Marseus2019-08-12 19:29:02 // 118390
Az a berlinába nem jó,hosszabb?
samu1262019-08-12 16:02:02 // 118389
Jelentem sikerült fedélzeti odb2 scannert telepíteni:
Kép
Mondjuk a felbontásból adódóan kell egy másodpilóta aki scrollozik, vagy csak recordingra megy és később visszanézhető.
Kép
Mondjuk a felbontásból adódóan kell egy másodpilóta aki scrollozik, vagy csak recordingra megy és később visszanézhető.
Marseus2019-08-12 13:17:17 // 118387
Hoppá!:-) Gondolom nem újak. SW v. Berlina?
Zadia2019-08-12 12:50:07 // 118386
Ma végre sikerült elvinnem gyönyörűm a klinikára.Ott hagytam,hogy nézzék át az egész autót,majd 2-3 nap múlva hívnak,hogy mi a baja és mennyibe fog kerülni.
Shadin2019-08-11 22:16:10 // 118385
Van egy szett gyári Ti rugóm.
Marseus2019-08-11 21:10:57 // 118384
Igen igen, rugót is cserélnem kell,a gátlókra még spórolok addig benne hagyom a gyárikat de rugókat azokat keresek,csak megyek holnap Arese-be megnézem az AR Ősöket a múzeumban,aztán szerzek rugókat.
Liquid2019-08-11 20:51:29 // 118383
Bocs, a bő 1centi a 245-re igaz, a 235 csak 0.7
Liquid2019-08-11 20:50:05 // 118382
Akkor konkrétan 8e ft/db volt a különbség, a 245-ös szett csak 200e volt :)
Igen bő 1cm-rel magasabb. Viszont a TI 2 centivel lejjebb van.
Igen bő 1cm-rel magasabb. Viszont a TI 2 centivel lejjebb van.
sas-1592019-08-11 20:41:16 // 118381
Sziasztok!
Eladóvá vált a 159. SW. 1,9 JTDM, 150 LE.
0 km-es korától az enyém.
Továbbiak a hirdetésben.
Eladó Alfa Romeo 159 1,9
Eladóvá vált a 159. SW. 1,9 JTDM, 150 LE.
0 km-es korától az enyém.
Továbbiak a hirdetésben.
Eladó Alfa Romeo 159 1,9
MateE3e2019-08-11 20:00:13 // 118380
Sziasztok.
2.4ről generátor lejön lökös bontása nélkül?Köszi a választ.
2.4ről generátor lejön lökös bontása nélkül?Köszi a választ.
Marseus2019-08-11 18:31:59 // 118378
A TI futómű az gátlót és rugót jelent,mást nem ?
Marseus2019-08-11 18:27:20 // 118377
A 245 ös olcsóbb volt mint a 235? A 235/40R19. 1-1.5 centivel magasabb lesz a hasmagasság mint az 225/50R17-tel?
WarbiRunner (Gyuri)2019-08-11 13:58:40 // 118376
Ezt fotóztam a múltkor neked közelről. Kiemelkedik a felni síkja fölé, de nem sokkal.. Ha a felnin a leütést nézed, az olyan volt, így vettem. Nekem a túloldalra sikerült egy kisebbet alkotni tavasszal. Szóval véd a peremvédő, csak nem sokat. Ez ilyen, nagy felni, peres gumi, nagyon odafigyelős. Azért újra csak ekkora felnit választanék :-)
szelod92019-08-11 12:47:12 // 118375
Shadin2019-08-11 12:19:58 // 118374
Jól látom h ezen is elég karcsú a peremvédő?
WarbiRunner (Gyuri)2019-08-11 12:13:05 // 118373
Liquid2019-08-11 10:21:01 // 118372
235/40R19 a gyári méret, én anyagi okokból használtam 245/40R19-et. Ez utóbbi még épp elfér a TI alatt, viszont a doblemezeken látszott, hogy beleért néha, szóval ez a max. Viszont semmivel se tud többet a gyári méretnél, én is visszatértem, most hogy már nincs agyatlan ára. Amúgy nem kell parázni a nagy keréktől. TI futóművel is használható, simával meg egyenesen komfortos.
