRunner (Gyuri)2019-08-11 13:58:40 // 118376
Ezt fotóztam a múltkor neked közelről. Kiemelkedik a felni síkja fölé, de nem sokkal.. Ha a felnin a leütést nézed, az olyan volt, így vettem. Nekem a túloldalra sikerült egy kisebbet alkotni tavasszal. Szóval véd a peremvédő, csak nem sokat. Ez ilyen, nagy felni, peres gumi, nagyon odafigyelős. Azért újra csak ekkora felnit választanék :-)
szelod92019-08-11 12:47:12 // 118375
Shadin2019-08-11 12:19:58 // 118374
Jól látom h ezen is elég karcsú a peremvédő?
WarbiRunner (Gyuri)2019-08-11 12:13:05 // 118373
Liquid2019-08-11 10:21:01 // 118372
235/40R19 a gyári méret, én anyagi okokból használtam 245/40R19-et. Ez utóbbi még épp elfér a TI alatt, viszont a doblemezeken látszott, hogy beleért néha, szóval ez a max. Viszont semmivel se tud többet a gyári méretnél, én is visszatértem, most hogy már nincs agyatlan ára. Amúgy nem kell parázni a nagy keréktől. TI futóművel is használható, simával meg egyenesen komfortos.
Marseus2019-08-10 23:57:08 // 118371
Hello!
Végre lehetőségem nyílik TI kerekeket vásárolni és az lenne a kérdésem,h 245 nél mekkora pert kellene hozzá választani ami be is fér de nem túl vékony mert tartok tőle,h így is szét fog rázni.
Végre lehetőségem nyílik TI kerekeket vásárolni és az lenne a kérdésem,h 245 nél mekkora pert kellene hozzá választani ami be is fér de nem túl vékony mert tartok tőle,h így is szét fog rázni.
beeep1462019-08-10 20:44:45 // 118370
Köszi a választ. Még csütörtökön beszéltem a szerelőmmel (Alfa szalonban dolgozik), hogy amint lehet kiolvassuk a hibát.
Pont egy ilyen külföldi túrán jött ez elő, nem volt sajnos más választásunk mint hazajönni így, azóta áll az autó.
Pont egy ilyen külföldi túrán jött ez elő, nem volt sajnos más választásunk mint hazajönni így, azóta áll az autó.
pettinke2019-08-10 20:24:58 // 118369
biztos nem ettől lett a probléma, maximum fordítva, a problémától lukadhatott ki a kipufogó, bár ezt is eléggé kétlem ...
ha volt check engine, akkor annak nyoma van az ECU-ban, ki kell olvasni. az autót meg ne kínozd tovább, vidd szervizbe.
ha volt check engine, akkor annak nyoma van az ECU-ban, ki kell olvasni. az autót meg ne kínozd tovább, vidd szervizbe.
beeep1462019-08-10 17:19:50 // 118368
Üdv!
Nyilván utánamegyek szervízben a dolognak, de kíváncsi lennék a véleményetekre, hogy jól gondolkodom-e totál laikusként.
A héten Lengyelországban voltunk a családdal. Csütörtökön Krakkóból hazafelé a gyorsforgalmin a legnagyobb délutáni dugóban most először mióta nálam van dobott egy "have engine checked" hibajelet a kocsi. Azonnal ki tudtunk állni egy kútra, amit tudtam megnéztem, folyadék szintek rendben voltak. Manualt megnéztem, ott annyit írtak, hogy lehet folytatni az utat, és nyilván este 5-kor nem is volt más választásunk... Újraindításnál maradt a jel, és nagyon erőtlen volt a kocsi, 2500-as fordulat környékén jöttünk. A szállás előtt fél órával megálltunk, és itt már nem jött vissza a jel, egy kicsit az erő is visszatért. Viszont nagyon rossz, nem egészséges hangot adott ki főleg kis fordulaton 1-2-3-ban. Tegnap hazafelé szintén nem volt újra hibajel, de nem is forgattam 3000 felé, de elég erőtlen volt (útlezárás miatt volt olyan hegyi emelkedő, ahol kettesben annyira szenvedett, hogy azt hittem nem érünk fel...) és egyre rosszabb a hangja. Végeredmény, hazaértünk, check engine nélkül. A fogyasztás 8,5 liter. Amit észrevettem, hogy a hang egyértelműen attól van, hogy az egyik végdob előtti csőszakaszon lett egy 20 Ft-os nagyságú lyuk.. Ez okozhatta a hibajelet illetve az erő jelentős visszaesését? Kb. olyan hangja van mint amikor a hülyegyerek kidobja a végdobot és nem sikerül a tuning...
Köszönöm a válaszokat.
Nyilván utánamegyek szervízben a dolognak, de kíváncsi lennék a véleményetekre, hogy jól gondolkodom-e totál laikusként.