Marseus2019-08-10 23:57:08 // 118371
Hello!
Végre lehetőségem nyílik TI kerekeket vásárolni és az lenne a kérdésem,h 245 nél mekkora pert kellene hozzá választani ami be is fér de nem túl vékony mert tartok tőle,h így is szét fog rázni.
Végre lehetőségem nyílik TI kerekeket vásárolni és az lenne a kérdésem,h 245 nél mekkora pert kellene hozzá választani ami be is fér de nem túl vékony mert tartok tőle,h így is szét fog rázni.
beeep1462019-08-10 20:44:45 // 118370
Köszi a választ. Még csütörtökön beszéltem a szerelőmmel (Alfa szalonban dolgozik), hogy amint lehet kiolvassuk a hibát.
Pont egy ilyen külföldi túrán jött ez elő, nem volt sajnos más választásunk mint hazajönni így, azóta áll az autó.
Pont egy ilyen külföldi túrán jött ez elő, nem volt sajnos más választásunk mint hazajönni így, azóta áll az autó.
pettinke2019-08-10 20:24:58 // 118369
biztos nem ettől lett a probléma, maximum fordítva, a problémától lukadhatott ki a kipufogó, bár ezt is eléggé kétlem ...
ha volt check engine, akkor annak nyoma van az ECU-ban, ki kell olvasni. az autót meg ne kínozd tovább, vidd szervizbe.
ha volt check engine, akkor annak nyoma van az ECU-ban, ki kell olvasni. az autót meg ne kínozd tovább, vidd szervizbe.
beeep1462019-08-10 17:19:50 // 118368
Üdv!
Nyilván utánamegyek szervízben a dolognak, de kíváncsi lennék a véleményetekre, hogy jól gondolkodom-e totál laikusként.
A héten Lengyelországban voltunk a családdal. Csütörtökön Krakkóból hazafelé a gyorsforgalmin a legnagyobb délutáni dugóban most először mióta nálam van dobott egy "have engine checked" hibajelet a kocsi. Azonnal ki tudtunk állni egy kútra, amit tudtam megnéztem, folyadék szintek rendben voltak. Manualt megnéztem, ott annyit írtak, hogy lehet folytatni az utat, és nyilván este 5-kor nem is volt más választásunk... Újraindításnál maradt a jel, és nagyon erőtlen volt a kocsi, 2500-as fordulat környékén jöttünk. A szállás előtt fél órával megálltunk, és itt már nem jött vissza a jel, egy kicsit az erő is visszatért. Viszont nagyon rossz, nem egészséges hangot adott ki főleg kis fordulaton 1-2-3-ban. Tegnap hazafelé szintén nem volt újra hibajel, de nem is forgattam 3000 felé, de elég erőtlen volt (útlezárás miatt volt olyan hegyi emelkedő, ahol kettesben annyira szenvedett, hogy azt hittem nem érünk fel...) és egyre rosszabb a hangja. Végeredmény, hazaértünk, check engine nélkül. A fogyasztás 8,5 liter. Amit észrevettem, hogy a hang egyértelműen attól van, hogy az egyik végdob előtti csőszakaszon lett egy 20 Ft-os nagyságú lyuk.. Ez okozhatta a hibajelet illetve az erő jelentős visszaesését? Kb. olyan hangja van mint amikor a hülyegyerek kidobja a végdobot és nem sikerül a tuning...
Köszönöm a válaszokat.
Nyilván utánamegyek szervízben a dolognak, de kíváncsi lennék a véleményetekre, hogy jól gondolkodom-e totál laikusként.
A héten Lengyelországban voltunk a családdal. Csütörtökön Krakkóból hazafelé a gyorsforgalmin a legnagyobb délutáni dugóban most először mióta nálam van dobott egy "have engine checked" hibajelet a kocsi. Azonnal ki tudtunk állni egy kútra, amit tudtam megnéztem, folyadék szintek rendben voltak. Manualt megnéztem, ott annyit írtak, hogy lehet folytatni az utat, és nyilván este 5-kor nem is volt más választásunk... Újraindításnál maradt a jel, és nagyon erőtlen volt a kocsi, 2500-as fordulat környékén jöttünk. A szállás előtt fél órával megálltunk, és itt már nem jött vissza a jel, egy kicsit az erő is visszatért. Viszont nagyon rossz, nem egészséges hangot adott ki főleg kis fordulaton 1-2-3-ban. Tegnap hazafelé szintén nem volt újra hibajel, de nem is forgattam 3000 felé, de elég erőtlen volt (útlezárás miatt volt olyan hegyi emelkedő, ahol kettesben annyira szenvedett, hogy azt hittem nem érünk fel...) és egyre rosszabb a hangja. Végeredmény, hazaértünk, check engine nélkül. A fogyasztás 8,5 liter. Amit észrevettem, hogy a hang egyértelműen attól van, hogy az egyik végdob előtti csőszakaszon lett egy 20 Ft-os nagyságú lyuk.. Ez okozhatta a hibajelet illetve az erő jelentős visszaesését? Kb. olyan hangja van mint amikor a hülyegyerek kidobja a végdobot és nem sikerül a tuning...
Köszönöm a válaszokat.
WarbiRunner (Gyuri)2019-08-10 14:45:49 // 118367
Nem hinném hogy gond lesz, mehetsz 200-zal is. De ne sokkal többel :-D
Marseus2019-08-10 14:44:13 // 118366
Sziasztok!
2 okos kérdésem lenne:ha az akku sarut lekötöm akkor semmiképp nem tudok légzsákot nyitni bénázásból sem? Esetleg tudok levett saru mellett olyan folyamatot elindítani ami villany visszaadáskor rámlövi a zsákot? Marhára meg tudok ijedni és nem szeretném lefosni a bokám ha nem muszáj!:-)
2 okos kérdésem lenne:ha az akku sarut lekötöm akkor semmiképp nem tudok légzsákot nyitni bénázásból sem? Esetleg tudok levett saru mellett olyan folyamatot elindítani ami villany visszaadáskor rámlövi a zsákot? Marhára meg tudok ijedni és nem szeretném lefosni a bokám ha nem muszáj!:-)
ProdyG2019-08-10 09:28:33 // 118365
akkor jó :)
én pályán max 160-170-nel megyek, nem 200-zal, csak nem lesz gáz.
én pályán max 160-170-nel megyek, nem 200-zal, csak nem lesz gáz.
ProdyG2019-08-10 09:25:47 // 118364
Igen, ugyanez, meg is mutatta a srác a készletet. lehet venni kéne egyet...
Roll19832019-08-09 20:50:28 // 118363
Nekem is így van javítva az egyik gumim, mert a fent lévő gumi elvileg "önjavulós" lenne, van benne ilyen ragacs, amit nem tudott a gumis kiszedni, hogy rendes gombát tegyen bele, ezért kukacot kapott kívülről. Azt nekem is elmondták, hogy ilyen sebességindexű guminál nem szokás ez a fajta javítás, de mivel motorozom is tudom, hogy sokan használják ott is. Nem parázom túl, fél éve így van, pályán is bírja a nagyobb tempót.
Shadin2019-08-09 18:53:25 // 118362
+1
Én most iktattam ki a másodjára cserélt pollution szenzort. Fasz kivan, hogy kb. állandóan meg akar ölni. Majd veszek 20k-ért egy működő érzékelőt...
Én most iktattam ki a másodjára cserélt pollution szenzort. Fasz kivan, hogy kb. állandóan meg akar ölni. Majd veszek 20k-ért egy működő érzékelőt...