A héten Lengyelországban voltunk a családdal. Csütörtökön Krakkóból hazafelé a gyorsforgalmin a legnagyobb délutáni dugóban most először mióta nálam van dobott egy "have engine checked" hibajelet a kocsi. Azonnal ki tudtunk állni egy kútra, amit tudtam megnéztem, folyadék szintek rendben voltak. Manualt megnéztem, ott annyit írtak, hogy lehet folytatni az utat, és nyilván este 5-kor nem is volt más választásunk... Újraindításnál maradt a jel, és nagyon erőtlen volt a kocsi, 2500-as fordulat környékén jöttünk. A szállás előtt fél órával megálltunk, és itt már nem jött vissza a jel, egy kicsit az erő is visszatért. Viszont nagyon rossz, nem egészséges hangot adott ki főleg kis fordulaton 1-2-3-ban. Tegnap hazafelé szintén nem volt újra hibajel, de nem is forgattam 3000 felé, de elég erőtlen volt (útlezárás miatt volt olyan hegyi emelkedő, ahol kettesben annyira szenvedett, hogy azt hittem nem érünk fel...) és egyre rosszabb a hangja. Végeredmény, hazaértünk, check engine nélkül. A fogyasztás 8,5 liter. Amit észrevettem, hogy a hang egyértelműen attól van, hogy az egyik végdob előtti csőszakaszon lett egy 20 Ft-os nagyságú lyuk.. Ez okozhatta a hibajelet illetve az erő jelentős visszaesését? Kb. olyan hangja van mint amikor a hülyegyerek kidobja a végdobot és nem sikerül a tuning...
Köszönöm a válaszokat.
WarbiRunner (Gyuri)2019-08-10 14:45:49 // 118367
Nem hinném hogy gond lesz, mehetsz 200-zal is. De ne sokkal többel :-D
Marseus2019-08-10 14:44:13 // 118366
Sziasztok!
2 okos kérdésem lenne:ha az akku sarut lekötöm akkor semmiképp nem tudok légzsákot nyitni bénázásból sem? Esetleg tudok levett saru mellett olyan folyamatot elindítani ami villany visszaadáskor rámlövi a zsákot? Marhára meg tudok ijedni és nem szeretném lefosni a bokám ha nem muszáj!:-)
2 okos kérdésem lenne:ha az akku sarut lekötöm akkor semmiképp nem tudok légzsákot nyitni bénázásból sem? Esetleg tudok levett saru mellett olyan folyamatot elindítani ami villany visszaadáskor rámlövi a zsákot? Marhára meg tudok ijedni és nem szeretném lefosni a bokám ha nem muszáj!:-)
ProdyG2019-08-10 09:28:33 // 118365
akkor jó :)
én pályán max 160-170-nel megyek, nem 200-zal, csak nem lesz gáz.
én pályán max 160-170-nel megyek, nem 200-zal, csak nem lesz gáz.
ProdyG2019-08-10 09:25:47 // 118364
Igen, ugyanez, meg is mutatta a srác a készletet. lehet venni kéne egyet...
Roll19832019-08-09 20:50:28 // 118363
Nekem is így van javítva az egyik gumim, mert a fent lévő gumi elvileg "önjavulós" lenne, van benne ilyen ragacs, amit nem tudott a gumis kiszedni, hogy rendes gombát tegyen bele, ezért kukacot kapott kívülről. Azt nekem is elmondták, hogy ilyen sebességindexű guminál nem szokás ez a fajta javítás, de mivel motorozom is tudom, hogy sokan használják ott is. Nem parázom túl, fél éve így van, pályán is bírja a nagyobb tempót.
Shadin2019-08-09 18:53:25 // 118362
+1
Én most iktattam ki a másodjára cserélt pollution szenzort. Fasz kivan, hogy kb. állandóan meg akar ölni. Majd veszek 20k-ért egy működő érzékelőt...
Én most iktattam ki a másodjára cserélt pollution szenzort. Fasz kivan, hogy kb. állandóan meg akar ölni. Majd veszek 20k-ért egy működő érzékelőt...
WarbiRunner (Gyuri)2019-08-09 16:00:03 // 118361
Amit neked csináltak az valami ilyesmi lehet.
ProdyG2019-08-09 15:43:28 // 118360
Említettem valamelyik nap hogy egy csavar állt az egyik kerekembe. elvittem egy helyre (nem oda Gyuri, amit ajánlottál, az sajnos nem volt nyitva).
Otthagytam a kereket 1 órára, mert más dolgom is volt.
2-féle javítási verzió van a srác szerint:
- vagy leveszik a gumit a felniről és belülről szépen megfoltozzák
- kívülről beledugnak valami "szálat", ami beleragad a lyukba
Én a külső "szálas" megoldást kaptam. Bevallom a belülről foltozós megoldásnak jobban örültem volna... erre azt mondta a srác, hogy eléggé kopott a gumi, 1 évet se bír már ki, így inkább csak kívülről csinálta meg, de ezzel se lesz baj...
annyira bírom, amikor a gumisok azonnal gumit akarnak cseréltetni... 2-3 évig biztos nem cserélem még le, főleg, hogy újabban alig megy km a kocsiba.
Szóval szerintetek bírni fogja ez a megoldás? Nem kell aggódnom miatta?
Otthagytam a kereket 1 órára, mert más dolgom is volt.
2-féle javítási verzió van a srác szerint:
- vagy leveszik a gumit a felniről és belülről szépen megfoltozzák
- kívülről beledugnak valami "szálat", ami beleragad a lyukba
Én a külső "szálas" megoldást kaptam. Bevallom a belülről foltozós megoldásnak jobban örültem volna... erre azt mondta a srác, hogy eléggé kopott a gumi, 1 évet se bír már ki, így inkább csak kívülről csinálta meg, de ezzel se lesz baj...
annyira bírom, amikor a gumisok azonnal gumit akarnak cseréltetni... 2-3 évig biztos nem cserélem még le, főleg, hogy újabban alig megy km a kocsiba.
Szóval szerintetek bírni fogja ez a megoldás? Nem kell aggódnom miatta?