WarbiRunner (Gyuri)2019-08-09 16:00:03 // 118361
Amit neked csináltak az valami ilyesmi lehet.
ProdyG2019-08-09 15:43:28 // 118360
Említettem valamelyik nap hogy egy csavar állt az egyik kerekembe. elvittem egy helyre (nem oda Gyuri, amit ajánlottál, az sajnos nem volt nyitva).
Otthagytam a kereket 1 órára, mert más dolgom is volt.
2-féle javítási verzió van a srác szerint:
- vagy leveszik a gumit a felniről és belülről szépen megfoltozzák
- kívülről beledugnak valami "szálat", ami beleragad a lyukba
Én a külső "szálas" megoldást kaptam. Bevallom a belülről foltozós megoldásnak jobban örültem volna... erre azt mondta a srác, hogy eléggé kopott a gumi, 1 évet se bír már ki, így inkább csak kívülről csinálta meg, de ezzel se lesz baj...
annyira bírom, amikor a gumisok azonnal gumit akarnak cseréltetni... 2-3 évig biztos nem cserélem még le, főleg, hogy újabban alig megy km a kocsiba.
Szóval szerintetek bírni fogja ez a megoldás? Nem kell aggódnom miatta?
Otthagytam a kereket 1 órára, mert más dolgom is volt.
2-féle javítási verzió van a srác szerint:
- vagy leveszik a gumit a felniről és belülről szépen megfoltozzák
- kívülről beledugnak valami "szálat", ami beleragad a lyukba
Én a külső "szálas" megoldást kaptam. Bevallom a belülről foltozós megoldásnak jobban örültem volna... erre azt mondta a srác, hogy eléggé kopott a gumi, 1 évet se bír már ki, így inkább csak kívülről csinálta meg, de ezzel se lesz baj...
annyira bírom, amikor a gumisok azonnal gumit akarnak cseréltetni... 2-3 évig biztos nem cserélem még le, főleg, hogy újabban alig megy km a kocsiba.
Szóval szerintetek bírni fogja ez a megoldás? Nem kell aggódnom miatta?
FRC2019-08-09 07:28:40 // 118359
Tegnap volt cserés az első, az enyém BOSCH-t kapott tárcsát és betétet is. 330mm
szelod92019-08-09 00:10:56 // 118358
Sziasztok!
Nagy fékből kinek mi vált be? (330-as elől, 305 hátul) Milyen tárcsa-betét kombó az ami jól fog és nem is csikorog? Porolás nem baj. Giuliettára keresek, de méretben ugyanaz kell rá, mint az 59re.
Nagy fékből kinek mi vált be? (330-as elől, 305 hátul) Milyen tárcsa-betét kombó az ami jól fog és nem is csikorog? Porolás nem baj. Giuliettára keresek, de méretben ugyanaz kell rá, mint az 59re.
Macccy2019-08-08 11:57:27 // 118357
Amint odajutok az alfaobd-vel, fogok küldeni :)
antonov2019-08-08 08:32:41 // 118356
Szia!
Nálam pont fordítva van, alacsony fordulaton nem igazán futnak együtt és itt tölt nagyon túl, ha küldöm neki akkor viszont minden együtt fut szépen.
Ez a tültöltés hiba magasabb fordulatnál nálam is jelentkezett párszor 1-2 éve, de csak nyáron autópályán. Azóta ki lett cserélve egyéb okok miatt a MAP és a MAF szenzor plusz került rá egy másik full kitakarított és ledugózott szívósor. Azóta nem csinálja.
Ha tudnál küldeni egy görbét, hogy elindulásnál nálad hogy futnak azt megköszönném. : )
Nálam pont fordítva van, alacsony fordulaton nem igazán futnak együtt és itt tölt nagyon túl, ha küldöm neki akkor viszont minden együtt fut szépen.
Ez a tültöltés hiba magasabb fordulatnál nálam is jelentkezett párszor 1-2 éve, de csak nyáron autópályán. Azóta ki lett cserélve egyéb okok miatt a MAP és a MAF szenzor plusz került rá egy másik full kitakarított és ledugózott szívósor. Azóta nem csinálja.
Ha tudnál küldeni egy görbét, hogy elindulásnál nálad hogy futnak azt megköszönném. : )
Vittorio1592019-08-08 03:04:49 // 118355
Ez engem is érdekelne, nekem is sokkal lazább most van egy jó nagy holtjátéka a karnak
Giuntini2019-08-07 21:38:53 // 118354
Facelift előttiekkel semmi gond nem volt.
VKG231!!! (156+75)2019-08-07 18:28:58 // 118353
(Akkora ökör vagyok, hogy télen amíg el nem mentünk az 50-es jelzés fölé, nem kapcsolok fűtést. Mínusz 20-ban sem, ha kell lehúzom az ablakot. Tudom, hogy beteg... :D)
WarbiRunner (Gyuri)2019-08-07 16:57:40 // 118352
Lehet.. vagy valami nem kerek az enyémmel. Most mentem két órát, most pl jó volt. De néha teljesen eltéved, hosszabb autópályás használatkor.
A lényeg, hogy egy nagy doboz Lexus SUV-ot kicsit tanítgattam, hogy hogyan lehet zaróvonalon előzés nélkül is gyorsnak lenni. Kanyarokban nagyon dőlt, már én féltem, hogy tetőre rakja XD
A lényeg, hogy egy nagy doboz Lexus SUV-ot kicsit tanítgattam, hogy hogyan lehet zaróvonalon előzés nélkül is gyorsnak lenni. Kanyarokban nagyon dőlt, már én féltem, hogy tetőre rakja XD
Giuntini2019-08-07 16:40:45 // 118351
Én is teljesen meg vagyok elégedve vele..
Piritu - 1.000.0002019-08-07 15:55:13 // 118350
imádom az iPAD korrigálást :-DD
Kazes☻2019-08-07 15:44:06 // 118349
...at. :)
Piritu - 1.000.0002019-08-07 15:36:46 // 118348
Szerintem az a bajod vele, mint nekem volt tegnap a villanyos autóval. Nem való nekünk ez a modern technika, szeretjük kézben tartani a dolgok :-)
Liquid2019-08-07 13:52:12 // 118347
lehetne okosabb is az tény, de nekem alapvetően semmi bajom vele mindig automatában használom, teljesen jól teszi a dolgát. Max. párszor volt olyan, hogy esőben 4 felnőttel elkezdett párásodni, olyankor feljebb raktam a ventit. Illetve egy baja van, télen feltolja maxra és az akkor még hideg rendszerből jéghideget fúj, de ha ilyenkor leveszem 2-esre, majd ha má kicsi melegedett akkor vissza automatára akkor semmi gondja.
Smith2019-08-07 12:45:34 // 118346
Nekem elég jól működik a klíma, be van lőve 22 fokra, télen-nyáron, minden automatában. VELEM kompatibilis, asszonnyal nem, mert neki az az első, hogy a jobb oldalin elteker FÉL FOKOT!!! Mintha azt lehetne is érezni, de ez inkább pszichológia. Én maximum az OFF gombot használom, amivel teljesen lekapcsolom, mikor kint jó a levegő és inkább úgy levegőztetek. Aztán szintén az OFF-fal visszateszem úgy ahogy volt. Szóval összességében jól működik, néha azt érzem, hogy nem elég hideg amit befúj, lehet, hogy már töltetni kellene.
Tényleg, ezt nem lehet diagolni MES-sel, hogy kell-e tölteni vagy nem?
Tényleg, ezt nem lehet diagolni MES-sel, hogy kell-e tölteni vagy nem?
yani🍀2019-08-07 12:22:06 // 118345
A könyöklő alatti rekesz alján van egy furat. Azon keresztűl be lehet dugni a kulcsot és feszíteni a bovdent.
WarbiRunner (Gyuri)2019-08-07 10:39:27 // 118344
Attól az automata módtól mentsen meg a jóisten. :-) Pláne a három zónás automata mód.. katasztrófa. Mono mód, manuál, klíma ki, auto keringetés ki. Páraszenzor kiiktat, ez lesz a következő lépés. Szerintem nagyon kellemetlen ahogy szabályoz. Nem a Nővel van baj, az autó ezen része béna.
samu1262019-08-07 10:17:09 // 118343
Kézifék állításhoz mindenképpen emelni kell a kocsit?
http://4cardata.info/elearn/939/2/939000001/939000006/939000004/939005323/
Mostanában +1 vagy +2 kattot kell húznom a megszokotthoz képest. És ezt néha nem teszem meg és milimétereket araszol nagyobb lejtőn. Még nem gurult el, de örülnék ha újra 4 kattra úgy fogna mint most 5-6-ra :).
(Pedig az elmúlt ~1,5 évben egyszer volt állítva, egyszer cserélve a bowden.)
http://4cardata.info/elearn/939/2/939000001/939000006/939000004/939005323/
Mostanában +1 vagy +2 kattot kell húznom a megszokotthoz képest. És ezt néha nem teszem meg és milimétereket araszol nagyobb lejtőn. Még nem gurult el, de örülnék ha újra 4 kattra úgy fogna mint most 5-6-ra :).
(Pedig az elmúlt ~1,5 évben egyszer volt állítva, egyszer cserélve a bowden.)
Macccy2019-08-07 10:09:53 // 118342
Szia
Nálam is 150lovas, időben ekkora eltérésre én nem emlékszem, főleg nem 2 mp körülire, az időben főleg kisebb fordulaton kábé együtt mennek a kért és kapott turbónyomás. Nálam inkább a néhány tulaj által szintén tapasztalt túltöltés fordul elő ... még mindig. :( De csak 4-5 fokozatban volt eddig, a minap megfelejtkeztem róla és megint be tudtam tiltatni 4. -ben majdnem padlózva. Ott fent 2500-3000 ford. körül kezd el felfelé kicsit eltolódni a kapott nyomás tüskéje. Ezért ér bele a 2000 mBar -ba.
Ha nem felejtem el, megnézem időbeli eltérés van e, úgyis ki kell ütnöm a hibakódot megint :D
Nálam is 150lovas, időben ekkora eltérésre én nem emlékszem, főleg nem 2 mp körülire, az időben főleg kisebb fordulaton kábé együtt mennek a kért és kapott turbónyomás. Nálam inkább a néhány tulaj által szintén tapasztalt túltöltés fordul elő ... még mindig. :( De csak 4-5 fokozatban volt eddig, a minap megfelejtkeztem róla és megint be tudtam tiltatni 4. -ben majdnem padlózva. Ott fent 2500-3000 ford. körül kezd el felfelé kicsit eltolódni a kapott nyomás tüskéje. Ezért ér bele a 2000 mBar -ba.
Ha nem felejtem el, megnézem időbeli eltérés van e, úgyis ki kell ütnöm a hibakódot megint :D
Giuntini2019-08-07 09:43:38 // 118341
Még annyit az olaj kérdéshez, a Selenoát egy helyen gyártják, folyamatos az ellenörzés, nincs minőségi szórás. Egy Castrol vagy Mobil vagy bármilyen olajat tudja már a jó ég, hogy hol gyártják (pancsolják). Castrol olajat hamisítják leginkább, Homasitától kezdve mindenhol árulják.
Sörben az a jó, amit az anyacég gyárt. A Heinekent már a világ minden részén gyártják olyan is. A Pilsner Urquell-t Plzen-ben gyártják, minősége nem romlik. Hát az olajban is ez igaz.
Sörben az a jó, amit az anyacég gyárt. A Heinekent már a világ minden részén gyártják olyan is. A Pilsner Urquell-t Plzen-ben gyártják, minősége nem romlik. Hát az olajban is ez igaz.